Nicolaasquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:29 schreef Liess het volgende:
Wie staan er nou voor de poort dan?
Als je het niet zou weten en ik zou haar moeten schatten dan kom ik echt ergens in de 30 uit.quote:
Volgens mij heeft zij van die opblaasbareBHsquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:30 schreef noekje het volgende:
Amanda: ligt het aan mij of is mijn boezem weer gegroeid?
Op die andere stoel liggen ook nog wat beesten. Wie van de 43 ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Spelletje "Wie van de Drie" ?
[afbeelding]
Ik zag z'n ogen draaien richting bloemenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian doet alle moeite om de bloemen niet te zien, met grote stappen beent hij langs de tafel
[afbeelding]
Volgens mij is ze behoorlijk aan het aankomen. Niet alleen haar boezem groeit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij van die opblaasbareBHs
Dinky toys is toch echt meer jouw dingquote:
Kan Eric mooi een aangifte doen voor bloemenmishandeling.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:31 schreef Marelle het volgende:
Ik zag z'n ogen draaien richting bloemendie baalt ongelofelijk
![]()
Ik zie Amandel er voor aan om iets met die bloemen te doenik mag het hopen!!
Weer iets waarin ze nena na-aaptquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens mij is ze behoorlijk aan het aankomen. Niet alleen haar boezem groeit.
Ze heeft ook een steeds grotere mond !quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:32 schreef noekje het volgende:
Ik dacht om je tanden schoon te makenquote:
Toch grappig hoe enorm verschillend mensen dezelfde beelden kunnen interpreteren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vr6rG7nmRno
Dit is zijn pimp-alter ego.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat zit die Brian er droplullerig bij ... hoedje op, hondjes op schoot.
Apparaat om met hogedruk waterstraal tussen de tanden te reinigen. Zoiets als flossen met een waterstraalquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach , als hij zich er prettig bij voeltquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bosje Gordelroosquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:39 schreef blomst het volgende:
Bloemen voor jaap en Amanda.
Huub + alcohol doet me juist altijd denken aan zo'n alcoholverslaafde huisvader die zijn vrouw slaat als ze teveel zeurt.. Hij vertoont echt alle symptomen d'r van..quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:34 schreef Gert het volgende:
Maar ik zou mijn zusje nog 100x liever met Jaap of Huub zien dan dat ze met Brian iets begint. (liefst met geeneen van die lamzakken trouwens)
Het is een "gut-feeling".. misschien geen juiste, maar ik vind Brian een walgelijke griezel. Brrr.
Ik vermoed eerder dat hij hiermee "de excentrieke, gekwelde dichter" mee probeert neer te zetten.quote:
Van wie? Iemand uit een gesloten inrichting?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:39 schreef blomst het volgende:
Bloemen voor jaap en Amanda.
Als Huub alcohol verslaafd zou zijn dan had hij nu wel afkick verschijnselen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Huub + alcohol doet me juist altijd denken aan zo'n alcoholverslaafde huisvader die zijn vrouw slaat als ze teveel zeurt.. Hij vertoont echt alle symptomen d'r van..
100 cp's dat de bloemen van krispy zijn!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Als Huub alcohol verslaafd zou zijn dan had hij nu wel afkick verschijnselen.
Dat waardeer ik dan wel weer aan de redactie, dat soort tips strepen ze niet weg.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef Gert het volgende:
Ik vermoed eerder dat hij hiermee "de excentrieke, gekwelde dichter" mee probeert neer te zetten.
Heeft iemand hem wijsgemaakt dat het leuk stáát of zo, dat hoedje?
Krispy misschienquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
Volgens Huub lijken de bossen bloemen, afkomstig van kampers.![]()
Niet om Huub, ben geen fan van de jongen, maar volgens mij is het lariekoek wat je nu schrijft.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Huub + alcohol doet me juist altijd denken aan zo'n alcoholverslaafde huisvader die zijn vrouw slaat als ze teveel zeurt.. Hij vertoont echt alle symptomen d'r van..
Hij drinkt nog dagelijks en meer dan toegestaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:41 schreef blomst het volgende:
Als Huub alcohol verslaafd zou zijn dan had hij nu wel afkick verschijnselen.
kin-der-ach-tig!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Natasia kookt voor SHE en de rest van BANJ blijft weg
nee hij moet haar cker in elkaar hebben getrapt tuurlijk jongequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tamara was trots op de reactie van Braajen na het trapje van Nena. En hij is er zelf ook nog trots op, de rat. (lees: laffe lul).
Heerlijk hé die integratie !quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Natasia kookt voor SHE en de rest van BANJ blijft weg
Hieruit kun je al wel afleiden, dat Brian normaal gesproken in zo n situatue de vrouw in kwestie in elkaar had getrapt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tamara was trots op de reactie van Braajen na het trapje van Nena. En hij is er zelf ook nog trots op
Tuurlijk niet. Maar ik zie zijn reactie als allesbehalve volwassen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:45 schreef bob_marley het volgende:
[..]
nee hij moet haar cker in elkaar hebben getrapt tuurlijk jonge![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |