Ja maar dat helpt niet bij Natas.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
De lucht van het hondevoer is 'echt uhhwh'![]()
Het is toch niet meer toegestaan om CP te jatten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:12 schreef schatje het volgende:
Amanda moet van Brian kijken waar Sylvia met haar cp's staat.
Echt? Ik vind haar dan zo oud voor haar leeftijd. En dat 'als je heb gepresteerd wat ik heb gedaan'... dat vind ik ook zo muf.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar dat helpt niet bij Natas.
Op die momenten vind ik Natas zooo leuk!
Het was puur een vraag vanuit oprechte menselijke interesse hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet op de vrouw spelen hè.
![]()
Tenzij je dat hier doet natuurlijk: [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik
Yep.. ze geeft Brian nu een 'wapen' in handen. Brian kan Huub hier natuurlijk leuk mee gaan pesten.. 'Ik krijg een massage van jouw vriendinnetje'. Niet dat Huub hier op dit moment een probleem mee heeft, maar er had om zoveel gewed kunnen worden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, op zich prima dat zij Brian geen klootzak vindt, alleen omdat Huub dat vindt. Maar als je weet dat die twee elkaar het leven zuur maken dan ga je toch niet met Brian lopen grappen en lachen en een massage als inzet van een weddenschap accepteren? Dan ga je toch niet zeggen dat de inzet 'gezellig' moet zijn? Nogmaals, prima dat ze hem geen klootzak vindt maar dan kan ze zich mi beter wat afzijdig houden wat Brian betreft ipv gezelligheid zoeken. Dat zou ik pas sterk hebben gevonden. Maar goed, we verschillen vast van mening![]()
Het is een domme gans die zichzelf erg 'cute' vindt, daaromquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Waarom zou Lieke het voor Huub in de villa moeilijker willen maken dan het al is??
Hahaha, ja echt, vooral als ze dat dan tegen Amanda zegt 'dat helpt bij mij niet gewoon even doen', en Amanda die dat braaf doet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Ik vind haar dan zo oud voor haar leeftijd. En dat 'als je heb gepresteerd wat ik heb gedaan'... dat vind ik ook zo muf.
Jaap moet dit doen, Amanda moet dat doen... altijd iemand voor zijn karretje spannenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:12 schreef schatje het volgende:
Amanda moet van Brian kijken waar Sylvia met haar cp's staat.
Hij wil kunnen controleren hoeveel cp's Sylvia heeft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is toch niet meer toegestaan om CP te jatten?
(hoewel "niet toegestaan" heel weinig zegt, binnen DGK)
Misschien is Natasia van heel diep opgekrabbeld/bemaatschappelijkwerkt tot een propere moeder en huisvrouw.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hahaha, ja echt, vooral als ze dat dan tegen Amanda zegt 'dat helpt bij mij niet gewoon even doen', en Amanda die dat braaf doet.
Dat van dat presteren begrijp ik ook niet helemaal, wat ze zich in dr bol haalt.
Nope.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:20 schreef Lipsch het volgende:
Heeft Lieke vanmorgen de afstandsbediening van de airco (of wat is het?) van de masterbedroom nog tevoorschijn getoverd?
omdat ze niet bepaald slim is, omdat ze media geil is, omdat ze kickt op die sterke armen van ratjeB, omdat ze moet van de pannekoeksnol anders krijgt ze geen tv minuutjes meer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Yep.. ze geeft Brian nu een 'wapen' in handen. Brian kan Huub hier natuurlijk leuk mee gaan pesten.. 'Ik krijg een massage van jouw vriendinnetje'. Niet dat Huub hier op dit moment een probleem mee heeft, maar er had om zoveel gewed kunnen worden.
[i]Waarom zou Lieke het voor Huub in de villa moeilijker willen maken dan het al is??[/i]
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is Natasia van heel diep opgekrabbeld/bemaatschappelijkwerkt tot een propere moeder en huisvrouw.
ik blijf het ridicuul belachelijk vinden dat ratjeB al die ongein van de redactie ehhh pannekoekbitch wel mag uithalen. Enkel omdat hij graag slaafs haar tenen likt en pumps schoontongt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nope.
Ze heeft het vriendelijk aan Brain gevraagd, en die legde uit waarom hij dat ding niet wilde teruggeven.
Huub en Eric wachten nu totdat Nowlive of VOL een airco-remote gaan opsturen...![]()
Ik ben het eens met je editquote:
ah, dank - snap niet dat Huub en Eric niet nog even gaan zoeken in de slaapkamer, of er in ieder geval iets meer werk van makenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nope.
Ze heeft het vriendelijk aan Brain gevraagd, en die legde uit waarom hij dat ding niet wilde teruggeven.
Huub en Eric wachten nu totdat Nowlive of VOL een airco-remote gaan opsturen...![]()
Hmm, misschien dan toch iets minder proper dan we dachten. Ook dat ambieert ze dus niet. Maar wel een zangcarrièrequote:Op zaterdag 7 april 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je editMaar die kindjes zeggen toch maar mooi 'u'
On-topic: hebben ze daar geen pannelappen? Vies doekje gebruikt ze daar boven die pan... ze gebruikt het ook voor schoonvegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |