hmm 300 glazen sheery slaan best hard inquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:50 schreef swollywood het volgende:
Volgens mij durft ze niet meer en doet ze net alsof ze dit topic niet kan vinden
vol is iets andersquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:51 schreef Strychnine het volgende:
eigenlijk ben ik ook dik
Dus eigenlijk mag ik er ook geen grapjes over maken dan he?
BUMMER!
Ik doe het lekker toch
rond is gezondquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:51 schreef Strychnine het volgende:
eigenlijk ben ik ook dik
BUMMER!
Ik doe het lekker toch
ze staat nu op straat lallend te schelden tegen de eerste de beste lantarenpaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
hmm 300 glazen sheery slaan best hard in![]()
niet dik hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:51 schreef Strychnine het volgende:
eigenlijk ben ik ook dik
BUMMER!
Ik doe het lekker toch
Ik krijg er tranen van in mijn ogen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:52 schreef Stofje het volgende:
Ik denk dat ze een ongelukkige jeugd heeft gehad. Gedwongen naar de kerk, naar de geile pastoor, dat idee. Ze is jong getrouwd, maar dat huwelijk was geen succes, de man deugde van geen kanten en ook zij was de onschuld zelve niet. Dit forum bracht haar geluk: Hier kon ze al haar frustraties afreageren. Een anoniem persoon zijn, die mensen die véél gelukkiger zijn dan zijzelf ooit zal worden, proberen onderuit te halen. Mooi, op zich.
foboquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:51 schreef Crappery het volgende:
waar vind ik een foto van het?
Ja, ho ho, daar is niks mis meequote:
nee men , dadelijk zit je in het verkeerde kampquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:53 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik krijg er tranen van in mijn ogen.
Zal ik een 'steun Larissa' topic openen dan maar?
Arme Lantaarnpaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ze staat nu op straat lallend te schelden tegen de eerste de beste lantarenpaal
"kutzzfokzz zzzjterf kutznewbiezz"
yvonne wordt ieder jaar 39 jaarquote:
Dus vandaar dat de overheid de wegenbelasting wil gaan verhogen?quote:
Oude is mama Larissaquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:55 schreef Crappery het volgende:
is het die oude of jonge in dat fobo?
beiden lijken me niet echt vet ofzo
en dan komt brutus de boosneger langs en en dan zegt ze sucky sucky 5 dollarquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ze staat nu op straat lallend te schelden tegen de eerste de beste lantarenpaal
"kutzzfokzz zzzjterf kutznewbiezz"
sucky sucky vief euroooooooquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dan komt brutus de boosneger langs en en dan zegt ze sucky sucky 5 dollar![]()
zelfs een gigolo zal haar niet als klant willenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dan komt brutus de boosneger langs en en dan zegt ze sucky sucky 5 dollar![]()
jullie kennen brutus nog nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:57 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
zelfs een gigolo zal haar niet als klant willen
Larissa volgens mij ook niet echt.quote:
na 16 topics is het nieuwe er toch afquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit topic is wel saaier dan de vorige :/
in een lege zandvlakte lijkt niemand dikquote:
Dat is wel weer grappigquote:
Na het 1 aprils topic dacht ik dat eerst ook, ik vermoede dat het de kloon van sunchaser was...maar ja je kan het nooit zeker weten, jamai bestond ook echt.quote:
Tis heel makkelijk om larissa te lokken, open gewoon een volstrekt serieus topic in FB en ze komt het molesteren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik probeer haar te lokken
ik ben een slechte lokker
kids lukte niet
ouwe wijven ook al niet
Je moet niet zulke grappige dingen zeggenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
kids lukte niet
ouwe wijven ook al niet
Misschien moet de topictitel veranderd worden in "Gratis Big Macs!". Dan komt ze wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
kids lukte niet
ouwe wijven ook al niet
niet blowen meissiequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je moet niet zulke grappige dingen zeggen
want ik ben stoned
*veegt colaproest van het beeldscherm*
Nouhouquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef postmortum het volgende:
KM jij als linkse bomenknuffelaar zal toch wel lid zijn van grenpeace.
Waarom steun je Larissa niet eigenlijk?![]()
Ik doe het ook vrijwel nooitquote:
ik ben niet linksquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef postmortum het volgende:
KM jij als linkse bomenknuffelaar zal toch wel lid zijn van grenpeace.
Waarom steun je Larissa niet eigenlijk?![]()
net zoals bepaalde mensen stiekem eten als ze alleen thuis zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik doe het ook vrijwel nooit
Maar heel soms, als ik alleen thuis ben en niets te doen heb en lekker achter de pc of tv zit
Vind ik het lekker.
getsie, het schijnt inderdaad dat mensen voor hun lol blowen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:03 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je moet niet zulke grappige dingen zeggen
want ik ben stoned
*veegt colaproest van het beeldscherm*
En dan eten zequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
net zoals bepaalde mensen stiekem eten als ze alleen thuis zijn![]()
het was een garpje , zodat jij weer een mooie larissa diss kon makenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik ben niet links
goddamn mothafuck
ik ben net zo min links als zij
[afbeelding]
obituary
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |