Geen idee, vertel.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef ruud.nl het volgende:
Wat is een lijft?
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef Patje1987 het volgende:
Check it ()
Larissa doet met de rapwereld vorlijk mee,
Petje schuin op haar hoofd net als Ali B.
Vanuit haar rolstoel schreeuwt ze het kwijlend uit,
Een chromosoompje meer of minder, het maakt allemaal niet meer uit.
Larissa is de fok!skippybalmens, en verder is het reden genoegquote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef Angelotus het volgende:
wie is Larissa en is het zo erg dat je haar zo voor gek zet?
Wikid, maak er een voor larissa en plaats em hierquote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik neem regelmatig disses op voor users van een ander forum, die mietjes worden dan boos
http://media.putfile.com/lauwe-diss
Ik vind het geen stijl hebben! Sterker nog, tis simpelweg laf!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Larissa is de fok!skippybalmens, en verder is het reden genoeg
Larissaquote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
moet je wel wat meer informatie over haar geven, dan doe ik mijn best.
Moet je haar posts eens bekijken in mijn topics die ze met andere woorden dus opzettelijk komt irriteren.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Ik vind het geen stijl hebben! Sterker nog, tis simpelweg laf!![]()
Ik zat er net een paar te lezen....quote:Op donderdag 5 april 2007 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet je haar posts eens bekijken in mijn topics die ze met andere woorden dus opzettelijk komt irriteren.
Maak dus een diss/rap/speke over larissa
maar ik dacht juist dat jij de geschifte fokuser bent van andere mensen, dus eigenlijk verdien jij een disstrackquote:
Perfectquote:Op donderdag 5 april 2007 12:24 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Ik zat er net een paar te lezen....
Larissa met je spek
Hou toch je grote bek!
Zo goed?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
maar ik dacht juist dat jij de geschifte fokuser bent van andere mensen, dus eigenlijk verdien jij een disstrack
Dat zijn kloons van larissa.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
maar ik dacht juist dat jij de geschifte fokuser bent van andere mensen, dus eigenlijk verdien jij een disstrack
http://forum.fok.nl/user/history/7396quote:Op donderdag 5 april 2007 12:23 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
hoe kan ik haar active topics zien dan?
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:20 schreef Flashwin het volgende:
ah je zit weer in je manische periode?
ik kwam 6 maanden geleden voor het laatst ook weleens op fok en ik kan je nog best herinneren met emo en suicide topics.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/7396
Alsjeblieft vriend.
Lees deze topics maar even door, dan weet je meteen wie de grootste pijpmalloot van fok isquote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Je bedoelt de topics gemaakt door JediMindTricks met zijn kloon genaamd "DanieI.J" ?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
ik kwam 6 maanden geleden voor het laatst ook weleens op fok en ik kan je nog best herinneren met emo en suicide topics.
neet dat was jijquote:Op donderdag 5 april 2007 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je bedoelt de topics gemaakt door JediMindTricks met zijn kloon genaamd "DanieI.J" ?
(de L is een hoofdletter i )
Ik had een account destijds genaamd "Danie L.J (maar dan kleine letter L ja)quote:
Lees die 2 topics maar.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:33 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
aha, jullie vinden elkaar zogenaamd niet lief. Ik denk dat daar nog een mooie relatie uitvoort kan komen
Ga rappen man...wat j00 wait'n foh negga...diss tat hoe.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:47 schreef MacManus het volgende:
Wat een kansloos topic... wat boeit die persoonlijke vete tussen jou en Larissa nou...
Neequote:
psies en en dan nog proberen dit topic ontopic te houdenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:29 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
meisjes plagen, zoentjes vragen
Huldequote:Op donderdag 5 april 2007 13:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Larissa..
Je bent nou niet echt Baaj's favoriet
dat je dat zelf niet ziet
hoe hij met letters op je schiet?
Of deert het je soms niet,
hoe hij,
steeds dichterbij,
in je postings, de heerschappij
overnam met woorden,
die je ontspoorden,
steeds harder scoorden,
met antwoorden,
die kloppen als akkoorden,
je vocaal vermoordden?
Mede mogelijk gemaakt met:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef Houzer het volgende:
Laris?
Weet je wat het is
B.G geeft jou een vett diszz.
Kuthoer, wacht maar tot ik je de mond snoer.
Laat B.G nou in zijn waarde, anders verdwijn je onder de aarde.
Ik begrijp wel dat je vader zijn zus heeft volgespoten.
En dat jij daarom nu op aarde loopt te kloote.
Dus gun ons ook eens wat gein.
Spring nu maar gauw voor een trein.
Jeweets
Thank you!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |