En ik heb inmiddels al zo'n week lang alleen maar 'ik baal van Sylvia'-dagen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia heeft duidelijk een baal-dag. Ze zit in gedachten verzonken foto's te bekijken van haar familie
[afbeelding]
Jij houdt op de juiste manier van mensen Pietquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ik heb inmiddels al zo'n week lang alleen maar 'ik baal van Sylvia'-dagen.
Sjagrijnig gedeprimeerd namaak-gevoelsmens.
En jammer dat je haar niet van de aardbol mag afschoppen .......quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is ook onbeleefd om iemand als Amanda op de aardbol te zetten.
We zijn het helemaal eens.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ik heb inmiddels al zo'n week lang alleen maar 'ik baal van Sylvia'-dagen.
Sjagrijnig gedeprimeerd namaak-gevoelsmens.
Niet door mij. Ik vond de scheldpartijen richting Jaap ook walgelijk. Maar ik moet er wel aan toevoegen dat ik Amanda's acties van de laatste paar dagen echt véle malen erger vindt. Huub deed het overduidelijk voor het spel en kon korte tijd daarna gewoon weer met Jaap lachen. Amanda doet dit absoluut niet voor het spel, maar is gewoon zo. Ze is echt lager dan laag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Huub en Eric hebben ook heel veel geflikt, vergeet dat niet en Brian is Actie/Reactie. Ik praat Amanda's gedrag totaal niet goed,maar richting Jaap vond ik de reacties ook meer dan schandalig en die werden hier als 'normaal' bestempeld en zelfs nog op een niet al te nette wijze aangevuld, dus..... triest![]()
Recht is recht, en krom is krom. Kutnewbie zeker?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:06 schreef VirtualPOM het volgende:
Belachelijk dat huub en eric beiden vallen over discriminatie, terwijl huub en eric toch bewoordingen als "vuile antilliaanse leugenaar" "smerige vetklep" etc. hebben geuit..... Verbeter de wereld begin bij jezelf (als Amanda's hersenen het niet toelaten)
Klopt. Maar daarmee is het nog stééds het meest aggressieve moment. En ik geloof, itt jou, niet dat Brian dit écht doet uit bezorgdheid. Welnee. Hij hapt maar wàt graag, en laat zich heerlijk meesleuren in zijn agressie tot op het punt van net niet slaan. Hij gebruikt de vrouw die hij eigenlijk óók minacht slechts om zijn hormonen even aangelijnd uit te laten. Niks, maar dan ook niks nobels aan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:56 schreef PC eend het volgende:
En wat jij het agressiefste moment vindt (sla dan een vrouw) daar zie ik dan weer alleen een reactie in
Het was niet een paar keer maar de héle dag doorquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:06 schreef Rotterdammert het volgende:
omdat er een paar keer flikker is gezegd voelen alle homo's zich opeens gekwets![]()
JA .... ik hoorde het haar vanmiddag ook zeggen. WAT nou nooit discrimineren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw leest samen met Huub en Eric het artikel in de GK. Zdngmw zegt tegen Eric......ik zou jou nooit discrimineren.
Vanochtend noemde ze hem kontenbonker![]()
Je wilt het ook niet begrijpen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:06 schreef VirtualPOM het volgende:
Belachelijk dat huub en eric beiden vallen over discriminatie, terwijl huub en eric toch bewoordingen als "vuile antilliaanse leugenaar" "smerige vetklep" etc. hebben geuit..... Verbeter de wereld begin bij jezelf (als Amanda's hersenen het niet toelaten)![]()
En terechtquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric is echt giftig
[afbeelding]
Maar dát was een grapjequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw leest samen met Huub en Eric het artikel in de GK. Zdngmw zegt tegen Eric......ik zou jou nooit discrimineren.
Vanochtend noemde ze hem kontenbonker![]()
Probeer je nou zo kwetsend mogelijk te zijn door een situatie te schetsen die jij walgelijk vindt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:10 schreef Borga het volgende:
Flikker toch op flikker..Hij heeft dat woord te vaak achter zijn rug gehoord terwijl hij zich voor geld in zijn reet liet neuken..
Eric en Huub zijn er mee gestopt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap gaf ook aan die ie gekwetst was door de woorden van Eric en Huub en ze gingen gewoon door![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:07 schreef droomkoningin het volgende:
ik keur het absoluut niet goed wat amanda doet en zegt....
maar eerlijk is eerlijk.. eric is ook wel een enorme drama-queen hoor
Ik zie er dan weer niks nobels in dat huub het zo eens is met die aangifte, gisteravond vroeg hij nog aan eric of hij wel zeker wist of hij dit door wou zetten om daarna te zeggen ik ben in een gekkenhuis belandquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Maar daarmee is het nog stééds het meest aggressieve moment. En ik geloof, itt jou, niet dat Brian dit écht doet uit bezorgdheid. Welnee. Hij hapt maar wàt graag, en laat zich heerlijk meesleuren in zijn agressie tot op het punt van net niet slaan. Hij gebruikt de vrouw die hij eigenlijk óók minacht slechts om zijn hormonen even aangelijnd uit te laten. Niks, maar dan ook niks nobels aan.
Ik vind dit minstens even erg als wat tegen Jaap gebeurde zo niet erger, ondanks dit kloppende verschilquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef droomkoningin het volgende:
uitschelden is niet direct discrimineren
discrimineren is iemand in een uitzonderingspositie zetten op basis van geaardheid, ras enz.
in de kooi word er genoeg over weer gescholden.. maar deze situatie gaat toch wel een stukje verder...
Dit is een situatie die Errrric de flikker heel vaak heeft meegemaakt en die hij nu verschrikkelijk vindt, daarom reageert die flikker zo over dreven op het woord flikker...Scan jij snapt er ook geen flikker vanquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer je nou zo kwetsend mogelijk te zijn door een situatie te schetsen die jij walgelijk vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |