Wtf... er gaat ook echt wat gebeuren dit keer?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:55 schreef Ning het volgende:
19:01-Spannend bezoek!
Bron: www.degoudenkooi.tv
Ja sorry, maar bij mij staat dat er niet hoor..quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:55 schreef Ning het volgende:
19:01-Spannend bezoek!
Spannend bezoek!
De Miljonairs hebben een rustig avondje voor de boeg. Tenminste… dat denken ze!
Niets is minder waar… vanavond komt een wel heel onverwachte gast de Villa bezoeken, die zeker weten voor heel wat opschudding gaat zorgen!
Zorg dat je niets mist en volg vanaf 20:00 uur de livestreams!
Wie schuift straks aan...? Wie schuift straks aan...?
Bron: www.degoudenkooi.tv van Cungy
Nee, zou dit een teaser zijn van DGK ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:56 schreef Jeanko het volgende:
Ik heb nergens gelezen dat die "nieuwe" bewoner vanavond komt, jullie wel??
bij hotnewsquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:57 schreef Jeanko het volgende:
[..]
Ja sorry, maar bij mij staat dat er niet hoor..![]()
Met zulk nieuws spot je gewoon niet. We hebben lang genoeg gewacht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, zou dit een teaser zijn van DGK ?
Moet je die wellen? Dat heb ik nog nooit gedaan....quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:59 schreef ruby het volgende:
Ik heb helemaal een blauwe vinger van het F5-en..
Maar dat is dus goed nieuws. Ik ben erg benieuwd wie het is. Wiiiiiieeeeehaaaaaaaaaaaaa.![]()
*alvast Japanse mix en water erbij pakt*![]()
On-topic: ben ik erg gevoelloos als ik niet geinteresseerd ben in het gesprek van Eric, Huub en straks misschien ook Sylvia met Diana?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ontopic gedeelte:
Ehm, Brian zuigt!
Verdwaalde SC post:
Legerkleurige!? Dit is toevallig wel de rug van een van de beste ijshockey-spelers ooit hoor![]()
Nemen ze de behangtafel wel meequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
Er staat voor woensdag VIER uur gereserveerd voor het waxen van Jaap's rug !!! Dat kan dan wat worden want die jongen is zó kleinzerig .... (ik mag lijden dat het zeer doet !)
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
Moet je die wellen? Dat heb ik nog nooit gedaan....
Hij heeft het ook maar door zijn strot geduwd gekregen. Ik heb nooit vernomen dat hij zich aangemeld heeft bij Humanitas omdat hij zo'n mooi luisterend oor heeftquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:58 schreef schizolientje het volgende:
Knap wat Eric doet maar het is een slechte luisteraar
Vind je het heel gek als er een oudbewoner komtquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef Dark het volgende:
Brian denkt dat het Nicolaas gaat worden, nu weet hij het bijna zeker, Brian heeft een link gelegd met het verleden.
On-topic: Lijkt me niet...quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
On-topic: ben ik erg gevoelloos als ik niet geinteresseerd ben in het gesprek van Eric, Huub en straks misschien ook Sylvia met Diana?![]()
Off-topic: ik kom niet in de sc, en laat ik nou denken dat het een kunstwerk was![]()
Jaap heeft ook een hele grote rugquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
Er staat voor woensdag VIER uur gereserveerd voor het waxen van Jaap's rug !!! Dat kan dan wat worden want die jongen is zó kleinzerig .... (ik mag lijden dat het zeer doet !)
Van mij ook, beter als Nenaquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:59 schreef Vector_SLD het volgende:
Nathanael mag van mij best terug hoor
Zit ik ook, zegt vrij weinigquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:04 schreef Dark het volgende:
Nicolaas zat als acteur in een bestand van een casting agent?
Ik schrijf alleen maar op wat Brian zegt, ik vind het niet gekquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vind je het heel gek als er een oudbewoner komt
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:57 schreef rooie3 het volgende:
Maar er staat gast.
Misschien een oud bewoner die ze eerst laat geloven dat die blijft ofzo.
Leeft die nog!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:04 schreef ruby het volgende:
[..]
![]()
2 liter water per dag drinken en vanavond als snack Japanse mix.
Moet van Sonja Bakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |