Ik zag hem vandaag in de etalage van Le Cocon en hij is echt mooiquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:40 schreef rena het volgende:
Beetje late reactie maar![]()
Ik heb hem gekocht bij Le Cocon in Utrecht, ongelovelijk dure winkel, maar het is voor een bruiloft dus mijn moeder heeft gedoktHij was 160 euro
![]()
En hij staat me leuk
Ik post wel een foto als het zover is
![]()
wat is dat nouweer voor onzin, ik vind 30 euro al bizar veel voor een shirtje, laat staan voor een riemquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:25 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Een riem van ¤ 30,- asociaal duur vinden.
Hoe cheap ben je dan.
Ik zweer je, die broek staat zoveel beter met all starsquote:Op zondag 25 maart 2007 00:39 schreef Thundertje het volgende:
Maandag worden de cliché chucks weer uit de kast getrokkenAl ben ik bang dat die nog groter lijken dan deze, maar goed
Dus het dragen van sneakers onder zulks conservatieve nette kleding vind je niet lomp?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:28 schreef parselmouth het volgende:
Oh ik vind het best mooi zo hoor, met nettere schoenen er onder. Maar ik vind deze net iets te lomp. Als je het dan netjes wil houden zou ik wat subtielere schoenen kopen voor onder een smalle broek.
Eerlijk? Nee niet echt. Mag bestquote:Op zondag 25 maart 2007 15:35 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Dus het dragen van sneakers onder zulks conservatieve nette kleding vind je niet lomp?![]()
Die broek is echt tof, maar het lijkt serieus alsof je schoenen maat 50 zijn. Welke maat heb je?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:05 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Nieuwe broek en nieuwe trui. Jas is nog niet zo heel oud dus die kan hier ook prima *yay*
Nudie Thin Finn dry en simpele trui van de sting.
Ligt maar net aan het model en washingquote:Op zondag 25 maart 2007 15:50 schreef dialMforMonkey het volgende:
Ik vind nudie trouwens meer bij een rock & roll outfit passen dan bij een studentikoos....
Ja anders wordt ie rozequote:Op zondag 25 maart 2007 20:45 schreef revolutionx het volgende:
thundertje, je weet dat je die broek 6 maanden niet moet wassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |