Racist.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:54 schreef Lieve het volgende:
Dat er een mevrouw pannekoek de hele boel maandenlang saboteerd. Haar voorliefde voor de Antillen en Suriname zal wellicht met haar eigen afkomst te maken hebben maar kan absoluut niet door de beugel.
Zo!quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:03 schreef rooie3 het volgende:
Japio maakt ook weer echt tv.
Die vent trekt amper zijn bek open.
*hap*quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
Joh, bel de politie even. Lijkt me raadzaam.
Huub is gevoelig voor kijkcijfers en popi polls.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:08 schreef Lieve het volgende:
Waarom Huub en Eric toch steeds weer de stemming en de lol in dat huis brengen snap ik niet. Laat Jaap en RatB en Asociatje in hun gezamelijke vet gaarkoken. Nasty trouwens ook!
Rustig maar...quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:13 schreef rebellious_angel het volgende:
-relaas-
Denk aan je bloeddrukquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:13 schreef rebellious_angel het volgende:
als het de bedoeling van de flesjesmadame is om van ratjeB een gerespecteerd mens te maken heeft ze het goed mis. Ik denk dat er teveel mensen zijn die de ware aard van die rat kennen, ze onderschat de internet fora wat dat aangaat. Mocht die klotekubatz winnen dan vind ik dat we op alle mogelijke manieren dat ongedaan moeten maken, de politiek inschakelen, belasting op hem afsturen, fake aangiftes, valse geruchten de pers in, media instanties aanschrijven. Hoe dan ook mag die rat niet winnen, en ik heb er best een bijdrage voor over om de joego maffia op ratjeKubatz af te sturen.
Zoals die hufter beschermd wordt door de flensjeshoer, ik word er echt laaiend van.
Goh, die tactiek doet mij aan iemand denken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:13 schreef rebellious_angel het volgende:
Mocht die klotekubatz winnen dan vind ik dat we op alle mogelijke manieren dat ongedaan moeten maken, de politiek inschakelen, belasting op hem afsturen, fake aangiftes, valse geruchten de pers in, media instanties aanschrijven. Hoe dan ook mag die rat niet winnen, en ik heb er best een bijdrage voor over om de joego maffia op ratjeKubatz af te sturen.
Nee, de stiefvader van Sylvia gaf dat aan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:20 schreef rooie3 het volgende:
Gepiept op de livestreams.
Is Huubje beetje in de war aan het raken.
dit bevestigd hun slimheid hequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Jaap dachten dat je minder weegt als je met 1 been op de weegschaal gaat staan
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Jaap gaat wegen en roept: "74.6"
Natasia: "74.6 of 174.6?"
Ik ben bang dat hij ook voor deze regel weer vrijstelling gaat krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:24 schreef Mika25 het volgende:
Zijn contact punten trouwens weer legaal om te jatten? Of is er weer een uitzondering voor Brainless?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |