Hij is langquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:41 schreef KritischeMassa het volgende:
nog even over mijn neus
valt toch wel mee?
Hij werkt bij de gemeentequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:37 schreef Larissa het volgende:
[..]
Omdat hij daar dus nooit op ingaat en tijd heeft om dagen achter elkaar het gemeentehuis lastig te vallen.. mensen die wel werken houdt hij ook nog eens van hun werk?![]()
als je van XXXXL houdtquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
Wat moet ik aantrekken?
Larissa misschien ideeën? Tips van jou zijn zooooo welkom
Word over een kwartier opgehaald.. Dit houdt me in z'n greepquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:42 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ey, jij was toch weg naar een verjaardag? Stiekum blijven hè?![]()
Larissa mag geen groene jurken meer dragen. Anders wordt ze aangezien voor een glasbak.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
Wat moet ik aantrekken?
* Strychnine moest hardop lachenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:44 schreef swollywood het volgende:
[..]
Larissa mag geen groene jurken meer dragen. Anders wordt ze aangezien voor een glasbak.
dus jij trekt conclusies uit dat wat mensen niet zeggen ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:37 schreef Larissa het volgende:
[..]
Omdat hij daar dus nooit op ingaat en tijd heeft om dagen achter elkaar het gemeentehuis lastig te vallen.. mensen die wel werken houdt hij ook nog eens van hun werk?![]()
je kunt ook larissa aantrekken , maar het is zeker nog geen carnaval of haloweenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
Wat moet ik aantrekken?
kun je nog gewoon zitten of heb je aanloopplekken tussen je dijen en moet je even liggenquote:
Dus ik moet het weer allemaal zelf doen. BEDANKT HOOR LARISSAquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:44 schreef swollywood het volgende:
[..]
Larissa mag geen groene jurken meer dragen. Anders wordt ze aangezien voor een glasbak.
ieuwquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
je kunt ook larissa aantrekken , maar het is zeker nog geen carnaval of haloween
zie je Yvonne, je hebt een afwijkende smaakquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:44 schreef Strychnine het volgende:
KM heeft een hele mooie neus en hele mooie haartjes
waggelendquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:45 schreef Stofje het volgende:
Deel één was matig, vooral veel bagger. Deel twee dan. Ik vraag me af hoe de levenswandel van Larissa eruit ziet? Gewoon, nieuwsgierig.
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
je kunt ook larissa aantrekken , maar het is zeker nog geen carnaval of haloween
stampvoetend door het leven zoals een kleuter die zijn zin niet krijgtquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:45 schreef Stofje het volgende:
Deel één was matig, vooral veel bagger. Deel twee dan. Ik vraag me af hoe de levenswandel van Larissa eruit ziet? Gewoon, nieuwsgierig.
tegenovergestelde kinderlokkerquote:
ik hoopte als mijnenvegerquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:50 schreef postmortum het volgende:
ik heb net gehoord dat ze is ingezt door het nederlands leger als tank![]()
hmm 300 glazen sheery slaan best hard inquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:50 schreef swollywood het volgende:
Volgens mij durft ze niet meer en doet ze net alsof ze dit topic niet kan vinden
vol is iets andersquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:51 schreef Strychnine het volgende:
eigenlijk ben ik ook dik
Dus eigenlijk mag ik er ook geen grapjes over maken dan he?
BUMMER!
Ik doe het lekker toch
rond is gezondquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:51 schreef Strychnine het volgende:
eigenlijk ben ik ook dik
BUMMER!
Ik doe het lekker toch
ze staat nu op straat lallend te schelden tegen de eerste de beste lantarenpaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
hmm 300 glazen sheery slaan best hard in![]()
niet dik hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:51 schreef Strychnine het volgende:
eigenlijk ben ik ook dik
BUMMER!
Ik doe het lekker toch
Ik krijg er tranen van in mijn ogen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:52 schreef Stofje het volgende:
Ik denk dat ze een ongelukkige jeugd heeft gehad. Gedwongen naar de kerk, naar de geile pastoor, dat idee. Ze is jong getrouwd, maar dat huwelijk was geen succes, de man deugde van geen kanten en ook zij was de onschuld zelve niet. Dit forum bracht haar geluk: Hier kon ze al haar frustraties afreageren. Een anoniem persoon zijn, die mensen die véél gelukkiger zijn dan zijzelf ooit zal worden, proberen onderuit te halen. Mooi, op zich.
foboquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:51 schreef Crappery het volgende:
waar vind ik een foto van het?
Ja, ho ho, daar is niks mis meequote:
nee men , dadelijk zit je in het verkeerde kampquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:53 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik krijg er tranen van in mijn ogen.
Zal ik een 'steun Larissa' topic openen dan maar?
Arme Lantaarnpaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ze staat nu op straat lallend te schelden tegen de eerste de beste lantarenpaal
"kutzzfokzz zzzjterf kutznewbiezz"
yvonne wordt ieder jaar 39 jaarquote:
Dus vandaar dat de overheid de wegenbelasting wil gaan verhogen?quote:
Oude is mama Larissaquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:55 schreef Crappery het volgende:
is het die oude of jonge in dat fobo?
beiden lijken me niet echt vet ofzo
en dan komt brutus de boosneger langs en en dan zegt ze sucky sucky 5 dollarquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ze staat nu op straat lallend te schelden tegen de eerste de beste lantarenpaal
"kutzzfokzz zzzjterf kutznewbiezz"
sucky sucky vief euroooooooquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dan komt brutus de boosneger langs en en dan zegt ze sucky sucky 5 dollar![]()
zelfs een gigolo zal haar niet als klant willenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dan komt brutus de boosneger langs en en dan zegt ze sucky sucky 5 dollar![]()
jullie kennen brutus nog nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:57 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
zelfs een gigolo zal haar niet als klant willen
Larissa volgens mij ook niet echt.quote:
na 16 topics is het nieuwe er toch afquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit topic is wel saaier dan de vorige :/
in een lege zandvlakte lijkt niemand dikquote:
Dat is wel weer grappigquote:
Na het 1 aprils topic dacht ik dat eerst ook, ik vermoede dat het de kloon van sunchaser was...maar ja je kan het nooit zeker weten, jamai bestond ook echt.quote:
Tis heel makkelijk om larissa te lokken, open gewoon een volstrekt serieus topic in FB en ze komt het molesteren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik probeer haar te lokken
ik ben een slechte lokker
kids lukte niet
ouwe wijven ook al niet
Je moet niet zulke grappige dingen zeggenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
kids lukte niet
ouwe wijven ook al niet
Misschien moet de topictitel veranderd worden in "Gratis Big Macs!". Dan komt ze wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
kids lukte niet
ouwe wijven ook al niet
niet blowen meissiequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je moet niet zulke grappige dingen zeggen
want ik ben stoned
*veegt colaproest van het beeldscherm*
Nouhouquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef postmortum het volgende:
KM jij als linkse bomenknuffelaar zal toch wel lid zijn van grenpeace.
Waarom steun je Larissa niet eigenlijk?![]()
Ik doe het ook vrijwel nooitquote:
ik ben niet linksquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef postmortum het volgende:
KM jij als linkse bomenknuffelaar zal toch wel lid zijn van grenpeace.
Waarom steun je Larissa niet eigenlijk?![]()
net zoals bepaalde mensen stiekem eten als ze alleen thuis zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik doe het ook vrijwel nooit
Maar heel soms, als ik alleen thuis ben en niets te doen heb en lekker achter de pc of tv zit
Vind ik het lekker.
getsie, het schijnt inderdaad dat mensen voor hun lol blowen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je moet niet zulke grappige dingen zeggen
want ik ben stoned
*veegt colaproest van het beeldscherm*
En dan eten zequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
net zoals bepaalde mensen stiekem eten als ze alleen thuis zijn![]()
het was een garpje , zodat jij weer een mooie larissa diss kon makenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik ben niet links
goddamn mothafuck
ik ben net zo min links als zij
[afbeelding]
obituary
Ik blow niet regelmatig, dus het zal bij mij ook wel werkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
getsie, het schijnt inderdaad dat mensen voor hun lol blowen.
Ikzelf vergrijp me daar alleen aan als ik kiespijhijn heb.
super pijnstiller. (maar dat zal waarschijnlijk weer niet werken als je regelmatig blowt ?)
*nog een tissue voor de cola aangeeft*
have fun meis
heb je nog tissueus over ik ben uitgefaptquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
getsie, het schijnt inderdaad dat mensen voor hun lol blowen.
Ikzelf vergrijp me daar alleen aan als ik kiespijhijn heb.
super pijnstiller. (maar dat zal waarschijnlijk weer niet werken als je regelmatig blowt ?)
*nog een tissue voor de cola aangeeft*
have fun meis
Ik mag hopen dat je fapte nog over ladidaquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb je nog tissueus over ik ben uitgefapt![]()
owquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
het was een garpje , zodat jij weer een mooie larissa diss kon maken![]()
DISKRIMINASIE!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:08 schreef KritischeMassa het volgende:
ow ja
gratis big mac
GRATIS
alleen op zaterdag voor mensen die Larissa heten
gratis big mac
Op Larissa gaat het niet lukkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:09 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je fapte nog over ladida
Ik heb lang haar en blow, dan mag ik het toch ook dus?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Blowen is voor langharig tuig!!!1
ik heb geblowed namelijk, ooit... en toen had ik lang haar![]()
nu al bijna 4 jaar gestopt. *trots is*
jij bent al gelokt, je zit hier tochquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:10 schreef Strychnine het volgende:
[..]
DISKRIMINASIE!
Ook voor mensen die Chantal heten en Strych hebben als nickname toch?
Nee lieverd,quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb je nog tissueus over ik ben uitgefapt![]()
Wat zei ik nou over mij niet laten lachenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:11 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
jij bent al gelokt, je zit hier toch
ik probeer mijn larissa lokfluitje anders wel
frut frut frut vette teef tuut tuut kwaak
je ruimt liever dubieus hard geworden boxershortjes op?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee lieverd,
ik reik geen tissues voor fapsels aan.
Ik woon in een huis met 4 mannen... daar begin ik niet aan.
damn die kids beginnen vroeg tegenwoordig nog voor ze zindelijk zijnn blijkbaarquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee lieverd,
ik reik geen tissues voor fapsels aan.
Ik woon in een huis met 4 mannen... daar begin ik niet aan.
1tje maar?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:07 schreef Strychnine het volgende:
[..]
En dan eten ze
tromgeroffel
een big mac
![]()
ze houdt de amerikaanse economie draaiendequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
1tje maar?
Ze koopt dan toch de hele voorraad leeg?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze houdt de amerikaanse economie draaiende![]()
sterker, ze betaald in dr eentje de war on terrorquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze houdt de amerikaanse economie draaiende![]()
jij trapt afquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef Strychnine het volgende:
Oke mensen, laten we het niveau een beetje opkrikken. Dit is echt het niveau van peuters met al die makkelijke grapjes.
Bedenk eens een mooie orginele grap
Godverdegodver man, dat kan ik nu even niet.quote:
ik dacht dat er weer een zonsverduistering was , maar Larissa bleek naar buiten te zijn gegaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef Strychnine het volgende:
Oke mensen, laten we het niveau een beetje opkrikken. Dit is echt het niveau van peuters met al die makkelijke grapjes.
Bedenk eens een mooie orginele grap
En de winnaar krijgt een bigmacquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:16 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Godverdegodver man, dat kan ik nu even niet.
Die hou je te goed als ik weer nuchter ben.
Ik ga wel cijfers geven voor jullie grappen![]()
Sterker nog, toen neil armstrong op de maan stapte waren zijn eerste woorden.. "verdomme larissa sodemieter op, ik moest naar de maan..."quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:14 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
sterker, ze betaald in dr eentje de war on terror
sterker nog, de titanic is heul niet op een ijsberg gevaren, Larissa bleef niet netjes in het midden zittenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sterker nog, toen neil armstrong op de maan stapte waren zijn eerste woorden.. "verdomme larissa sodemieter op, ik moest naar de maan..."
Hoe moet ik nu weten dat je cola aan het gorgellen bent terwijl je fokt man, Ik ben niet zo groot als larissa dat ik over heel nederland heen kan kijkenquote:
Ahahahahaquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu weten dat je cola aan het gorgellen bent terwijl je fokt man, Ik ben niet zo groot als larissa dat ik over heel nederland heen kan kijken
Net zoals bij Jensen? Dat gaat niet lukken, Larissa heeft de hele bank nodig, dan is er geen plek meer voor gastenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:22 schreef KritischeMassa het volgende:
ik heb larissa als sidekick nodig
ik dacht meer aan larissa als bankquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Net zoals bij Jensen? Dat gaat niet lukken, Larissa heeft de hele bank nodig, dan is er geen plek meer voor gasten
Niet als tribune?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik dacht meer aan larissa als bank
Bij jou altijdquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:25 schreef postmortum het volgende:
Tal, wil je bij mij in bed komen liggen zometeen , ik heb net 3x larissa gezegd in de spiegel![]()
Larissa was de reden dat snoop dogg bij jensen kwam, ze had 'the hood' op haar hoofd gezet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Net zoals bij Jensen? Dat gaat niet lukken, Larissa heeft de hele bank nodig, dan is er geen plek meer voor gasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
wisten jullie dat google maps gaat uitbreiden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
De VS hebben irak niet verslagen met grondtroepen, ze lieten larissa op het pleintje van baghdad van een krukje stappen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:27 schreef postmortum het volgende:
ff iets anders weten julie wat de postcode van duitsland is ?Ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vivre
wanneer was de tweede oorlog (4045) en hoe heette het leger van de duitsers (ss)quote:
Zo -_-'quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
wanneer was de tweede oorlog (4045) en hoe heette het leger van de duitsers (ss)![]()
die staat morgen pas op , gun die kerel ook eens een dagje rustquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:32 schreef borritos het volgende:
hej , maar even serieus.
Ik ben de zoon van larissa en ze heeft vaak toch wel een punt. Misschien moeten jullie haar maar eens serieus nemen (dus serieus nemen en niet serieus "keihard nemen" ) en het respect geven dat ze verdient.
Want ze heeft wel een punt. Bijdeze hoop ik dus ook dat er wat 'breder' naar de argumenten gekenen wordt.
Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank,
Borritos
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:32 schreef borritos het volgende:
hej , maar even serieus.
Ik ben de zoon van larissa en ze heeft vaak toch wel een punt. Misschien moeten jullie haar maar eens serieus nemen (dus serieus nemen en niet serieus "keihard nemen" ) en het respect geven dat ze verdient.
Want ze heeft wel een punt. Bijdeze hoop ik dus ook dat er wat 'breder' naar de argumenten gekenen wordt.
Borritos
Whats new?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:39 schreef postmortum het volgende:
Waarschijnlijk snapt alleen BG deze grap![]()
ze heeft een dochterquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:32 schreef borritos het volgende:
hej , maar even serieus.
Borritos
kom dan ook bij mij in mijn slaapzxak luggen , krijg al koude rillingen als ik aan larissa denkquote:
Dat mensen uberhaupt net doen alsof ze de zoon van zo'n onprettig forumverneuker spelenquote:
dat weet ik zo net nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:43 schreef postmortum het volgende:
Wij zijn niet schuldig aan de opwarming van de aarde, Larissa heeft een gat geprikt in de ozonlaag
Nee, een lange afstands lens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef Robin2130 het volgende:
als je dr wil filmen heb je toch een breedbeeldcamera nodig?
dat heb ik een topic terug al vemeld,quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef Robin2130 het volgende:
als je dr wil filmen heb je toch een breedbeeldcamera nodig?
de tarzangrap van mij was wel leukquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Jongens, al is het goed bedoeld...de grapjes zijn wel erg onorigineel hoor...even langer doordenken tot je iets post enzo...dan komt er ook minder snel een deel 3. (deel 20)
mocht je je afvragen hoe de Himalaya is gevormd, trek maar eens een loodrechte lijn vanaf de plek waar larissa rust door de aardbolquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef Robin2130 het volgende:
Problem solved: Larissa was de oorzaak van de tsunami
ze komt toch niet meerquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Jongens, al is het goed bedoeld...de grapjes zijn wel erg onorigineel hoor...even langer doordenken tot je iets post enzo...dan komt er ook minder snel een deel 3. (deel 20)
volgens mij is ze nog nooit gekomenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:50 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ze komt toch niet meer
gewoon dit topiek volbaggeren
Vandaar dat ze zo'n heethol is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Het sprookje van de prinses op de erwt is verkeerde geinterpeteerd, het was larissa op de zon.
hmm, dan niet van mij hoeft het allemaal niet zo nodig. Ik ben de schoonzoon maar dat noem ik altijd zoon zodat ik mijn schoonmoeder ook gewoon moeders kan noemen. Ik heb me maar op de achtergrond gehouden omdat me dat werdt aangeraden door mijn naaste.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat mensen uberhaupt net doen alsof ze de zoon van zo'n onprettig forumverneuker spelen
Of het was larissa zelf.
Nu zou je moeder nog wat kilo's lichter moeten worden ervanquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef borritos het volgende:
[..]
hmm, dan niet van mij hoeft het allemaal niet zo nodig. Ik ben de schoonzoon maar dat noem ik altijd zoon zodat ik mijn schoonmoeder ook gewoon moeders kan noemen. Ik heb me maar op de achtergrond gehouden omdat me dat werdt aangeraden door mijn naaste.
Maar aangezien de situaties al een tijdje van de regen in de drup loopt was dit topic de druppel die de emmer deed overlopen. Ik wordt vaker naar mijn kamer gestuurd dan ooit en dat nog wel door mijn schoonmoeder, Dit zijn gewoon geen grappen meer.
Het enige wat ik vraag is wat wederzijds respect en vertrouwen op de goedheid van de mens zelf. Ookal weet ik dat wat ik zeg niks veranderd lucht het wel op en voelt het alof ik vele kilos lichter ben geworden.
Met vriendelijke groet en bijvoorbaat dank,
Borritos
Omgekeerde wereld tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef borritos het volgende:
Nee ik was ook gewoon vroeg rijp
Nee, het was Enlil en een velociraptor had de erwt laten vallen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Het sprookje van de prinses op de erwt is verkeerd geinterpeteerd, het was larissa op de zon.
Zij kan tenminste nog sex hebben, zonder dat ze daarvoor een blinde aan anosmie lijdende geestelijk gehandicapte nodig heeft, zoals jij.quote:
`Nee, dat kan ze niet, want ze is zoooooo gelovig volgens haar fotoboek.. wahahaha... daarom valt ze ook anderen op hun uiterlijk aan. Blijkbaar luistert ze toch niet goed naar de de dominee. Daarom ligt ze ook met zaadvragende ogen met haar benen wijd in het gras.quote:Op maandag 9 april 2007 00:02 schreef swollywood het volgende:
Zij kan tenminste nog sex hebben, zonder dat ze daarvoor een blinde aan anosmie lijdende geestelijk gehandicapte nodig heeft, zoals jij.
Is ze vet?quote:
Nee hoor, ik ben alweer weg.quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 00:05 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ben ik niet. Dat jij een gestoorde als Baaj daarop gelooft is jouw probleem.![]()
ty hou ook van jouquote:Op maandag 9 april 2007 00:06 schreef Larissa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben alweer weg.![]()
En zet zelf eens een foto in je fotoboek, stoere vent.![]()
Ik haat ook veel van jou.quote:
Moet jij vanavond niet de DJ zijn bij een clubavond van de Jostiband?quote:Op maandag 9 april 2007 00:04 schreef Houzer het volgende:
Die functie bekleed je moeder al.
Dat was gister schatquote:Op maandag 9 april 2007 00:20 schreef Larissa het volgende:
[..]
Moet jij vanavond niet de DJ zijn bij een clubavond van de Jostiband?![]()
wat laat jij je gaan, ga je diep schamen. log uit en kom niet meer terug.quote:Op maandag 9 april 2007 00:20 schreef Larissa het volgende:
[..]
Moet jij vanavond niet de DJ zijn bij een clubavond van de Jostiband?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:12 schreef Houzer het volgende:
Laris, vind je het goed als ik je muil vol pis?
je hebt de bal ontvangen...... duidelijk , voor jou ook?quote:Op maandag 9 april 2007 00:30 schreef Larissa het volgende:
Tja, beetje teruglezen in diverse topics, mens... wie kaatste kon de bal verwachten. Hij begon zelf tegen me. Dus bemoei je er niet tegenaan als je niet weet waar het over gaat.![]()
Moest toch rijmenquote:Op maandag 9 april 2007 00:30 schreef Larissa het volgende:
Tja, beetje teruglezen in diverse topics, mens... wie kaatste kon de bal verwachten. Hij begon zelf tegen me. Dus bemoei je er niet tegenaan als je niet weet waar het over gaat.![]()
Dit was het eerste wat Houzer ooit aan mij schreef:
[..]
jij bent zelf een lijkquote:Op maandag 9 april 2007 01:14 schreef Killer_Mom het volgende:
dat weet jij zelf wel.
Maar tenminste geen nee-ger.quote:
ik ben geen neger dwaasquote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar tenminste geen nee-ger.
stotterTquote:Op maandag 9 april 2007 01:36 schreef Killer_Mom het volgende:
je stotterd, sukkel
quote:Op maandag 9 april 2007 01:25 schreef Killer_Mom het volgende:
die tante is de de moeite niet waard.
jij snapt niet, lijkquote:Op maandag 9 april 2007 01:30 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
lezen gast t gaat om jouw. vat er nog een![]()
Dat hangt van Yvonne af.quote:Op maandag 9 april 2007 01:39 schreef Ordinair het volgende:
Word dit nog een reeks of niet?
is het alquote:Op maandag 9 april 2007 01:39 schreef Ordinair het volgende:
Word dit nog een reeks of niet?
Dankjequote:
Goeiemorgen lekker dierquote:Op maandag 9 april 2007 00:04 schreef Larissa het volgende:
[..]
`Nee, dat kan ze niet, want ze is zoooooo gelovig volgens haar fotoboek.. wahahaha... daarom valt ze ook anderen op hun uiterlijk aan. Blijkbaar luistert ze toch niet goed naar de de dominee. Daarom ligt ze ook met zaadvragende ogen met haar benen wijd in het gras.
Iemand aanvallen op zijn uiterlijk is volgens jou Christelijk? Ik zou toch maar beter opletten de volgende keer als je weer naar de kerk gaat.quote:Op maandag 9 april 2007 08:33 schreef Ladidadida het volgende:
Je aanvallen op je uiterlijk en niet op je prachtige karakter en je lieftallige humeur is trouwens heel christelijk
En benen wijd in het gras, you wish![]()
Niks doorspitten van je fotoboek. Jij zat toch als eerste in mijn fotoboek te gluren, doe ik hetzelfde bij jou, is het weer niet goed.quote:Toch vind ik het wel fijn om te weten dat je mijn hele fotoboek doorspit
Wat zijn we weer scherpzinnig op de vroege morgen. Eerlijkheid is een belangrijk goed volgens de bijbel, en eerlijk ben ikquote:Op maandag 9 april 2007 08:34 schreef Larissa het volgende:
Ah, daar is Ladidadia. Het ene moment iemand op zijn uiterlijk aanvallen want "ik heb een uiterlijk om aan te vallen" en zichzef te verheerlijken maar de volgende ochtend braaf in de kerk zitten. In de tijd dat ik nog naar de kerk ging noemden ze dat een schijnheilige Farizeeër.![]()
![]()
Ah, goedemorgen, daar hebben we onze ramptoerist.quote:
Blijkbaar heb jij meer gemist dan ikquote:Op maandag 9 april 2007 08:36 schreef Larissa het volgende:
Iemand aanvallen op zijn uiterlijk is volgens jou Christelijk? Ik zou toch maar beter opletten de volgende keer als je weer naar de kerk gaat.![]()
Nergens in mijn fotoboek staat direct heel duidelijk dat ik zooooo gelovig ben, daar moet je wel even voor zoeken. Maar geeft niks hoorquote:Niks doorspitten van je fotoboek. Jij zat toch als eerste in mijn fotoboek te gluren, doe ik hetzelfde bij jou, is het weer niet goed.![]()
Ik denk dat er meer op jou gekotst wordt dan op mijquote:Op maandag 9 april 2007 08:37 schreef Larissa het volgende:
Je bent een schijnheiilige Farizeeër en daar kotste Jezus op. En terecht.
Luister goed naar je eigen adviesquote:Op maandag 9 april 2007 08:39 schreef Larissa het volgende:
Ja, als je naar de kerk gaat is het wel de bedoeling dat je ook luistert naar de preken. En "half gelovig" bestaat niet.
Door een stel randdebielen ien labieleni n het Onzinforum?quote:Op maandag 9 april 2007 08:38 schreef Ladidadida het volgende:
Ik denk dat er meer op jou gekotst wordt dan op mij![]()
Wel hè?quote:Op maandag 9 april 2007 08:38 schreef Larissa het volgende:
Ah, goedemorgen, daar hebben we onze ramptoerist.![]()
En jij kent mij wel wou je zeggen?quote:Op maandag 9 april 2007 08:40 schreef Ladidadida het volgende:
Luister goed naar je eigen advies![]()
En idd, je kent me ook zo goed, zou ik haast vergeten!
Dat mensen jou als een mongool behandelen wil niet zeggen dat anderen daarom gek zijn. Jij leeft een beetje bij het motto 'iedereen is gek behalve ik' hè.quote:Op maandag 9 april 2007 08:41 schreef Larissa het volgende:
[..]
Door een stel randdebielen ien labieleni n het Onzinforum?![]()
BG moet ik al ontwijken voordat hij weer een zelfmoordtopic in R&P opent, waarna hij degenen die hem serieus advies willen geven volledig uitscheldt waarna hij hysterisch om een slotje gaat roepen.![]()
Zalig de armen van geest.![]()
Jij bent veel leuker.quote:
Daarom viel ik je ook aan op je uiterlijkquote:
Lees het forum eens door wat BG in het verleden aan labiele dingen schreef en kom dan terug.quote:Op maandag 9 april 2007 08:42 schreef Ladidadida het volgende:
Dat mensen jou als een mongool behandelen wil niet zeggen dat anderen daarom gek zijn. Jij leeft een beetje bij het motto 'iedereen is gek behalve ik' hè.
Oh, en jezelf zalig verklaren is natuurlijk not done.
En ik probeer je uit te leggen dat dat niet Christelijk is, vooral niet als je vervolgens jezelf op gaat hemelen.quote:Op maandag 9 april 2007 08:43 schreef Ladidadida het volgende:
Daarom viel ik je ook aan op je uiterlijk![]()
Och meisje toch. Wat ben jij zielig. Aaaaaaahquote:Op maandag 9 april 2007 08:43 schreef Larissa het volgende:
[..]
Lees het forum eens door wat BG in het verleden aan labiele dingen schreef en kom dan terug.
Jezelf zalig verklaren? Dat deed jij toch al zaterdagavond?![]()
Iemand die allerlei mensen loopt uit te schelden en af te kafferen, hoeft mij niet te vertellen wat christelijk is hoorquote:Op maandag 9 april 2007 08:44 schreef Larissa het volgende:
[..]
En ik probeer je uit te leggen dat dat niet Christelijk is, vooral niet als je vervolgens jezelf op gaat hemelen.![]()
Ze begonnen daar zelf mee tegen mij. Maar dat had jij natuurlijk weer niet meegekregen. Jij meende je fotoboekgeilers te moeten komen verdedigen.quote:Op maandag 9 april 2007 08:46 schreef Ladidadida het volgende:
Iemand die allerlei mensen loopt uit te schelden en af te kafferen, hoeft mij niet te vertellen wat christelijk is hoor![]()
Waarom doe je het dan?quote:Op maandag 9 april 2007 08:46 schreef Ladidadida het volgende:
Och meisje toch. Wat ben jij zielig. AaaaaaahWho gives a fuck wat iemand anders zegt, dat is dan een vrijbrief om je als een idioot te gaan gedragen? Zou een mooie voel worden
![]()
Beauty is in the eyes of the beholder.quote:Ik verklaar mezelf niet heilig, ik zei enkel dat ik er beter uitzie dan jij.
Jaloezie is heel onchristelijk hoor. Denk erom!quote:Op maandag 9 april 2007 08:50 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ze begonnen daar zelf mee tegen mij. Maar dat had jij natuurlijk weer niet meegekregen. Jij meende je fotoboekgeilers te moeten komen verdedigen.![]()
Nogmaals: waarom doe je het dan?quote:Op maandag 9 april 2007 08:53 schreef Ladidadida het volgende:
Nogmaals, andermans gedrags is geen vrijbrief om je dan maar als een idioot te gedragen.
Ik zal bidden voor jouquote:Op maandag 9 april 2007 08:54 schreef Larissa het volgende:
Daaag, je hebt weer veel dingen om voor te bidden en je zonden te laten vergeven. En onthoud hoe Jezus kotste op schijnheilige Farizeeërs die zichzelf beter voelden dan anderen.![]()
En in welk hoofdstuk en vers staat precies: "Ik kots op jullie", zei Jezus?quote:Op maandag 9 april 2007 09:00 schreef Larissa het volgende:
Oh jawel, op de schijnheilige Farizeeërs die bidden voor anderen omdat ze zichzelf zo geweldig voelden die waren blij "dat ze niet als anderen waren". Hij kotste op jou dus.![]()
Ken je bijbelteksten voordat je meent ze aan te kunnen halen.![]()
En dan beweert ze ook nog dat ze voor mij gaat bidden.quote:Geen enkele categorie van mensen wordt door Christus zo vernietigend ontmaskerd. Geen enkel personage maakt ons zo woedend als die sluwe, jaloerse, moordzuchtige, trotse, haatdragende, hypocriete en schijnheilige farizeeër, die zichzelf beter vindt dan anderen. De Here Jezus bewaarde zijn meest scherpe en veroordelende opmerkingen voor de farizeeërs. Ze handelden godsdienstig en beweerden God te kennen, maar dat was niet zo.
Schrijf ik dat het zijn letterlijke woorden waren. Zie ook mijn reply hierboven. Wat nuttige literatuur voor je.quote:Op maandag 9 april 2007 09:01 schreef Ladidadida het volgende:
En in welk hoofdstuk en vers staat precies: "Ik kots op jullie", zei Jezus?
Doeg!![]()
Ik heb het dan ook over de SCHIJNHEILIGE Farizeeër.quote:Op maandag 9 april 2007 09:03 schreef Ladidadida het volgende:
Jezus was zelf een Farizeeër trouwens.![]()
ik heb wel een levenquote:Op maandag 9 april 2007 09:08 schreef Larissa het volgende:
Jij komt pas als we alweer weg zijn. Te laat dus.
Jij bent de mosterd na de maaltijd.quote:
nee men ik was naar de kerk , gij ongelovigequote:Op maandag 9 april 2007 09:21 schreef Larissa het volgende:
[..]
Jij bent de mosterd na de maaltijd.
En je was gewoon later je nest uit dan wij
Die zou nu nog niet uit zijn. Niet liegen dus.quote:Op maandag 9 april 2007 09:24 schreef postmortum het volgende:
nee men ik was naar de kerk , gij ongelovige![]()
Beter een liedje voor BG.quote:Op maandag 9 april 2007 09:23 schreef postmortum het volgende:
Een liedje voor Laissa![]()
So you go, and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home, and you cry
And you want to die
![]()
mee BG is mijn homie jewaidsquote:
Ik wil niet waids.quote:
jij niet begrijpt?quote:
Nope. BG je homie noemenquote:
hij is de eninige intellectueel op internetquote:
In zijn verwrongen bovenkamer dan toch zeker.quote:Op maandag 9 april 2007 09:34 schreef postmortum het volgende:
hij is de eninige intellectueel op internet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |