ik hoop hetquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:58 schreef Gert het volgende:
zijonline is geen bron. Hun "berichten" zijn net zo geloofwaardig als wanneer ik m'n demente tante wat in laat typen.
Waarom zouden ze zoiets uit hun duim zuigenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:58 schreef Gert het volgende:
zijonline is geen bron. Hun "berichten" zijn net zo geloofwaardig als wanneer ik m'n demente tante wat in laat typen.
Omdat ze zo toch al weer 500 bannerviews hebben van DGK leesvolkquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:02 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zoiets uit hun duim zuigen
iddquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Dan is dat het einde van het programma..alsof iemand dan nog kijkt.
Aandacht, sensatie. Lekker streamertjes over de zeik krijgen, lachen joh. Gisteren verzonnen in de kroeg, dit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:02 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zoiets uit hun duim zuigen
Het komt niet uit de dikke duim .quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het komt niet uit de dikke duim .
Ik heb gebeld met De Gouden Kooi.
Vanaf maandag 9 april, 2de Paasdag
mag je per week een vergoeding van 1,50 betalen
voor het kijken naar de streams.
Het is op vrijwillige basis?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is de mag eigenlijk moeten als je streams wilt zien?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, DGK noemt het sponsoring...quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
Ja, DGK noemt het sponsoring...
Niet te geloven dat een bericht op zij online zo serieus genomen wordt... ik kan me nog voorstellen ook dat de redactie helemaal dubbel ligt van het lachen en het dus direct bevestigt als er weer iemand belt.
Waarschijnlijk minder streamers die de 1,50 per week willen betalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
Het zou overigens wel heerlijk rustig worden in de COS![]()
Als je streams wilt blijven volgen,quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef Marrije het volgende:
Is de mag eigenlijk moeten als je streams wilt zien?
Daar wordt dagelijks een uitzending-topic voor geopend, dus dan hebben ze niets in de COS te zoeken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk minder streamers die de 1,50 per week willen betalen.
Maar de cos zal altijd wel bezocht worden,
door TV-kijkers die hun reactie geven op tv-uitzendingen,
op beelden die streamers al 5 dagen eerder zagen.
Ik houd van duidelijkheid,quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
Of ze zijn die telefoontjes sowieso zat .
Zoals een blinde (oud)collega van mijn vader altijd zegt: Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik houd van duidelijkheid,
dus heb ik gebeld naar De Gouden Kooi.
Net als bij BB-Belgie moet je betalen om naar de streams te kijken.
Zal wel gewoon een code opvragen via SMS worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
Maar wellicht willen ze gelijk een creditcard / non-creditcard houders schifting maken, want niet alle banken werken met Ideal...
Als er tig van die telefoontjes komen, gebaseerd op een zij online artikel??quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:58 schreef APK het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een code opvragen via SMS worden.
En waarom zou de persvoorlichter van DGK over zoiets liegen
Ok.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Als je streams wilt blijven volgen,
moet je betalen.
Ik denk eerder dat er maximaal 1000 mensen willen gaan betalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:04 schreef Mika25 het volgende:
Stel dat er 20.000 betalende streamers zijn, wat een realistisch aantal is. Dan heb je dus 30.000 euro inkomsten per week (120.000 per maand) en dat telt aardig aan...
Denk niet dat dit nieuws zo nep isquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:42 schreef Brici het volgende:
is toch nep dit nieuws
En die kijkcijfers vind ik niet zo gek er gebeurd bijna niets meer behalve gisteren en vanochtend maar ik wil een nieuwe bewoner das toch veeeel leukerdan dat saaie gedoe allemaal.
Voor streams van Sylvia is een stilstaand beeld genoegquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:13 schreef Lieve het volgende:
Natuurlijk wil ik dan ook geen haperende streams meer.
Geeft nix, inmiddels is dit topic een bron van vermaak, vooral doordat users roepen dat ze wel willen betalen als het programma er dan ook maar uit komt te zien zoals zij willenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dit hele verhaal is al uitvoerig besproken op de Gouden Kooi site vannacht en ook inmiddels ontkracht door 10 zelf.
Heb je daar een bron van?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dit hele verhaal is al uitvoerig besproken op de Gouden Kooi site vannacht en ook inmiddels ontkracht door 10 zelf.
Het Talpa-forum heeft mods?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:39 schreef Leandra het volgende:
Verder dan een ontkennende mod op het 10 forum heb ik iig nog niets gevonden...
Yep.... hoe denk je dat die Talpa-rejects hier terecht zijn gekomen... als ze nooit verbannen waren dan zaten ze daar nog steeds.quote:
A) 20.000 betalende streamers is niet realistisch. Denk eerder aan 2.000.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:04 schreef Mika25 het volgende:
Stel dat er 20.000 betalende streamers zijn, wat een realistisch aantal is. Dan heb je dus 30.000 euro inkomsten per week (120.000 per maand) en dat telt aardig aan...
Ik denk dat het gaat om het percentage dat de overstap maakt van gratis naar betaalde streams, ik denk dat de amerikanen die het concept gekocht hebben zeer geinteresseerd zijn in dat soort cijfersquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
A) 20.000 betalende streamers is niet realistisch. Denk eerder aan 2.000.
B) Het levert zelfs met 20.000 kijkers dus geen fluit op in relatie tot de kosten.
Niemand weet hoe lang het nog gaat duren, dus het zou eventueel aardig kunnen oplopenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:12 schreef baskabel4 het volgende:
1 euro 50 is niks....
En onze eigen tuinfluitert heeft ook gebeld en tegen hem zeiden ze dat het wel waar is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef MissJil het volgende:
Volgens een bericht op nowlive.eu is het niet waar!
Er stond dat ze gebeld hadden vandaag met tien en dat er werd denied dat er betaalt moest worden.
Ik zie net dat het bericht is verwijderd en topic gesloten![]()
najah, het stond er wel![]()
Als het waar zou zijn die ontkenning, dan lijkt mij dat er weinig aanleiding is om dat blijde nieuws te verwijderen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef MissJil het volgende:
Er stond dat ze gebeld hadden vandaag met tien en dat er werd denied dat er betaalt moest worden.
najah, het stond er wel![]()
haha, ja idd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
En onze eigen tuinfluitert heeft ook gebeld en tegen hem zeiden ze dat het wel waar is.
Even afwachten dus.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:48 schreef MissSomebody het volgende:
Geld vragen voor streams...![]()
Nog even en ze mogen geld bieden om te willen kijken naar dat zooitje ongeregeld![]()
MissJil, Graag zou ik willen dat het bekijken van de streams gratis blijven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef MissJil het volgende:
Wil jij écht betalen om naar een pijpende Eric te kijken? Of een zwetende Jaap?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:13 schreef Lieve het volgende:
Natasja, Brtainless en Amoebe eruit ( die wil ik niet meer horen , zien of weten dat ze in leven zijn ...en dan ik denk erover.
Wat een gillerquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
MissJil, Graag zou ik willen dat het bekijken van de streams gratis blijven.
Op De Tien Site waren bezoekers ervan overtuigd dat het maandag betalen is.
Ik houd niet van halve verhalen ,
dus ik heb voor het eerst 035-5399841 gebeld.
Marrije de productiemedewerkster vertelde mij dat er vanaf 9 april,
maandag , er 24 uur per dag 4 streams te bekijken zijn voor 1,50 per week.
En dat de betalingswijze en verder uitleg op de tiensite komt.
Hopelijk zijn het broodjes aap verhalen, komt het uit een dikke duim of
heeft medewerkster Marrije van De Gouden Kooi een hele lange groeiende neus.........
Wij zien het wel maandag 8 april.
Ik heb niet gezegt dat ik je niet geloofquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
MissJil, Graag zou ik willen dat het bekijken van de streams gratis blijven.
Op De Tien Site waren bezoekers ervan overtuigd dat het maandag betalen is.
dus ik heb voor het eerst 035-5399841 gebeld.
Marrije de productiemedewerkster vertelde mij dat er vanaf 9 april,
maandag , er 24 uur per dag 4 streams te bekijken zijn voor 1,50 per week.
En dat de betalingswijze en verder uitleg op de tiensite komt.
Hopelijk zijn het broodjes aap verhalen, komt het uit een dikke duim of
heeft medewerkster Marrije van De Gouden Kooi een hele lange groeiende neus.........
Wij zien het wel maandag 8 april.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef carpediem23 het volgende:
Hmm vreemd dat er betaald moet worden, of dit is omdat dan toch Nena komt. Ze geld willen verdienen aan deze ruzies, want het is wel de meest intressante verhaallijn. Daarnaast ben ik van mening dat Tien/Talpa met Nena een contract heeft afgesloten, mooie meid, beetje publieks trekker en daarom weer een beroep op haar doen. Misschien mocht ze wel even een break......even het huis uit voor 2 maand.
Maar ik heb ook via via gehoord dat ze bij de KLM cityhopper heeft gesolliciteerd.
Tja, waarschijnlijk heeft ze 'Weet ik niet' als antwoord gegeven op elke vraag bij het het sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef carpediem23 het volgende:
Maar ik heb ook via via gehoord dat ze bij de KLM cityhopper heeft gesolliciteerd.
zou best eens kunnen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef carpediem23 het volgende:
Hmm vreemd dat er betaald moet worden, of dit is omdat dan toch Nena komt. Ze geld willen verdienen aan deze ruzies, want het is wel de meest intressante verhaallijn. Daarnaast ben ik van mening dat Tien/Talpa met Nena een contract heeft afgesloten, mooie meid, beetje publieks trekker en daarom weer een beroep op haar doen. Misschien mocht ze wel even een break.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef carpediem23 het volgende:
vraag: Hebben jullie ook Cola-Light? Nena: Weet ik niet
vraag: Waar vliegen we nu? Nena: boven de zee....ofzo
Nee, vind Nena juist een leuke, gezellige meid.
Heel slim inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef Urquhart het volgende:
Dan draaien ze het programma de nek om, lekker handig John
ik denk niet dat een lulverhaal is maar ik weet ook niet of waar is ( ik hoop dat het niet waar is maar we zullen het wel zien )quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:47 schreef deechte het volgende:
Gewoon een lulverhaal
Zeer slim ja, mensen die streamen kijken toch niet naar de uitzendingen omdat dat oud nieuws is. als je nou voor de streams moet betalen zullen meer mensen de uitzending bekijken wat weer extra geld oplevert voor talpaquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:42 schreef APK het volgende:
Donderdag 5 April 2007
10:14 - 39.000 (madl: 7.3)
19:29 - 240.000 (madl: 5.4)
00:56 - 34.000 (madl: 4.4)
Lekker slim ook om geld te gaan vragen nu de kijkcijfers bijna gehalveerd zijn.![]()
Stuwardessen zijn er ook om naar iets moois te kunnen kijken onder het vliegen, niet om antwoord te geven op moeilijke vragenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef carpediem23 het volgende:
vraag: Hebben jullie ook Cola-Light? Nena: Weet ik niet
vraag: Waar vliegen we nu? Nena: boven de zee....ofzo
Nee, vind Nena juist een leuke, gezellige meid.
neequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zeer slim ja, mensen die streamen kijken toch niet naar de uitzendingen omdat dat oud nieuws is. als je nou voor de streams moet betalen zullen meer mensen de uitzending bekijken wat weer extra geld oplevert voor talpa
Dat kan wel zijn, maar ik heb er toch maar een mailtje naar 10 aan gewaagd en onderstaand antwoord bevredigt mij allerminst.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
ZijOnline, onbetrouwbaar.
De komende tijd kunnen wij nog gratis gebruik maken van de streams .quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:02 schreef tuinfluiter het volgende:
dus ik heb voor het eerst DGK- 035-5399841 gebeld.
Marrije de productiemedewerkster van DGK vertelde mij dat er vanaf 9 april,
er 24 uur , 4 streams te bekijken zijn voor 1,50 per week.
En dat de betalingswijze en verder uitleg op de Tiensite komt.
Wij zien het wel maandag 9 april.
gelukkig maarquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De komende tijd kunnen wij nog gratis gebruik maken van de streams .
Het is nog niet rond,
of is niet rond te krijgen.
Talpa kan nog geen garanties geven voor
een goedwerkend 24 uurs streamplezier,
en de streamer wilt wel waar voor het geld.
Na andere berichten van Sly/Ewald van nowlive.eu,
heb ik voor de tweede keer gebeld met Talpa 035-5333333
en DGK 035-5399841.
Antwoord
Voorlopig vrij gratis streamplezier.![]()
Toekomst ?
Waarschijnlijk toch betaling voor 4 goedwerkende streams 24/7.
Zal vast via SMS of 0900 zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:47 schreef ericahysterica het volgende:
tsjah wat gaan we doen met onze 1,50 permaandverslaving........lijm snuiven is duurder natuurlijk maarrrrrrr voyeurisme mag wel wat kosten....toch???????
en wat denk je van oldies met narcistische trekjes op Fokforums dat is toch topvermaak> ik als newbie moet hier heel erg om lachten dus ik zeg ik hou dr wel van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAAR KAN IK DIE 1,50 OVERMAKEN?????????????
of via je bankrekeningquote:Op maandag 9 april 2007 20:45 schreef F04 het volgende:
[..]
Zal vast via SMS of 0900 zijn.
Tsja, jammer dat je ervoor moet betalen hé. John heeft wel genoeg geld.
Zet mij er dan ook rustig bij, mijn gedachtegang was precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
oke ik ga mezelf ff quoten in het superdomme opmerkingen topic
genoeg mensen maar het is nog gratis, pas betalen in de toekomstquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef partyyboyy het volgende:
Wie gaat er nu voor betalen om naar oninteressante mensen te kijken?
Ik denk dat zo'n 2000 mensen regelmatig de streams volgen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef carpediem23 het volgende:
Waar kun je zien hoeveel mensen de streams dagelijks bekijken. TV trekt niet zo heel veel.
ik denk eerder 20.000 mensen regelmatig de streams volgenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n 2000 mensen regelmatig de streams volgen.
een iemand moet dan betalen dan kan je gewoon op andere sites kijkenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:21 schreef F04 het volgende:
Ik vrees dat we dan ook geen streams meer op kunnen nemen.
Valt mij idd mee!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:20 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
ik denk eerder 20.000 mensen regelmatig de streams volgen
http://www.mediacourant.nl/?p=2782
Dat is dan het einde van het programma. De geschiedenis leert, dat hoezeer Nederlanders ook van een bepaald programma houden, zodra er extra geld betaald moet worden, is het over met de liefde. Het beste voorbeeld is dat speciale sportkanaal wat een paar jaar geleden in het leven werd geroepen. Miljoenen Nederlanders kijken naar Studio Sport om het voetbal te kijken, maar stop het nou niet achter een decoder wat de mensen zegge en schrijven 1,50¤ per dag extra kost, want dan breekt hier de pleuris uit. Als ze hier nog geen les uit getrokken hebben, dan zijn ze echt gebunkert. Wil je de populariteit van je programma echt naar de klote helpen.....vraag de mensen dan extra te betalen voor iets wat altijd al gratis was, en je gaat geheid op de fles.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:36 schreef SmeerCaas het volgende:
Nederlanders zijn allergisch voor betaalde internetdiensten. De truc is om eerst de overgang te maken van gratis naar betaald maar wel heel goedkoop. Zodra het ergste gevloek voorbij is en men gewend i om te moeten betalen wordt het vervolgens na een paar maandjes weer duurder. Het zal wel eindigen bij 1.30 EUR per dag.
Daarom maken ze het dus inderdaad betaald maar wel eerst heel goedkoop. Toch heb ik zelf al in een ander voorbeeld een ooit gratis dienst op een website kapot zien gaan toen er voor betaald moest worden. Men pikt dat niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is dan het einde van het programma. De geschiedenis leert, dat hoezeer Nederlanders ook van een bepaald programma houden, zodra er extra geld betaald moet worden, is het over met de liefde. Het beste voorbeeld is dat speciale sportkanaal wat een paar jaar geleden in het leven werd geroepen. Miljoenen Nederlanders kijken naar Studio Sport om het voetbal te kijken, maar stop het nou niet achter een decoder wat de mensen zegge en schrijven 1,50¤ per dag extra kost, want dan breekt hier de pleuris uit. Als ze hier nog geen les uit getrokken hebben, dan zijn ze echt gebunkert. Wil je de populariteit van je programma echt naar de klote helpen.....vraag de mensen dan extra te betalen voor iets wat altijd al gratis was, en je gaat geheid op de fles.![]()
nee gewoon een vast bedrag dat is best.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:36 schreef SmeerCaas het volgende:
Nederlanders zijn allergisch voor betaalde internetdiensten. De truc is om eerst de overgang te maken van gratis naar betaald maar wel heel goedkoop. Zodra het ergste gevloek voorbij is en men gewend i om te moeten betalen wordt het vervolgens na een paar maandjes weer duurder. Het zal wel eindigen bij 1.30 EUR per dag.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar ik heb er toch maar een mailtje naar 10 aan gewaagd en onderstaand antwoord bevredigt mij allerminst.
Beste Emma,
Momenteel worden de mogelijkheden bekeken in hoeverre dit mogelijk is maar voorlopig
- dus ook volgende week - zijn de streams nog gratis te bekijken. Indien die
situatie mocht veranderen zullen we daar duidelijk melding van maken.
Hartelijke groet,
Maarten van Rooijen,
Persvoorlichter
Talpa TV B.V.
Zevenend 45
1251 RL Laren
Postbus 154
1250 AD Laren
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:00 schreef tuinfluiter het volgende:
De komende tijd kunnen wij nog gratis gebruik maken van de streams .
Het is nog niet rond,
of is niet rond te krijgen.
Talpa kan nog geen garanties geven voor
een goedwerkend 24 uurs streamplezier,
en de streamer wilt wel waar voor het geld.
Na andere berichten van Sly/Ewald van nowlive.eu,
heb ik voor de tweede keer gebeld met Talpa 035-xxxxx
en DGK 035-xxxxxx
Antwoord
Voorlopig vrij gratis streamplezier.![]()
Toekomst ?
Waarschijnlijk toch betaling voor 4 goedwerkende streams 24/7.
Die stonden er al 1 week.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:02 schreef teamlead het volgende:
telefoonnummers verwijderd
Neem aan dat de die hards wel gewoon betalen........maar jammer is het wel want ze zullen veel kijkers missen verwacht ikquote:Je ziet veel, kost een beetje...Je hebt nu een dik half jaar kunnen genieten van onze streams. Vanaf 4 mei vindt er een verandering plaats. Dan staat er een vergoeding tegenover voor het volgen van de streams.
Per dag betaal je 95 eurocent, voor een week 1,95 euro en voor de diehards is er een maandabonnement voor 3,95 euro. Betalen kan via SMS, 0900, i-deal, cc, wallet en wallie.
Dus; tot 4 mei zijn de streams nog gratis, maar vanaf die dag staat er een kleine vergoeding tegenover het bekijken van de streams. Voor onze vaste forumgebruikers hebben we nog een kleine verrassing in petto. Hou je mailbox goed in de gaten…
Geloof het niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:07 schreef Maanvis het volgende:
Ho!!!!!!!!
Let op : Dit bericht kan best een hoax zijn van iemand, dus let op voordat je gaat betalen!!!!
Omdat jij nog geen mailtje hebt gehad is het dus niet waar?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:13 schreef Soury het volgende:
Geen mail gehad ... Leuk geprobeerd. Denk je nou echt dat ze de weinig gasten die er nog van maken wegjagen![]()
Zo ja sluiten die kooi. Het is toch te mooi weer om achter de toetsen te zitten
Ik hoop het niet, maar ze waren de eerste die kwamen met het verhaal dat Huub terug kwam, ook over de betaalde streams. 3 keer scheepsrecht?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:16 schreef yvonne het volgende:
Nou, dan heeft zijonline ook gelijk zeker dat de Gouden Kooi gaat stoppen
Wat moeten we dan bij onze eerste koffie en ochtendpeuk, Yvonne?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:16 schreef yvonne het volgende:
Nou, dan heeft zijonline ook gelijk zeker dat de Gouden Kooi gaat stoppen
Dan gaan we eindelijk maar weereens poetsenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Wat moeten we dan bij onze eerste koffie en ochtendpeuk, Yvonne?![]()
Goed ideequote:Op woensdag 25 april 2007 18:23 schreef Maanvis het volgende:
Voorstel : Fok maakt een streamsite met de streams, die gratis zijn voor iedereen. Er komen banners onderaan te staan van jullie advertentiebedrijf, en we beloven dat we daar op zullen klikken om de kosten á 3,95 per maand voor FOK! eruit te krijgen.
owjah alsof ze dit bij talpa gewoon toelatenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:23 schreef Maanvis het volgende:
Voorstel : Fok maakt een streamsite met de streams, die gratis zijn voor iedereen. Er komen banners onderaan te staan van jullie advertentiebedrijf, en we beloven dat we daar op zullen klikken om de kosten á 3,95 per maand voor FOK! eruit te krijgen.
Ja, doei.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan gaan we eindelijk maar weereens poetsen
Waar kan ik je filmpjes downloaden>????quote:Op woensdag 25 april 2007 18:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, doei.![]()
Dan ga ik wel weer aan de porno
Ik ruk alleen, ik maak niks zelf.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waar kan ik je filmpjes downloaden>????
Als je een beetje een lekker ding bent is er vast nog wel een FA-functie die ingevuld kan worden.quote:
Dat is onderdeel van de spanningsboog.quote:
Omdat het programma niet nog een jaar gaat durenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:43 schreef ThomasCrown het volgende:
Waarom is er geen jaar abonnement?
Ik neem aan dat jijquote:Op woensdag 25 april 2007 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien moeten we overstappen op p2pTV![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=p2ptv&meta=
http://www.hccmagazine.nl/index.cfm?fuseaction=home.showArtikelen&id=49531
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil best betalen voor de streams, als betalende gebruiker eis ik een aantal dingen, natuurlijk:De douches en WC's worden volgehangen met camera's. De bewoners mogen geen sex meer hebben onder de dekens. Alles dient open en bloot te gebeuren in een speciaal hiervoor ingerichte kamer. Sylvia is verplicht om te gaan sexen met een miljonair naar keuze. Ook dit moet verplicht in de daarvoor ingerichte kamer gedaan worden. Jaap en Natasia zijn verplicht om ten allen tijde hun kleren aan te houden. Fysiek geweld is toegestaan zolang beide personen bij bewustzijn blijven. Wordt iemand bewusteloos geslagen, geschopt of gegooid dan is het pas exit miljonair. Verder is alles 'fair game'. La fête blanche wordt overgedaan. maar dit keer wordt het een feest met alleen mooie naakte vrouwen.
Ware het niet dat we ook al braaf maandelijks SMS-en om Tien te spekken.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef StephanL het volgende:
Op zich 4 euro per maand is niks
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil best betalen voor de streams, als betalende gebruiker eis ik een aantal dingen, natuurlijk:De douches en WC's worden volgehangen met camera's. De bewoners mogen geen sex meer hebben onder de dekens. Alles dient open en bloot te gebeuren in een speciaal hiervoor ingerichte kamer. Sylvia is verplicht om te gaan sexen met een miljonair naar keuze. Ook dit moet verplicht in de daarvoor ingerichte kamer gedaan worden. Jaap en Natasia zijn verplicht om ten allen tijde hun kleren aan te houden. Fysiek geweld is toegestaan zolang beide personen bij bewustzijn blijven. Wordt iemand bewusteloos geslagen, geschopt of gegooid dan is het pas exit miljonair. Verder is alles 'fair game'. La fête blanche wordt overgedaan. maar dit keer wordt het een feest met alleen mooie naakte vrouwen.
Als ik ze gratis door kan sturen gaat het gewoon door, anders stop ik er idd mee.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
stop zet, ook al wordt ervoor betaald.
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef blomst het volgende:
Dus we gaan met zijn allen afkicken van de Gouden Kooi![]()
Waarschijnlijk hebben ze al een manier bedacht om je dat te verhinderen.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik ze gratis door kan sturen gaat het gewoon door, anders stop ik er idd mee.
Waarom geef je dit topic een schop omhoog als er voor de definitieve informatie (dit keer wel van een betrouwbare bron) al een topic is?? Betaalde streams vanaf 4 meiquote:Op woensdag 25 april 2007 18:21 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
vanaf 4 mei betalen zijonline had toch een beetje gelijk![]()
Inderdaad ¤.0,13 per dag. Lekker interessant, ik maak me daar echt niet druk om.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef StephanL het volgende:
Op zich 4 euro per maand is niks
Boycotten ?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:59 schreef Liess het volgende:
Nou Tien, daar gaan al je Die Hards.... Na 4 mei ga ik de TV uitzendingen Boycotten!
* Palma mag geen tekst meer, alleen haar werk doen, ook haar onderdaqnen Herma en brenda geen tekst.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:47 schreef ThomasCrown het volgende:
[..]Telefoongesprekken (met achter) mogen niet meer gemuted worden Geen streamlocks meer Hele dag 4 streams
Gaat niet om het geld meer om het princiepe....quote:Op woensdag 25 april 2007 19:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Inderdaad ¤.0,13 per dag. Lekker interessant, ik maak me daar echt niet druk om.
Ik neem aan dat ze je niet toestaan de beelden door te sturen, ook al betaal je er zelf (via ons bijvoorbeeld) wel voor.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik ze gratis door kan sturen gaat het gewoon door, anders stop ik er idd mee.
Het is niet veel geld. Maar als ik het goed zie, is het via die Tien site toch ook zo dat je maar 1 stream kunt kiezen? Wij zijn heel erg verwend met vier in een venster.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze al een manier bedacht om je dat te verhinderen.
Of dat nou technisch of juridisch is.
Ik kan het nog steeds niet geloven.
Ik ben zelf een verslaafde, maar dát kickt mij spontaan af.
Ik heb geen bericht gehad van Talpa dat ze m'n "wallet" gevuld hebben... nou heb ik me ook niet opgegeven voor die nieuwsbrief, maar ik heb daar al wel een account sinds DGK bestaat...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:03 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb geloof ik nog 400 euro beltegoed op mijn mobieldus ik denk er nog even over. Eigenlijk tegen mijn principes om er voor te betalen, maar 4 euro per maand mis ik niet eens
![]()
![]()
Zowiezo kan iedereen toch 1 maand nog kijken, dus eigenlijk is het pas vanaf 4 juni en ik ga 12 juni trouwen en daarna op vakantie. Daarna zien we wel weer of het uberhaupt nog bestaat.![]()
Ook geen mail gehadquote:Op woensdag 25 april 2007 19:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik heb geen bericht gehad van Talpa dat ze m'n "wallet" gevuld hebben... nou heb ik me ook niet opgegeven voor die nieuwsbrief, maar ik heb daar al wel een account sinds DGK bestaat...
Ben dus beniewd of het voor mij dan ook de eerste maand gratis is
Is het niet zo dat je een licentie krijgt die aan een IP gehangen wordt oidquote:Op woensdag 25 april 2007 18:55 schreef HiDiHo het volgende:
ben ik ff blij dat ik al een week of 2 zo goed als afgekickt benquote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef blomst het volgende:
Dus we gaan met zijn allen afkicken van de Gouden Kooi![]()
bedoel je hier?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:06 schreef Dagonet het volgende:
Hoe rijmt dit trouwens met dat cease en desist gedoe van een tijdje terug omdat iemand er geld voor vroeg "en we het juist gratis aanboden".
hier staat niet veel info inquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Het gaat erom dat deze site geld vroeg voor content die wij gratis aanbieden.
Zou kunnen idd, maar dan moet je wel eerst de licentie van tien.tv hebben.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je een licentie krijgt die aan een IP gehangen wordt oid
Dat je dus gewoon via jullie sites kunt blijven kijken als je betaalt?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
Zou kunnen idd, maar dan moet je wel eerst de licentie van tien.tv hebben.
Maar het lijkt me sterk dat het per IP gaat, ik denk eerder dat je in moet loggen op tien.tv
zodoende kan je ook op andere pc's kijken via je eigen account. Je hebt er immers voor betaald, kunnen ze je moeilijk verbieden niet op andere pc's te kijken.
Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 19:23 schreef Repeat het volgende:
Ik heb medelijden met de mensen die hier geld voor over hebben.
Ze gaan vast nog wel even een leuke smakeloze ruzie organiseren op 4 mei om de betalers tevreden te houden.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef Soury het volgende:
4 mei is dodenherdenking ... En 5 mei bevrijdingsdag... Wat een stom moment om te laten betalen om die ........ te zien![]()
Ik sjaak afquote:Op woensdag 25 april 2007 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ze gaan vast nog wel even een leuke smakeloze ruzie organiseren op 4 mei om de betalers tevreden te houden.![]()
Als het betaald word, dan gaan ze alle sites die het nog (gehacked) doorsturen waarschijnlijk juridisch aanpakkenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je een licentie krijgt die aan een IP gehangen wordt oid
Dat je dus gewoon via jullie sites kunt blijven kijken als je betaalt?
Zo sociaal waren ze bij endemol wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:01 schreef blomst het volgende:
Is Fok nog geen gratis streams aangeboden, zodat we het nog kunnen volgen via de streamverslagen?
Een tijdelijk slotje na 440 reacties shoomp?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:18 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb effe iets heel stoms gedaan, tijdelijk slotje.
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet wat je onder opgelost verstaat, maar dit topic heeft had posts in zich uit het "dingen die je pas jaren later begrepen hebt" topic...
Massdelete!quote:
Ga jij ook betalen? Ik zou zelf liever betalen aan een goede server met 4 streams op een pagina.quote:
Heeft: Tien gaat geld vragen voor de livestreams per 4 meiquote:
met full screen pop-up als je 1stream aankliktquote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga jij ook betalen? Ik zou zelf liever betalen aan een goede server met 4 streams op een pagina.
Je bedoelt de streams van 10? (sorry kom net terug van bezoek aan dierenarts). Zo ja, dat is dus ook waarvoor ik niet voel.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
[..]
met full screen pop-up als je 1stream aanklikt
hebben die dat, dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt de streams van 10? (sorry kom net terug van bezoek aan dierenarts). Zo ja, dat is dus ook waarvoor ik niet voel.
Geeft niet hoor, ik wist alleen niet precies wat er aan de hand was, dus ik meld het evenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:42 schreef shmoopy het volgende:
Christus zeg, ik was er een paar vergeten, kom even uit de gordijnen ofzo.![]()
Dat kan toch ook gewoon, of snap ik iets niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga jij ook betalen? Ik zou zelf liever betalen aan een goede server met 4 streams op een pagina.
Dat is nou juist de vraag. Ik weet niet hoe Tien ze toont: kun je allevier de streams tegelijk bekijken.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:50 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat kan toch ook gewoon, of snap ik iets niet?
Dat kan wel via een van de vele "onofficiele" DGK-streampagina's. Dat moet na de overgang naar betaald waarschijnlijk ook nog wel kunnen, al moeten die DGK-fans dan wel hun pagina erop aanpassen. Maar zo niet dan maakt iemand vast wel weer een andere pagina waar het kan.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nou juist de vraag. Ik weet niet hoe Tien ze toont: kun je allevier de streams tegelijk bekijken.
Ik heb nog nooit last gehad van bufferen, dus het kan heel goed zijn dat het probleem in de verbinding tussen je inbelprovider en Versatel ligt. Talpa kan daar niet veel aan doen (behalve Versatel en jouw provider meppen) en ik vrees dat er door het betalen weinig aan zal verbeteren. Beter licht je je provider in dat streams van het Versatel-netwerk niet goed doorkomen. En stap over als het klote blijftquote:Op woensdag 25 april 2007 21:30 schreef Domenica het volgende:
Dan is die kut buffer iig wel weg hoop ik, maar het blijft klote.
Het zou mooi zijn, maar het lijkt me sterk dat Talpa nog andere streampagina's toelaat. Toch zou ik zo'n server liever betalen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat kan wel via een van de vele "onofficiele" DGK-streampagina's. Dat moet na de overgang naar betaald waarschijnlijk ook nog wel kunnen, al moeten die DGK-fans dan wel hun pagina erop aanpassen. Maar zo niet dan maakt iemand vast wel weer een andere pagina waar het kan.
Die streampagina's doen niets anders dan linkjes plaatsen naar de echte streams van Talpa. Je komt daar dus niet in zonder betalen; maar als je betaalt kan je ook via zo'n streampagina kijken.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn, maar het lijkt me sterk dat Talpa nog andere streampagina's toelaat. Toch zou ik zo'n server liever betalen.
Niet te geloven dit. Dus ze gaan het echt flikken. Wat een stellentje idioten. Ik ga eigenlijk hopen dat dat het einde van het programma betekent. Echt een lage streek om na zo lange tijd opeens geld te gaan vragenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Zo te zien gaat Nicolaas ook weg voor er betaald moet worden.![]()
Welkom bij Tienquote:Op woensdag 25 april 2007 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet te geloven dit. Dus ze gaan het echt flikken. Wat een stellentje idioten. Ik ga eigenlijk hopen dat dat het einde van het programma betekent. Echt een lage streek om na zo lange tijd opeens geld te gaan vragen
Streams opnemen is altijd mogelijk. De hamvraag hier is echter, hoe werkt de DRM. Als je voor een week betaald dan krijg je een licentie met een time-stamp, maar die wordt wel op je HD opgeslagen, dus je kan dan FairUse4WM gebruiken om de licentie te strippen. En vervolgens kan je er dus fragmenten uithalen en op Youtube plaatsen. Maar ik denk dat ze actief filmpjes gaan zoeken en deleten op Youtube en Google. Maar gelukkig zijn er altijd nog file-servers in rusland, polen, hungarije en aziequote:Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef F04 het volgende:
Jammer.Waarschijnelijk kan je ook niks meer opnemen.
Waarom denk je dat die 4 euro per maand relatief goedkoop is?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
Die 4 euro per maand vind ik niet meer dan normaal, voor zo`n duur project.
Ik betaal dus gewoon.
Ik hoop alleen wel, dat die hinderlijke reclame voor het (her) openen van de stream op de tiensite dan zullen verdwijnen.
Het zal wel meevallen denk ik. Ze zijn er nu ook van op de hoogte, de bewoners bekijken zelf de filmpjes...quote:Op woensdag 25 april 2007 23:29 schreef Mika25 het volgende:
Maar ik denk dat ze actief filmpjes gaan zoeken en deleten op Youtube en Google.
Hoeveel programma's zijn er dan met live streamsquote:Op woensdag 25 april 2007 21:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ach, die vier euro kan ik wel missen. Maar als dit een succes wordt zullen we ook voor andere programma's gaan moeten betalen ben ik bang.
Zou een reden zijn om even te betalen om te zien dat Brian eruit wordt gegooid..........quote:Op donderdag 26 april 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Misschien moet Huub op 4 mei (beetje beroerd gekozen datum, okee) Brian maar een enorme knal voor z''n kop geven. Dan hebben we tenminste volop reden om geen streams meer te kijken.
Wie weet komt er wel een stream van belabberde kwaliteit die gratis blijft, deden ze bij BB ook dacht ik, zo kan je het toch nog een beetje in de gaten houden (als lokkertje om te betalen als er iets heftigs gebeurd).quote:Op woensdag 25 april 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
Ik heb het al vaker aangekaart, maar ik snap niet dat ze niet kiezen voor een VIP-systeem.
Dus: gratis streams met een relatief lage bandbreedte, en betaalde streams met een gegarandeerd goede performance (uiteraard voor zover Tien dat in de hand heeft).
Op de volgende stemmings-avond wil ik best een paar euro lappen, als ik dan ook maar zeker weet dat ik de streams fatsoenlijk kan volgen.
Anders rot jij even uit dit topicquote:Op donderdag 26 april 2007 01:13 schreef Autoreply het volgende:
Hoe moeilijk kan 't zijn. Mij gewoon ff deleten oid. Nou word ik opgescheept met bagger in een topic wat nog amper vol komt ook![]()
Ik zie *alleen* maar rommel in jouw ATquote:Op donderdag 26 april 2007 00:38 schreef Autoreply het volgende:
Godver. Geen mod die deze rommel uit m'n AT kan halen![]()
pwntquote:Op donderdag 26 april 2007 03:04 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik zie *alleen* maar rommel in jouw AT![]()
Misschien denken ze dat er meer mensen naar de uitzendingen gaan kijken omdat ze niet alles al op de streams hebben gezien...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef Copycat het volgende:
Er kijkt al geen hond naar de uitzendingen en straks kijkt er ook geen hond meer naar de streams.
Slim!
Dan maken ze een domme denkfout. Degenen die het meest naar de streams kijken, hebben de uitzendingen al lang en breed links laten liggen. Omdat de uitzendingen een totaal vertekend beeld van de 'realiteit' geven.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:12 schreef APK het volgende:
Misschien denken ze dat er meer mensen naar de uitzendingen gaan kijken omdat ze niet alles al op de streams hebben gezien...
DUS NIET, PWNDquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit gepost; dit is veroorzaakt door een foute merge.quote:Op donderdag 26 april 2007 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Anders rot jij even uit dit topic
Wij worden opgescheept met jouw gezeik, lijkt me iets belangrijker dan jouw AT
Maar iets zegt me dat jij daar vast anders over denkt![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:38 schreef Autoreply het volgende:
Godver. Geen mod die deze rommel uit m'n AT kan halen![]()
En wie ben jij om dat te beoordelenquote:Ik zie *alleen* maar rommel in jouw AT![]()
Met je sociale leven?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ik betaal al een jaar voor de streams
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:45 schreef APK het volgende:
Ik heb geen mailtje gehad. [afbeelding]
Hebben jullie soms allemaal die enquete ingevuld of bij Tien op het forum gepost?
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:40 schreef Napster het volgende:
Dan ga ik vana 4mei dus niet meer kijken
Boeiend is het toch niet meer
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:31 schreef kleinzusje het volgende:
Kun je de kosten aan Talpa declareren bij de AGIS ?
Ze hebben waarschijnlijk dat vinkje niet weggehaald bij "ontvang onze geweldige nieuwsbrief"quote:Op donderdag 26 april 2007 11:45 schreef APK het volgende:
Hebben jullie soms allemaal die enquete ingevuld of bij Tien op het forum gepost?
Ik heb ook niets gehadquote:Op donderdag 26 april 2007 11:45 schreef APK het volgende:
Daar ben je dan zeker wel even zoet mee geweest?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:27 schreef soylent het volgende:
[..]
En ik heb wel eens mongolen uitgescholen op de Tien-site
Dat is een never-ending story daarquote:Op donderdag 26 april 2007 14:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Daar ben je dan zeker wel even zoet mee geweest?
ELUONDE IK BEN ER MEE OP GEHUODEN WANT OP ENE GEGEVEN MOMEN KON IK NIE NORMAAL MEER PRATENquote:Op donderdag 26 april 2007 14:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Daar ben je dan zeker wel even zoet mee geweest?
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:30 schreef soylent het volgende:
[..]
ELUONDE IK BEN ER MEE OP GEHUODEN WANT OP ENE GEGEVEN MOMEN KON IK NIE NORMAAL MEER PRATEN
ALES WERD OPEENS IN KAPERS LOCK EN BIJ ELKE ZIN DIE IK ZIJ GING IK PLOSELING OVER JOHN DE MOL PRATEN WANT DIE KEN IK VAN TV EN IK KAN MESCHIEN NIET ZO GOED TYPEN MAAR IK WEET WEL HEEL GOET HOE JE EEN ZENDER MOET RUNNEN
OMDAT IK DAT ZO GOED KAN IS BASISHOOL OPLEIDING WEL GENOEG SNAP JE
JDM IS REIK SAT IK GA NIE BETALUH VOOR DE K*** STRIEMSquote:Op donderdag 26 april 2007 14:41 schreef soylent het volgende:!
Ik zal ze wel missen hoor die gekken. Elke zoveel tijd weer zo'n Tien'er die per ongeluk op fok registreert en gelijk begint te schreeuwen en schelden
Met betaalde streams zullen ze wel iets minder in getale worden.![]()
Dit kun je niet menen, Ben.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:42 schreef BENJOLA het volgende:
geen gezeik gewoon betalen en genieten van jaap
Zo had ik het nog niet bekeken..quote:Op donderdag 26 april 2007 17:59 schreef Soury het volgende:
Het komt er dus opneer dat de streamers voor de buikcorrectie van natas gaan betalen !!!
Grapjasssen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |