Zo -_-'quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
wanneer was de tweede oorlog (4045) en hoe heette het leger van de duitsers (ss)![]()
die staat morgen pas op , gun die kerel ook eens een dagje rustquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:32 schreef borritos het volgende:
hej , maar even serieus.
Ik ben de zoon van larissa en ze heeft vaak toch wel een punt. Misschien moeten jullie haar maar eens serieus nemen (dus serieus nemen en niet serieus "keihard nemen" ) en het respect geven dat ze verdient.
Want ze heeft wel een punt. Bijdeze hoop ik dus ook dat er wat 'breder' naar de argumenten gekenen wordt.
Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank,
Borritos
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:32 schreef borritos het volgende:
hej , maar even serieus.
Ik ben de zoon van larissa en ze heeft vaak toch wel een punt. Misschien moeten jullie haar maar eens serieus nemen (dus serieus nemen en niet serieus "keihard nemen" ) en het respect geven dat ze verdient.
Want ze heeft wel een punt. Bijdeze hoop ik dus ook dat er wat 'breder' naar de argumenten gekenen wordt.
Borritos
Whats new?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:39 schreef postmortum het volgende:
Waarschijnlijk snapt alleen BG deze grap![]()
ze heeft een dochterquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:32 schreef borritos het volgende:
hej , maar even serieus.
Borritos
kom dan ook bij mij in mijn slaapzxak luggen , krijg al koude rillingen als ik aan larissa denkquote:
Dat mensen uberhaupt net doen alsof ze de zoon van zo'n onprettig forumverneuker spelenquote:
dat weet ik zo net nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:43 schreef postmortum het volgende:
Wij zijn niet schuldig aan de opwarming van de aarde, Larissa heeft een gat geprikt in de ozonlaag
Nee, een lange afstands lens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef Robin2130 het volgende:
als je dr wil filmen heb je toch een breedbeeldcamera nodig?
dat heb ik een topic terug al vemeld,quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef Robin2130 het volgende:
als je dr wil filmen heb je toch een breedbeeldcamera nodig?
de tarzangrap van mij was wel leukquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Jongens, al is het goed bedoeld...de grapjes zijn wel erg onorigineel hoor...even langer doordenken tot je iets post enzo...dan komt er ook minder snel een deel 3. (deel 20)
mocht je je afvragen hoe de Himalaya is gevormd, trek maar eens een loodrechte lijn vanaf de plek waar larissa rust door de aardbolquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:47 schreef Robin2130 het volgende:
Problem solved: Larissa was de oorzaak van de tsunami
ze komt toch niet meerquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Jongens, al is het goed bedoeld...de grapjes zijn wel erg onorigineel hoor...even langer doordenken tot je iets post enzo...dan komt er ook minder snel een deel 3. (deel 20)
volgens mij is ze nog nooit gekomenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:50 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ze komt toch niet meer
gewoon dit topiek volbaggeren
Vandaar dat ze zo'n heethol is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Het sprookje van de prinses op de erwt is verkeerde geinterpeteerd, het was larissa op de zon.
hmm, dan niet van mij hoeft het allemaal niet zo nodig. Ik ben de schoonzoon maar dat noem ik altijd zoon zodat ik mijn schoonmoeder ook gewoon moeders kan noemen. Ik heb me maar op de achtergrond gehouden omdat me dat werdt aangeraden door mijn naaste.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat mensen uberhaupt net doen alsof ze de zoon van zo'n onprettig forumverneuker spelen
Of het was larissa zelf.
Nu zou je moeder nog wat kilo's lichter moeten worden ervanquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef borritos het volgende:
[..]
hmm, dan niet van mij hoeft het allemaal niet zo nodig. Ik ben de schoonzoon maar dat noem ik altijd zoon zodat ik mijn schoonmoeder ook gewoon moeders kan noemen. Ik heb me maar op de achtergrond gehouden omdat me dat werdt aangeraden door mijn naaste.
Maar aangezien de situaties al een tijdje van de regen in de drup loopt was dit topic de druppel die de emmer deed overlopen. Ik wordt vaker naar mijn kamer gestuurd dan ooit en dat nog wel door mijn schoonmoeder, Dit zijn gewoon geen grappen meer.
Het enige wat ik vraag is wat wederzijds respect en vertrouwen op de goedheid van de mens zelf. Ookal weet ik dat wat ik zeg niks veranderd lucht het wel op en voelt het alof ik vele kilos lichter ben geworden.
Met vriendelijke groet en bijvoorbaat dank,
Borritos
Omgekeerde wereld tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef borritos het volgende:
Nee ik was ook gewoon vroeg rijp
Nee, het was Enlil en een velociraptor had de erwt laten vallen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Het sprookje van de prinses op de erwt is verkeerd geinterpeteerd, het was larissa op de zon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |