jaaaaa, genieten !!!! .... hij ziet er NIET uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
Er staan weer fans voor het hek te roepen, en Huub, Natasia en Sylvia roepen terug. Ondertussen heeft Amanda Brian naar mijn grote genoegen heerlijk 'verwijfd', en staat er '14 minuten' op het plasmascherm.
Het wordt steeds erger, van vrouw naar oude man naar pimp.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
jaaaaa, genieten !!!! .... hij ziet er NIET uit
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:14 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat Brian z'n haar er af valt... Whehe.
Dan kan ie eventueel z'n schaamhaar ter vervanging weer op z'n schedel plakken.![]()
Dat is mijn gevoel ook al 2 dagen, dat het Nathanael is....quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:18 schreef FSR het volgende:
ze zijn zo aan het zeggen dat het niet NatteNel is.. dat mijn vermoeden versterkt wordt, dat hij terug komt..
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga eens heel snel in die japanse mix grabbelen!
Dan kan je tenminste niet van die vieze dingen typen.![]()
Tis niet haar haar.... maak dus niks uit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:21 schreef VirtualPOM het volgende:
Amanda had er nog niet genoeg aan om haar eigen haar te vernaggelen......
Hondje mee zodat die kan vechten met de hondjes van Amanda.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef demins het volgende:
[..]
Inderdaad, Nena kan een potje zuigen om u tegen te zeggen!![]()
Bedoel eerst effe voor nep en dan als hij weggaat de echte oud bewoner.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk niet dat die nog terug wil komen...![]()
Het lijkt precies op zo'n fout pruikjequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
jaaaaa, genieten !!!! .... hij ziet er NIET uit
Of iemand van salamandervereniging De Gladde Kikkerquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:21 schreef Ning het volgende:
Als het een gast is,dan misschien iemand van anti-bont
Iemand anders, die niet blijft?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
Het kan nog even.....wie gaat het worden.
1. Nena
2. Nathanael
3. Nicolaas
Your votes please.![]()
2 denk ik, 3 hoop ikquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
Het kan nog even.....wie gaat het worden.
1. Nena
2. Nathanael
3. Nicolaas
Your votes please.![]()
Ja, kan ook nog.quote:
De site spreekt duidelijk van bezoek ....quote:
Ik ga ervan uit, iemand van de Stichting Bont voor Dieren, ofzo..........quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:23 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik hoop niet dat het een anticlimax wordt
Als Nathanael echt de nieuwe bewoner wordt haak ik af.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:23 schreef Ferdii het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het Nathaneal word, hoewel ik liever nena terug zie komen
Met Wilgo en die Tasia komen vertellen dat ze samen een relatie hebbenquote:
Dan vraag ik er 1 voor Huub aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:24 schreef ruby het volgende:
Spuitje voor Brian graag. Dank u.
Dat zou super zijn !!!! Met een videotje van hoe en wat met nertsjesquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit, iemand van de Stichting Bont voor Dieren, ofzo..........
Ik zie hem ook niet zitten. Is alleen maar alweer een aanvulling voor het patjepeeer-kamp.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als Nathanael echt de nieuwe bewoner wordt haak ik af.
Ik zal nog wel even op het forum blijven hangen om te lezen wat er allemaal aan de hand is, maar het streamen zal zeker stoppen.
Mijn idee...het programma wordt zo steeds ongeloofwaardiger....quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als Nathanael echt de nieuwe bewoner wordt haak ik af.
Ik zal nog wel even op het forum blijven hangen om te lezen wat er allemaal aan de hand is, maar het streamen zal zeker stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |