Zou een reden zijn om even te betalen om te zien dat Brian eruit wordt gegooid..........quote:Op donderdag 26 april 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Misschien moet Huub op 4 mei (beetje beroerd gekozen datum, okee) Brian maar een enorme knal voor z''n kop geven. Dan hebben we tenminste volop reden om geen streams meer te kijken.
Wie weet komt er wel een stream van belabberde kwaliteit die gratis blijft, deden ze bij BB ook dacht ik, zo kan je het toch nog een beetje in de gaten houden (als lokkertje om te betalen als er iets heftigs gebeurd).quote:Op woensdag 25 april 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
Ik heb het al vaker aangekaart, maar ik snap niet dat ze niet kiezen voor een VIP-systeem.
Dus: gratis streams met een relatief lage bandbreedte, en betaalde streams met een gegarandeerd goede performance (uiteraard voor zover Tien dat in de hand heeft).
Op de volgende stemmings-avond wil ik best een paar euro lappen, als ik dan ook maar zeker weet dat ik de streams fatsoenlijk kan volgen.
Anders rot jij even uit dit topicquote:Op donderdag 26 april 2007 01:13 schreef Autoreply het volgende:
Hoe moeilijk kan 't zijn. Mij gewoon ff deleten oid. Nou word ik opgescheept met bagger in een topic wat nog amper vol komt ook![]()
Ik zie *alleen* maar rommel in jouw ATquote:Op donderdag 26 april 2007 00:38 schreef Autoreply het volgende:
Godver. Geen mod die deze rommel uit m'n AT kan halen![]()
pwntquote:Op donderdag 26 april 2007 03:04 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik zie *alleen* maar rommel in jouw AT![]()
Misschien denken ze dat er meer mensen naar de uitzendingen gaan kijken omdat ze niet alles al op de streams hebben gezien...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef Copycat het volgende:
Er kijkt al geen hond naar de uitzendingen en straks kijkt er ook geen hond meer naar de streams.
Slim!
Dan maken ze een domme denkfout. Degenen die het meest naar de streams kijken, hebben de uitzendingen al lang en breed links laten liggen. Omdat de uitzendingen een totaal vertekend beeld van de 'realiteit' geven.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:12 schreef APK het volgende:
Misschien denken ze dat er meer mensen naar de uitzendingen gaan kijken omdat ze niet alles al op de streams hebben gezien...
DUS NIET, PWNDquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het komt niet uit de dikke duim .
Ik heb gebeld met De Gouden Kooi.
Vanaf maandag 9 april, 2de Paasdag
mag je per week een vergoeding van 1,50 betalen
voor het kijken naar de streams.
Ik heb hier nooit gepost; dit is veroorzaakt door een foute merge.quote:Op donderdag 26 april 2007 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Anders rot jij even uit dit topic
Wij worden opgescheept met jouw gezeik, lijkt me iets belangrijker dan jouw AT
Maar iets zegt me dat jij daar vast anders over denkt![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:38 schreef Autoreply het volgende:
Godver. Geen mod die deze rommel uit m'n AT kan halen![]()
En wie ben jij om dat te beoordelenquote:Ik zie *alleen* maar rommel in jouw AT![]()
Met je sociale leven?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ik betaal al een jaar voor de streams
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:45 schreef APK het volgende:
Ik heb geen mailtje gehad. [afbeelding]
Hebben jullie soms allemaal die enquete ingevuld of bij Tien op het forum gepost?
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:40 schreef Napster het volgende:
Dan ga ik vana 4mei dus niet meer kijken
Boeiend is het toch niet meer
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:31 schreef kleinzusje het volgende:
Kun je de kosten aan Talpa declareren bij de AGIS ?
Ze hebben waarschijnlijk dat vinkje niet weggehaald bij "ontvang onze geweldige nieuwsbrief"quote:Op donderdag 26 april 2007 11:45 schreef APK het volgende:
Hebben jullie soms allemaal die enquete ingevuld of bij Tien op het forum gepost?
Ik heb ook niets gehadquote:Op donderdag 26 april 2007 11:45 schreef APK het volgende:
Daar ben je dan zeker wel even zoet mee geweest?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:27 schreef soylent het volgende:
[..]
En ik heb wel eens mongolen uitgescholen op de Tien-site
Dat is een never-ending story daarquote:Op donderdag 26 april 2007 14:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Daar ben je dan zeker wel even zoet mee geweest?
ELUONDE IK BEN ER MEE OP GEHUODEN WANT OP ENE GEGEVEN MOMEN KON IK NIE NORMAAL MEER PRATENquote:Op donderdag 26 april 2007 14:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Daar ben je dan zeker wel even zoet mee geweest?
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:30 schreef soylent het volgende:
[..]
ELUONDE IK BEN ER MEE OP GEHUODEN WANT OP ENE GEGEVEN MOMEN KON IK NIE NORMAAL MEER PRATEN
ALES WERD OPEENS IN KAPERS LOCK EN BIJ ELKE ZIN DIE IK ZIJ GING IK PLOSELING OVER JOHN DE MOL PRATEN WANT DIE KEN IK VAN TV EN IK KAN MESCHIEN NIET ZO GOED TYPEN MAAR IK WEET WEL HEEL GOET HOE JE EEN ZENDER MOET RUNNEN
OMDAT IK DAT ZO GOED KAN IS BASISHOOL OPLEIDING WEL GENOEG SNAP JE
JDM IS REIK SAT IK GA NIE BETALUH VOOR DE K*** STRIEMSquote:Op donderdag 26 april 2007 14:41 schreef soylent het volgende:!
Ik zal ze wel missen hoor die gekken. Elke zoveel tijd weer zo'n Tien'er die per ongeluk op fok registreert en gelijk begint te schreeuwen en schelden
Met betaalde streams zullen ze wel iets minder in getale worden.![]()
Dit kun je niet menen, Ben.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:42 schreef BENJOLA het volgende:
geen gezeik gewoon betalen en genieten van jaap
Zo had ik het nog niet bekeken..quote:Op donderdag 26 april 2007 17:59 schreef Soury het volgende:
Het komt er dus opneer dat de streamers voor de buikcorrectie van natas gaan betalen !!!
Grapjasssen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |