Lieverd,quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:22 schreef milagro het volgende:
jullie zijn allemaal kinderachtig bezig
daar verandert zo'n "hele lange ja maar zij begon" echt niets aan, hoor, Mirage
Ah, damn...das waar ook. En ik zou mezelf elke keer de pleuris schrikken als ik in de schuur kwam.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat komt daar juist op af joh. Soort zoekt soort enzo.
Ik denk dat iedereen hier wel wat kan bedenken voor jequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:27 schreef Strychnine het volgende:
Mirage
Postmortum
Ladida
KritischeMassa
Larissa... ik bedenk nog wat ik jou geef.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:24 schreef Larissa het volgende:
Mirage vindt het nodig om over PM's te gaan blaten... zijn dat dezelfde PM's waarin je schreef dat je zo'n geweldige opleiding had gedaan? (PABO!)
Maar je vindt het niet belangrijk dat de vader van je kinderen goed voor zijn kinderen zorgt door een goede kostwinner te zijn? Maakt niet uit dat die de hele dag op zijn luie reet allerlei regels over ID-kaarten uitpluist? En een baan HAD (want hij werkt NIET) als beveiliger... wat heb je daar helemaal voor opleiding voor nodig?![]()
Wat moeten we daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef yvonne het volgende:
Iedereen is er?
En post goddomme niet zo snel, ik ben van alles aan het doen jah
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:26 schreef postmortum het volgende:
Mirage heeft niet op de opleiding gedaan die PABO heet , maar in de Pabo gestaan. Begrijpend lezen is ook moeilijk![]()
Zoals?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef yvonne het volgende:
Iedereen is er?
ja maar het is zo'n leuk topiekquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef yvonne het volgende:
Iedereen is er?
bier drinken en shags rollen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef yvonne het volgende:
Iedereen is er?
zou het?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
bier drinken en shags rollen natuurlijk
Er rust op mij al een Larissavloek, want sinds ik hier post, valt er van alles om in m'n kamerquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef postmortum het volgende:
als je vanavond 3x Larissa zegt in de spiegel , komt ze bij je spoken en met je wilde sex met je hebben![]()
ja je staat op pagina 42 rechtonder reclame te maken voor chinese liefdeskogelsquote:
Een olifant in een porseleinkastquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Er rust op mij al een Larissavloek, want sinds ik hier post, valt er van alles om in m'n kamer![]()
een spook van 256 kilo, wat wil jequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Er rust op mij al een Larissavloek, want sinds ik hier post, valt er van alles om in m'n kamer![]()
Ik ben vast dingen aan het maken voor de brunch morgenquote:
ik hoop dat het huis goed gestut isquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
een spook van 256 kilo, wat wil je
dat zeggen wequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben vast dingen aan het maken voor de brunch morgen
Oeh, lekkerquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die 500 berichten die ik leeg wil zien aan het leeg-editten was hier met als beloning een witte roosquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
jij bent lekkerquote:
er komt zo een deeltje 2quote:
Wat een vrouw. Wat een toewijding.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat loop je toch steeds te roepen met je "doe wat aan".. En kijk eens naar het tijdstip van dit topic. Toen was jij allang niet meer in de tuin bezig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat heb ik nouweer gedaan![]()
Doe liever wat aan die balvormige kermit de kikker genaamd larissa...die flipt de pan uit.
[afbeelding]
* BaajGuardian gaat nu het topic doorlezen want dit topic was mij nieteens opgevallen aangezien ik het grootste deel van de dag in de tuin bezig was
Omdat hij daar dus nooit op ingaat en tijd heeft om dagen achter elkaar het gemeentehuis lastig te vallen.. mensen die wel werken houdt hij ook nog eens van hun werk?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
nogmaals.
blaat niet zo'n onzin.
Waar haal jij vandaan dat hij niet werkt/geen baan heeft ?
Juist....
hij was de bush van zijn vriendin aan het maaienquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:36 schreef Larissa het volgende:
[..]
Wat loop je toch steeds te roepen met je "doe wat aan".. En kijk eens naar het tijdstip van dit topic. Toen was jij allang niet meer in de tuin bezig.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
hij was de bush van zijn vriendin aan het maaien![]()
je weet heul niet waarover het gaatquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je ziet een foto met open mond in een fotoboek en denkt direct aan deepthroaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |