Een tijdelijk slotje na 440 reacties shoomp?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:18 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb effe iets heel stoms gedaan, tijdelijk slotje.
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet wat je onder opgelost verstaat, maar dit topic heeft had posts in zich uit het "dingen die je pas jaren later begrepen hebt" topic...
Massdelete!quote:
Ga jij ook betalen? Ik zou zelf liever betalen aan een goede server met 4 streams op een pagina.quote:
Heeft: Tien gaat geld vragen voor de livestreams per 4 meiquote:
met full screen pop-up als je 1stream aankliktquote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga jij ook betalen? Ik zou zelf liever betalen aan een goede server met 4 streams op een pagina.
Je bedoelt de streams van 10? (sorry kom net terug van bezoek aan dierenarts). Zo ja, dat is dus ook waarvoor ik niet voel.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
[..]
met full screen pop-up als je 1stream aanklikt
hebben die dat, dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt de streams van 10? (sorry kom net terug van bezoek aan dierenarts). Zo ja, dat is dus ook waarvoor ik niet voel.
Geeft niet hoor, ik wist alleen niet precies wat er aan de hand was, dus ik meld het evenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:42 schreef shmoopy het volgende:
Christus zeg, ik was er een paar vergeten, kom even uit de gordijnen ofzo.![]()
Dat kan toch ook gewoon, of snap ik iets niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga jij ook betalen? Ik zou zelf liever betalen aan een goede server met 4 streams op een pagina.
Dat is nou juist de vraag. Ik weet niet hoe Tien ze toont: kun je allevier de streams tegelijk bekijken.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:50 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat kan toch ook gewoon, of snap ik iets niet?
Dat kan wel via een van de vele "onofficiele" DGK-streampagina's. Dat moet na de overgang naar betaald waarschijnlijk ook nog wel kunnen, al moeten die DGK-fans dan wel hun pagina erop aanpassen. Maar zo niet dan maakt iemand vast wel weer een andere pagina waar het kan.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nou juist de vraag. Ik weet niet hoe Tien ze toont: kun je allevier de streams tegelijk bekijken.
Ik heb nog nooit last gehad van bufferen, dus het kan heel goed zijn dat het probleem in de verbinding tussen je inbelprovider en Versatel ligt. Talpa kan daar niet veel aan doen (behalve Versatel en jouw provider meppen) en ik vrees dat er door het betalen weinig aan zal verbeteren. Beter licht je je provider in dat streams van het Versatel-netwerk niet goed doorkomen. En stap over als het klote blijftquote:Op woensdag 25 april 2007 21:30 schreef Domenica het volgende:
Dan is die kut buffer iig wel weg hoop ik, maar het blijft klote.
Het zou mooi zijn, maar het lijkt me sterk dat Talpa nog andere streampagina's toelaat. Toch zou ik zo'n server liever betalen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat kan wel via een van de vele "onofficiele" DGK-streampagina's. Dat moet na de overgang naar betaald waarschijnlijk ook nog wel kunnen, al moeten die DGK-fans dan wel hun pagina erop aanpassen. Maar zo niet dan maakt iemand vast wel weer een andere pagina waar het kan.
Die streampagina's doen niets anders dan linkjes plaatsen naar de echte streams van Talpa. Je komt daar dus niet in zonder betalen; maar als je betaalt kan je ook via zo'n streampagina kijken.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn, maar het lijkt me sterk dat Talpa nog andere streampagina's toelaat. Toch zou ik zo'n server liever betalen.
Niet te geloven dit. Dus ze gaan het echt flikken. Wat een stellentje idioten. Ik ga eigenlijk hopen dat dat het einde van het programma betekent. Echt een lage streek om na zo lange tijd opeens geld te gaan vragenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Zo te zien gaat Nicolaas ook weg voor er betaald moet worden.![]()
Welkom bij Tienquote:Op woensdag 25 april 2007 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet te geloven dit. Dus ze gaan het echt flikken. Wat een stellentje idioten. Ik ga eigenlijk hopen dat dat het einde van het programma betekent. Echt een lage streek om na zo lange tijd opeens geld te gaan vragen
Streams opnemen is altijd mogelijk. De hamvraag hier is echter, hoe werkt de DRM. Als je voor een week betaald dan krijg je een licentie met een time-stamp, maar die wordt wel op je HD opgeslagen, dus je kan dan FairUse4WM gebruiken om de licentie te strippen. En vervolgens kan je er dus fragmenten uithalen en op Youtube plaatsen. Maar ik denk dat ze actief filmpjes gaan zoeken en deleten op Youtube en Google. Maar gelukkig zijn er altijd nog file-servers in rusland, polen, hungarije en aziequote:Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef F04 het volgende:
Jammer.Waarschijnelijk kan je ook niks meer opnemen.
Waarom denk je dat die 4 euro per maand relatief goedkoop is?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
Die 4 euro per maand vind ik niet meer dan normaal, voor zo`n duur project.
Ik betaal dus gewoon.
Ik hoop alleen wel, dat die hinderlijke reclame voor het (her) openen van de stream op de tiensite dan zullen verdwijnen.
Het zal wel meevallen denk ik. Ze zijn er nu ook van op de hoogte, de bewoners bekijken zelf de filmpjes...quote:Op woensdag 25 april 2007 23:29 schreef Mika25 het volgende:
Maar ik denk dat ze actief filmpjes gaan zoeken en deleten op Youtube en Google.
Hoeveel programma's zijn er dan met live streamsquote:Op woensdag 25 april 2007 21:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ach, die vier euro kan ik wel missen. Maar als dit een succes wordt zullen we ook voor andere programma's gaan moeten betalen ben ik bang.
Zou een reden zijn om even te betalen om te zien dat Brian eruit wordt gegooid..........quote:Op donderdag 26 april 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Misschien moet Huub op 4 mei (beetje beroerd gekozen datum, okee) Brian maar een enorme knal voor z''n kop geven. Dan hebben we tenminste volop reden om geen streams meer te kijken.
Wie weet komt er wel een stream van belabberde kwaliteit die gratis blijft, deden ze bij BB ook dacht ik, zo kan je het toch nog een beetje in de gaten houden (als lokkertje om te betalen als er iets heftigs gebeurd).quote:Op woensdag 25 april 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
Ik heb het al vaker aangekaart, maar ik snap niet dat ze niet kiezen voor een VIP-systeem.
Dus: gratis streams met een relatief lage bandbreedte, en betaalde streams met een gegarandeerd goede performance (uiteraard voor zover Tien dat in de hand heeft).
Op de volgende stemmings-avond wil ik best een paar euro lappen, als ik dan ook maar zeker weet dat ik de streams fatsoenlijk kan volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |