Amanda's haar wordt gewassen, da's pas genieten, zelfs Braajen kon er niet meer tegen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:11 schreef rebellious_angel het volgende:
ik geniet van al die bloemen, echt top!
dan luister ik liever naar Huub en NatasJa. al is ze zuur over die bloemenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:11 schreef noekje het volgende:
Brian zegt tegen Amanda dat nu de ordinaire stijl naar bovenkomt en hij heeft het over Huub.
Omdat Huub een vrouw wil slaan. Dan pas komt Sylvia de slang sissend op Huub afrennen om hem te helpen.
Ik heb hem ook gelijk weer op mute gezet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:12 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
dan luister ik liever naar Huub en NatasJa. al is ze zuur over die bloemen
Ik irriteer me ook vaak genoeg ....quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:03 schreef Jerruh het volgende:
ik vind gewoon het nare van huub dat hij net zo lang blijft treiteren, manipuleren en stoken totdat mensen over hun grens gaan. brian heeft een lage grens, dat is zijn probleem, maar huub speelt daar ook weer op in. ik hou niet zo van dat stiekeme en van dat onderhuidse. daarbij komt dat ie daardoor otaal niet geloofwaardig op mij overkomt. als hij zegt dat ie van iemand houdt, zit ik met een grijns op mijn gezicht terwijl ik denk: zegt HIJ dat? I don't buy it...
Werd waarschijnlijk niet toegelaten.. en terecht.. want ze heeft geen poot om op te staanquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar heeft Natasia toch geen aangifte gedaan. Bij het zien van alle bloemen voor Eric zegt ze 'vergeet niet dat ik ook aangifte had kunnen doen'.
Ik hoorde haar net zeggen dat achter heeft gezegd dat ze geen poot had om op te staan of zoiets.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar heeft Natasia toch geen aangifte gedaan. Bij het zien van alle bloemen voor Eric zegt ze 'vergeet niet dat ik ook aangifte had kunnen doen'.
Desondanks heeft Eric haar toegezegd rekening met haar gevoelens te zullen houden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoorde haar net zeggen dat achter heeft gezegd dat ze geen poot had om op te staan of zoiets.
Ik dacht het, jij schreef het.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Jeetje er zijn wel wat kilootjes bij de hoer bijgekomen.
'Poot'?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:14 schreef noekje het volgende:
Ik hoorde haar net zeggen dat achter heeft gezegd dat ze geen poot had om op te staan of zoiets.
Neequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:14 schreef petraa het volgende:
Hebben Brian en Amanda de bloemen al gezien ?
Ik zou het gooien op discriminatie dan maak je misschien nog een beetje kans.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
'Poot'?![]()
Ik ga GVD aangifte doen van racisme of zoiets!
Tsjaaa, maar daarmee had je toch een paar stevigequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet je wat ik geweldig zou vinden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:17 schreef Marelle het volgende:
Wat een prachtige bloemen voor Eric écht GEWELDIGGGG, wat ontzettend lief dit mooie gebaar iets wat Eric nu wel even kan gebruiken TOP![]()
![]()
En tja dit zal BANJ niet leuk vinden, misschien moeten ze zich toch eens afvragen hoe dat nou komt!!
Dat idee vind ik wel 100x beter dan die aangiftes, fandagen of bossen bloemen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je wat ik geweldig zou vinden?![]()
Als onze vriendinnen van VOL een rouwkrans met hele mooie geurende bloemen zouden sturen voor Amanda.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pis nu al bijna in mijn broek van het lachen als ik de gezichten van BANJ zie!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:23 schreef kybe het volgende:
Die kapsalon lijkt er nu wel een uit de Bronx,compleet met pimp,hondjes bondjasje en een ordinaire meid![]()
Gelijk heeft ie, die onzin is het na alles wat Eric eerder heeft uitgekraamt richting hem en jaap niet waard....quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian doet alle moeite om de bloemen niet te zien, met grote stappen beent hij voorbij de tafel
Die komt er echt niet doorheen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je wat ik geweldig zou vinden?![]()
Als onze vriendinnen van VOL een rouwkrans met hele mooie geurende bloemen zouden sturen voor Amanda.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pis nu al bijna in mijn broek van het lachen als ik de gezichten van BANJ zie!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet het Nep haar....Nep nagels....Nep tieten en getatoueerde wenkbrauwtjes niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:23 schreef kybe het volgende:
Die kapsalon lijkt er nu wel een uit de Bronx,compleet met pimp,hondjes ,bontjasje en een ordinaire meid![]()
...en pas 19 jaren oud. Hoe triestquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:28 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Vergeet het Nep haar....Nep nagels....Nep tieten en getatoueerde wenkbrauwtjes niet.
Dat hele wijf is nep![]()
Sorry meid, dat was mij niet opgevallenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, die onzin is het na alles wat Eric eerder heeft uitgekraamt richting hem en jaap niet waard....
Nicolaasquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:29 schreef Liess het volgende:
Wie staan er nou voor de poort dan?
Als je het niet zou weten en ik zou haar moeten schatten dan kom ik echt ergens in de 30 uit.quote:
Volgens mij heeft zij van die opblaasbareBHsquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:30 schreef noekje het volgende:
Amanda: ligt het aan mij of is mijn boezem weer gegroeid?
Op die andere stoel liggen ook nog wat beesten. Wie van de 43 ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Spelletje "Wie van de Drie" ?
[afbeelding]
Ik zag z'n ogen draaien richting bloemenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian doet alle moeite om de bloemen niet te zien, met grote stappen beent hij langs de tafel
[afbeelding]
Volgens mij is ze behoorlijk aan het aankomen. Niet alleen haar boezem groeit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij van die opblaasbareBHs
Dinky toys is toch echt meer jouw dingquote:
Kan Eric mooi een aangifte doen voor bloemenmishandeling.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:31 schreef Marelle het volgende:
Ik zag z'n ogen draaien richting bloemendie baalt ongelofelijk
![]()
Ik zie Amandel er voor aan om iets met die bloemen te doenik mag het hopen!!
Weer iets waarin ze nena na-aaptquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens mij is ze behoorlijk aan het aankomen. Niet alleen haar boezem groeit.
Ze heeft ook een steeds grotere mond !quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:32 schreef noekje het volgende:
Ik dacht om je tanden schoon te makenquote:
Toch grappig hoe enorm verschillend mensen dezelfde beelden kunnen interpreteren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vr6rG7nmRno
Dit is zijn pimp-alter ego.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat zit die Brian er droplullerig bij ... hoedje op, hondjes op schoot.
Apparaat om met hogedruk waterstraal tussen de tanden te reinigen. Zoiets als flossen met een waterstraalquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach , als hij zich er prettig bij voeltquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bosje Gordelroosquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:39 schreef blomst het volgende:
Bloemen voor jaap en Amanda.
Huub + alcohol doet me juist altijd denken aan zo'n alcoholverslaafde huisvader die zijn vrouw slaat als ze teveel zeurt.. Hij vertoont echt alle symptomen d'r van..quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:34 schreef Gert het volgende:
Maar ik zou mijn zusje nog 100x liever met Jaap of Huub zien dan dat ze met Brian iets begint. (liefst met geeneen van die lamzakken trouwens)
Het is een "gut-feeling".. misschien geen juiste, maar ik vind Brian een walgelijke griezel. Brrr.
Ik vermoed eerder dat hij hiermee "de excentrieke, gekwelde dichter" mee probeert neer te zetten.quote:
Van wie? Iemand uit een gesloten inrichting?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:39 schreef blomst het volgende:
Bloemen voor jaap en Amanda.
Als Huub alcohol verslaafd zou zijn dan had hij nu wel afkick verschijnselen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Huub + alcohol doet me juist altijd denken aan zo'n alcoholverslaafde huisvader die zijn vrouw slaat als ze teveel zeurt.. Hij vertoont echt alle symptomen d'r van..
100 cp's dat de bloemen van krispy zijn!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Als Huub alcohol verslaafd zou zijn dan had hij nu wel afkick verschijnselen.
Dat waardeer ik dan wel weer aan de redactie, dat soort tips strepen ze niet weg.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef Gert het volgende:
Ik vermoed eerder dat hij hiermee "de excentrieke, gekwelde dichter" mee probeert neer te zetten.
Heeft iemand hem wijsgemaakt dat het leuk stáát of zo, dat hoedje?
Krispy misschienquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
Volgens Huub lijken de bossen bloemen, afkomstig van kampers.![]()
Niet om Huub, ben geen fan van de jongen, maar volgens mij is het lariekoek wat je nu schrijft.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Huub + alcohol doet me juist altijd denken aan zo'n alcoholverslaafde huisvader die zijn vrouw slaat als ze teveel zeurt.. Hij vertoont echt alle symptomen d'r van..
Hij drinkt nog dagelijks en meer dan toegestaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:41 schreef blomst het volgende:
Als Huub alcohol verslaafd zou zijn dan had hij nu wel afkick verschijnselen.
kin-der-ach-tig!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Natasia kookt voor SHE en de rest van BANJ blijft weg
nee hij moet haar cker in elkaar hebben getrapt tuurlijk jongequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tamara was trots op de reactie van Braajen na het trapje van Nena. En hij is er zelf ook nog trots op, de rat. (lees: laffe lul).
Heerlijk hé die integratie !quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Natasia kookt voor SHE en de rest van BANJ blijft weg
Hieruit kun je al wel afleiden, dat Brian normaal gesproken in zo n situatue de vrouw in kwestie in elkaar had getrapt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tamara was trots op de reactie van Braajen na het trapje van Nena. En hij is er zelf ook nog trots op
Tuurlijk niet. Maar ik zie zijn reactie als allesbehalve volwassen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:45 schreef bob_marley het volgende:
[..]
nee hij moet haar cker in elkaar hebben getrapt tuurlijk jonge![]()
Het is ook onbeleefd om te laat aan de tafel te verschijnen..quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Onbeleefde mensen hier.
Na het opstaan van Eric en Huub.
hoe had een volwassene het dan gedaan na die trap van nena ik denk toch wel weglopen hoor en dat ie ging janken was uit woede dat ie er niks aan kon doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar ik zie zijn reactie als allesbehalve volwassen.
Ja, zoiets. Tussen kwart voor acht en tien voor half twaalf ........quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:48 schreef Frosting het volgende:
Wanneer komt die nieuwe ouwe bewoner nou?
En Sylvia is ook opgestapt. Dat is niet echt haar stijl, maar ze maakt hiermee wel een statementquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Onbeleefde mensen hier.
Na het opstaan van Eric en Huub.
Oke goed. Dus vanavond zoiezo?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Tussen kwart voor acht en tien voor half twaalf ........
Gay.nlquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:52 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
op welke site zit eric?
Er hoorde ook eenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het is ook onbeleefd om te laat aan de tafel te verschijnen..
Sylvia at rustig dr eten op voordat ze vertrok hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Sylvia is ook opgestapt. Dat is niet echt haar stijl, maar ze maakt hiermee wel een statement
Je moeder is een del.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:52 schreef solara4 het volgende:
wat snollie gezegd hebben? heb het nog niet gehoord
Oke okequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yes, vanavond, morgen of ....... t/m volgende week woensdag
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=3235quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:52 schreef getl0st het volgende:
van de gaykrant
Door haar te wijzen op haar gedrag en dat het tegen de regels is en niet door als een klein kind weg te rennen om aan de "leiding" door te janken dat een ander kindje hem een schopje heeft gegeven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:51 schreef bob_marley het volgende:
[..]
hoe had een volwassene het dan gedaan na die trap van nena ik denk toch wel weglopen hoor en dat ie ging janken was uit woede dat ie er niks aan kon doen
dus hoe volwassener had je op dat moment moeten reageren dan ?![]()
Het wordt toch weer omgedraaid in zijn nadeel hier door velen, helaas.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:51 schreef bob_marley het volgende:
[..]
hoe had een volwassene het dan gedaan na die trap van nena ik denk toch wel weglopen hoor en dat ie ging janken was uit woede dat ie er niks aan kon doen
dus hoe volwassener had je op dat moment moeten reageren dan ?![]()
Tjsa ik kijk vooral naar wie begint met de agressie, en dat is bijna altijd huub (en volgens mij vaak niet gespeeld) en brian reageert hier alleen maar op.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch grappig hoe enorm verschillend mensen dezelfde beelden kunnen interpreteren.
Jij ziet een Brian die "alle vrouwen in DGK beschermt"
Maar ik zie geen gréintje nobelheid. Ik zie een opgefokte gluiperige griezel, die zijn kans schoon ziet om de ridder uit te hangen, maar zich met heel zijn achterbakse miezerigheid nog bijna vergaloppeert ook. Het meest agressieve moment van de scene, komt voor mij van Brian. De manier waarop hij "SLA DAN EEN VROUW!!! SLA DAN EEN VROUW" brult, daar gingen mijn nekharen van overeind staan, niet van het gedoe van Huub, dat overigens ook geen schoonheidsprijs verdient maar m.i van een heel andere orde is. Bij Huub voel ik dat er geen wèrkelijke agressie achter zit, van Brian heb ik de indruk dat hij Huub's kaak breekt en hem daarna met z'n schedel tegen de muur slaat totdat hij krak hoort, zodra hij daar kosteloos voor in de gelegenheid voor zou zijn.
Direct na het gebrul van Brian, waar de agressie van af spát, zie ik Huub weglopen. Hij wordt achtervolgd door Amanda, die "Je moeder is een HOER" gilt.
p.s. Ik geef ronduit toe dat het vooral een gevoél is waarop ik (je/men ? ) de beelden interpreteer.
Ik kan niet bewijzen dat Brian vrouwen slaat, en dus hypocriet is. Maar ik zou mijn zusje nog 100x liever met Jaap of Huub zien dan dat ze met Brian iets begint. (liefst met geeneen van die lamzakken trouwens)
Het is een "gut-feeling".. misschien geen juiste, maar ik vind Brian een walgelijke griezel. Brrr.
Tuurlijk Syl heeft ook meegedaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:54 schreef Clank het volgende:
Op het kaartje staat: Amanda je hebt niets verkeerd gedaan.. SHE is begonnen!![]()
Eenschquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tjsa ik kijk vooral naar wie begint met de agressie, en dat is bijna altijd huub (en volgens mij vaak niet gespeeld) en brian reageert hier alleen maar op.
Als huub niet zo agressief op amanda afloopt had brian ook nooit zo gereageerd.
En ik denk echt dat brian losgaat zodra huub een van de vrouwen slaat, dan denkt hij niet meer aan het geld (wat idd ook niet erg slim is, maar wel oprecht in zijn gevoel m.i.)
En wat jij het agressiefste moment vindt (sla dan een vrouw) daar zie ik dan weer alleen een reactie in, hij vraagt eerst wie wil je slaan, huub zegt dan ik wil die hoer van je slaan, waarop brian hem uitdaagt: sla dan, dan verbouw ik je bek.
Het zijn aanmereedsia'squote:Op vrijdag 6 april 2007 18:58 schreef the_undertaker het volgende:
Toch wel apart dat BANJ bij elk positief berichte of blosje bloemen denkt dat hun fanschare enorm is![]()
Huub en Eric hebben ook heel veel geflikt, vergeet dat niet en Brian is Actie/Reactie. Ik praat Amanda's gedrag totaal niet goed,maar richting Jaap vond ik de reacties ook meer dan schandalig en die werden hier als 'normaal' bestempeld en zelfs nog op een niet al te nette wijze aangevuld, dus..... triestquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
Dat stukje op de gaykrant is vast al van een paar dagen geleden, want het gescheld van Amanda is natuurlijk nog 100x erger dan alles wat Brian tot nu toe geflikt heeft. Amanda ziet ook echt 'homo' en 'flikker' als een scheldwoord.... alsof het iets ergs is dus. Ik ben inmiddels zelf zo ver dat ik niet meer naar de streams kan kijken. Zeker niet als Amanda in de buurt is. Jammer.
Kijk eens naar de datum bij het stukje?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
Dat stukje op de gaykrant is vast al van een paar dagen geleden, want het gescheld van Amanda is natuurlijk nog 100x erger dan alles wat Brian tot nu toe geflikt heeft. Amanda ziet ook echt 'homo' en 'flikker' als een scheldwoord.... alsof het iets ergs is dus. Ik ben inmiddels zelf zo ver dat ik niet meer naar de streams kan kijken. Zeker niet als Amanda in de buurt is. Jammer.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:52 schreef solara4 het volgende:
wat snollie gezegd hebben? heb het nog niet gehoord
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:47 schreef Clank het volgende:
Eric: Weet je dat valse aangiftes doen ook strafbaar is Amanda?
Amanda: Jazeker.. weet jij dat ook?
Eric: Doos!
Amanda: Je moeder is een doos!
Huub: Ja haal zijn dode moeder er maar bij.
Het is ook onbeleefd om iemand als Amanda op de aardbol te zetten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het is ook onbeleefd om te laat aan de tafel te verschijnen..
Hey dat is een scheldwoord, dat mag nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whahahwhaha jij bent echt zo'n mietje heh![]()
Aan die kant heb jij een dikkequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is ook onbeleefd om iemand als Amanda op de aardbol te zetten.
En ik heb inmiddels al zo'n week lang alleen maar 'ik baal van Sylvia'-dagen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia heeft duidelijk een baal-dag. Ze zit in gedachten verzonken foto's te bekijken van haar familie
[afbeelding]
Jij houdt op de juiste manier van mensen Pietquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ik heb inmiddels al zo'n week lang alleen maar 'ik baal van Sylvia'-dagen.
Sjagrijnig gedeprimeerd namaak-gevoelsmens.
En jammer dat je haar niet van de aardbol mag afschoppen .......quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is ook onbeleefd om iemand als Amanda op de aardbol te zetten.
We zijn het helemaal eens.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ik heb inmiddels al zo'n week lang alleen maar 'ik baal van Sylvia'-dagen.
Sjagrijnig gedeprimeerd namaak-gevoelsmens.
Niet door mij. Ik vond de scheldpartijen richting Jaap ook walgelijk. Maar ik moet er wel aan toevoegen dat ik Amanda's acties van de laatste paar dagen echt véle malen erger vindt. Huub deed het overduidelijk voor het spel en kon korte tijd daarna gewoon weer met Jaap lachen. Amanda doet dit absoluut niet voor het spel, maar is gewoon zo. Ze is echt lager dan laag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Huub en Eric hebben ook heel veel geflikt, vergeet dat niet en Brian is Actie/Reactie. Ik praat Amanda's gedrag totaal niet goed,maar richting Jaap vond ik de reacties ook meer dan schandalig en die werden hier als 'normaal' bestempeld en zelfs nog op een niet al te nette wijze aangevuld, dus..... triest![]()
Recht is recht, en krom is krom. Kutnewbie zeker?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:06 schreef VirtualPOM het volgende:
Belachelijk dat huub en eric beiden vallen over discriminatie, terwijl huub en eric toch bewoordingen als "vuile antilliaanse leugenaar" "smerige vetklep" etc. hebben geuit..... Verbeter de wereld begin bij jezelf (als Amanda's hersenen het niet toelaten)
Klopt. Maar daarmee is het nog stééds het meest aggressieve moment. En ik geloof, itt jou, niet dat Brian dit écht doet uit bezorgdheid. Welnee. Hij hapt maar wàt graag, en laat zich heerlijk meesleuren in zijn agressie tot op het punt van net niet slaan. Hij gebruikt de vrouw die hij eigenlijk óók minacht slechts om zijn hormonen even aangelijnd uit te laten. Niks, maar dan ook niks nobels aan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:56 schreef PC eend het volgende:
En wat jij het agressiefste moment vindt (sla dan een vrouw) daar zie ik dan weer alleen een reactie in
Het was niet een paar keer maar de héle dag doorquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:06 schreef Rotterdammert het volgende:
omdat er een paar keer flikker is gezegd voelen alle homo's zich opeens gekwets![]()
JA .... ik hoorde het haar vanmiddag ook zeggen. WAT nou nooit discrimineren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw leest samen met Huub en Eric het artikel in de GK. Zdngmw zegt tegen Eric......ik zou jou nooit discrimineren.
Vanochtend noemde ze hem kontenbonker![]()
Je wilt het ook niet begrijpen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:06 schreef VirtualPOM het volgende:
Belachelijk dat huub en eric beiden vallen over discriminatie, terwijl huub en eric toch bewoordingen als "vuile antilliaanse leugenaar" "smerige vetklep" etc. hebben geuit..... Verbeter de wereld begin bij jezelf (als Amanda's hersenen het niet toelaten)![]()
En terechtquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric is echt giftig
[afbeelding]
Maar dát was een grapjequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw leest samen met Huub en Eric het artikel in de GK. Zdngmw zegt tegen Eric......ik zou jou nooit discrimineren.
Vanochtend noemde ze hem kontenbonker![]()
Probeer je nou zo kwetsend mogelijk te zijn door een situatie te schetsen die jij walgelijk vindt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:10 schreef Borga het volgende:
Flikker toch op flikker..Hij heeft dat woord te vaak achter zijn rug gehoord terwijl hij zich voor geld in zijn reet liet neuken..
Eric en Huub zijn er mee gestopt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap gaf ook aan die ie gekwetst was door de woorden van Eric en Huub en ze gingen gewoon door![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:07 schreef droomkoningin het volgende:
ik keur het absoluut niet goed wat amanda doet en zegt....
maar eerlijk is eerlijk.. eric is ook wel een enorme drama-queen hoor
Ik zie er dan weer niks nobels in dat huub het zo eens is met die aangifte, gisteravond vroeg hij nog aan eric of hij wel zeker wist of hij dit door wou zetten om daarna te zeggen ik ben in een gekkenhuis belandquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Maar daarmee is het nog stééds het meest aggressieve moment. En ik geloof, itt jou, niet dat Brian dit écht doet uit bezorgdheid. Welnee. Hij hapt maar wàt graag, en laat zich heerlijk meesleuren in zijn agressie tot op het punt van net niet slaan. Hij gebruikt de vrouw die hij eigenlijk óók minacht slechts om zijn hormonen even aangelijnd uit te laten. Niks, maar dan ook niks nobels aan.
Ik vind dit minstens even erg als wat tegen Jaap gebeurde zo niet erger, ondanks dit kloppende verschilquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef droomkoningin het volgende:
uitschelden is niet direct discrimineren
discrimineren is iemand in een uitzonderingspositie zetten op basis van geaardheid, ras enz.
in de kooi word er genoeg over weer gescholden.. maar deze situatie gaat toch wel een stukje verder...
Dit is een situatie die Errrric de flikker heel vaak heeft meegemaakt en die hij nu verschrikkelijk vindt, daarom reageert die flikker zo over dreven op het woord flikker...Scan jij snapt er ook geen flikker vanquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer je nou zo kwetsend mogelijk te zijn door een situatie te schetsen die jij walgelijk vindt?
Eric heeft hier het recht niet toe......vreselijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef Taurus het volgende:
Eric overdrijft, en Brian is weer zo heerlijk nietszeggend: "Ik leef mijn leven zoals ik leef"![]()
Daar ben ik het dan wel weer mee eensquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens.
Wèl denk ik dat het voor ons misschien wat moeilijk te beoordelen is. Als je uit de kast komt als homo, schijn je het vaak niet makkelijk te hebben. Ik kan me voorstellen dat het maar dóór blijven gaan met Eric minachtend op zijn geaardheid aan te spreken, nèt effe wat harder aan komt dan wij vermoeden. Maar zelfs dan, je laat je toch niet beledigen door die achterlijke kut met d'r crachkoer-scheepstoeter. Het zal deels ook taktiek zijn van Eric.
Heel wijs Piet. Now things that matter. Wie gaan wij naasr Melissa en Lieke een plaatjse in de top 10 geven?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
Jammer dat Eric nou zo gaat zitten hakken op Brain.
Ik had toch echt het idee dat Brain zijn eigen coming-out voorzichtig aan het bewerkstelligen was, maar nu durft hij natuurlijk voorlopig niet meer![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een stiekemerd, valsaard, vals persoon, sluwe bedrieger is die Eric.
iddquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een stiekemerd, valsaard, vals persoon, sluwe bedrieger is die Eric.
Ze balen van Eric's leuke nieuwe vondst van aangifte doen, en zoeken nu heel origineel ook met man en macht iets om aangifte te kunnen doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef Taurus het volgende:
En zwarte kindjes 'zwartjes' noemen is écht niet erg, al helemaal niet in de context 'leuke zwartjes met leuke krullen' was 't toch? Alsof uberhaupt de zwarte huidskleur niet iets is om trots op te zijn (according to Natasia en Brian dus).
Ja het zit blijkbaar diep.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:18 schreef schatje het volgende:
Eric is op dreef.
uhh ..quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:18 schreef Borga het volgende:
Schiet die flikker neer.........nu
Met het niet-dikgedrukte niet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens
Jaaa, aan die kant heb jij een dikkequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:18 schreef Marrije het volgende:
Ai, daar zit Eric verkeerd, hij heeft het erover dat Amanda hem met het volle besef heeft gediscrimineerd.
Amanda en vol besef![]()
Nah waar is dit voor nodig?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:18 schreef Borga het volgende:
Qua DGK-prinsessen bedoel je?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Heel wijs Piet. Now things that matter. Wie gaan wij naasr Melissa en Lieke een plaatjse in de top 10 geven?
Niets.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom is iedereen hier nu ineens tegen Eric, of lijkt het in elk geval zo? Vannacht was iedereen juist voor hem. Wat is er gebeurd?
Moet niet zotter worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet door mij. Ik vond de scheldpartijen richting Jaap ook walgelijk. Maar ik moet er wel aan toevoegen dat ik Amanda's acties van de laatste paar dagen echt véle malen erger vindt. Huub deed het overduidelijk voor het spel en kon korte tijd daarna gewoon weer met Jaap lachen. Amanda doet dit absoluut niet voor het spel, maar is gewoon zo. Ze is echt lager dan laag.
Brian heeft hier niets mee te maken, dat is er gebeurd. Een probleem met amanda moet hij met amanda uitvechtenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom is iedereen hier nu ineens tegen Eric, of lijkt het in elk geval zo? Vannacht was iedereen juist voor hem. Wat is er gebeurd?
Borga, je bent hierbij gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:18 schreef Borga het volgende:
Neigt naar een lichterlijke vorm van bestaliteit.........quote:
De ratfans zijn weer effe opgedoken om de sfeer hier te verzieken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik niet hoor, het niveau is hier echt heel erg aan het worden.Iedereen mag een mening hebben maar de wijze waarop is niet leuk meerquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:20 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian heeft hier niets mee te maken, dat is er gebeurd. Een probleem met amanda moet hij met amanda uitvechten![]()
Topquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Huilend achter de streams? Ik ben homo en heb nog droge oogjes![]()
Eensch, het moet netjes blijven, maar dan ook richting iedereenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:22 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik niet hoor, het niveau is hier echt heel erg aan het worden.Iedereen mag een mening hebben maar de wijze waarop is niet leuk meer![]()
Dat heeft Huub zelf ook gezegd, dat het uittesten was, kijken hoe de reactie zou zijn en daarbij zij Jaap alleen maar dat het hem niet boeide terwijl Eric duidelijk aangaf gekwets te worden. Huub heeft zijn excuses aangeboden en gezegd dat hij fout zat en hij het spel zo niet wilde spelen. Duidelijk anders dan het gedrag van Amanda.quote:
Is jouw broekje nog wel droog??quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Inderdaad ! Eric is een ontzettende aansteller. Ik word iedere dag uitgemaaktquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jawel hoor, het gaat om het bericht van de Gaykrant. Die staat er al een tijdje op, al voor dit hele gebeuren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:20 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian heeft hier niets mee te maken, dat is er gebeurd. Een probleem met amanda moet hij met amanda uitvechten![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De ratfans zijn weer effe opgedoken om de sfeer hier te verzieken.
maak eens het onderscheid.. jij wordt er voor 'uitgescholden/uitgemaakt'quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Inderdaad ! Eric is een ontzettende aansteller. Ik word iedere dag uitgemaakt
voor flikker, en ben er nog trots op ook![]()
Ja, én een speciaal voor hem gemaakt schilderij.quote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:21 schreef Borga het volgende:
Huub doe toch normaal man
Geen discussie...Ik heb het veranderd in. schiet zijn stembanden eruitquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Borga, je bent hierbij gewaarschuwd.
En geen discussie hier. Kom maar in FB zeuren als je vindt dat je dit gewoon moet kunnen zeggen.
Wie is er tegen Eric dan? Natuurlijk is iedereen nu op de hand van Eric (met uitzondering van een paar, maar dat verbaast totaal niet). Hij doet dit ook helemaal goedquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nee, niet helemaal, dat Amanda geen excuses aanbiedt en dat als Brian het doet dat hij even later weer de fout in gaat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:25 schreef maril het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag je volgens SHE wel zeggen dat iemand een
Kankerwijf is
tieten heeft maar geen inhoud
Vuile Antiliaan ect ect maar men mag Eric geen flikker noemen.
Zie jij ergens Sylvia op de bank zitten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:25 schreef maril het volgende:
Kankerwijf is
Stefan Peeeters ik ben trots op je en ik hou van jequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Inderdaad ! Eric is een ontzettende aansteller. Ik word iedere dag uitgemaakt
voor flikker, en ben er nog trots op ook![]()
ja ja, Huubje en zijn oprechtheid. Ik ben te lui om een opsomming te gevem van wat Huub in het kader van het spel allemaal meent te kunnen maken, waarmee hij inderdaad wegkomt en waarmee hij "held" geworden is. Als het volk er maar om lachen kan is verrot brood en valse spelletjes in orde.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat heeft Huub zelf ook gezegd, dat het uittesten was, kijken hoe de reactie zou zijn en daarbij zij Jaap alleen maar dat het hem niet boeide terwijl Eric duidelijk aangaf gekwets te worden. Huub heeft zijn excuses aangeboden en gezegd dat hij fout zat en hij het spel zo niet wilde spelen. Duidelijk anders dan het gedrag van Amanda.
Het schaatsseizoen is voorbij; helaas geen Ria meer. Ga lekker de Tour voorbereiden, maar laat in godsnaam de intellectuelen van 10 hier hun werk doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:25 schreef maril het volgende:
Kankerwijf is
BTW Ik vind dat alles wat ik schreef niet mag. maar wees wel eerlijk en niet hypocriet, dat het een wel mag en het andere niet.
Flikker is 'n scheldwoord. Kanker wordt door de halve bevolking én elke bewoner in dat huis als scheldwoord gebruikt bij woede. Tieten maar geen inhoud> is ten eerste 'n feit, ten tweede 'n constatering, ten derde gewoon persoonlijk gescheld, doen ze ook allemaal. Vuile antilliaan> So what. Das hetzelfde als vuile Nederlander, liggen wij daar wakker van? Bovendien vind ik Brian 'n nep-antilliaan. Das wel 'n beetje meer jezelf slachtoffer maken dan dat 'flikker' conflictje hoor. Flikker is 'n scheldwoord voor homo's. Als Huub Brian een 'nigger' had genoemd, of Natasia, of 'n zwartgeroosterde boterham o.i.d., dán zaten ze ongeveer dus op gelijk niveau qua 'discrimineren' (dat woord wordt ook verkeerd gebruikt volgens mij)quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:25 schreef maril het volgende:
Kankerwijf is
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat heeft Huub zelf ook gezegd, dat het uittesten was, kijken hoe de reactie zou zijn en daarbij zij Jaap alleen maar dat het hem niet boeide terwijl Eric duidelijk aangaf gekwets te worden. Huub heeft zijn excuses aangeboden en gezegd dat hij fout zat en hij het spel zo niet wilde spelen. Duidelijk anders dan het gedrag van Amanda.
De meest intellectuele bijdrage so far my dear! Een welgemeendquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brainless gaat het nu over een vieze WC op de kamer van Eric en Huub, in de context van vies.
kloptquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian zegt dat hij Amanda er op aangesproken heeft dat ze Eric de godganse dag heeft lopen uitschelden, maar naar mijn beleving heeft hij haar alleen maar lopen aanmoedigen ..... toch? Ik had het idee dat hij dat getreiter van Amanda geweldig vond.
Schelden is schelden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Flikker is 'n scheldwoord. Kanker wordt door de halve bevolking én elke bewoner in dat huis als scheldwoord gebruikt bij woede. Tieten maar geen inhoud> is ten eerste 'n feit, ten tweede 'n constatering, ten derde gewoon persoonlijk gescheld, doen ze ook allemaal. Vuile antilliaan> So what. Das hetzelfde als vuile Nederlander, liggen wij daar wakker van? Bovendien vind ik Brian 'n nep-antilliaan. Das wel 'n beetje meer jezelf slachtoffer maken dan dat 'flikker' conflictje hoor. Flikker is 'n scheldwoord voor homo's. Als Huub Brian een 'nigger' had genoemd, of Natasia, of 'n zwartgeroosterde boterham o.i.d., dán zaten ze ongeveer dus op gelijk niveau qua 'discrimineren' (dat woord wordt ook verkeerd gebruikt volgens mij)
Maar los daarvan moet Eric er niet zo'n big deal van maken, het is Amanda maar die 't zegt..![]()
... ook dát lijkt wel steeds erger te worden. Ze ziet er nu helemáál niet uit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Wat is ze toch lelijk he....
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
Zijn nu alle sletten gekwetst in Nederland?
Ná de beelden te hebben gezien durfde Amanda ook nog steeds te beweren dat Huub Nathanael keihard met zijn hoofd tegen de muur had geslagen. Die meid spoort echt totaal niet. Er zit een ontzettende kortsluiting in haar bovenkamer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe durft Amanda dat nou te ontkennen! Zelfs Natasia geeft toe dat Eric het echt heeft verteld.
Logisch, ons Huub is de enige die het spel begrijpt en aankan ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik bespeur enig script-gehalte .......
Das waar ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ná de beelden te hebben gezien durfde Amanda ook nog steeds te beweren dat Huub Nathanael keihard met zijn hoofd tegen de muur had geslagen. Die meid spoort echt totaal niet. Er zit een ontzettende kortsluiting in haar bovenkamer.
Nee, doe es F5 ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:34 schreef avonne het volgende:
3 streams staan vast bij mij.
Hebben meer mensen last van buffers?
Ik heb het geluid al weer uit. Als de streams geld gaan kosten vanaf maandag dan is het heel simpel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
Snollie komt erbij, en los. Dit is geen discussie meer maar een ordinaire scheldpartij.
Ik vraag me dan af: méént hij dat nou, zou hij het verschil écht niet zien?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef daWeasel het volgende:
Ha, het flikker toch op van Huub is vlg. Brian hetzelfde als het constante flikker, flikker enz. Wat een nerd.
Zij moet gewoon eens opgevoed worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:32 schreef scanman01 het volgende:
Nu moeten ze zich dus massaal tegen Amanda keren, maar dat gaat vast niet gebeuren. Ze moeten dat kindje een lesje leren. Dit kan echt zo niet langer.
Dank jequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian: 'hoeveel dagen spant het?'
Vertaling: hou oud is dat artikel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |