Huub bracht een aantal tassen/koffers naar binnen, dus hopelijk permanentquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:36 schreef proh het volgende:
is ze nou op bezoek of permanent?
Ze heeft al een paar keer gezegd dat ze er komt wonenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop toch zo dat Neentje blijft, maar ik twijfel eraan.
Tegen Jaap zei ze dacht ik van wel, Jaap reageerde met oh eh tja het kon ook zijn dat je op bezoek kwam.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop toch zo dat Neentje blijft, maar ik twijfel eraan.
Nog 1 weekie volgens mijquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:38 schreef ruby het volgende:
En wanneer mag Huub wee drinken eigenlijk?
ze zei net: "lekker zonnen morgen" dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:38 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Huub bracht een aantal tassen/koffers naar binnen, dus hopelijk permanent
Niks is wat het lijktquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer gezegd dat ze er komt wonen
hij heeft toch al een maatje meerquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap wil een maatje in de sauna ...... nou Jaap, ik denk niet dat dat Neen gaat worden jongen.
Zo kort van memoriequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:39 schreef demins het volgende:
Nondeju, wat heeft Nena méér klasse dan Del!!! Ik was het verschil bijna vergeten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |