Syl had gevraagd of ze erbij wilde blijven. Ze geeft zelf aan als ze alleen wil zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af of Huub en Eric Sil nog alleen laten met haar ouders
Oke, dat heb ik gemist !quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Syl had gevraagd of ze erbij wilde blijven. Ze geeft zelf aan als ze alleen wil zijn.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Syl had gevraagd of ze erbij wilde blijven. Ze geeft zelf aan als ze alleen wil zijn.
Ik begin te denken dat ze dit afgesproken hebben ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af of Huub en Eric Sil nog alleen laat met haar ouders
Volgens mij welquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:28 schreef Flabberguest het volgende:
Misschien domme vraag maar hoezo zijn Syl dr ouders er? morgen mag ze toch 3 mensen uitnodigen of heeft ze deze van CP's uitgenodigd?
Ja, ouders had ze al lang geleden uitgenodigd voor CP's. Door het overlijden van haar vader was het bezoek uitgesteld.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:28 schreef Flabberguest het volgende:
Misschien domme vraag maar hoezo zijn Syl dr ouders er? morgen mag ze toch 3 mensen uitnodigen of heeft ze deze van CP's uitgenodigd?
Als Sylvia's vader niet was overleden hadden ze weken geleden al langsgekomen ... gewoon van Sylvia's ceepeesquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:28 schreef Flabberguest het volgende:
Oké tis duidelijk, Thxquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ouders had ze al lang geleden uitgenodigd voor CP's. Door het overlijden van haar vader was het bezoek uitgesteld.
Hij blijft zeiken om dat ding .. zou hij daar ook minder van gaan eten?quote:
En ALS die dan zo'n ding krijgt wil 'ie WEER wat anders. Ik ken dat soort 'afvallers'. Lezen zich eenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hij blijft zeiken om dat ding ..
.... helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:36 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
En ALS die dan zo'n ding krijgt wil 'ie WEER wat anders. Ik ken dat soort 'afvallers'. Lezen zich een
ongeluk in allerlei boeken, kopen voor duizenden guldens aan fitnessapparatuur en gadgets, maar
van BEWEGEN en MINDER ETEN komt helemaal geen zak terecht...
Geen idee, wil ik het wel weten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
Van wie kreeg amanda dat bosje bloemen ?
Absoluut, heerlijk ongedwongen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:47 schreef Mani89 het volgende:
Wat een heerlijk verschil tussen de ouders van Syl en die adam's family van Brian
quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt aan de vader van Syl, of hij met haar mag trouwen.
Hij heeft een goede baan, een mooie huis, en goeie vooruitzichten.......![]()
ben wel benieuwd naar de ouders van huub, schijnen ook een zooitje ongeregeld te zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:47 schreef Mani89 het volgende:
Wat een heerlijk verschil tussen de ouders van Syl en die adam's family van Brian
Waar schijnen ze dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar de ouders van huub, schijnen ook een zooitje ongeregeld te zijn
1e deel wel (behendigheid), 2e deel is ze nu mee bezig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:52 schreef Starlie het volgende:
Ik dacht dat Sylvia haar motorrijbewijs al had....![]()
Kweet niet ... maar op het kaartje stond dat Amanda niets verkeerds had gedaan en dat SHE was begonnen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
Van wie kreeg amanda dat bosje bloemen ?
Daar schrikt de opticien niet vanquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:58 schreef Liess het volgende:
3 min
Ik kan niet wachten tot Jaap's ouders een keer langs komen .....quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar de ouders van huub, schijnen ook een zooitje ongeregeld te zijn
Heerlijk toch, als je dat zo kunt zien.......quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Kweet niet ... maar op het kaartje stond dat Amanda niets verkeerds had gedaan en dat SHE was begonnen.
Als ik Japio goed heb begrepen is de kans daarop erg klein. Schijnt een beetje ruzie te zijn en Japio's vader is onder psychiatrische behandeling.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Jaap's ouders een keer langs komen .....
Verbaast me niks.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik Japio goed heb begrepen is de kans daarop erg klein. Schijnt een beetje ruzie te zijn en Japio's vader is onder psychiatrische behandeling.
Dat is gezond vet...quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een lekkere vette haring
[afbeelding]
Klopt, en geen hatelijke opmerkingen over andere bewoners. Genoeg gespreksstof over SHE en dan is dissen niet zo nodig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:02 schreef scanman01 het volgende:
Geen enkele verboden mededeling of wat dan ook. Wel heel wat anders dan vorige week met de moeder van Brian en Wilgo.
Fysiek geweld slash aanrandingquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Je maakt geen schijn van kans bij Natasia .... ze springt gewoon op je af en voor je het weet krijg je drie klapzoenen en noemt ze je schatje en lieverdje. Brrrrrr
Leuk !! .....quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:06 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia's stiefvader kust Eric en Huub ook
Dit is met CPquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:09 schreef miesy het volgende:
heb volgens mij wat gemist..
waarom mogen haar ouders maar een uurtje blijven terwijl de familie van brain en natas de hele dag mochten blijven?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:08 schreef Liess het volgende:
Sylvia's Familie iig goed gekeurd....! :-) Echt zó leuk die mensen.
De zus van Sylvia en 2 vriendinnen komen morgen van 13:30 tot 22:30 langs. Haar ouders kwamen omdat Sylvia 300 CP betaald heeft...quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:09 schreef miesy het volgende:
heb volgens mij wat gemist..
waarom mogen haar ouders maar een uurtje blijven terwijl de familie van brain en natas de hele dag mochten blijven?
Het is nog nep ook.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:10 schreef demins het volgende:
Mooie grafstukjes...
Geweldige caps Scanquote:
ik snap het, thanks!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De zus van Sylvia en 2 vriendinnen komen morgen van 13:30 tot 22:30 langs. Haar ouders kwamen omdat Sylvia 300 CP betaald heeft...
Doet me denken aan mijn (kots) ex... die likte alleen ook nog zijn bord afquote:
Oeps, deze is wel wat eng.quote:
Vriendje van Jaap misschien?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:17 schreef Liess het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn (kots) ex... die likte alleen ook nog zijn bord af![]()
Wil je er misschien over praten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:17 schreef Liess het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn (kots) ex... die likte alleen ook nog zijn bord af![]()
Nee liever nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wil je er misschien over praten?![]()
Sylvia is nog steeds geen Lieke-fan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub: Oh het was zo leuk met Lieke vandaag Syl
Sylvia: Ja ik vond m'n ouders zo leuk dus daar ga ik het nu niet over hebben (over Lieke)
Erg zeg. Natasia voelt het iets minder, maar bevestigd wel dat JJ een beetje de kant van SHE zoekt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
Amanda zit te klagen over juf judith dat ze aan de kant van she staat.
Logisch, want SHE is leukerquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Erg zeg. Natasia voelt het iets minder, maar bevestigd wel dat JJ een beetje de kant van SHE zoekt.
Logisch, ja. Maar wel een mega-grote belediging voor Judith. Ik zie haar toch als een professional, ze maakt geen verschil tussen de bewoners.quote:
Na vanmorgen en die rare aktie van Lieke met Brian begin ik een beetje bedenkingen tegen haar te krijgen.quote:
En Sylvia heeft haar vrolijke en vriendelijke maskertje maar weer afgezet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub: Oh het was zo leuk met Lieke vandaag Syl
Sylvia: Ja ik vond m'n ouders zo leuk dus daar ga ik het nu niet over hebben (over Lieke)
Ze had haar ouders al 6 maanden niet gezien, dus mag ze aub nog effe napraten over het bezoek?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
En Sylvia heeft haar vrolijke en vriendelijke maskertje maar weer afgezet.
ja, denk inderdaad dat alleen sylvia's familie een beetje van nivo isquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Jaap's ouders een keer langs komen .....
Heb lang getwijfeld om Pietje niet in de steek te laten, maar helaas ik geloof ook niet meer in haarquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Na vanmorgen en die rare aktie van Lieke met Brian begin ik een beetje bedenkingen tegen haar te krijgen.
Ik vind het wel ok dat ze het niet wéér over Huub wil hebben als haar ouders net weggereden zijn. Hij heeft er vaak geeneens erg in dat hij zoveel ruimte neemt. Volgende week gaat Lieke Brian masseren .... ik snap er niet veel meer van. Als ze zo verliefd is op Huub, waarom zou ze Brian dan willen masseren?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Al moet ik wel zeggen dat Lieke vandaag een béétje teveel haar best deed om bij iedereen in een goed blaadje te komen.
Volgende keer weer gewoon normaal doen hoor!
Ik heb Sylvia nog nooit betrapt op het dragen van een masker.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Al moet ik wel zeggen dat Lieke vandaag een béétje teveel haar best deed om bij iedereen in een goed blaadje te komen.
Ik ben sinds vandaag juist nog meer overtuigd dat ze echt stapelgek is op Huubquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb lang getwijfeld om Pietje niet in de steek te laten, maar helaas ik geloof ook niet meer in haar![]()
Tuurlik wel, maar dan hoeft ze het onderwerp Lieke, waar Huub overduidelijki vol van is, nog niet zo bot af te kappen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze had haar ouders al 6 maanden niet gezien, dus mag ze aub nog effe napraten over het bezoek?![]()
Script Sturing van de redaktie, het is overduidelijk dat er "iets" gaat ontstaan tussen Lieke en Brainless, wat een jaloerse Huub op gaat leveren. Toch "leuk" die voorspelbare gebeurtenissen in DGK hequote:Op zaterdag 7 april 2007 17:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als ze zo verliefd is op Huub, waarom zou ze Brian dan willen masseren?
die weddeschap met brian voor een massage..quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mijn waarde, maar dan een weddenschap met Loco met als inzet een massage??quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag juist nog meer overtuigd dat ze echt stapelgek is op Huub
Haar hele familie over de zeik, maar ze volgt gewoon haar gevoel. Klasse.
Huub neemt en krijgt al zendtijd genoeg. Nu is het Syl-tijd!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tuurlik wel, maar dan hoeft ze het onderwerp Lieke, waar Huub overduidelijki vol van is, nog niet zo bot af te kappen.
Zullen ze niet op de begrafenis zijn geweest? Niet dat je daar uitgebereid kunt gaan praten, maar dan heeft ze ze wel gezien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze had haar ouders al 6 maanden niet gezien, dus mag ze aub nog effe napraten over het bezoek?![]()
Ik vond het bot van Huub, dat hij zodra Sylvia's ouders weg waren om dan meteen maar weer over Lieke te beginnen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Tuurlik wel, maar dan hoeft ze het onderwerp Lieke, waar Huub overduidelijki vol van is, nog niet zo bot af te kappen.
Das waar Piet, zo ga je niet met the Lord of the Mansion omquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sylvia zei daarnet dat ze elkaar gezien hadden, maar nauwelijks gepraat, misschien maar 5 minuten ofzo, en het ging toen uiteraard over Sylvia's vader.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Zullen ze niet op de begrafenis zijn geweest? Niet dat je daar uitgebereid kunt gaan praten, maar dan heeft ze ze wel gezien.
Denk je echt dat Lieke 'iets' met Brian zal krijgen zolang hij iedere nacht met Amanda of haar hondje neukt ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Script Sturing van de redaktie, het is overduidelijk dat er "iets" gaat ontstaan tussen Lieke en Brainless, wat een jaloerse Huub op gaat leveren. Toch "leuk" die voorspelbare gebeurtenissen in DGK he
Nou.....Huub heeft wel een streepje voor bij haar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch, ja. Maar wel een mega-grote belediging voor Judith. Ik zie haar toch als een professional, ze maakt geen verschil tussen de bewoners.
Nee joh, daar geloof ik niks vanquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Script Sturing van de redaktie, het is overduidelijk dat er "iets" gaat ontstaan tussen Lieke en Brainless, wat een jaloerse Huub op gaat leveren. Toch "leuk" die voorspelbare gebeurtenissen in DGK he
Och, ze gaf ook niet om die teef waar Huub mee heeft lopen klooien op dat feestquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk je echt dat Lieke 'iets' met Brian zal krijgen zolang hij iedere nacht met Amanda of haar hondje neukt ?
Ik denk dat je bij Huub gewoon af en toe bot moet zijn. Ze gelooft niks van die verliefdheid van Lieke en mag haar niet. Waarom zou ze niet bot zijn als Huub het de godganse dag over Lieke wil hebben? Lieke lijkt me een leuke meid, maar ze maakt het zichzelf wel moeilijk zo. Ik ben wel benieuwd naar volgende week ... de eerste reacties door de bewoners waren nogal veelbelovend.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
LOL... ja, dat is zeer heftigquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Mijn waarde, maar dan een weddenschap met Loco met als inzet een massage??![]()
![]()
Ik ben (nog) Huub fan maar ik word kotsmisselijk van zijn hele gedoe met Lieke (uiteraard nog zieker van Liekes achterbakse gedrag), daarom vind ik het tijd worden voor NICOLAAS!!!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vond het bot van Huub, dat hij zodra Sylvia's ouders weg waren om dan meteen maar weer over Lieke te beginnen.
Geen relatie waarschijnlijk, maar zal me niets verbazen dat Lieke en Brainless in ieder geval wel een band met elkaar krijgen. Brainless zal dat uiteraard doen om Huub te pakken (heeft ie zelf al gezegd) en Lieke zal misschien Huub jaloers willen maken, of ze voelt echt iets voor Brainless misschien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denk je echt dat Lieke 'iets' met Brian zal krijgen zolang hij iedere nacht met Amanda of haar hondje neukt ?
Tuurlijk is dat ook niet zo, maar ze draaien hier weer eens door. Als ze aardig doet tegen Brian, wil ze meteen met hem neuken enzo. Zo gaat dat ook op FOK.quote:
Lieke houdt zich niet aan haar woord, en de leugens komen ook boven drijven, en mediageil jazeker!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ja, dat is zeer heftig
Nee, mensen willen hier er weer graag vanalles achter zoeken. Nou, ze gaan hun gang maar. Brian bedacht die massage en Lieke zoekt daar niet datgene achter wat jullie blijkbaar wel doen. Maar wat ze ook doet, het is toch akltijd fout volgens velen hier. Als ze Huub gedumpt had dan gaf ze dus inderdaad niets om hem... en nu ze bij hem blijdt is ze dus toch alleen maar mediageil. Ja, zo gaat het op FOK
Het is niet erg hoor, het is gewoon tijd voor je om je eigen weg te gaan, op eigen benen te leren staan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb lang getwijfeld om Pietje niet in de steek te laten, maar helaas ik geloof ook niet meer in haar![]()
Ik betrap Huub erop dat hij zich ongemakkelijk voelt als hij niet aan het woord is of het gesprek niet naar hem toe kan draaien. Vanmiddag samen met de ouders van Syl viel dat op. Ergens wel schattig want hij komt dan een beetje drollig op me over: doet erg z'n best en dat pakt niet altijd super uit. Maar toch stoorde het me dat hij dan als een klein jongetje met z'n hoofd in de schoot van Syl ging liggen: aandacht vragen..... Huubtijd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vond het bot van Huub, dat hij zodra Sylvia's ouders weg waren om dan meteen maar weer over Lieke te beginnen.
Maar ze had ook iets anders als inzet kunnen accepteren ipv zon massage.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ja, dat is zeer heftig
Nee, mensen willen hier er weer graag vanalles achter zoeken. Nou, ze gaan hun gang maar. Brian bedacht die massage en Lieke zoekt daar niet datgene achter wat jullie blijkbaar wel doen. Maar wat ze ook doet, het is toch akltijd fout volgens velen hier. Als ze Huub gedumpt had dan gaf ze dus inderdaad niets om hem... en nu ze bij hem blijdt is ze dus toch alleen maar mediageil. Ja, zo gaat het op FOK
Denk je echt dat het 2e deel vanaf 'zolang' er inderdaad bij moet??quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:36 schreef miesy het volgende:
[..]
en dat plannetje om met hem te kunnen zoenen..![]()
Nee maar ik begrijp niet waarom zij het zo nodig zo gezellig met Brian moet hebben als ze weet dat Huub de pest aan hem heeft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat het 2e deel vanaf 'zolang' er inderdaad bij moet??
Omdat ze Brian geen eikel vindt zoals Huub, wil ze meteen iets met hem. Kom op, jullie denken toch niet echt zo of wel
om huub jaloers te maken, toch?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Vertel! Blijkbaar is mij iets ontgaan?
Je kan alles verwachten daar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze Brian geen eikel vindt zoals Huub, wil ze meteen iets met hem. Kom op, jullie denken toch niet echt zo of wel
Ik heb een half uur geleden Talitha ( niet van FOK! ) verteld dat ik niet langer rekening wens te houden met haar Rob. Mijn omarming daarbij heeft de boodschap duidelijk fysiek overgebracht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat ook niet zo, maar ze draaien hier weer eens door. Als ze aardig doet tegen Brian, wil ze meteen met hem neuken enzo. Zo gaat dat ook op FOK.
het is een spel, wel grappig, gaan brian en huub weer rellenquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee maar ik begrijp niet waarom zij het zo nodig zo gezellig met Brian moet hebben als ze weet dat Huub de pest aan hem heeft.
misschien valt ze wel voor dat lekkere lijfie van hem..quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zoekt er veel te veel achter ......quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee maar ik begrijp niet waarom zij het zo nodig zo gezellig met Brian moet hebben als ze weet dat Huub de pest aan hem heeft.
Vind je dat niet juist sterk dan? Ze vormt haar eigen mening en vindt brian dus geen klootzak.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien zou ik inderdaad minder accepteren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je zoekt er veel te veel achter ......
Véél te veel ja, maar dat is FOK. Alles wordt aangepakt om iemand af te kunnen zeiken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je zoekt er veel te veel achter ......
Dat ging toch over het plannetje van Brain zelf, dat hij Lieke wilde gebruiken op Huub te stangen, o.a. door te proberen met haar te gaan zoenen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:49 schreef miesy het volgende:
[..]
om huub jaloers te maken, toch?
huub had het er net nog over dat hij het meteen aan amanda vertelde en dat zij daar natuurlijk niet blij mee was.
Wij willen caps! En wel nu!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb een half uur geleden Talitha ( niet van FOK! ) verteld dat ik niet langer rekening wens te houden met haar Rob. Mijn omarming daarbij heeft de boodschap duidelijk fysiek overgebracht.
Waarom laat ik me zo meeslepen?? .. O ja, ben ook doorgedraaid, want we gaan binnenkort sensueel sopknuffen. Indien off topic, sorry![]()
![]()
![]()
Kiefer Sutherland. Of kijk ik nou te veel '24' ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:53 schreef F04 het volgende:
Huub: Wie is die man achter de speaker?
Eric:Weet ik veel.
Huub: KS?
Eric:Wie is KS zou weer?
Kleine Stijn?
Nee, op zich prima dat zij Brian geen klootzak vindt, alleen omdat Huub dat vindt. Maar als je weet dat die twee elkaar het leven zuur maken dan ga je toch niet met Brian lopen grappen en lachen en een massage als inzet van een weddenschap accepteren? Dan ga je toch niet zeggen dat de inzet 'gezellig' moet zijn? Nogmaals, prima dat ze hem geen klootzak vindt maar dan kan ze zich mi beter wat afzijdig houden wat Brian betreft ipv gezelligheid zoeken. Dat zou ik pas sterk hebben gevonden. Maar goed, we verschillen vast van meningquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je dat niet juist sterk dan? Ze vormt haar eigen mening en vindt brian dus geen klootzak.
Toen Huub naar zangles moest, ging ze bij Eric zitten. Niet bij Brian. ik kan me geen voorstelling maken wat er hier allemaal zou zijn geschreven als ze bij Brian was gaan zitten, terwijl ze dat dus ook gewoon zelf mag weten. Lieke heeft (nog) geen problemen met Brian.
Het is zo enorm typerend voor een aantal posters op FOK!. Over een paar dagen praat Lieke een keer met Natasia en dat zal iedereen meteen een bevestiging zien dat Lieke BI is...... Tja .......quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Véél te veel ja, maar dat is FOK. Alles wordt aangepakt om iemand af te kunnen zeiken.
Even aardig praten met Brian en een wedstrijdje met hem doen, betekent meteen dat ze dus met hem wil neuken. Tja..
oh, ik dacht dat brian en lieke dat samen bedacht hadden..quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat ging toch over het plannetje van Brain zelf, dat hij Lieke wilde gebruiken op Huub te stangen, o.a. door te proberen met haar te gaan zoenen.
Voor zover ik weet komt dat plannetje echt niet uit Lieke's koker.
Huub vertelde dat aan haar, en daarachteraan dus dat verhaal over het aan Amanda vertellen. Lieke reageerde daar nogal laconiek op, wat mij vrij normaal lijkt.
Ik zeg niet dat ze met hem wil neuken, ik zeg dat ik het niet ok vind dat ze gezelligheid zoekt bij Brian.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Véél te veel ja, maar dat is FOK. Alles wordt aangepakt om iemand af te kunnen zeiken.
Even aardig praten met Brian en een wedstrijdje met hem doen, betekent meteen dat ze dus met hem wil neuken. Tja..
Kan helaas niet Piet, ze is ( nog ) getrouwdquote:
Zowistquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je dat niet juist sterk dan? Ze vormt haar eigen mening en vindt brian dus geen klootzak.
Toen Huub naar zangles moest, ging ze bij Eric zitten. Niet bij Brian. ik kan me geen voorstelling maken wat er hier allemaal zou zijn geschreven als ze bij Brian was gaan zitten, terwijl ze dat dus ook gewoon zelf mag weten. Lieke heeft (nog) geen problemen met Brian.
Als je hier mooie verhalen over haar gaat posten. mét bijpassende foto's, is dat snel genoeg verholpen hoor!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Kan helaas niet Piet, ze is ( nog ) getrouwd![]()
Was inderdaad slimmer geweest. Ik hecht daar alleen niet zoveel waarde aan en jij blijkbaar wel. Dat is het verschil.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, op zich prima dat zij Brian geen klootzak vindt, alleen omdat Huub dat vindt. Maar als je weet dat die twee elkaar het leven zuur maken dan ga je toch niet met Brian lopen grappen en lachen en een massage als inzet van een weddenschap accepteren? Dan ga je toch niet zeggen dat de inzet 'gezellig' moet zijn? Nogmaals, prima dat ze hem geen klootzak vindt maar dan kan ze zich mi beter wat afzijdig houden wat Brian betreft ipv gezelligheid zoeken. Dat zou ik pas sterk hebben gevonden. Maar goed, we verschillen vast van mening![]()
Da's goed om te weten!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb een half uur geleden Talitha ( niet van FOK! ) verteld dat ik niet langer rekening wens te houden met haar Rob. Mijn omarming daarbij heeft de boodschap duidelijk fysiek overgebracht.
Waarom laat ik me zo meeslepen?? .. O ja, ben ook doorgedraaid, want we gaan binnenkort sensueel sopknuffen. Indien off topic, sorry![]()
![]()
![]()
Het is hard werken om de goede naam van Lieke hoog te houden hier.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:57 schreef miesy het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat brian en lieke dat samen bedacht hadden..
dus niet. weet ik dat ook weer![]()
Is Talitha (wel van FOK!) ook (nog) getrouwd dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's goed om te weten!![]()
Was getekend: Talitha (wel van FOK!).![]()
Piet, als Fok! ker, noblesse oblige, de sjieke route, ff wachtenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als je hier mooie verhalen over haar gaat posten. mét bijpassende foto's, is dat snel genoeg verholpen hoor!![]()
De lucht van het hondevoer is 'echt uhhwh'quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:09 schreef Marrije het volgende:
Natas doet een poging tot het opvoeden van Amanda.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is Talitha (wel van FOK!) ook (nog) getrouwd dan?
Ja maar dat helpt niet bij Natas.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
De lucht van het hondevoer is 'echt uhhwh'![]()
Het is toch niet meer toegestaan om CP te jatten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:12 schreef schatje het volgende:
Amanda moet van Brian kijken waar Sylvia met haar cp's staat.
Echt? Ik vind haar dan zo oud voor haar leeftijd. En dat 'als je heb gepresteerd wat ik heb gedaan'... dat vind ik ook zo muf.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar dat helpt niet bij Natas.
Op die momenten vind ik Natas zooo leuk!
Het was puur een vraag vanuit oprechte menselijke interesse hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet op de vrouw spelen hè.
![]()
Tenzij je dat hier doet natuurlijk: [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik
Yep.. ze geeft Brian nu een 'wapen' in handen. Brian kan Huub hier natuurlijk leuk mee gaan pesten.. 'Ik krijg een massage van jouw vriendinnetje'. Niet dat Huub hier op dit moment een probleem mee heeft, maar er had om zoveel gewed kunnen worden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, op zich prima dat zij Brian geen klootzak vindt, alleen omdat Huub dat vindt. Maar als je weet dat die twee elkaar het leven zuur maken dan ga je toch niet met Brian lopen grappen en lachen en een massage als inzet van een weddenschap accepteren? Dan ga je toch niet zeggen dat de inzet 'gezellig' moet zijn? Nogmaals, prima dat ze hem geen klootzak vindt maar dan kan ze zich mi beter wat afzijdig houden wat Brian betreft ipv gezelligheid zoeken. Dat zou ik pas sterk hebben gevonden. Maar goed, we verschillen vast van mening![]()
Het is een domme gans die zichzelf erg 'cute' vindt, daaromquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Waarom zou Lieke het voor Huub in de villa moeilijker willen maken dan het al is??
Hahaha, ja echt, vooral als ze dat dan tegen Amanda zegt 'dat helpt bij mij niet gewoon even doen', en Amanda die dat braaf doet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Ik vind haar dan zo oud voor haar leeftijd. En dat 'als je heb gepresteerd wat ik heb gedaan'... dat vind ik ook zo muf.
Jaap moet dit doen, Amanda moet dat doen... altijd iemand voor zijn karretje spannenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:12 schreef schatje het volgende:
Amanda moet van Brian kijken waar Sylvia met haar cp's staat.
Hij wil kunnen controleren hoeveel cp's Sylvia heeft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is toch niet meer toegestaan om CP te jatten?
(hoewel "niet toegestaan" heel weinig zegt, binnen DGK)
Misschien is Natasia van heel diep opgekrabbeld/bemaatschappelijkwerkt tot een propere moeder en huisvrouw.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hahaha, ja echt, vooral als ze dat dan tegen Amanda zegt 'dat helpt bij mij niet gewoon even doen', en Amanda die dat braaf doet.
Dat van dat presteren begrijp ik ook niet helemaal, wat ze zich in dr bol haalt.
Nope.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:20 schreef Lipsch het volgende:
Heeft Lieke vanmorgen de afstandsbediening van de airco (of wat is het?) van de masterbedroom nog tevoorschijn getoverd?
omdat ze niet bepaald slim is, omdat ze media geil is, omdat ze kickt op die sterke armen van ratjeB, omdat ze moet van de pannekoeksnol anders krijgt ze geen tv minuutjes meer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Yep.. ze geeft Brian nu een 'wapen' in handen. Brian kan Huub hier natuurlijk leuk mee gaan pesten.. 'Ik krijg een massage van jouw vriendinnetje'. Niet dat Huub hier op dit moment een probleem mee heeft, maar er had om zoveel gewed kunnen worden.
[i]Waarom zou Lieke het voor Huub in de villa moeilijker willen maken dan het al is??[/i]
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is Natasia van heel diep opgekrabbeld/bemaatschappelijkwerkt tot een propere moeder en huisvrouw.
ik blijf het ridicuul belachelijk vinden dat ratjeB al die ongein van de redactie ehhh pannekoekbitch wel mag uithalen. Enkel omdat hij graag slaafs haar tenen likt en pumps schoontongt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nope.
Ze heeft het vriendelijk aan Brain gevraagd, en die legde uit waarom hij dat ding niet wilde teruggeven.
Huub en Eric wachten nu totdat Nowlive of VOL een airco-remote gaan opsturen...![]()
Ik ben het eens met je editquote:
ah, dank - snap niet dat Huub en Eric niet nog even gaan zoeken in de slaapkamer, of er in ieder geval iets meer werk van makenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nope.
Ze heeft het vriendelijk aan Brain gevraagd, en die legde uit waarom hij dat ding niet wilde teruggeven.
Huub en Eric wachten nu totdat Nowlive of VOL een airco-remote gaan opsturen...![]()
Hmm, misschien dan toch iets minder proper dan we dachten. Ook dat ambieert ze dus niet. Maar wel een zangcarrièrequote:Op zaterdag 7 april 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je editMaar die kindjes zeggen toch maar mooi 'u'
On-topic: hebben ze daar geen pannelappen? Vies doekje gebruikt ze daar boven die pan... ze gebruikt het ook voor schoonvegen.
Hangt er vanaf wat we gaan spelen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het was puur een vraag vanuit oprechte menselijke interesse hoor![]()
Maar jij wilt liever bovenop, begrijp ik hieruit?
Mag het ook hier: [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers![]()
Onze grote vriend Brain heeft nou eenmaal een soort van onaantastbare status, en dat zal aan beide kwajongens tijdens de recente streamlock nogmaals duidelijk zijn gemaakt, denk ik zo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:27 schreef Lipsch het volgende:
[..]
ah, dank - snap niet dat Huub en Eric niet nog even gaan zoeken in de slaapkamer, of er in ieder geval iets meer werk van maken
Brian heeft de airco naar beneden gezet of uit.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:27 schreef Lipsch het volgende:
[..]
ah, dank - snap niet dat Huub en Eric niet nog even gaan zoeken in de slaapkamer, of er in ieder geval iets meer werk van maken
Ja, dat was me ook duidelijk - ik zie Eric met iets bezig nu overigensquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Onze grote vriend Brain heeft nou eenmaal een soort van onaantastbare status, en dat zal aan beide kwajongens tijdens de recente streamlock nogmaals duidelijk zijn gemaakt, denk ik zo.
Het DGK Project: Brian Fintelman Kubatz, van kansloze en talentloze Antilliaanse crimineel tot succesvol Miljonair en geliefd BN-er.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:33 schreef Disana het volgende:
Als zaterdag de begrafenis is, kun je dan ook zeggen 'sukses zaterdag', vraagt Amanda.
Werkelijk, hoe triest alweer van de redactiequote:Op zaterdag 7 april 2007 18:36 schreef Marrije het volgende:
Bah, telefoon voor Eric, die krijgt te horen dat zijn plakkertje van de airco moet?
Nee Piet, dat laatste is zelfs met al het geld van de wereld niet te bewerkstelligenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Onze grote vriend Brain heeft nou eenmaal een soort van onaantastbare status, en dat zal aan beide kwajongens tijdens de recente streamlock nogmaals duidelijk zijn gemaakt, denk ik zo.
Het DGK Project: Brian Fintelman Kubatz, van kansloze en talentloze Antilliaanse crimineel tot succesvol Miljonair en geliefd BN-er.
Snap er ook niks van.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
Maar goed Huub vraagt zich dus ook al af wat er de afgelopen 20 uur aan de hand is, dat zij (hij en eric) de hele tijd terecht worden gewezen en BANJ niet. Of ze een rode vlag op hun hoofd hebben gekregen oid.
Valt toch best mee, met Huub, hij is gewoon druk aan het oefenen op de piano. Een van de weinigen in de Villa die ergens serieus tijd in steekt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat we gaan spelen.En maakt niet uit waar, al doe je het hier: http://www.libelle.nl/
![]()
En on topic: Huub is niet echt een zonnetje vandaag!
ze hebben gelijk, ik walg er van! redaktie kappen met die shit!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
Maar goed Huub vraagt zich dus ook al af wat er de afgelopen 20 uur aan de hand is, dat zij (hij en eric) de hele tijd terecht worden gewezen en BANJ niet. Of ze een rode vlag op hun hoofd hebben gekregen oid.
De laatste drie keer wel.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:45 schreef blomst het volgende:
Werd er altijd een melding op de site gemaakt als er een nieuwe bewoner kwam?
Brian zei al geschrokken: tis haar stiefvaderquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:49 schreef Dogga het volgende:
Amanda: Je lijkt echt op je vader (tegen syl)
LOOOOOOOOOOOOOL is der stief pa
Nee ze bedoelde van de foto en dat was wel sil haar papquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:49 schreef Dogga het volgende:
Amanda: Je lijkt echt op je vader (tegen syl)
LOOOOOOOOOOOOOL is der stief pa
Ik weet 101% zeker dat ze gewoon Ron bedoelde hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee ze bedoelde van de foto en dat was wel sil haar pap![]()
Wat een kindje die Brian. Wat is precies de reden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nope.
Dat Huub en Eric zich niet aan de afspraak hielden om na 3 weken de Masterbedroom weer te verlaten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wat een kindje die Brian. Wat is precies de reden?
Ik vind hem minder opgewekt dan 'normaal'. Volgens mij heeft dat Lieke-gedoe geen goede invloed op hem.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Valt toch best mee, met Huub, hij is gewoon druk aan het oefenen op de piano. Een van de weinigen in de Villa die ergens serieus tijd in steekt.![]()
Libelle nog wel! Jij bent wel héél kinky! Ik seg ik hou der fan!![]()
Ik hoop het maar...quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:56 schreef Marrije het volgende:
Huub en Eric denken dat vandaag de nieuwe (oude) miljonair komt.
Naar gisteren geloof ik nergens meer in.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:54 schreef Lieve het volgende:
Boycot voor DGK.
Als RatB Fintelman Kubatz alleenrecht heeft ( en dat heeft hij inmiddels al meer dan 6 maanden dus ik ben het ook spuug en spuugzat) dan is het een geweldig plan om:
Huub en Eric en Sylvia aan te zetten om compleet te stoppen met TV maken.
Dan pure pech voor die kapotte pannekoek.
Streamers kunnen fijn feestdagen vieren ( niet meer kijken. Met zijn allen)
Geen informatie meer op de foums. Gewoon radiostilte.
Misschien in alle overgeleven tijd de adverteerders wat bijpraten over de aard van de hoofdredactie. Dat er een mevrouw pannekoek de hele boel maandenlang saboteerd. Haar voorliefde voor de Antillen en Suriname zal wellicht met haar eigen afkomst te maken hebben maar kan absoluut niet door de beugel.
Er is altijd wel iets dat je kunt doen. Ook tegen eikels van de redactie.
Huub, stop met informatie geven.
Kennis is kennis en als er daar volwassen mensen zitten die geen idee hebben wat de Matthäus Passion is.... dan stopt het daar. Er is daar geen enkel gesprek te voeren.
Want informatie ligt op straat en is een kwestie van je insteek in leven.
Sadisme.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wat een kindje die Brian. Wat is precies de reden?
Dat dachten ze gisteren ook al.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:56 schreef Marrije het volgende:
Huub en Eric denken dat vandaag de nieuwe (oude) miljonair komt.
knip..........quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:54 schreef Lieve het volgende:
Boycot voor DGK.
Waarom moet die bosmongool zijn masterbedroom dan weer terug? Wie geeft hem recht daar op?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat Huub en Eric zich niet aan de afspraak hielden om na 3 weken de Masterbedroom weer te verlaten.
Huub word strak gehouden en baalt daar denk van.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind hem minder opgewekt dan 'normaal'. Volgens mij heeft dat Lieke-gedoe geen goede invloed op hem.![]()
Ik hoop het nietquote:
Als er eindelijk weereens wat gebeurd een nieuwe bewonert binnen komt neemt iemand vast de moeite om dat even goed samen te vatten...quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
ik ga straks naar mr. bean movie dus ik wil het niet missen!!
tenzij een van jullie zo lief is om ALLES te cappen en op youtube te zetten ofsowil het natuurlijk niet missen wanneer nena binnen komt
veel plezier en lekker bijlachen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
ik ga straks naar mr. bean movie dus ik wil het niet missen!!
tenzij een van jullie zo lief is om ALLES te cappen en op youtube te zetten ofsowil het natuurlijk niet missen wanneer nena binnen komt
Racist.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:54 schreef Lieve het volgende:
Dat er een mevrouw pannekoek de hele boel maandenlang saboteerd. Haar voorliefde voor de Antillen en Suriname zal wellicht met haar eigen afkomst te maken hebben maar kan absoluut niet door de beugel.
Zo!quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:03 schreef rooie3 het volgende:
Japio maakt ook weer echt tv.
Die vent trekt amper zijn bek open.
*hap*quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
Joh, bel de politie even. Lijkt me raadzaam.
Huub is gevoelig voor kijkcijfers en popi polls.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:08 schreef Lieve het volgende:
Waarom Huub en Eric toch steeds weer de stemming en de lol in dat huis brengen snap ik niet. Laat Jaap en RatB en Asociatje in hun gezamelijke vet gaarkoken. Nasty trouwens ook!
Rustig maar...quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:13 schreef rebellious_angel het volgende:
-relaas-
Denk aan je bloeddrukquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:13 schreef rebellious_angel het volgende:
als het de bedoeling van de flesjesmadame is om van ratjeB een gerespecteerd mens te maken heeft ze het goed mis. Ik denk dat er teveel mensen zijn die de ware aard van die rat kennen, ze onderschat de internet fora wat dat aangaat. Mocht die klotekubatz winnen dan vind ik dat we op alle mogelijke manieren dat ongedaan moeten maken, de politiek inschakelen, belasting op hem afsturen, fake aangiftes, valse geruchten de pers in, media instanties aanschrijven. Hoe dan ook mag die rat niet winnen, en ik heb er best een bijdrage voor over om de joego maffia op ratjeKubatz af te sturen.
Zoals die hufter beschermd wordt door de flensjeshoer, ik word er echt laaiend van.
Goh, die tactiek doet mij aan iemand denken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:13 schreef rebellious_angel het volgende:
Mocht die klotekubatz winnen dan vind ik dat we op alle mogelijke manieren dat ongedaan moeten maken, de politiek inschakelen, belasting op hem afsturen, fake aangiftes, valse geruchten de pers in, media instanties aanschrijven. Hoe dan ook mag die rat niet winnen, en ik heb er best een bijdrage voor over om de joego maffia op ratjeKubatz af te sturen.
Nee, de stiefvader van Sylvia gaf dat aan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:20 schreef rooie3 het volgende:
Gepiept op de livestreams.
Is Huubje beetje in de war aan het raken.
dit bevestigd hun slimheid hequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Jaap dachten dat je minder weegt als je met 1 been op de weegschaal gaat staan
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Jaap gaat wegen en roept: "74.6"
Natasia: "74.6 of 174.6?"
Ik ben bang dat hij ook voor deze regel weer vrijstelling gaat krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:24 schreef Mika25 het volgende:
Zijn contact punten trouwens weer legaal om te jatten? Of is er weer een uitzondering voor Brainless?
er zijn altijd uitzonderingen voor ratjeB.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:24 schreef Mika25 het volgende:
Zijn contact punten trouwens weer legaal om te jatten? Of is er weer een uitzondering voor Brainless?
Mogen niet gepikt worden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:24 schreef Mika25 het volgende:
Is toch simpel: Carlos laten wegen waar hij het de vorige keer ook deed. Maar ja, de knulletjes vermaken zich tenminste ergens meequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Het blijft vreemd dat die weegschaal op verschillende plekken, andere uitkomsten aangeeft.
Het scheelt zo 2 kilo per plek. Boven, beneden of op het terras.
Ik seg..........body-anylizer.
Niet zo zeuren. Huubje krijgt al eeuwen een alcoholbescherming om hem überhaupt gekooid te kunnen houden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij ook voor deze regel weer vrijstelling gaat krijgen![]()
Gewoon bezighouden, dan gaat er niets misquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch simpel: Carlos laten wegen waar hij het de vorige keer ook deed. Maar ja, de knulletjes vermaken zich tenminste ergens mee![]()
Conclusie.......een kutweegschaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch simpel: Carlos laten wegen waar hij het de vorige keer ook deed. Maar ja, de knulletjes vermaken zich tenminste ergens mee![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als een normale weegschaal al zoveel geheimen heeft voor Jaap .... wat moet die man in hemelsnaam dan met een apparaat waar ook nog eens geprinte bonnetjes uit rollen?
Gelukkig zijn zijn Dj lessen gecanceledquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:34 schreef STAP01 het volgende:
wat een schijnheil is het ook die Brain! Hij heeft gisteravond/nacht zelf de draaitafel onklaar gemaakt!
't Is wel het soort verveel dat later uit kan draaien op ge-etter.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon bezighouden, dan gaat er niets mis![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:34 schreef STAP01 het volgende:
wat een schijnheil is het ook die Brain! Hij heeft gisteravond/nacht zelf de draaitafel onklaar gemaakt!
Viespeukquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Conclusie.......een kutweegschaal![]()
Edit: Heb ik dat, dit vraagt om reacties natuurlijk.
Ontopic gedeelte:quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:36 schreef Disana het volgende:
Nee, helaas. En jij, nog in voor nog zo'n kleurige usericon i.p.v. deze legerkleurige? Had nog ergens gezegd dat ik de kleuren plezierig vond van die afgekeurde.
Pietje!quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
Alle fakkels staan er!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |