Brian zei al geschrokken: tis haar stiefvaderquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:49 schreef Dogga het volgende:
Amanda: Je lijkt echt op je vader (tegen syl)
LOOOOOOOOOOOOOL is der stief pa
Nee ze bedoelde van de foto en dat was wel sil haar papquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:49 schreef Dogga het volgende:
Amanda: Je lijkt echt op je vader (tegen syl)
LOOOOOOOOOOOOOL is der stief pa
Ik weet 101% zeker dat ze gewoon Ron bedoelde hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee ze bedoelde van de foto en dat was wel sil haar pap![]()
Wat een kindje die Brian. Wat is precies de reden?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nope.
Ze heeft het vriendelijk aan Brain gevraagd, en die legde uit waarom hij dat ding niet wilde teruggeven.
Huub en Eric wachten nu totdat Nowlive of VOL een airco-remote gaan opsturen...![]()
Dat Huub en Eric zich niet aan de afspraak hielden om na 3 weken de Masterbedroom weer te verlaten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wat een kindje die Brian. Wat is precies de reden?
Ik vind hem minder opgewekt dan 'normaal'. Volgens mij heeft dat Lieke-gedoe geen goede invloed op hem.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Valt toch best mee, met Huub, hij is gewoon druk aan het oefenen op de piano. Een van de weinigen in de Villa die ergens serieus tijd in steekt.![]()
Libelle nog wel! Jij bent wel héél kinky! Ik seg ik hou der fan!![]()
Ik hoop het maar...quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:56 schreef Marrije het volgende:
Huub en Eric denken dat vandaag de nieuwe (oude) miljonair komt.
Naar gisteren geloof ik nergens meer in.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:54 schreef Lieve het volgende:
Boycot voor DGK.
Als RatB Fintelman Kubatz alleenrecht heeft ( en dat heeft hij inmiddels al meer dan 6 maanden dus ik ben het ook spuug en spuugzat) dan is het een geweldig plan om:
Huub en Eric en Sylvia aan te zetten om compleet te stoppen met TV maken.
Dan pure pech voor die kapotte pannekoek.
Streamers kunnen fijn feestdagen vieren ( niet meer kijken. Met zijn allen)
Geen informatie meer op de foums. Gewoon radiostilte.
Misschien in alle overgeleven tijd de adverteerders wat bijpraten over de aard van de hoofdredactie. Dat er een mevrouw pannekoek de hele boel maandenlang saboteerd. Haar voorliefde voor de Antillen en Suriname zal wellicht met haar eigen afkomst te maken hebben maar kan absoluut niet door de beugel.
Er is altijd wel iets dat je kunt doen. Ook tegen eikels van de redactie.
Huub, stop met informatie geven.
Kennis is kennis en als er daar volwassen mensen zitten die geen idee hebben wat de Matthäus Passion is.... dan stopt het daar. Er is daar geen enkel gesprek te voeren.
Want informatie ligt op straat en is een kwestie van je insteek in leven.
Sadisme.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:53 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wat een kindje die Brian. Wat is precies de reden?
Dat dachten ze gisteren ook al.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:56 schreef Marrije het volgende:
Huub en Eric denken dat vandaag de nieuwe (oude) miljonair komt.
knip..........quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:54 schreef Lieve het volgende:
Boycot voor DGK.
Waarom moet die bosmongool zijn masterbedroom dan weer terug? Wie geeft hem recht daar op?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat Huub en Eric zich niet aan de afspraak hielden om na 3 weken de Masterbedroom weer te verlaten.
Huub word strak gehouden en baalt daar denk van.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind hem minder opgewekt dan 'normaal'. Volgens mij heeft dat Lieke-gedoe geen goede invloed op hem.![]()
Ik hoop het nietquote:
Als er eindelijk weereens wat gebeurd een nieuwe bewonert binnen komt neemt iemand vast de moeite om dat even goed samen te vatten...quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
ik ga straks naar mr. bean movie dus ik wil het niet missen!!
tenzij een van jullie zo lief is om ALLES te cappen en op youtube te zetten ofsowil het natuurlijk niet missen wanneer nena binnen komt
veel plezier en lekker bijlachen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
ik ga straks naar mr. bean movie dus ik wil het niet missen!!
tenzij een van jullie zo lief is om ALLES te cappen en op youtube te zetten ofsowil het natuurlijk niet missen wanneer nena binnen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |