Syl had gevraagd of ze erbij wilde blijven. Ze geeft zelf aan als ze alleen wil zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af of Huub en Eric Sil nog alleen laten met haar ouders
Oke, dat heb ik gemist !quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Syl had gevraagd of ze erbij wilde blijven. Ze geeft zelf aan als ze alleen wil zijn.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Syl had gevraagd of ze erbij wilde blijven. Ze geeft zelf aan als ze alleen wil zijn.
Ik begin te denken dat ze dit afgesproken hebben ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af of Huub en Eric Sil nog alleen laat met haar ouders
Volgens mij welquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:28 schreef Flabberguest het volgende:
Misschien domme vraag maar hoezo zijn Syl dr ouders er? morgen mag ze toch 3 mensen uitnodigen of heeft ze deze van CP's uitgenodigd?
Ja, ouders had ze al lang geleden uitgenodigd voor CP's. Door het overlijden van haar vader was het bezoek uitgesteld.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:28 schreef Flabberguest het volgende:
Misschien domme vraag maar hoezo zijn Syl dr ouders er? morgen mag ze toch 3 mensen uitnodigen of heeft ze deze van CP's uitgenodigd?
Als Sylvia's vader niet was overleden hadden ze weken geleden al langsgekomen ... gewoon van Sylvia's ceepeesquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:28 schreef Flabberguest het volgende:
Oké tis duidelijk, Thxquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ouders had ze al lang geleden uitgenodigd voor CP's. Door het overlijden van haar vader was het bezoek uitgesteld.
Hij blijft zeiken om dat ding .. zou hij daar ook minder van gaan eten?quote:
En ALS die dan zo'n ding krijgt wil 'ie WEER wat anders. Ik ken dat soort 'afvallers'. Lezen zich eenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hij blijft zeiken om dat ding ..
.... helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:36 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
En ALS die dan zo'n ding krijgt wil 'ie WEER wat anders. Ik ken dat soort 'afvallers'. Lezen zich een
ongeluk in allerlei boeken, kopen voor duizenden guldens aan fitnessapparatuur en gadgets, maar
van BEWEGEN en MINDER ETEN komt helemaal geen zak terecht...
Geen idee, wil ik het wel weten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
Van wie kreeg amanda dat bosje bloemen ?
Absoluut, heerlijk ongedwongen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:47 schreef Mani89 het volgende:
Wat een heerlijk verschil tussen de ouders van Syl en die adam's family van Brian
quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt aan de vader van Syl, of hij met haar mag trouwen.
Hij heeft een goede baan, een mooie huis, en goeie vooruitzichten.......![]()
ben wel benieuwd naar de ouders van huub, schijnen ook een zooitje ongeregeld te zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:47 schreef Mani89 het volgende:
Wat een heerlijk verschil tussen de ouders van Syl en die adam's family van Brian
Waar schijnen ze dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar de ouders van huub, schijnen ook een zooitje ongeregeld te zijn
1e deel wel (behendigheid), 2e deel is ze nu mee bezig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:52 schreef Starlie het volgende:
Ik dacht dat Sylvia haar motorrijbewijs al had....![]()
Kweet niet ... maar op het kaartje stond dat Amanda niets verkeerds had gedaan en dat SHE was begonnen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
Van wie kreeg amanda dat bosje bloemen ?
Daar schrikt de opticien niet vanquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:58 schreef Liess het volgende:
3 min
Ik kan niet wachten tot Jaap's ouders een keer langs komen .....quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar de ouders van huub, schijnen ook een zooitje ongeregeld te zijn
Heerlijk toch, als je dat zo kunt zien.......quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Kweet niet ... maar op het kaartje stond dat Amanda niets verkeerds had gedaan en dat SHE was begonnen.
Als ik Japio goed heb begrepen is de kans daarop erg klein. Schijnt een beetje ruzie te zijn en Japio's vader is onder psychiatrische behandeling.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Jaap's ouders een keer langs komen .....
Verbaast me niks.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik Japio goed heb begrepen is de kans daarop erg klein. Schijnt een beetje ruzie te zijn en Japio's vader is onder psychiatrische behandeling.
Dat is gezond vet...quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een lekkere vette haring
[afbeelding]
Klopt, en geen hatelijke opmerkingen over andere bewoners. Genoeg gespreksstof over SHE en dan is dissen niet zo nodig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:02 schreef scanman01 het volgende:
Geen enkele verboden mededeling of wat dan ook. Wel heel wat anders dan vorige week met de moeder van Brian en Wilgo.
Fysiek geweld slash aanrandingquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Je maakt geen schijn van kans bij Natasia .... ze springt gewoon op je af en voor je het weet krijg je drie klapzoenen en noemt ze je schatje en lieverdje. Brrrrrr
Leuk !! .....quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:06 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia's stiefvader kust Eric en Huub ook
Dit is met CPquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:09 schreef miesy het volgende:
heb volgens mij wat gemist..
waarom mogen haar ouders maar een uurtje blijven terwijl de familie van brain en natas de hele dag mochten blijven?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:08 schreef Liess het volgende:
Sylvia's Familie iig goed gekeurd....! :-) Echt zó leuk die mensen.
De zus van Sylvia en 2 vriendinnen komen morgen van 13:30 tot 22:30 langs. Haar ouders kwamen omdat Sylvia 300 CP betaald heeft...quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:09 schreef miesy het volgende:
heb volgens mij wat gemist..
waarom mogen haar ouders maar een uurtje blijven terwijl de familie van brain en natas de hele dag mochten blijven?
Het is nog nep ook.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:10 schreef demins het volgende:
Mooie grafstukjes...
Geweldige caps Scanquote:
ik snap het, thanks!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De zus van Sylvia en 2 vriendinnen komen morgen van 13:30 tot 22:30 langs. Haar ouders kwamen omdat Sylvia 300 CP betaald heeft...
Doet me denken aan mijn (kots) ex... die likte alleen ook nog zijn bord afquote:
Oeps, deze is wel wat eng.quote:
Vriendje van Jaap misschien?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:17 schreef Liess het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn (kots) ex... die likte alleen ook nog zijn bord af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |