Wil je er misschien over praten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:17 schreef Liess het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn (kots) ex... die likte alleen ook nog zijn bord af![]()
Nee liever nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wil je er misschien over praten?![]()
Sylvia is nog steeds geen Lieke-fan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub: Oh het was zo leuk met Lieke vandaag Syl
Sylvia: Ja ik vond m'n ouders zo leuk dus daar ga ik het nu niet over hebben (over Lieke)
Erg zeg. Natasia voelt het iets minder, maar bevestigd wel dat JJ een beetje de kant van SHE zoekt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:21 schreef Marrije het volgende:
Amanda zit te klagen over juf judith dat ze aan de kant van she staat.
Logisch, want SHE is leukerquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Erg zeg. Natasia voelt het iets minder, maar bevestigd wel dat JJ een beetje de kant van SHE zoekt.
Logisch, ja. Maar wel een mega-grote belediging voor Judith. Ik zie haar toch als een professional, ze maakt geen verschil tussen de bewoners.quote:
Na vanmorgen en die rare aktie van Lieke met Brian begin ik een beetje bedenkingen tegen haar te krijgen.quote:
En Sylvia heeft haar vrolijke en vriendelijke maskertje maar weer afgezet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub: Oh het was zo leuk met Lieke vandaag Syl
Sylvia: Ja ik vond m'n ouders zo leuk dus daar ga ik het nu niet over hebben (over Lieke)
Ze had haar ouders al 6 maanden niet gezien, dus mag ze aub nog effe napraten over het bezoek?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
En Sylvia heeft haar vrolijke en vriendelijke maskertje maar weer afgezet.
ja, denk inderdaad dat alleen sylvia's familie een beetje van nivo isquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Jaap's ouders een keer langs komen .....
Heb lang getwijfeld om Pietje niet in de steek te laten, maar helaas ik geloof ook niet meer in haarquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Na vanmorgen en die rare aktie van Lieke met Brian begin ik een beetje bedenkingen tegen haar te krijgen.
Ik vind het wel ok dat ze het niet wéér over Huub wil hebben als haar ouders net weggereden zijn. Hij heeft er vaak geeneens erg in dat hij zoveel ruimte neemt. Volgende week gaat Lieke Brian masseren .... ik snap er niet veel meer van. Als ze zo verliefd is op Huub, waarom zou ze Brian dan willen masseren?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Al moet ik wel zeggen dat Lieke vandaag een béétje teveel haar best deed om bij iedereen in een goed blaadje te komen.
Volgende keer weer gewoon normaal doen hoor!
Ik heb Sylvia nog nooit betrapt op het dragen van een masker.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Al moet ik wel zeggen dat Lieke vandaag een béétje teveel haar best deed om bij iedereen in een goed blaadje te komen.
Ik ben sinds vandaag juist nog meer overtuigd dat ze echt stapelgek is op Huubquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb lang getwijfeld om Pietje niet in de steek te laten, maar helaas ik geloof ook niet meer in haar![]()
Tuurlik wel, maar dan hoeft ze het onderwerp Lieke, waar Huub overduidelijki vol van is, nog niet zo bot af te kappen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze had haar ouders al 6 maanden niet gezien, dus mag ze aub nog effe napraten over het bezoek?![]()
Script Sturing van de redaktie, het is overduidelijk dat er "iets" gaat ontstaan tussen Lieke en Brainless, wat een jaloerse Huub op gaat leveren. Toch "leuk" die voorspelbare gebeurtenissen in DGK hequote:Op zaterdag 7 april 2007 17:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als ze zo verliefd is op Huub, waarom zou ze Brian dan willen masseren?
die weddeschap met brian voor een massage..quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mijn waarde, maar dan een weddenschap met Loco met als inzet een massage??quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag juist nog meer overtuigd dat ze echt stapelgek is op Huub
Haar hele familie over de zeik, maar ze volgt gewoon haar gevoel. Klasse.
Huub neemt en krijgt al zendtijd genoeg. Nu is het Syl-tijd!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tuurlik wel, maar dan hoeft ze het onderwerp Lieke, waar Huub overduidelijki vol van is, nog niet zo bot af te kappen.
Zullen ze niet op de begrafenis zijn geweest? Niet dat je daar uitgebereid kunt gaan praten, maar dan heeft ze ze wel gezien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze had haar ouders al 6 maanden niet gezien, dus mag ze aub nog effe napraten over het bezoek?![]()
Ik vond het bot van Huub, dat hij zodra Sylvia's ouders weg waren om dan meteen maar weer over Lieke te beginnen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Tuurlik wel, maar dan hoeft ze het onderwerp Lieke, waar Huub overduidelijki vol van is, nog niet zo bot af te kappen.
Das waar Piet, zo ga je niet met the Lord of the Mansion omquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sylvia zei daarnet dat ze elkaar gezien hadden, maar nauwelijks gepraat, misschien maar 5 minuten ofzo, en het ging toen uiteraard over Sylvia's vader.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Zullen ze niet op de begrafenis zijn geweest? Niet dat je daar uitgebereid kunt gaan praten, maar dan heeft ze ze wel gezien.
Denk je echt dat Lieke 'iets' met Brian zal krijgen zolang hij iedere nacht met Amanda of haar hondje neukt ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Script Sturing van de redaktie, het is overduidelijk dat er "iets" gaat ontstaan tussen Lieke en Brainless, wat een jaloerse Huub op gaat leveren. Toch "leuk" die voorspelbare gebeurtenissen in DGK he
Nou.....Huub heeft wel een streepje voor bij haar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch, ja. Maar wel een mega-grote belediging voor Judith. Ik zie haar toch als een professional, ze maakt geen verschil tussen de bewoners.
Nee joh, daar geloof ik niks vanquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Script Sturing van de redaktie, het is overduidelijk dat er "iets" gaat ontstaan tussen Lieke en Brainless, wat een jaloerse Huub op gaat leveren. Toch "leuk" die voorspelbare gebeurtenissen in DGK he
Och, ze gaf ook niet om die teef waar Huub mee heeft lopen klooien op dat feestquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk je echt dat Lieke 'iets' met Brian zal krijgen zolang hij iedere nacht met Amanda of haar hondje neukt ?
Ik denk dat je bij Huub gewoon af en toe bot moet zijn. Ze gelooft niks van die verliefdheid van Lieke en mag haar niet. Waarom zou ze niet bot zijn als Huub het de godganse dag over Lieke wil hebben? Lieke lijkt me een leuke meid, maar ze maakt het zichzelf wel moeilijk zo. Ik ben wel benieuwd naar volgende week ... de eerste reacties door de bewoners waren nogal veelbelovend.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
LOL... ja, dat is zeer heftigquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Mijn waarde, maar dan een weddenschap met Loco met als inzet een massage??![]()
![]()
Ik ben (nog) Huub fan maar ik word kotsmisselijk van zijn hele gedoe met Lieke (uiteraard nog zieker van Liekes achterbakse gedrag), daarom vind ik het tijd worden voor NICOLAAS!!!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vond het bot van Huub, dat hij zodra Sylvia's ouders weg waren om dan meteen maar weer over Lieke te beginnen.
Geen relatie waarschijnlijk, maar zal me niets verbazen dat Lieke en Brainless in ieder geval wel een band met elkaar krijgen. Brainless zal dat uiteraard doen om Huub te pakken (heeft ie zelf al gezegd) en Lieke zal misschien Huub jaloers willen maken, of ze voelt echt iets voor Brainless misschien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denk je echt dat Lieke 'iets' met Brian zal krijgen zolang hij iedere nacht met Amanda of haar hondje neukt ?
Tuurlijk is dat ook niet zo, maar ze draaien hier weer eens door. Als ze aardig doet tegen Brian, wil ze meteen met hem neuken enzo. Zo gaat dat ook op FOK.quote:
Lieke houdt zich niet aan haar woord, en de leugens komen ook boven drijven, en mediageil jazeker!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ja, dat is zeer heftig
Nee, mensen willen hier er weer graag vanalles achter zoeken. Nou, ze gaan hun gang maar. Brian bedacht die massage en Lieke zoekt daar niet datgene achter wat jullie blijkbaar wel doen. Maar wat ze ook doet, het is toch akltijd fout volgens velen hier. Als ze Huub gedumpt had dan gaf ze dus inderdaad niets om hem... en nu ze bij hem blijdt is ze dus toch alleen maar mediageil. Ja, zo gaat het op FOK
Het is niet erg hoor, het is gewoon tijd voor je om je eigen weg te gaan, op eigen benen te leren staan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb lang getwijfeld om Pietje niet in de steek te laten, maar helaas ik geloof ook niet meer in haar![]()
Ik betrap Huub erop dat hij zich ongemakkelijk voelt als hij niet aan het woord is of het gesprek niet naar hem toe kan draaien. Vanmiddag samen met de ouders van Syl viel dat op. Ergens wel schattig want hij komt dan een beetje drollig op me over: doet erg z'n best en dat pakt niet altijd super uit. Maar toch stoorde het me dat hij dan als een klein jongetje met z'n hoofd in de schoot van Syl ging liggen: aandacht vragen..... Huubtijd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vond het bot van Huub, dat hij zodra Sylvia's ouders weg waren om dan meteen maar weer over Lieke te beginnen.
Maar ze had ook iets anders als inzet kunnen accepteren ipv zon massage.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ja, dat is zeer heftig
Nee, mensen willen hier er weer graag vanalles achter zoeken. Nou, ze gaan hun gang maar. Brian bedacht die massage en Lieke zoekt daar niet datgene achter wat jullie blijkbaar wel doen. Maar wat ze ook doet, het is toch akltijd fout volgens velen hier. Als ze Huub gedumpt had dan gaf ze dus inderdaad niets om hem... en nu ze bij hem blijdt is ze dus toch alleen maar mediageil. Ja, zo gaat het op FOK
Denk je echt dat het 2e deel vanaf 'zolang' er inderdaad bij moet??quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:36 schreef miesy het volgende:
[..]
en dat plannetje om met hem te kunnen zoenen..![]()
Nee maar ik begrijp niet waarom zij het zo nodig zo gezellig met Brian moet hebben als ze weet dat Huub de pest aan hem heeft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat het 2e deel vanaf 'zolang' er inderdaad bij moet??
Omdat ze Brian geen eikel vindt zoals Huub, wil ze meteen iets met hem. Kom op, jullie denken toch niet echt zo of wel
om huub jaloers te maken, toch?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Vertel! Blijkbaar is mij iets ontgaan?
Je kan alles verwachten daar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je echt dat het 2e deel vanaf 'zolang' er inderdaad bij moet??
Omdat ze Brian geen eikel vindt zoals Huub, wil ze meteen iets met hem. Kom op, jullie denken toch niet echt zo of wel
Ik heb een half uur geleden Talitha ( niet van FOK! ) verteld dat ik niet langer rekening wens te houden met haar Rob. Mijn omarming daarbij heeft de boodschap duidelijk fysiek overgebracht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat ook niet zo, maar ze draaien hier weer eens door. Als ze aardig doet tegen Brian, wil ze meteen met hem neuken enzo. Zo gaat dat ook op FOK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |