Omdat het programma niet nog een jaar gaat durenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:43 schreef ThomasCrown het volgende:
Waarom is er geen jaar abonnement?
Ik neem aan dat jijquote:Op woensdag 25 april 2007 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien moeten we overstappen op p2pTV![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=p2ptv&meta=
http://www.hccmagazine.nl/index.cfm?fuseaction=home.showArtikelen&id=49531
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil best betalen voor de streams, als betalende gebruiker eis ik een aantal dingen, natuurlijk:De douches en WC's worden volgehangen met camera's. De bewoners mogen geen sex meer hebben onder de dekens. Alles dient open en bloot te gebeuren in een speciaal hiervoor ingerichte kamer. Sylvia is verplicht om te gaan sexen met een miljonair naar keuze. Ook dit moet verplicht in de daarvoor ingerichte kamer gedaan worden. Jaap en Natasia zijn verplicht om ten allen tijde hun kleren aan te houden. Fysiek geweld is toegestaan zolang beide personen bij bewustzijn blijven. Wordt iemand bewusteloos geslagen, geschopt of gegooid dan is het pas exit miljonair. Verder is alles 'fair game'. La fête blanche wordt overgedaan. maar dit keer wordt het een feest met alleen mooie naakte vrouwen.
Ware het niet dat we ook al braaf maandelijks SMS-en om Tien te spekken.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef StephanL het volgende:
Op zich 4 euro per maand is niks
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil best betalen voor de streams, als betalende gebruiker eis ik een aantal dingen, natuurlijk:De douches en WC's worden volgehangen met camera's. De bewoners mogen geen sex meer hebben onder de dekens. Alles dient open en bloot te gebeuren in een speciaal hiervoor ingerichte kamer. Sylvia is verplicht om te gaan sexen met een miljonair naar keuze. Ook dit moet verplicht in de daarvoor ingerichte kamer gedaan worden. Jaap en Natasia zijn verplicht om ten allen tijde hun kleren aan te houden. Fysiek geweld is toegestaan zolang beide personen bij bewustzijn blijven. Wordt iemand bewusteloos geslagen, geschopt of gegooid dan is het pas exit miljonair. Verder is alles 'fair game'. La fête blanche wordt overgedaan. maar dit keer wordt het een feest met alleen mooie naakte vrouwen.
Als ik ze gratis door kan sturen gaat het gewoon door, anders stop ik er idd mee.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
stop zet, ook al wordt ervoor betaald.
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef blomst het volgende:
Dus we gaan met zijn allen afkicken van de Gouden Kooi![]()
Waarschijnlijk hebben ze al een manier bedacht om je dat te verhinderen.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik ze gratis door kan sturen gaat het gewoon door, anders stop ik er idd mee.
Waarom geef je dit topic een schop omhoog als er voor de definitieve informatie (dit keer wel van een betrouwbare bron) al een topic is?? Betaalde streams vanaf 4 meiquote:Op woensdag 25 april 2007 18:21 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
vanaf 4 mei betalen zijonline had toch een beetje gelijk![]()
Inderdaad ¤.0,13 per dag. Lekker interessant, ik maak me daar echt niet druk om.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef StephanL het volgende:
Op zich 4 euro per maand is niks
Boycotten ?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:59 schreef Liess het volgende:
Nou Tien, daar gaan al je Die Hards.... Na 4 mei ga ik de TV uitzendingen Boycotten!
* Palma mag geen tekst meer, alleen haar werk doen, ook haar onderdaqnen Herma en brenda geen tekst.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:47 schreef ThomasCrown het volgende:
[..]Telefoongesprekken (met achter) mogen niet meer gemuted worden Geen streamlocks meer Hele dag 4 streams
Gaat niet om het geld meer om het princiepe....quote:Op woensdag 25 april 2007 19:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Inderdaad ¤.0,13 per dag. Lekker interessant, ik maak me daar echt niet druk om.
Ik neem aan dat ze je niet toestaan de beelden door te sturen, ook al betaal je er zelf (via ons bijvoorbeeld) wel voor.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik ze gratis door kan sturen gaat het gewoon door, anders stop ik er idd mee.
Het is niet veel geld. Maar als ik het goed zie, is het via die Tien site toch ook zo dat je maar 1 stream kunt kiezen? Wij zijn heel erg verwend met vier in een venster.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze al een manier bedacht om je dat te verhinderen.
Of dat nou technisch of juridisch is.
Ik kan het nog steeds niet geloven.
Ik ben zelf een verslaafde, maar dát kickt mij spontaan af.
Ik heb geen bericht gehad van Talpa dat ze m'n "wallet" gevuld hebben... nou heb ik me ook niet opgegeven voor die nieuwsbrief, maar ik heb daar al wel een account sinds DGK bestaat...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:03 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb geloof ik nog 400 euro beltegoed op mijn mobieldus ik denk er nog even over. Eigenlijk tegen mijn principes om er voor te betalen, maar 4 euro per maand mis ik niet eens
![]()
![]()
Zowiezo kan iedereen toch 1 maand nog kijken, dus eigenlijk is het pas vanaf 4 juni en ik ga 12 juni trouwen en daarna op vakantie. Daarna zien we wel weer of het uberhaupt nog bestaat.![]()
Ook geen mail gehadquote:Op woensdag 25 april 2007 19:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik heb geen bericht gehad van Talpa dat ze m'n "wallet" gevuld hebben... nou heb ik me ook niet opgegeven voor die nieuwsbrief, maar ik heb daar al wel een account sinds DGK bestaat...
Ben dus beniewd of het voor mij dan ook de eerste maand gratis is
Is het niet zo dat je een licentie krijgt die aan een IP gehangen wordt oidquote:Op woensdag 25 april 2007 18:55 schreef HiDiHo het volgende:
ben ik ff blij dat ik al een week of 2 zo goed als afgekickt benquote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef blomst het volgende:
Dus we gaan met zijn allen afkicken van de Gouden Kooi![]()
bedoel je hier?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:06 schreef Dagonet het volgende:
Hoe rijmt dit trouwens met dat cease en desist gedoe van een tijdje terug omdat iemand er geld voor vroeg "en we het juist gratis aanboden".
hier staat niet veel info inquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:16 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Het gaat erom dat deze site geld vroeg voor content die wij gratis aanbieden.
Zou kunnen idd, maar dan moet je wel eerst de licentie van tien.tv hebben.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je een licentie krijgt die aan een IP gehangen wordt oid
Dat je dus gewoon via jullie sites kunt blijven kijken als je betaalt?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
Zou kunnen idd, maar dan moet je wel eerst de licentie van tien.tv hebben.
Maar het lijkt me sterk dat het per IP gaat, ik denk eerder dat je in moet loggen op tien.tv
zodoende kan je ook op andere pc's kijken via je eigen account. Je hebt er immers voor betaald, kunnen ze je moeilijk verbieden niet op andere pc's te kijken.
Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 19:23 schreef Repeat het volgende:
Ik heb medelijden met de mensen die hier geld voor over hebben.
Ze gaan vast nog wel even een leuke smakeloze ruzie organiseren op 4 mei om de betalers tevreden te houden.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:31 schreef Soury het volgende:
4 mei is dodenherdenking ... En 5 mei bevrijdingsdag... Wat een stom moment om te laten betalen om die ........ te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |