Goeiemorgen lekker dierquote:Op maandag 9 april 2007 00:04 schreef Larissa het volgende:
[..]
`Nee, dat kan ze niet, want ze is zoooooo gelovig volgens haar fotoboek.. wahahaha... daarom valt ze ook anderen op hun uiterlijk aan. Blijkbaar luistert ze toch niet goed naar de de dominee. Daarom ligt ze ook met zaadvragende ogen met haar benen wijd in het gras.
Iemand aanvallen op zijn uiterlijk is volgens jou Christelijk? Ik zou toch maar beter opletten de volgende keer als je weer naar de kerk gaat.quote:Op maandag 9 april 2007 08:33 schreef Ladidadida het volgende:
Je aanvallen op je uiterlijk en niet op je prachtige karakter en je lieftallige humeur is trouwens heel christelijk
En benen wijd in het gras, you wish![]()
Niks doorspitten van je fotoboek. Jij zat toch als eerste in mijn fotoboek te gluren, doe ik hetzelfde bij jou, is het weer niet goed.quote:Toch vind ik het wel fijn om te weten dat je mijn hele fotoboek doorspit
Wat zijn we weer scherpzinnig op de vroege morgen. Eerlijkheid is een belangrijk goed volgens de bijbel, en eerlijk ben ikquote:Op maandag 9 april 2007 08:34 schreef Larissa het volgende:
Ah, daar is Ladidadia. Het ene moment iemand op zijn uiterlijk aanvallen want "ik heb een uiterlijk om aan te vallen" en zichzef te verheerlijken maar de volgende ochtend braaf in de kerk zitten. In de tijd dat ik nog naar de kerk ging noemden ze dat een schijnheilige Farizeeër.![]()
![]()
Ah, goedemorgen, daar hebben we onze ramptoerist.quote:
Blijkbaar heb jij meer gemist dan ikquote:Op maandag 9 april 2007 08:36 schreef Larissa het volgende:
Iemand aanvallen op zijn uiterlijk is volgens jou Christelijk? Ik zou toch maar beter opletten de volgende keer als je weer naar de kerk gaat.![]()
Nergens in mijn fotoboek staat direct heel duidelijk dat ik zooooo gelovig ben, daar moet je wel even voor zoeken. Maar geeft niks hoorquote:Niks doorspitten van je fotoboek. Jij zat toch als eerste in mijn fotoboek te gluren, doe ik hetzelfde bij jou, is het weer niet goed.![]()
Ik denk dat er meer op jou gekotst wordt dan op mijquote:Op maandag 9 april 2007 08:37 schreef Larissa het volgende:
Je bent een schijnheiilige Farizeeër en daar kotste Jezus op. En terecht.
Luister goed naar je eigen adviesquote:Op maandag 9 april 2007 08:39 schreef Larissa het volgende:
Ja, als je naar de kerk gaat is het wel de bedoeling dat je ook luistert naar de preken. En "half gelovig" bestaat niet.
Door een stel randdebielen ien labieleni n het Onzinforum?quote:Op maandag 9 april 2007 08:38 schreef Ladidadida het volgende:
Ik denk dat er meer op jou gekotst wordt dan op mij![]()
Wel hè?quote:Op maandag 9 april 2007 08:38 schreef Larissa het volgende:
Ah, goedemorgen, daar hebben we onze ramptoerist.![]()
En jij kent mij wel wou je zeggen?quote:Op maandag 9 april 2007 08:40 schreef Ladidadida het volgende:
Luister goed naar je eigen advies![]()
En idd, je kent me ook zo goed, zou ik haast vergeten!
Dat mensen jou als een mongool behandelen wil niet zeggen dat anderen daarom gek zijn. Jij leeft een beetje bij het motto 'iedereen is gek behalve ik' hè.quote:Op maandag 9 april 2007 08:41 schreef Larissa het volgende:
[..]
Door een stel randdebielen ien labieleni n het Onzinforum?![]()
BG moet ik al ontwijken voordat hij weer een zelfmoordtopic in R&P opent, waarna hij degenen die hem serieus advies willen geven volledig uitscheldt waarna hij hysterisch om een slotje gaat roepen.![]()
Zalig de armen van geest.![]()
Jij bent veel leuker.quote:
Daarom viel ik je ook aan op je uiterlijkquote:
Lees het forum eens door wat BG in het verleden aan labiele dingen schreef en kom dan terug.quote:Op maandag 9 april 2007 08:42 schreef Ladidadida het volgende:
Dat mensen jou als een mongool behandelen wil niet zeggen dat anderen daarom gek zijn. Jij leeft een beetje bij het motto 'iedereen is gek behalve ik' hè.
Oh, en jezelf zalig verklaren is natuurlijk not done.
En ik probeer je uit te leggen dat dat niet Christelijk is, vooral niet als je vervolgens jezelf op gaat hemelen.quote:Op maandag 9 april 2007 08:43 schreef Ladidadida het volgende:
Daarom viel ik je ook aan op je uiterlijk![]()
Och meisje toch. Wat ben jij zielig. Aaaaaaahquote:Op maandag 9 april 2007 08:43 schreef Larissa het volgende:
[..]
Lees het forum eens door wat BG in het verleden aan labiele dingen schreef en kom dan terug.
Jezelf zalig verklaren? Dat deed jij toch al zaterdagavond?![]()
Iemand die allerlei mensen loopt uit te schelden en af te kafferen, hoeft mij niet te vertellen wat christelijk is hoorquote:Op maandag 9 april 2007 08:44 schreef Larissa het volgende:
[..]
En ik probeer je uit te leggen dat dat niet Christelijk is, vooral niet als je vervolgens jezelf op gaat hemelen.![]()
Ze begonnen daar zelf mee tegen mij. Maar dat had jij natuurlijk weer niet meegekregen. Jij meende je fotoboekgeilers te moeten komen verdedigen.quote:Op maandag 9 april 2007 08:46 schreef Ladidadida het volgende:
Iemand die allerlei mensen loopt uit te schelden en af te kafferen, hoeft mij niet te vertellen wat christelijk is hoor![]()
Waarom doe je het dan?quote:Op maandag 9 april 2007 08:46 schreef Ladidadida het volgende:
Och meisje toch. Wat ben jij zielig. AaaaaaahWho gives a fuck wat iemand anders zegt, dat is dan een vrijbrief om je als een idioot te gaan gedragen? Zou een mooie voel worden
![]()
Beauty is in the eyes of the beholder.quote:Ik verklaar mezelf niet heilig, ik zei enkel dat ik er beter uitzie dan jij.
Jaloezie is heel onchristelijk hoor. Denk erom!quote:Op maandag 9 april 2007 08:50 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ze begonnen daar zelf mee tegen mij. Maar dat had jij natuurlijk weer niet meegekregen. Jij meende je fotoboekgeilers te moeten komen verdedigen.![]()
Nogmaals: waarom doe je het dan?quote:Op maandag 9 april 2007 08:53 schreef Ladidadida het volgende:
Nogmaals, andermans gedrags is geen vrijbrief om je dan maar als een idioot te gedragen.
Ik zal bidden voor jouquote:Op maandag 9 april 2007 08:54 schreef Larissa het volgende:
Daaag, je hebt weer veel dingen om voor te bidden en je zonden te laten vergeven. En onthoud hoe Jezus kotste op schijnheilige Farizeeërs die zichzelf beter voelden dan anderen.![]()
En in welk hoofdstuk en vers staat precies: "Ik kots op jullie", zei Jezus?quote:Op maandag 9 april 2007 09:00 schreef Larissa het volgende:
Oh jawel, op de schijnheilige Farizeeërs die bidden voor anderen omdat ze zichzelf zo geweldig voelden die waren blij "dat ze niet als anderen waren". Hij kotste op jou dus.![]()
Ken je bijbelteksten voordat je meent ze aan te kunnen halen.![]()
En dan beweert ze ook nog dat ze voor mij gaat bidden.quote:Geen enkele categorie van mensen wordt door Christus zo vernietigend ontmaskerd. Geen enkel personage maakt ons zo woedend als die sluwe, jaloerse, moordzuchtige, trotse, haatdragende, hypocriete en schijnheilige farizeeër, die zichzelf beter vindt dan anderen. De Here Jezus bewaarde zijn meest scherpe en veroordelende opmerkingen voor de farizeeërs. Ze handelden godsdienstig en beweerden God te kennen, maar dat was niet zo.
Schrijf ik dat het zijn letterlijke woorden waren. Zie ook mijn reply hierboven. Wat nuttige literatuur voor je.quote:Op maandag 9 april 2007 09:01 schreef Ladidadida het volgende:
En in welk hoofdstuk en vers staat precies: "Ik kots op jullie", zei Jezus?
Doeg!![]()
Ik heb het dan ook over de SCHIJNHEILIGE Farizeeër.quote:Op maandag 9 april 2007 09:03 schreef Ladidadida het volgende:
Jezus was zelf een Farizeeër trouwens.![]()
ik heb wel een levenquote:Op maandag 9 april 2007 09:08 schreef Larissa het volgende:
Jij komt pas als we alweer weg zijn. Te laat dus.
Jij bent de mosterd na de maaltijd.quote:
nee men ik was naar de kerk , gij ongelovigequote:Op maandag 9 april 2007 09:21 schreef Larissa het volgende:
[..]
Jij bent de mosterd na de maaltijd.
En je was gewoon later je nest uit dan wij
Die zou nu nog niet uit zijn. Niet liegen dus.quote:Op maandag 9 april 2007 09:24 schreef postmortum het volgende:
nee men ik was naar de kerk , gij ongelovige![]()
Beter een liedje voor BG.quote:Op maandag 9 april 2007 09:23 schreef postmortum het volgende:
Een liedje voor Laissa![]()
So you go, and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home, and you cry
And you want to die
![]()
mee BG is mijn homie jewaidsquote:
Ik wil niet waids.quote:
jij niet begrijpt?quote:
Nope. BG je homie noemenquote:
hij is de eninige intellectueel op internetquote:
In zijn verwrongen bovenkamer dan toch zeker.quote:Op maandag 9 april 2007 09:34 schreef postmortum het volgende:
hij is de eninige intellectueel op internet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |