Maybe I am just an average guy...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:03 schreef Viper88 het volgende:
[..]
wow, gesproken over doorsnee kleren![]()
Haha dankjewel.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:18 schreef Agrafes het volgende:
Een man met zulk een puike kledingsmaak adviseren om sneakers te gaan dragen, mijn god zeg wat is dat voor NederlandsNette kleden vriend, en die schoenen zijn uitermate puik
![]()
't Is niet m'n eerste dryquote:Op zondag 25 maart 2007 20:45 schreef revolutionx het volgende:
thundertje, je weet dat je die broek 6 maanden niet moet wassen?
44,5 ongeveer. Ik blame de hoek.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:49 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Die broek is echt tof, maar het lijkt serieus alsof je schoenen maat 50 zijn. Welke maat heb je?
Owjah, ben nog een beetje een n00b wat dat betreft. Zal eens even gaan uitzoeken hoe dat moet...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:57 schreef zwahiel het volgende:
@Wouzeraar: RESIZE! Niet iedereen heeft snel breedband!*zucht*
All-stars zijn een heleboel maar stoer ?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef parselmouth het volgende:
Nee, simpele allstars vind ik juist een stoer contrast geven met een verder nette outfit
Ah nu begrijp ik het, de afgebeelde shirtje was in een compacte vrouwen maat.quote:
En bij jou stond die voor geen meterquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:04 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar al in het blauw, hoe nieuw![]()
wat hij zegtquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:22 schreef revolutionx het volgende:
leuk, maar jammer dat over 2 weken fucking veel mensen met die trui lopen.
zo, vind jij dat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:08 schreef De_Brandweer het volgende:
niemand gaat meer een trui kopen vind ik.
leuke outfitquote:
zwart is nou niet de meest gewilde kleur in de zomer...quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:08 schreef De_Brandweer het volgende:
Dat weet ik nog zo net niet, het word mooi weer dus niemand gaat meer een trui kopen vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |