Heeft Hupert nogsteeds zijn waarschuwing staan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef demins het volgende:
Ik denk voorlopig nog dat er een oud-bewoner komt zeiken, of lekker komt rellen. Afhankelijk van wie het is. En dan weer weg gaat....
De feromonen van Nerna, die een deurtje verder zit te wachten op haar entree, doen hun werk al.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Is Brian weer opgewonden ofzo? Hij zit weer zo dom te gillen.
Zit volgens mij een verschil in, dus geen nieuwequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Er komt een 'gast'
niet een bewoner(ster)
Bijna 2 alquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:08 schreef Dogga het volgende:
LOL amanda heeft een FAN
Krijg er kriebels van in mijn buikquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:07 schreef ruby het volgende:
Wat zit Jaap toch weer lekker erotisch achter de piano.![]()
Ik dus ook. Op de ene stream het gesprek, en op de andere stream Amandel die haar haar aan het stylen is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik kan het niet helpen maar ik vind dit soort gesprekken tussen Diane en de bewoners tenenkrullend hoor.
Ja, het schijnt.quote:
Hoop dat ze het niet als sexspeeltje gaat gebruiken.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:11 schreef Ning het volgende:
http://i156.photobucket.com/albums/t19/ning7/naamloos-2.jpg
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoop dat ze het niet als sexspeeltje gaat gebruiken.![]()
Wat was dat ook alweer met Samson en die viriliteit in dat haar?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:11 schreef Dark het volgende:
Brian is bang dat Aman z'n hoofd brandt en z'n haar breekt met de stijltang!
Dat was ook mijn eerste gedachte. En dan gok ik op Nena.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef demins het volgende:
Ik denk voorlopig nog dat er een oud-bewoner komt zeiken, of lekker komt rellen. Afhankelijk van wie het is. En dan weer weg gaat....
Hij was te leuk om niet gepost te worden...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef Ning het volgende:
dank ian-nick
Inderdaad, Nena kan een potje zuigen om u tegen te zeggen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. En dan gok ik op Nena.![]()
Misschien eerst Bart ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte. En dan gok ik op Nena.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef demins het volgende:
[..]
Inderdaad, Nena kan een potje zuigen om u tegen te zeggen!![]()
Oh bah, laat het niet waar zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien eerst Bart ofzo.
Bart had ook toch nog verplichtingen na de gouden kooi.
Hij lijkt niet echt blij met zijn nieuwe kapsel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer met Samson en die viriliteit in dat haar?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
Zoo Brian is bijna klaar en lijkt nu op J.P. Balkenende![]()
Denk niet dat die nog terug wil komen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien eerst Bart ofzo.
Bart had ook toch nog verplichtingen na de gouden kooi.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
Schandalig weinig caps hier!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |