jazker ik hoef geen plunje zak om mn lijf.quote:
Allemaal heel gaafquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:01 schreef parselmouth het volgende:
Die groene broek heb ik ook nog even naar zitten kijken netHij is echt stoer!
Wat nieuwe dingetjes van mij:
[afbeelding]
Kicks
[afbeelding]
Vestje
[afbeelding]
+ detail:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuw topje + nieuwe peeptoeflatjes
[afbeelding]
Nieuwe tas
Komt nog binnen:
[afbeelding]
Tweedehands tas
[afbeelding]
Vestje
En nog een donkergrijze jeans, dezelfde als op de foto hierboven alleen dan 3 maten kleiner.
inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:12 schreef jovink het volgende:
vette stabs parselmouth
Hij bevalt me ook goed!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:01 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Kicks
[afbeelding]
Vestje
[afbeelding]
+ detail:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe tas
Komt nog binnen:
[afbeelding]
Tweedehands tas
[afbeelding]
Vestje
En nog een donkergrijze jeans, dezelfde als op de foto hierboven alleen dan 3 maten kleiner.
Broek ziet er redelijk normaal uit zo te zien... ben ik al een tijdje naar op zoek. Dat gekloot met allerlei teksten, gaten en troep ben ik zat. Wat voor merk is het / waar heb je t gekocht?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:53 schreef T3rr0r het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe broek, nieuw shirtje en een paar nieuwe slippertjes voor het warmere weer
* T3rr0r is tevreden
Thanksquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:24 schreef loehoes het volgende:
[..]
Hij bevalt me ook goed!![]()
Dat vestje!![]()
De flatjes![]()
& die groenblauwe pumps, geweldig. Waar heb je die vandaan?
99,99% van de broeken zien er zo uit, maar okay.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Broek ziet er redelijk normaal uit zo te zien... ben ik al een tijdje naar op zoek. Dat gekloot met allerlei teksten, gaten en troep ben ik zat. Wat voor merk is het / waar heb je t gekocht?
ga eens niet naar de coolcatquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Broek ziet er redelijk normaal uit zo te zien... ben ik al een tijdje naar op zoek. Dat gekloot met allerlei teksten, gaten en troep ben ik zat. Wat voor merk is het / waar heb je t gekocht?
H&M, merk is Bargs oid. En nog niet eens zo duurquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb em in Londen gekocht zoals je weet en alles is daar duurder (op allstars na)quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef Luie-princes het volgende:
Toffe stabs Parselmouth!
Don-diablo: Mijn Even Steven Organic Dry was 100euro.
Fraai. A&F polo's hebben veruit de fijnste pasvorm van alle polo's die ik ooit heb gehad of nu heb. Misschien is dat voor mij persoonlijk, geen idee...quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:06 schreef BettyR het volgende:
Oh dat vestje met die strik is echt leuk! H&M?
Staan je voeten scheef?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:01 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Kicks
[afbeelding]
Vestje
[afbeelding]
+ detail:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe tas
Komt nog binnen:
[afbeelding]
Tweedehands tas
[afbeelding]
Vestje
Tuurlijk, een moderator - ik noem geen namen - voert gelijk volledige razzia's uit zodra er eindelijk een beetje discussie losbarst. 't Lijkt potverdulle de Chinese overheid wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:19 schreef B.ertha het volgende:
Zijn er posts verwijderd ofzo? we waren toch al veel verder, hij was bijna vol!
Dat shirt had ik nog gewoon aan, zal niet meer gebeurenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Fraai. A&F polo's hebben veruit de fijnste pasvorm van alle polo's die ik ooit heb gehad of nu heb. Misschien is dat voor mij persoonlijk, geen idee...
Oh ja, geen shirt er onder aan doen gek!
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:23 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tuurlijk, een moderator - ik noem geen namen - voert gelijk volledige razzia's uit zodra er eindelijk een beetje discussie losbarst. 't Lijkt potverdulle de Chinese overheid wel.
Schoenen in combinatie met kleding mag. Enkel schoenen in het linkje zoals gemeld in de OP. Zodat de topic niet naar het archief zakt. Maar goed, binnenkort anders maar weer een evaluatie. We staan altijd open voor suggesties.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind het prima hoor. Hoe zit het hier nou trouwens met schoenen? Moeten die nou per se ergens anders?
Dan laat maar zitten, ben te luiquote:Op woensdag 25 april 2007 22:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Schoenen in combinatie met kleding mag. Enkel schoenen in het linkje zoals gemeld in de OP. Zodat de topic niet naar het archief zakt. Maar goed, binnenkort anders maar weer een evaluatie. We staan altijd open voor suggesties.
dialMforMonkey en BrauN (reactie gelezen in feedback):![]()
Ik ga vandaag direct eventjes kijken in Utrecht of ik m toevallig ook zie hangen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Was een gelukje, iemand kwam 'm terugbrengen en 't was net m'n maat
Zulke schoenen zou eigenlijk de doodstraf op moeten staan. No offence naar parselmouth, het zal wel de mode zijn these days, maar ik vind het vreselijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:01 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Je broek is zeer tofquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:59 schreef don-diablo het volgende:
Net even 2 shirtjes gekocht van Jack & Jones![]()
ik ben tevreden, nu nog wachten tot n broek binnen is
Ik vind ze tof!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Zulke schoenen zou eigenlijk de doodstraf op moeten staan. No offence naar parselmouth, het zal wel de mode zijn these days, maar ik vind het vreselijk![]()
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:11 schreef Xebrozius het volgende:
Godverdomme, wat ben ik blij dat ik niets maal om mode... Een beetje onvrijwillig voor lul lopen en daar ook nog geld voor neertellen.
superquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |