als ik een vrouw zou zijn zou ik hier hard om kunnen lachen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zou em je willen aanbieden, maar ze hadden em niet in maat 58![]()
Hij is nu wel zo goed als beroemd in Nederlandquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:14 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
hahahah jij bent die dwaas van die joker id kaart
Zij waarschijnlijk niet, aangezien het voor haar dagelijkse realiteit isquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
als ik een vrouw zou zijn zou ik hier hard om kunnen lachen waarschijnlijk![]()
Waarmee wil ze zich verdedigen dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:15 schreef KritischeMassa het volgende:
geweldig zo'n geestelijk gehandicapte trol die zichzelf verdedigt
gelukkig heeft clarissa geen toegang tot kpdquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
NOOIT !!!
[..]
Clearissa,.... voor de zoveelste keer...
IK heb die foto in US gezet, en niemand anders......
Dat zie je toch heul niet door de radioquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
*Gekwelde blik vergeet je
Dichters hebben dat!
*Checkt fotoboeken van Ladidadida en Larissa*quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:11 schreef Larissa het volgende:
[..]
Je ziet er schattig uit hoor, in je geruite rokje.![]()
shoppen in de grote maten winkelquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zij waarschijnlijk niet, aangezien het voor haar dagelijkse realiteit is![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:58 schreef yvonne het volgende:
Zo, en nu bij Tante Vonne op het matje komen.
Zo werkt het natuurlijk niet,
elkaar afmaken?
Prima, je doet maar, als mensen het niet alleen afkunnen, schakel de hulptroepen in, zet de Joker in, whatever.
MAAR!!!!
Ga elkaar NIET af lopen maken of plaatjes posten of achtervolgen of weet ik veel wat in de andere fora in topics van anderen die je daarmee om zeep helpt.
Dawast
Oh, en niet met z'n allen op één.
Dit zijn de regels en zo wordt het gespeeld.
checkt fobo weer , geen relatie, neuqken?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zij waarschijnlijk niet, aangezien het voor haar dagelijkse realiteit is![]()
je hond?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:16 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat zie je toch heul niet door de radio![]()
[..]
*Checkt fotoboeken van Ladidadida en Larissa*
Sorry Larissa, maar Ladidadida is gewoon een lekker ding en jij bent zo oud, dik en lelijk dat ik mijn hond er nog af zou trappen
En nu zal ze wel weer met een reactie komen dat ik geen fotoboek heb![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:17 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
je hond?
ik zou de eerste de beste hangmarokaan er nog vanaf redden
met of zonder fiets?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:17 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
je hond?
ik zou de eerste de beste hangmarokaan er nog vanaf redden
Ga maar in de rij staan, achter KMquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
checkt fobo weer , geen relatie, neuqken?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:52 schreef yvonne het volgende:
Oy!
Welke regel van dit spel was er niet goed gelezen?!
Oh, en niet met z'n allen op één.
Dit zijn de regels en zo wordt het gespeeld.
Snotverdesnotver
Die foto stond daar niet maar gewoon op het seksforum, dombo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
gelukkig heeft clarissa geen toegang tot kpd![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga maar in de rij staan, achter KM![]()
Ga je nu Yvonne zwart maken?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:18 schreef Oversight het volgende:
[..]
zelf niet als het Larissa is?
Gisteravond zei je nog wat anders..
lol zegt iemand die afgewezen is bij dombo te musical, omdat ze dachten dat ze een echte olifant wasquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:18 schreef Larissa het volgende:
[..]
Die foto stond daar niet maar gewoon op het seksforum, dombo.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:43 schreef postmortum het volgende:
ik ga ff op de doos van mirage fappen tot zo![]()
Welke KM? Kritische Massa, KopieerMachine of Kopieermachientje?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ze noemt iemand anders Dombo, maar Dombo is dat vliegende olifantje, bedoelt ze zichzelf daar dan niet mee?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:19 schreef MediJindTricks het volgende:
Larissa, vraagt je dochter nooit "Mama, waarom ben jij zo dik en lelijk?" ..
We kunnen toch ook tegelijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
The root of all evilquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:19 schreef Mirage het volgende:
-levensverhaal-
KritischeMassaquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:20 schreef swollywood het volgende:
[..]
Welke KM? Kritische Massa, KopieerMachine of Kopieermachientje?Of alle 3?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:18 schreef Larissa het volgende:
[..]
Die foto stond daar niet maar gewoon op het seksforum, dombo.
Dat moet je met KM overleggenquote:
je zat nakende achter de pcquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
KritischeMassaIk weet niet of die anderen ook in de rij staan
Ik moet me btw eigenlijk eens gaan aankleden, want zo verjaardag, maar het is veel te leuk hier![]()
was we zo geil dat ik na 10 sec klaar was en het heule plafond gewit wasquote:
ja maar zij begonquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:22 schreef milagro het volgende:
jullie zijn allemaal kinderachtig bezig
daar verandert zo'n "hele lange ja maar zij begon" echt niets aan, hoor, Mirage
Voor sommige (meeste) mensen is het geen openbare schande om naakt bekeken te worden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:22 schreef Larissa het volgende:
Zet je daar dat wijf van je naakt neer? Dan ben je nog walgelijker dan ik dacht.
Zeg oud lelijk wijf dat je bent,quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:19 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ga je nu Yvonne zwart maken?
Waarom word jij niet gewoon een kostwinner voor je kinderen in plaats van je teren op de maatschappij. Daaarom val je een loser als BG ook altijd bij. Die houdt ook steeds zijn hand op.
je mag haar wel bij naam noemen hoor, ze is nogal traag van begripquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:23 schreef MediJindTricks het volgende:
[..]
Voor sommige (meeste) mensen is het geen openbare schande om naakt bekeken te worden.
Voor anderen daarentegen..
Oh je loopt zoveel mis johquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:22 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
je zat nakende achter de pc
![]()
en ik hou me bezig met die trol![]()
cammen?
veel plezier
Heb je ook een grotere foto van jezelf? Kan ik hem uitprinten en in de schuur hangen tegen het ongediertequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:22 schreef Larissa het volgende:
Zet je daar dat wijf van je naakt neer? Dan ben je nog walgelijker dan ik dacht.
ok dank, nu doet ie het nooooit meerquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:24 schreef Mirage het volgende:niet alles wat je hoort/ziet of wat je geest uit je grote kut zuigt (slurpt dat lekker ??)
Dat komt daar juist op af joh. Soort zoekt soort enzo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heb je ook een grotere foto van jezelf? Kan ik hem uitprinten en in de schuur hangen tegen het ongedierte
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:22 schreef Larissa het volgende:
omg wat ben jij een in en in trieste hoop modderquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:24 schreef Larissa het volgende:
Mirage vindt het nodig om over PM's te gaan blaten... zijn dat dezelfde PM's waarin je schreef dat je zo'n geweldige opleiding had gedaan? (PABO!)
Maar je vindt het niet belangrijk dat de vader van je kinderen goed voor zijn kinderen zorgt door een goede kostwinner te zijn? Maakt niet uit dat die de hele dag op zijn luie reet allerlei regels over ID-kaarten uitpluist? En een baan HAD (want hij werkt NIET) als beveiliger... wat heb je daar helemaal voor opleiding voor nodig?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |