Zij kan tenminste nog sex hebben, zonder dat ze daarvoor een blinde aan anosmie lijdende geestelijk gehandicapte nodig heeft, zoals jij.quote:
`Nee, dat kan ze niet, want ze is zoooooo gelovig volgens haar fotoboek.. wahahaha... daarom valt ze ook anderen op hun uiterlijk aan. Blijkbaar luistert ze toch niet goed naar de de dominee. Daarom ligt ze ook met zaadvragende ogen met haar benen wijd in het gras.quote:Op maandag 9 april 2007 00:02 schreef swollywood het volgende:
Zij kan tenminste nog sex hebben, zonder dat ze daarvoor een blinde aan anosmie lijdende geestelijk gehandicapte nodig heeft, zoals jij.
Is ze vet?quote:
Nee hoor, ik ben alweer weg.quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 00:05 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ben ik niet. Dat jij een gestoorde als Baaj daarop gelooft is jouw probleem.![]()
ty hou ook van jouquote:Op maandag 9 april 2007 00:06 schreef Larissa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben alweer weg.![]()
En zet zelf eens een foto in je fotoboek, stoere vent.![]()
Ik haat ook veel van jou.quote:
Moet jij vanavond niet de DJ zijn bij een clubavond van de Jostiband?quote:Op maandag 9 april 2007 00:04 schreef Houzer het volgende:
Die functie bekleed je moeder al.
Dat was gister schatquote:Op maandag 9 april 2007 00:20 schreef Larissa het volgende:
[..]
Moet jij vanavond niet de DJ zijn bij een clubavond van de Jostiband?![]()
wat laat jij je gaan, ga je diep schamen. log uit en kom niet meer terug.quote:Op maandag 9 april 2007 00:20 schreef Larissa het volgende:
[..]
Moet jij vanavond niet de DJ zijn bij een clubavond van de Jostiband?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:12 schreef Houzer het volgende:
Laris, vind je het goed als ik je muil vol pis?
je hebt de bal ontvangen...... duidelijk , voor jou ook?quote:Op maandag 9 april 2007 00:30 schreef Larissa het volgende:
Tja, beetje teruglezen in diverse topics, mens... wie kaatste kon de bal verwachten. Hij begon zelf tegen me. Dus bemoei je er niet tegenaan als je niet weet waar het over gaat.![]()
Moest toch rijmenquote:Op maandag 9 april 2007 00:30 schreef Larissa het volgende:
Tja, beetje teruglezen in diverse topics, mens... wie kaatste kon de bal verwachten. Hij begon zelf tegen me. Dus bemoei je er niet tegenaan als je niet weet waar het over gaat.![]()
Dit was het eerste wat Houzer ooit aan mij schreef:
[..]
jij bent zelf een lijkquote:Op maandag 9 april 2007 01:14 schreef Killer_Mom het volgende:
dat weet jij zelf wel.
Maar tenminste geen nee-ger.quote:
ik ben geen neger dwaasquote:Op maandag 9 april 2007 01:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar tenminste geen nee-ger.
stotterTquote:Op maandag 9 april 2007 01:36 schreef Killer_Mom het volgende:
je stotterd, sukkel
quote:Op maandag 9 april 2007 01:25 schreef Killer_Mom het volgende:
die tante is de de moeite niet waard.
jij snapt niet, lijkquote:Op maandag 9 april 2007 01:30 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
lezen gast t gaat om jouw. vat er nog een![]()
Dat hangt van Yvonne af.quote:Op maandag 9 april 2007 01:39 schreef Ordinair het volgende:
Word dit nog een reeks of niet?
is het alquote:Op maandag 9 april 2007 01:39 schreef Ordinair het volgende:
Word dit nog een reeks of niet?
Dankjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |