Ik blow niet regelmatig, dus het zal bij mij ook wel werkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
getsie, het schijnt inderdaad dat mensen voor hun lol blowen.
Ikzelf vergrijp me daar alleen aan als ik kiespijhijn heb.
super pijnstiller. (maar dat zal waarschijnlijk weer niet werken als je regelmatig blowt ?)
*nog een tissue voor de cola aangeeft*
have fun meis
heb je nog tissueus over ik ben uitgefaptquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
getsie, het schijnt inderdaad dat mensen voor hun lol blowen.
Ikzelf vergrijp me daar alleen aan als ik kiespijhijn heb.
super pijnstiller. (maar dat zal waarschijnlijk weer niet werken als je regelmatig blowt ?)
*nog een tissue voor de cola aangeeft*
have fun meis
Ik mag hopen dat je fapte nog over ladidaquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb je nog tissueus over ik ben uitgefapt![]()
owquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
het was een garpje , zodat jij weer een mooie larissa diss kon maken![]()
DISKRIMINASIE!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:08 schreef KritischeMassa het volgende:
ow ja
gratis big mac
GRATIS
alleen op zaterdag voor mensen die Larissa heten
gratis big mac
Op Larissa gaat het niet lukkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:09 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je fapte nog over ladida
Ik heb lang haar en blow, dan mag ik het toch ook dus?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Blowen is voor langharig tuig!!!1
ik heb geblowed namelijk, ooit... en toen had ik lang haar![]()
nu al bijna 4 jaar gestopt. *trots is*
jij bent al gelokt, je zit hier tochquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:10 schreef Strychnine het volgende:
[..]
DISKRIMINASIE!
Ook voor mensen die Chantal heten en Strych hebben als nickname toch?
Nee lieverd,quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb je nog tissueus over ik ben uitgefapt![]()
Wat zei ik nou over mij niet laten lachenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:11 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
jij bent al gelokt, je zit hier toch
ik probeer mijn larissa lokfluitje anders wel
frut frut frut vette teef tuut tuut kwaak
je ruimt liever dubieus hard geworden boxershortjes op?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee lieverd,
ik reik geen tissues voor fapsels aan.
Ik woon in een huis met 4 mannen... daar begin ik niet aan.
damn die kids beginnen vroeg tegenwoordig nog voor ze zindelijk zijnn blijkbaarquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee lieverd,
ik reik geen tissues voor fapsels aan.
Ik woon in een huis met 4 mannen... daar begin ik niet aan.
1tje maar?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:07 schreef Strychnine het volgende:
[..]
En dan eten ze
tromgeroffel
een big mac
![]()
ze houdt de amerikaanse economie draaiendequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
1tje maar?
Ze koopt dan toch de hele voorraad leeg?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze houdt de amerikaanse economie draaiende![]()
sterker, ze betaald in dr eentje de war on terrorquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze houdt de amerikaanse economie draaiende![]()
jij trapt afquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef Strychnine het volgende:
Oke mensen, laten we het niveau een beetje opkrikken. Dit is echt het niveau van peuters met al die makkelijke grapjes.
Bedenk eens een mooie orginele grap
Godverdegodver man, dat kan ik nu even niet.quote:
ik dacht dat er weer een zonsverduistering was , maar Larissa bleek naar buiten te zijn gegaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef Strychnine het volgende:
Oke mensen, laten we het niveau een beetje opkrikken. Dit is echt het niveau van peuters met al die makkelijke grapjes.
Bedenk eens een mooie orginele grap
En de winnaar krijgt een bigmacquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:16 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Godverdegodver man, dat kan ik nu even niet.
Die hou je te goed als ik weer nuchter ben.
Ik ga wel cijfers geven voor jullie grappen![]()
Sterker nog, toen neil armstrong op de maan stapte waren zijn eerste woorden.. "verdomme larissa sodemieter op, ik moest naar de maan..."quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:14 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
sterker, ze betaald in dr eentje de war on terror
sterker nog, de titanic is heul niet op een ijsberg gevaren, Larissa bleef niet netjes in het midden zittenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sterker nog, toen neil armstrong op de maan stapte waren zijn eerste woorden.. "verdomme larissa sodemieter op, ik moest naar de maan..."
Hoe moet ik nu weten dat je cola aan het gorgellen bent terwijl je fokt man, Ik ben niet zo groot als larissa dat ik over heel nederland heen kan kijkenquote:
Ahahahahaquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu weten dat je cola aan het gorgellen bent terwijl je fokt man, Ik ben niet zo groot als larissa dat ik over heel nederland heen kan kijken
Net zoals bij Jensen? Dat gaat niet lukken, Larissa heeft de hele bank nodig, dan is er geen plek meer voor gastenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:22 schreef KritischeMassa het volgende:
ik heb larissa als sidekick nodig
ik dacht meer aan larissa als bankquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Net zoals bij Jensen? Dat gaat niet lukken, Larissa heeft de hele bank nodig, dan is er geen plek meer voor gasten
Niet als tribune?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik dacht meer aan larissa als bank
Bij jou altijdquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:25 schreef postmortum het volgende:
Tal, wil je bij mij in bed komen liggen zometeen , ik heb net 3x larissa gezegd in de spiegel![]()
Larissa was de reden dat snoop dogg bij jensen kwam, ze had 'the hood' op haar hoofd gezet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Net zoals bij Jensen? Dat gaat niet lukken, Larissa heeft de hele bank nodig, dan is er geen plek meer voor gasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
wisten jullie dat google maps gaat uitbreiden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
De VS hebben irak niet verslagen met grondtroepen, ze lieten larissa op het pleintje van baghdad van een krukje stappen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:27 schreef postmortum het volgende:
ff iets anders weten julie wat de postcode van duitsland is ?Ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vivre
wanneer was de tweede oorlog (4045) en hoe heette het leger van de duitsers (ss)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |