Eric heeft hier het recht niet toe......vreselijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef Taurus het volgende:
Eric overdrijft, en Brian is weer zo heerlijk nietszeggend: "Ik leef mijn leven zoals ik leef"![]()
Daar ben ik het dan wel weer mee eensquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens.
Wèl denk ik dat het voor ons misschien wat moeilijk te beoordelen is. Als je uit de kast komt als homo, schijn je het vaak niet makkelijk te hebben. Ik kan me voorstellen dat het maar dóór blijven gaan met Eric minachtend op zijn geaardheid aan te spreken, nèt effe wat harder aan komt dan wij vermoeden. Maar zelfs dan, je laat je toch niet beledigen door die achterlijke kut met d'r crachkoer-scheepstoeter. Het zal deels ook taktiek zijn van Eric.
Heel wijs Piet. Now things that matter. Wie gaan wij naasr Melissa en Lieke een plaatjse in de top 10 geven?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
Jammer dat Eric nou zo gaat zitten hakken op Brain.
Ik had toch echt het idee dat Brain zijn eigen coming-out voorzichtig aan het bewerkstelligen was, maar nu durft hij natuurlijk voorlopig niet meer![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een stiekemerd, valsaard, vals persoon, sluwe bedrieger is die Eric.
iddquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een stiekemerd, valsaard, vals persoon, sluwe bedrieger is die Eric.
Ze balen van Eric's leuke nieuwe vondst van aangifte doen, en zoeken nu heel origineel ook met man en macht iets om aangifte te kunnen doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef Taurus het volgende:
En zwarte kindjes 'zwartjes' noemen is écht niet erg, al helemaal niet in de context 'leuke zwartjes met leuke krullen' was 't toch? Alsof uberhaupt de zwarte huidskleur niet iets is om trots op te zijn (according to Natasia en Brian dus).
Ja het zit blijkbaar diep.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:18 schreef schatje het volgende:
Eric is op dreef.
uhh ..quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:18 schreef Borga het volgende:
Schiet die flikker neer.........nu
Met het niet-dikgedrukte niet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens
Jaaa, aan die kant heb jij een dikkequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:18 schreef Marrije het volgende:
Ai, daar zit Eric verkeerd, hij heeft het erover dat Amanda hem met het volle besef heeft gediscrimineerd.
Amanda en vol besef![]()
Nah waar is dit voor nodig?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:18 schreef Borga het volgende:
Qua DGK-prinsessen bedoel je?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Heel wijs Piet. Now things that matter. Wie gaan wij naasr Melissa en Lieke een plaatjse in de top 10 geven?
Niets.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom is iedereen hier nu ineens tegen Eric, of lijkt het in elk geval zo? Vannacht was iedereen juist voor hem. Wat is er gebeurd?
Moet niet zotter worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet door mij. Ik vond de scheldpartijen richting Jaap ook walgelijk. Maar ik moet er wel aan toevoegen dat ik Amanda's acties van de laatste paar dagen echt véle malen erger vindt. Huub deed het overduidelijk voor het spel en kon korte tijd daarna gewoon weer met Jaap lachen. Amanda doet dit absoluut niet voor het spel, maar is gewoon zo. Ze is echt lager dan laag.
Brian heeft hier niets mee te maken, dat is er gebeurd. Een probleem met amanda moet hij met amanda uitvechtenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom is iedereen hier nu ineens tegen Eric, of lijkt het in elk geval zo? Vannacht was iedereen juist voor hem. Wat is er gebeurd?
Borga, je bent hierbij gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:18 schreef Borga het volgende:
Neigt naar een lichterlijke vorm van bestaliteit.........quote:
De ratfans zijn weer effe opgedoken om de sfeer hier te verzieken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik niet hoor, het niveau is hier echt heel erg aan het worden.Iedereen mag een mening hebben maar de wijze waarop is niet leuk meerquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:20 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian heeft hier niets mee te maken, dat is er gebeurd. Een probleem met amanda moet hij met amanda uitvechten![]()
Topquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Huilend achter de streams? Ik ben homo en heb nog droge oogjes![]()
Eensch, het moet netjes blijven, maar dan ook richting iedereenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:22 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik niet hoor, het niveau is hier echt heel erg aan het worden.Iedereen mag een mening hebben maar de wijze waarop is niet leuk meer![]()
Dat heeft Huub zelf ook gezegd, dat het uittesten was, kijken hoe de reactie zou zijn en daarbij zij Jaap alleen maar dat het hem niet boeide terwijl Eric duidelijk aangaf gekwets te worden. Huub heeft zijn excuses aangeboden en gezegd dat hij fout zat en hij het spel zo niet wilde spelen. Duidelijk anders dan het gedrag van Amanda.quote:
Is jouw broekje nog wel droog??quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Inderdaad ! Eric is een ontzettende aansteller. Ik word iedere dag uitgemaaktquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jawel hoor, het gaat om het bericht van de Gaykrant. Die staat er al een tijdje op, al voor dit hele gebeuren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:20 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian heeft hier niets mee te maken, dat is er gebeurd. Een probleem met amanda moet hij met amanda uitvechten![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De ratfans zijn weer effe opgedoken om de sfeer hier te verzieken.
maak eens het onderscheid.. jij wordt er voor 'uitgescholden/uitgemaakt'quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Inderdaad ! Eric is een ontzettende aansteller. Ik word iedere dag uitgemaakt
voor flikker, en ben er nog trots op ook![]()
Ja, én een speciaal voor hem gemaakt schilderij.quote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:21 schreef Borga het volgende:
Huub doe toch normaal man
Geen discussie...Ik heb het veranderd in. schiet zijn stembanden eruitquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Borga, je bent hierbij gewaarschuwd.
En geen discussie hier. Kom maar in FB zeuren als je vindt dat je dit gewoon moet kunnen zeggen.
Wie is er tegen Eric dan? Natuurlijk is iedereen nu op de hand van Eric (met uitzondering van een paar, maar dat verbaast totaal niet). Hij doet dit ook helemaal goedquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nee, niet helemaal, dat Amanda geen excuses aanbiedt en dat als Brian het doet dat hij even later weer de fout in gaat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:25 schreef maril het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag je volgens SHE wel zeggen dat iemand een
Kankerwijf is
tieten heeft maar geen inhoud
Vuile Antiliaan ect ect maar men mag Eric geen flikker noemen.
Zie jij ergens Sylvia op de bank zitten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:25 schreef maril het volgende:
Kankerwijf is
Stefan Peeeters ik ben trots op je en ik hou van jequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Inderdaad ! Eric is een ontzettende aansteller. Ik word iedere dag uitgemaakt
voor flikker, en ben er nog trots op ook![]()
ja ja, Huubje en zijn oprechtheid. Ik ben te lui om een opsomming te gevem van wat Huub in het kader van het spel allemaal meent te kunnen maken, waarmee hij inderdaad wegkomt en waarmee hij "held" geworden is. Als het volk er maar om lachen kan is verrot brood en valse spelletjes in orde.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat heeft Huub zelf ook gezegd, dat het uittesten was, kijken hoe de reactie zou zijn en daarbij zij Jaap alleen maar dat het hem niet boeide terwijl Eric duidelijk aangaf gekwets te worden. Huub heeft zijn excuses aangeboden en gezegd dat hij fout zat en hij het spel zo niet wilde spelen. Duidelijk anders dan het gedrag van Amanda.
Het schaatsseizoen is voorbij; helaas geen Ria meer. Ga lekker de Tour voorbereiden, maar laat in godsnaam de intellectuelen van 10 hier hun werk doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:25 schreef maril het volgende:
Kankerwijf is
BTW Ik vind dat alles wat ik schreef niet mag. maar wees wel eerlijk en niet hypocriet, dat het een wel mag en het andere niet.
Flikker is 'n scheldwoord. Kanker wordt door de halve bevolking én elke bewoner in dat huis als scheldwoord gebruikt bij woede. Tieten maar geen inhoud> is ten eerste 'n feit, ten tweede 'n constatering, ten derde gewoon persoonlijk gescheld, doen ze ook allemaal. Vuile antilliaan> So what. Das hetzelfde als vuile Nederlander, liggen wij daar wakker van? Bovendien vind ik Brian 'n nep-antilliaan. Das wel 'n beetje meer jezelf slachtoffer maken dan dat 'flikker' conflictje hoor. Flikker is 'n scheldwoord voor homo's. Als Huub Brian een 'nigger' had genoemd, of Natasia, of 'n zwartgeroosterde boterham o.i.d., dán zaten ze ongeveer dus op gelijk niveau qua 'discrimineren' (dat woord wordt ook verkeerd gebruikt volgens mij)quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:25 schreef maril het volgende:
Kankerwijf is
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat heeft Huub zelf ook gezegd, dat het uittesten was, kijken hoe de reactie zou zijn en daarbij zij Jaap alleen maar dat het hem niet boeide terwijl Eric duidelijk aangaf gekwets te worden. Huub heeft zijn excuses aangeboden en gezegd dat hij fout zat en hij het spel zo niet wilde spelen. Duidelijk anders dan het gedrag van Amanda.
De meest intellectuele bijdrage so far my dear! Een welgemeendquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brainless gaat het nu over een vieze WC op de kamer van Eric en Huub, in de context van vies.
kloptquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian zegt dat hij Amanda er op aangesproken heeft dat ze Eric de godganse dag heeft lopen uitschelden, maar naar mijn beleving heeft hij haar alleen maar lopen aanmoedigen ..... toch? Ik had het idee dat hij dat getreiter van Amanda geweldig vond.
Schelden is schelden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Flikker is 'n scheldwoord. Kanker wordt door de halve bevolking én elke bewoner in dat huis als scheldwoord gebruikt bij woede. Tieten maar geen inhoud> is ten eerste 'n feit, ten tweede 'n constatering, ten derde gewoon persoonlijk gescheld, doen ze ook allemaal. Vuile antilliaan> So what. Das hetzelfde als vuile Nederlander, liggen wij daar wakker van? Bovendien vind ik Brian 'n nep-antilliaan. Das wel 'n beetje meer jezelf slachtoffer maken dan dat 'flikker' conflictje hoor. Flikker is 'n scheldwoord voor homo's. Als Huub Brian een 'nigger' had genoemd, of Natasia, of 'n zwartgeroosterde boterham o.i.d., dán zaten ze ongeveer dus op gelijk niveau qua 'discrimineren' (dat woord wordt ook verkeerd gebruikt volgens mij)
Maar los daarvan moet Eric er niet zo'n big deal van maken, het is Amanda maar die 't zegt..![]()
... ook dát lijkt wel steeds erger te worden. Ze ziet er nu helemáál niet uit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Wat is ze toch lelijk he....
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
Zijn nu alle sletten gekwetst in Nederland?
Ná de beelden te hebben gezien durfde Amanda ook nog steeds te beweren dat Huub Nathanael keihard met zijn hoofd tegen de muur had geslagen. Die meid spoort echt totaal niet. Er zit een ontzettende kortsluiting in haar bovenkamer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe durft Amanda dat nou te ontkennen! Zelfs Natasia geeft toe dat Eric het echt heeft verteld.
Logisch, ons Huub is de enige die het spel begrijpt en aankan ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik bespeur enig script-gehalte .......
Das waar ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ná de beelden te hebben gezien durfde Amanda ook nog steeds te beweren dat Huub Nathanael keihard met zijn hoofd tegen de muur had geslagen. Die meid spoort echt totaal niet. Er zit een ontzettende kortsluiting in haar bovenkamer.
Nee, doe es F5 ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:34 schreef avonne het volgende:
3 streams staan vast bij mij.
Hebben meer mensen last van buffers?
Ik heb het geluid al weer uit. Als de streams geld gaan kosten vanaf maandag dan is het heel simpel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
Snollie komt erbij, en los. Dit is geen discussie meer maar een ordinaire scheldpartij.
Ik vraag me dan af: méént hij dat nou, zou hij het verschil écht niet zien?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef daWeasel het volgende:
Ha, het flikker toch op van Huub is vlg. Brian hetzelfde als het constante flikker, flikker enz. Wat een nerd.
Zij moet gewoon eens opgevoed worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:32 schreef scanman01 het volgende:
Nu moeten ze zich dus massaal tegen Amanda keren, maar dat gaat vast niet gebeuren. Ze moeten dat kindje een lesje leren. Dit kan echt zo niet langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |