quote:Op zondag 18 maart 2007 16:55 schreef zwartedoos het volgende:
Let niet op de brakke pics en mn sportbroek![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef Banzaii het volgende:
en deze
Hoop dat het lukt met die foto's. Altijd een verrassing.
Heb vandaag all stars exlusive gehaald, met geperforeerde logo's van allstars converse
Een Cast Iron broek die smal toeoopt, helemaal goed en fantastisch merk. Niet zo'n afgedragen merk als G-star.
Und ein super blouse van Cast Iron, fijn gestreepte blouse, wat je bijna niet kan zien licht grijze strepen en fijne roze hoofdkleur.
Ben er zo blij mee echt waar, eerlijk ben er zo blij mee (bert visser)![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:05 schreef Thundertje het volgende:![]()
Nieuwe broek en nieuwe trui. Jas is nog niet zo heel oud dus die kan hier ook prima *yay*
Nudie Thin Finn dry en simpele trui van de sting.
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:45 schreef lovegrrl het volgende:
H&M
Krijg gelijk zin om flink te stappen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:43 schreef dialMforMonkey het volgende:
Onitsuka Tiger jasje. Voor de lente.
quote:
quote:
Leuk hoorquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Leuk hoor, het is hier echter wel gebruikelijk dat je die bikini even aantrekt en er een foto van maakt en vervolgens hier laat zien.
![]()
Nee joh, ik hou wel van wit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ook gezien de OP enzo..
Nee, dan moet ik eerst een paar dagen in de zon..
Tot net op je knieën en het komt van Shoeby Fashion. Weet niet waar dat overal zit, moet je ff googelenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:06 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Datjurkje
is dat ook van de H&M? En hoe lang is het ongeveer?
Ah Shoebyquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tot net op je knieën en het komt van Shoeby Fashion. Weet niet waar dat overal zit, moet je ff googelen
-edit: Hier dus
Zegt 't mannetje in z'n mooie rode broekquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Godver wat een paupershirts heb je gekocht![]()
![]()
. Die A&F shirts kunnen wel door de beugel.
Op mijn rode broek staan geen quasi grappige plaatjes die eigenlijk niet grappig zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:04 schreef Judah het volgende:
[..]
Zegt 't mannetje in z'n mooie rode broek![]()
tja, maar die rode broek is helemaaaaaaaaaaaal not donequote:Op zaterdag 7 april 2007 13:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Op mijn rode broek staan geen quasi grappige plaatjes die eigenlijk niet grappig zijn.
Koop je dat Abercrombie geval vanuit Amerika (online) of in een Nederlandse online winkel? Of gewoon in de winkels?quote:
naaldhakken zijn altijd goedquote:Op maandag 9 april 2007 12:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Beetje mooie naaldhakken eronder! dan is het![]()
opbouwende kritiekquote:
het is niet iets wat ik normaal aan heb dus voor mij is het weer niet standaard en saaiquote:Op maandag 9 april 2007 14:00 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
opbouwende kritiek
Ik vind dit imo de pimo een vrij standaard en saaie outfit, iets wat elke 20+ vrouw zou kunnen dragen. Maar dat kan uiteraard ook de bedoeling zijn
dankjequote:Op maandag 9 april 2007 17:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zo jij bent afgevallen, gefeliciteerd!Alleen deze kleding staat jou burgelijk.
tof overhemd.. vraagje , vallen overhemden van AT breed uit , of is het meer getailleerd?quote:Op maandag 9 april 2007 14:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog een broek en een riem
Staat je goed!quote:
Lijkt wel een slank model iig...quote:tof overhemd.. vraagje , vallen overhemden van AT breed uit , of is het meer getailleerd?
tja weet iig niet, vallen bij mij precies goed, dus zal wel ietssss breed zijn.. in iedergeval niet super getailleerd dus best normaal enzoquote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef kenny89 het volgende:
[..]
tof overhemd.. vraagje , vallen overhemden van AT breed uit , of is het meer getailleerd?
Nee. Zelfs niet mooi genoeg voor een C&A reclame.quote:
haha maar jou smaak is gelukkig ook niet typerend voor de heershcende meningquote:Op woensdag 11 april 2007 16:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee. Zelfs niet mooi genoeg voor een C&A reclame.
iig stuk beter dan die zooi van de brandweerquote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef Crappery het volgende:
Waarom vinden jullie mijn bloes niks?
Daar deze oogt als een saai en gekreukeld vod? Bij dit soort bloesjes denk ik meteen aan systeembeheerders, wiskundeleraren en conciërges.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef Crappery het volgende:
Waarom vinden jullie mijn bloes niks?
Toch een goede keusquote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar deze oogt als een saai en gekreukeld vod? Bij dit soort bloesjes denk ik meteen aan systeembeheerders, wiskundeleraren en conciërges.
sjeemienee wat is er met sommige mensen in nederland op gebied van mode aan de hand. wat een pauperzooi....quote:
het valt me op dat jij altijd rokken draagt :pquote:
dat klopt dan wel weerquote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar deze oogt als een saai en gekreukeld vod? Bij dit soort bloesjes denk ik meteen aan systeembeheerders, wiskundeleraren en conciërges.
Whahahaquote:
nee die hebben ze niet in mijn maat johquote:Op woensdag 11 april 2007 17:54 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
het valt me op dat jij altijd rokken draagt :p
pas je geen normale spijerkbroek? XD![]()
hahaquote:Op woensdag 11 april 2007 18:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee die hebben ze niet in mijn maat joh
Bleekvlekken ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:26 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ik vind je vest (?) wel tof hoor! Het heeft iets.
Mooie levi'squote:
hee een wolkquote:
OMG neequote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Gelderland het volgende:
probeer anders dat wolken-vest een x te combineren met die rode broek![]()
![]()
sportief vest! zekes bij Perry gehaaldquote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Y0shi het volgende:
Een vestje van Adidas:
[afbeelding]
Excuses voor de gare foto. :p
vet! waar gehaald?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Y0shi het volgende:
Een vestje van Adidas:
[afbeelding]
Damn, en jíj noemt de shirts van Judah "paupershirts"?! Dat kan hij dan alleen maar als compliment opvatten, na het zien van jouw smaak...quote:
quote:
Bij de Frontrunner!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef melvjehz het volgende:
[..]
vet! waar gehaald?
zou hem wel in bruin wille hebbe![]()
Nice! ik moet ook nog een originals of adicolor vestje halen. Zaterdag maar eens kijken in a'dam.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Y0shi het volgende:
Een vestje van Adidas:
[afbeelding]
Bij de adidas store in de leidsestraat zullen ze wel wat moois hebben.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:22 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Nice! ik moet ook nog een originals of adicolor vestje halen. Zaterdag maar eens kijken in a'dam.
Preciesquote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij de adidas store in de leidsestraat zullen ze wel wat moois hebben.
Best oké allemaalquote:Op donderdag 12 april 2007 19:10 schreef kaos- het volgende:
[afbeelding]
Jack Jones
[afbeelding]
Jack Jones
[afbeelding]
Jack Jones
[afbeelding]
Jack Jones
[afbeelding]
H&M
Sorry voor de brakke kwaliteit, telefoon wil niet meewerken met weinig licht
Jij hebt wel wat met jack&jones he.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:10 schreef kaos- het volgende:
[afbeelding]
Jack Jones
[afbeelding]
Jack Jones
[afbeelding]
Jack Jones
[afbeelding]
Jack Jones
[afbeelding]
H&M
Sorry voor de brakke kwaliteit, telefoon wil niet meewerken met weinig licht
Dacht ik ook tot de ik G-star schoenen zag vandaag, best oké eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 19:31 schreef kaos- het volgende:
G-star is gewoon een klote merk (petjes, truien, shirts, allemaal bagger)
topic terug pagina 5 ofzoquote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef mercurial3 het volgende:
heeft iemand nog een link of een pic van die rode broek van brandweer, waar jullie het altijd over hebben. begin nu wel nieuschierig te worden
Vertel! waar?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Dacht ik ook tot de ik G-star schoenen zag vandaag, best oké eigenlijk![]()
Gewoon witte of zwarte schoenen en een zwart shirt. Anders word het een beetje te kleurig.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:03 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Maak eens een foto van de outfit waarmee je die rode skinny combineerd. Ben wel benieuwd
yea, gewoon zoals je normaal staat, zijkant, voorkant oid.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef stijn_ het volgende:
heb je ook 1 waarvan je niet van boven fotografeert, maar via de spiegel ofzo?
Die heb ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
simpel zwart slimfit blouse van de h&m (ook in het wit) :
[afbeelding]
Ik zit overal te zoeken naar plaatjes van die krengen maar kan niet vindenquote:
http://www.style-guide.nl/old/gstarshoes.htmquote:Op donderdag 12 april 2007 22:43 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
Ik zit overal te zoeken naar plaatjes van die krengen maar kan niet vindenmaja ik duik morgen Amsterdam wel in dan... kijken of t wat is
![]()
Oh mijn god, en dan uberhaupt het lef hebben om commentaar te hebben op de kledingstijl van anderen. Dieptriest figuurquote:Op donderdag 12 april 2007 22:13 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Gewoon witte of zwarte schoenen en een zwart shirt. Anders word het een beetje te kleurig.
[afbeelding]
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:13 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Gewoon witte of zwarte schoenen en een zwart shirt. Anders word het een beetje te kleurig.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:09 schreef Scarafax het volgende:
Vandaag me 2 nieuwe shirts binnen gehad... deze 2:
[afbeelding]
Hartstikke nep spul, gezien de site waar deze foto´s vandaan komen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:48 schreef ericajax het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] (roze en groene)
![]()
![]()
Waar gehaald?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Y0shi het volgende:
Een vestje van Adidas:
[afbeelding]
Waarom lopen alle mannen niet zo rondquote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
ook de nudie ES dry met donkerblauwe stiksels besteld.
voor een slimfit blouse zit hij veel te ruim boven je riem, die blouse hoort juist niet uit te steken.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:19 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Waarom lopen alle mannen niet zo rond
waarom stop je je hand in de zak? het ziet er nou niet egt bepaald comfortabel uitquote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
anders bungelt die hand er zo bijquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
waarom stop je je hand in de zak? het ziet er nou niet egt bepaald comfortabel uit![]()
Sexy hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
Hij is gewoon nog niet breed genoeg. Dat komt wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
voor een slimfit blouse zit hij veel te ruim boven je riem, die blouse hoort juist niet uit te steken.
Zo hoort een slimfit blouse te ziiten:
[afbeelding]
KUT. in Groningen waren ze er niet meerquote:Op donderdag 12 april 2007 22:02 schreef kaos- het volgende:
39 eurootjes
(en dat terwijl ik normaal gesproken toch echt wel meer uitgeef voor een paar schoenen, maar deze waren te vet om te laten staan)
H&M.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Mooie jeans. Welk merk is het?
Wat is de naam van die broek? Ze hebben altijd verschillende namen en ze liggen altijd door elkaar dus eigenlijk vergaat mij dan het plezier om naar broeken te zoeken in de H&M. Nog eens proberen want hij ziet er netjes uit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
H&M.
Nooit gedacht dat ik daar ooit nog jeans zou kopen.
Maar voor die 39,90 kon ik 't niet laten. Had trouwens overigens niet de moeite genomen om 'm te passen. Gewoon maatje 30 gekocht en thuis aangetrokken en hij zit best okee. Luiheid troef.
Pff, weet ik veel. 'Fit Sliq' volgens mij.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:23 schreef cappp het volgende:
[..]
Wat is de naam van die broek? Ze hebben altijd verschillende namen en ze liggen altijd door elkaar dus eigenlijk vergaat mij dan het plezier om naar broeken te zoeken in de H&M. Nog eens proberen want hij ziet er netjes uit.
bij H&M hebben ze prima simpele mooie, spijkerbroeken voor erbijquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:51 schreef De_Brandweer het volgende:
Zo'n mooie jeans bij de H&M?Ik ga daar ook maar eens kijken binnenkort.
lol waar heb je dat dan weer gehaald.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:09 schreef Scarafax het volgende:
[afbeelding]
leuk!quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:45 schreef GSbrder het volgende:
Sorry voor brakke kwaliteit foto's - kuttelefoon -
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/Photo-0068.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nieuw lichtblauw diesel shirt
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/Photo-0069.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nieuw rood/wit/grijs chasin' shirt/polo
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/Photo-0070.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nieuwe lichte J&J spijkerbroek
en nieuwe schoenen, maar die staan ook int sneakerforum
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/Photo-0065.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
G-star schoenen
Whehe die schoenen zijn binnen no time blauw, BB bloed als een motherfuckerquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:49 schreef The_Mich het volgende:
Net ook wat dingetjes gekocht.
Jeans van Blue Blood:
[afbeelding]
T-shirt ook van Blue Blood:
[afbeelding]
Sneakers van Converse (one-star):
[afbeelding]
Ik ben er blij mee!
Waar heb je die bovenste shirts vandaan (met die plaatjes)? Die vind ik wel leukquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:56 schreef Judah het volgende:
Binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende week:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:09 schreef Scarafax het volgende:
[afbeelding]
American Apparel, American Apparel en Cheap Mondayquote:Op zondag 15 april 2007 16:49 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
ziet er goed uit, welke merken zijn het?
Yep.AA ligt inn Amsterdam, westerstraat (prinsengracht aflopen richting westerkerk), en volgens mij binnenkort ook in rotterdam. Of gewoon online via www.americanapparel.net. Wel alleen via credicard.quote:Op zondag 15 april 2007 16:54 schreef De_Brandweer het volgende:
De broek is van Cheap Monday? En waar kan je American Apparel kopen?
nee, hoezo?quote:Op zondag 15 april 2007 18:23 schreef cultheld het volgende:
Je maakt een grapje hoop ik?
ja dat had je wel eerder mogen zeggen haha....quote:Op zondag 15 april 2007 00:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Whehe die schoenen zijn binnen no time blauw, BB bloed als een motherfucker
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:45 schreef GSbrder het volgende:
Sorry voor brakke kwaliteit foto's - kuttelefoon -
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/Photo-0068.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nieuw lichtblauw diesel shirt
35,99 euro @ Different
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/Photo-0069.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nieuw rood/wit/grijs chasin' shirt/polo
35,00 euro @ Score
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/Photo-0070.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nieuwe lichte J&J spijkerbroek
39,99 euro @ Jack & Jones
en nieuwe schoenen, maar die staan ook int sneakerforum
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/Photo-0065.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
G-star schoenen
74,99 euro @ Tribute
maakt niet uit, Blue Blood blijft bloedenquote:Op maandag 16 april 2007 17:46 schreef The_Mich het volgende:
[..]
ja dat had je wel eerder mogen zeggen haha....
Nee gelukkig heb ik ze nog niet als combinatie aangehad.... eerst de jeans maar eens wassen dan....
Die zijn wel vet. Hoe duur zijn ze?quote:
Die is mooi, ik denk dat ik die ook koop en ook meteen die witte met blauwe bloemen.quote:
Bij WE zijn de knopen niet 2 aan 2. En de WE is wel betaalbaar (¤40 ofzo denk ik).quote:Op maandag 16 april 2007 17:21 schreef parselmouth het volgende:
WE heeft ook zoiets... Alleen met bredere strepen. Zwart-wit gestreept en hemelsblauw-wit gestreept, ook met witte kraag enzo.
die 2 aan 2 knopen heeft toch wel wat extra's idd..als het stone island zou zijn, aan welke prijs moet ik dan denken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Bij WE zijn de knopen niet 2 aan 2. En de WE is wel betaalbaar (¤40 ofzo denk ik).![]()
haha neem je pinpas maar meequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:14 schreef RT85 het volgende:
[..]
die 2 aan 2 knopen heeft toch wel wat extra's idd..als het stone island zou zijn, aan welke prijs moet ik dan denken?
ik denk eerder het dubbelequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:24 schreef GSbrder het volgende:
eurotje of 75-100
Die J&J korte broek was 39 en die van H&M 25 euro.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Die zijn wel vet. Hoe duur zijn ze?
Moet ook nog een goedkope zwembroek hebben, en misschien een driekwartsbroek
Nee, maar als je deze zomer op het strand steekproefsgewijs een onderzoekje uitvoert naar zwembroeken spant dat krocht met die bloemen toch wel de kroon hoor. Originaliteitsprijs, zeg ik je!quote:Op woensdag 18 april 2007 03:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
er zijn geen originele zwembroeken!![]()
Naahhh.. een Lacoste overhemdje kost als je ff zoekt een euro of 75,quote:Op woensdag 18 april 2007 00:18 schreef ForumGek het volgende:
Daar ben ik ook bang voor, een shirt van RL, lacoste o.i.d. kost +- 120. Dus een merk als Stone Island zal denk ik tussen de ¤170/¤250 liggen. Maar dat zijn speculaties...
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:41 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Hartstikke nep spul, gezien de site waar deze foto´s vandaan komen.![]()
jaja ik geloofde je wel daarniet van maar lijkt dr gewoon veel op. mooi broekie wat koste die?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef RaymanNL het volgende:
Het is toch echt een Diesel:
[afbeelding]
Het is idd echt een toffe broek, wijd boven aan, en skinnie onderaanquote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef jovink het volgende:
[..]
jaja ik geloofde je wel daarniet van maar lijkt dr gewoon veel op. mooi broekie wat koste die?
Hhaha heerlijk, yodafone.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:56 schreef Judah het volgende:
Binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende week:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan heb ik een overhemd met korte mouwen gekochtquote:Op donderdag 19 april 2007 14:58 schreef navigator het volgende:
[..]
Gozer, vrouwen kopen blousje, mannen een shirt of overhemd. Leer het toch eens godverdomme.
waaaaaaaar??quote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef kaisar het volgende:
dat stone island-overhemd kost precies 100 euro. Ik kon hem laatst met 40 euro korting krijgen, maar dat vond ik het eigenlijk nog niet waard.
no offence, maar dit vind ik echt zo'n shirt van : ik weet niet wat ik moet kopen, dus doe ik maar een zwarte polo.quote:
dat zeg ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:03 schreef dialMforMonkey het volgende:. Een slimfit zwarte polo kan erg stijlvol zijn heurrr, ligt er gewoon aan hoe je hem draagt
.
die's wel okeequote:
kloptquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zijn super vet, zit ook een potloodje bij en een knopje die je op de golfbaan kan neerleggen als marker waar je bal lag.
Bij de revenge in utrecht, tegen over vredenburg.quote:
overhemd maikuuul, niet een blousequote:Op zondag 22 april 2007 00:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ligt het aan mij of is dat een lelijke blouse ?
Het zal wel meevallen maar je moet hem aanzien denks
Dude wat denk je wel niet..... nee dat pak is grijsachtig met zeer licht bruine krijtstrepen wat het een erg mooi effect geeft. Was op het werk ook weer geslaagd, viel overal op en kreeg er alleen maar complimenten vanquote:Op maandag 23 april 2007 11:53 schreef revolutionx het volgende:
is dat pak....groen?!
dank u, dank uquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:01 schreef De_Brandweer het volgende:
Shirts zien er tof uit. En die broek ook. Welk merk en model is dat?
nicequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
dank u, dank u
Nudie Even Steven Organic Dry![]()
Mooie broek.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:59 schreef don-diablo het volgende:
Net even 2 shirtjes gekocht van Jack & Jones![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben tevreden, nu nog wachten tot n broek binnen is
moose = elandquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:42 schreef DoimeN het volgende:
Ik presenteer ik mijn Abercrombie en Fitch polo![]()
:
[afbeelding]
hert ofzo:
[afbeelding]
jazker ik hoef geen plunje zak om mn lijf.quote:
Allemaal heel gaafquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:01 schreef parselmouth het volgende:
Die groene broek heb ik ook nog even naar zitten kijken netHij is echt stoer!
Wat nieuwe dingetjes van mij:
[afbeelding]
Kicks
[afbeelding]
Vestje
[afbeelding]
+ detail:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuw topje + nieuwe peeptoeflatjes
[afbeelding]
Nieuwe tas
Komt nog binnen:
[afbeelding]
Tweedehands tas
[afbeelding]
Vestje
En nog een donkergrijze jeans, dezelfde als op de foto hierboven alleen dan 3 maten kleiner.
inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:12 schreef jovink het volgende:
vette stabs parselmouth
Hij bevalt me ook goed!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:01 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Kicks
[afbeelding]
Vestje
[afbeelding]
+ detail:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe tas
Komt nog binnen:
[afbeelding]
Tweedehands tas
[afbeelding]
Vestje
En nog een donkergrijze jeans, dezelfde als op de foto hierboven alleen dan 3 maten kleiner.
Broek ziet er redelijk normaal uit zo te zien... ben ik al een tijdje naar op zoek. Dat gekloot met allerlei teksten, gaten en troep ben ik zat. Wat voor merk is het / waar heb je t gekocht?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:53 schreef T3rr0r het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe broek, nieuw shirtje en een paar nieuwe slippertjes voor het warmere weer
* T3rr0r is tevreden
Thanksquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:24 schreef loehoes het volgende:
[..]
Hij bevalt me ook goed!![]()
Dat vestje!![]()
De flatjes![]()
& die groenblauwe pumps, geweldig. Waar heb je die vandaan?
99,99% van de broeken zien er zo uit, maar okay.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Broek ziet er redelijk normaal uit zo te zien... ben ik al een tijdje naar op zoek. Dat gekloot met allerlei teksten, gaten en troep ben ik zat. Wat voor merk is het / waar heb je t gekocht?
ga eens niet naar de coolcatquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Broek ziet er redelijk normaal uit zo te zien... ben ik al een tijdje naar op zoek. Dat gekloot met allerlei teksten, gaten en troep ben ik zat. Wat voor merk is het / waar heb je t gekocht?
H&M, merk is Bargs oid. En nog niet eens zo duurquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb em in Londen gekocht zoals je weet en alles is daar duurder (op allstars na)quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef Luie-princes het volgende:
Toffe stabs Parselmouth!
Don-diablo: Mijn Even Steven Organic Dry was 100euro.
Fraai. A&F polo's hebben veruit de fijnste pasvorm van alle polo's die ik ooit heb gehad of nu heb. Misschien is dat voor mij persoonlijk, geen idee...quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:06 schreef BettyR het volgende:
Oh dat vestje met die strik is echt leuk! H&M?
Staan je voeten scheef?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:01 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Kicks
[afbeelding]
Vestje
[afbeelding]
+ detail:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe tas
Komt nog binnen:
[afbeelding]
Tweedehands tas
[afbeelding]
Vestje
Tuurlijk, een moderator - ik noem geen namen - voert gelijk volledige razzia's uit zodra er eindelijk een beetje discussie losbarst. 't Lijkt potverdulle de Chinese overheid wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:19 schreef B.ertha het volgende:
Zijn er posts verwijderd ofzo? we waren toch al veel verder, hij was bijna vol!
Dat shirt had ik nog gewoon aan, zal niet meer gebeurenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Fraai. A&F polo's hebben veruit de fijnste pasvorm van alle polo's die ik ooit heb gehad of nu heb. Misschien is dat voor mij persoonlijk, geen idee...
Oh ja, geen shirt er onder aan doen gek!
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:23 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tuurlijk, een moderator - ik noem geen namen - voert gelijk volledige razzia's uit zodra er eindelijk een beetje discussie losbarst. 't Lijkt potverdulle de Chinese overheid wel.
Schoenen in combinatie met kleding mag. Enkel schoenen in het linkje zoals gemeld in de OP. Zodat de topic niet naar het archief zakt. Maar goed, binnenkort anders maar weer een evaluatie. We staan altijd open voor suggesties.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind het prima hoor. Hoe zit het hier nou trouwens met schoenen? Moeten die nou per se ergens anders?
Dan laat maar zitten, ben te luiquote:Op woensdag 25 april 2007 22:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Schoenen in combinatie met kleding mag. Enkel schoenen in het linkje zoals gemeld in de OP. Zodat de topic niet naar het archief zakt. Maar goed, binnenkort anders maar weer een evaluatie. We staan altijd open voor suggesties.
dialMforMonkey en BrauN (reactie gelezen in feedback):![]()
Ik ga vandaag direct eventjes kijken in Utrecht of ik m toevallig ook zie hangen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Was een gelukje, iemand kwam 'm terugbrengen en 't was net m'n maat
Zulke schoenen zou eigenlijk de doodstraf op moeten staan. No offence naar parselmouth, het zal wel de mode zijn these days, maar ik vind het vreselijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:01 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Je broek is zeer tofquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:59 schreef don-diablo het volgende:
Net even 2 shirtjes gekocht van Jack & Jones![]()
ik ben tevreden, nu nog wachten tot n broek binnen is
Ik vind ze tof!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Zulke schoenen zou eigenlijk de doodstraf op moeten staan. No offence naar parselmouth, het zal wel de mode zijn these days, maar ik vind het vreselijk![]()
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:11 schreef Xebrozius het volgende:
Godverdomme, wat ben ik blij dat ik niets maal om mode... Een beetje onvrijwillig voor lul lopen en daar ook nog geld voor neertellen.
superquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |