kom jij niet in aanmerking voor euthanasie?quote:
Jij hebt een domheid om aan te vallen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij hebt een uiterlijk om aan te vallen, dat maakt wel een verschil natuurlijk.
regel drie snapte ik nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:52 schreef yvonne het volgende:
Oy!
Welke regel van dit spel was er niet goed gelezen?!
Oh, en niet met z'n allen op één.
Dit zijn de regels en zo wordt het gespeeld.
Snotverdesnotver
Zegt een mislukte Jan van Veenlookalike met smerig lang haar, grote neus en gekwelde blik.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
jij bent zo lachwekkend
triest gewoon
met make up zou je nog best een leuke dikke clown kunnen zijn
maar zo, een zuur gedrocht
lelijk van binnen en lelijk van buiten
één tegen allen dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:52 schreef yvonne het volgende:
Oy!
Welke regel van dit spel was er niet goed gelezen?!
Oh, en niet met z'n allen op één.
Dit zijn de regels en zo wordt het gespeeld.
Snotverdesnotver
Je kent me ook zo goedquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:52 schreef Larissa het volgende:
[..]
Jij hebt een domheid om aan te vallen!
En wat lig je er hoerig bij in dat gras met die grote, domme zaadvragende ogen
Nee, túúrlijk niet,quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef KopieerMachine het volgende:
één tegen allen dan?
Larissa is overduidelijk tegen ''ONS''
wij niet tegen haar uiteraard!
Het is Jan Vaynequote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef Larissa het volgende:
[..]
Zegt een mislukte Jan van Veenlookalike met smerig lang haar, grote neus en gekwelde blik.
wat een goeiequote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef Larissa het volgende:
[..]
Zegt een mislukte Jan van Veenlookalike met smerig lang haar, grote neus en gekwelde blik.
Jij deze anders ook alquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:54 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
wat een goeie
die had je gisteren ook al gebruikt
prednison clown
Candlelight dichterquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef Larissa het volgende:
[..]
te dom om zelfs Jan Vayne goed te schrijvenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef Larissa het volgende:
[..]
Niet in zjin geval.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:57 schreef memorystik het volgende:
je moet je kuutje eens sgeren
hiiiahhaihaiha![]()
Jan van Veen sukkeltjequote:Op zaterdag 7 april 2007 18:56 schreef purm het volgende:
[..]
te dom om zelfs Jan Vayne goed te schrijven
Precies.quote:
Da's toch die Alfred Jodocus Kwak inzinger ofzoiets Yvonne?quote:
*Gekwelde blik vergeet jequote:Op zaterdag 7 april 2007 18:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
als ik in jouw ogen kijk
voel ik mij oh zo rijk
(diepe stem)
![]()
Als je dan wilt schelden, doe het dan iig goedquote:
wel een eer als ze je daarmee vergelijkt!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
je bedoelt Herman, die is kaal
Dat is Herman van Veen cultuurbarbaar!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:58 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Da's toch die Alfred Jodocus Kwak inzinger ofzoiets Yvonne?
sjitquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
*Gekwelde blik vergeet je
Dichters hebben dat!
Ja die heeft Alfred keihard ingezongenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
je bedoelt Herman, die is kaal
jij dan met je misselijke tyfuskop, ga hockeyen joh gore hoerquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
wel een eer als ze je daarmee vergelijkt!![]()
Ben je nou zo dom dat je nooit van Jan van Veen hebt gehoord?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:00 schreef Ladidadida het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:01 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ja die heeft Alfred keihard ingezongengepaald
jep ik voel mij zeer vereerd, sowieso, heul niet verkeerd allemaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
dat zou je niet doen als je de andere 14 topics had doorgelezenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:00 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik sluit me aan bij Larissa
Je vergeet dat ze dr zure sloot door het hel topiek heen soptquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:01 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
jij dan met je misselijke tyfuskop, ga hockeyen joh gore hoer
larissa doe ik zo lekker mee of niet![]()
JAN VAN VEEN!quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
jep ik voel mij zeer vereerd, sowieso, heul niet verkeerd allemaal
Jan Vayne
Herman van Veen
![]()
hou je kop joh lelijke boerenzoon met je pokdalige hondenkop, ga brokken etenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat zou je niet doen als je de andere 14 topics had doorgelezen![]()
Jij hebt ze blijkbaar niet gelezen want hij zat er zelf ook in.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:02 schreef postmortum het volgende:
dat zou je niet doen als je de andere 14 topics had doorgelezen![]()
Ja ik ben wel zo'n immense idioot. Echt waar. Verrijk me met je oneindige wijsheid pleasequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:01 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom dat je nooit van Jan van Veen hebt gehoord?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |