Dat H&M shirt is van de Organic Cotton lijn. Is dus helemaal milieuvriendelijk geproduceerd, hogere kwaliteit dan normaal en dan kost het dus wa meerquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef jovink het volgende:
[..]
ow vergeten bij te zetten>?
15?? zijn ze helemaal gestoord bij de H&M 10 moeten die dingen kosten
Zaterdag ook weer eens ff richting H&M, kijken of ze 'm nog hebben. Is die stof van die lijn ook wat "zwaarder" of?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dat H&M shirt is van de Organic Cotton lijn. Is dus helemaal milieuvriendelijk geproduceerd, hogere kwaliteit dan normaal en dan kost het dus wa meer.
Vind het echt een heel leuk shirt, wilde 'm meenemen voor m'n vriend, maar ik neem al zoveel mee vanuit de H&M voor hem
Oh, ik ervaar het zelf anders wel zo. De kleren voelen ook veel zachter aan enzoquote:Op woensdag 4 april 2007 13:14 schreef revolutionx het volgende:
organic cotton is niet van hogere kwaliteit. dit wordt alleen maar beweerd.
Inderdaad! heel erg tevreden met de service en kwaliteit!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef jovink het volgende:
hebben ze snel geleverd
Waarom zit die Organic lijn niet in de online shop eigenlijk? Want dat shirt was dus uitverkocht in mijn maat potverdorie.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dat H&M shirt is van de Organic Cotton lijn. Is dus helemaal milieuvriendelijk geproduceerd, hogere kwaliteit dan normaal en dan kost het dus wa meer.
Vind het echt een heel leuk shirt, wilde 'm meenemen voor m'n vriend, maar ik neem al zoveel mee vanuit de H&M voor hem
dan heb je de goede keus toch gemaakt !quote:Op woensdag 4 april 2007 18:18 schreef Senne het volgende:
Ik ben een erg standaard jongen.
Bij welke h&m's hebben ze de Organic Cotton lijn? ik keek net op de site maar daar vond ik niks.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 5 april 2007 14:56 schreef JopJuh het volgende:
Nieuw shirtje, Bash me
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Sonic Youth , http://youtube.com/watch?v=4l6hpV4NrR0quote:
nop van http://www.madsnorgaard.dk/quote:Op donderdag 5 april 2007 16:58 schreef jovink het volgende:
zelf geschreven? dan is ie t bests
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |