ik hoop hetquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:58 schreef Gert het volgende:
zijonline is geen bron. Hun "berichten" zijn net zo geloofwaardig als wanneer ik m'n demente tante wat in laat typen.
Waarom zouden ze zoiets uit hun duim zuigenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:58 schreef Gert het volgende:
zijonline is geen bron. Hun "berichten" zijn net zo geloofwaardig als wanneer ik m'n demente tante wat in laat typen.
Omdat ze zo toch al weer 500 bannerviews hebben van DGK leesvolkquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:02 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zoiets uit hun duim zuigen
iddquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Dan is dat het einde van het programma..alsof iemand dan nog kijkt.
Aandacht, sensatie. Lekker streamertjes over de zeik krijgen, lachen joh. Gisteren verzonnen in de kroeg, dit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:02 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zoiets uit hun duim zuigen
Het komt niet uit de dikke duim .quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het komt niet uit de dikke duim .
Ik heb gebeld met De Gouden Kooi.
Vanaf maandag 9 april, 2de Paasdag
mag je per week een vergoeding van 1,50 betalen
voor het kijken naar de streams.
Het is op vrijwillige basis?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is de mag eigenlijk moeten als je streams wilt zien?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, DGK noemt het sponsoring...quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
Ja, DGK noemt het sponsoring...
Niet te geloven dat een bericht op zij online zo serieus genomen wordt... ik kan me nog voorstellen ook dat de redactie helemaal dubbel ligt van het lachen en het dus direct bevestigt als er weer iemand belt.
Waarschijnlijk minder streamers die de 1,50 per week willen betalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
Het zou overigens wel heerlijk rustig worden in de COS![]()
Als je streams wilt blijven volgen,quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef Marrije het volgende:
Is de mag eigenlijk moeten als je streams wilt zien?
Daar wordt dagelijks een uitzending-topic voor geopend, dus dan hebben ze niets in de COS te zoeken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk minder streamers die de 1,50 per week willen betalen.
Maar de cos zal altijd wel bezocht worden,
door TV-kijkers die hun reactie geven op tv-uitzendingen,
op beelden die streamers al 5 dagen eerder zagen.
Ik houd van duidelijkheid,quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
Of ze zijn die telefoontjes sowieso zat .
Zoals een blinde (oud)collega van mijn vader altijd zegt: Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik houd van duidelijkheid,
dus heb ik gebeld naar De Gouden Kooi.
Net als bij BB-Belgie moet je betalen om naar de streams te kijken.
Zal wel gewoon een code opvragen via SMS worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
Maar wellicht willen ze gelijk een creditcard / non-creditcard houders schifting maken, want niet alle banken werken met Ideal...
Als er tig van die telefoontjes komen, gebaseerd op een zij online artikel??quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:58 schreef APK het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een code opvragen via SMS worden.
En waarom zou de persvoorlichter van DGK over zoiets liegen
Ok.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Als je streams wilt blijven volgen,
moet je betalen.
Ik denk eerder dat er maximaal 1000 mensen willen gaan betalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:04 schreef Mika25 het volgende:
Stel dat er 20.000 betalende streamers zijn, wat een realistisch aantal is. Dan heb je dus 30.000 euro inkomsten per week (120.000 per maand) en dat telt aardig aan...
Denk niet dat dit nieuws zo nep isquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:42 schreef Brici het volgende:
is toch nep dit nieuws
En die kijkcijfers vind ik niet zo gek er gebeurd bijna niets meer behalve gisteren en vanochtend maar ik wil een nieuwe bewoner das toch veeeel leukerdan dat saaie gedoe allemaal.
Voor streams van Sylvia is een stilstaand beeld genoegquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:13 schreef Lieve het volgende:
Natuurlijk wil ik dan ook geen haperende streams meer.
Geeft nix, inmiddels is dit topic een bron van vermaak, vooral doordat users roepen dat ze wel willen betalen als het programma er dan ook maar uit komt te zien zoals zij willenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dit hele verhaal is al uitvoerig besproken op de Gouden Kooi site vannacht en ook inmiddels ontkracht door 10 zelf.
Heb je daar een bron van?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dit hele verhaal is al uitvoerig besproken op de Gouden Kooi site vannacht en ook inmiddels ontkracht door 10 zelf.
Het Talpa-forum heeft mods?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:39 schreef Leandra het volgende:
Verder dan een ontkennende mod op het 10 forum heb ik iig nog niets gevonden...
Yep.... hoe denk je dat die Talpa-rejects hier terecht zijn gekomen... als ze nooit verbannen waren dan zaten ze daar nog steeds.quote:
A) 20.000 betalende streamers is niet realistisch. Denk eerder aan 2.000.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:04 schreef Mika25 het volgende:
Stel dat er 20.000 betalende streamers zijn, wat een realistisch aantal is. Dan heb je dus 30.000 euro inkomsten per week (120.000 per maand) en dat telt aardig aan...
Ik denk dat het gaat om het percentage dat de overstap maakt van gratis naar betaalde streams, ik denk dat de amerikanen die het concept gekocht hebben zeer geinteresseerd zijn in dat soort cijfersquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
A) 20.000 betalende streamers is niet realistisch. Denk eerder aan 2.000.
B) Het levert zelfs met 20.000 kijkers dus geen fluit op in relatie tot de kosten.
Niemand weet hoe lang het nog gaat duren, dus het zou eventueel aardig kunnen oplopenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:12 schreef baskabel4 het volgende:
1 euro 50 is niks....
En onze eigen tuinfluitert heeft ook gebeld en tegen hem zeiden ze dat het wel waar is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef MissJil het volgende:
Volgens een bericht op nowlive.eu is het niet waar!
Er stond dat ze gebeld hadden vandaag met tien en dat er werd denied dat er betaalt moest worden.
Ik zie net dat het bericht is verwijderd en topic gesloten![]()
najah, het stond er wel![]()
Als het waar zou zijn die ontkenning, dan lijkt mij dat er weinig aanleiding is om dat blijde nieuws te verwijderen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef MissJil het volgende:
Er stond dat ze gebeld hadden vandaag met tien en dat er werd denied dat er betaalt moest worden.
najah, het stond er wel![]()
haha, ja idd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
En onze eigen tuinfluitert heeft ook gebeld en tegen hem zeiden ze dat het wel waar is.
Even afwachten dus.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:48 schreef MissSomebody het volgende:
Geld vragen voor streams...![]()
Nog even en ze mogen geld bieden om te willen kijken naar dat zooitje ongeregeld![]()
MissJil, Graag zou ik willen dat het bekijken van de streams gratis blijven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef MissJil het volgende:
Wil jij écht betalen om naar een pijpende Eric te kijken? Of een zwetende Jaap?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:13 schreef Lieve het volgende:
Natasja, Brtainless en Amoebe eruit ( die wil ik niet meer horen , zien of weten dat ze in leven zijn ...en dan ik denk erover.
Wat een gillerquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
MissJil, Graag zou ik willen dat het bekijken van de streams gratis blijven.
Op De Tien Site waren bezoekers ervan overtuigd dat het maandag betalen is.
Ik houd niet van halve verhalen ,
dus ik heb voor het eerst 035-5399841 gebeld.
Marrije de productiemedewerkster vertelde mij dat er vanaf 9 april,
maandag , er 24 uur per dag 4 streams te bekijken zijn voor 1,50 per week.
En dat de betalingswijze en verder uitleg op de tiensite komt.
Hopelijk zijn het broodjes aap verhalen, komt het uit een dikke duim of
heeft medewerkster Marrije van De Gouden Kooi een hele lange groeiende neus.........
Wij zien het wel maandag 8 april.
Ik heb niet gezegt dat ik je niet geloofquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
MissJil, Graag zou ik willen dat het bekijken van de streams gratis blijven.
Op De Tien Site waren bezoekers ervan overtuigd dat het maandag betalen is.
dus ik heb voor het eerst 035-5399841 gebeld.
Marrije de productiemedewerkster vertelde mij dat er vanaf 9 april,
maandag , er 24 uur per dag 4 streams te bekijken zijn voor 1,50 per week.
En dat de betalingswijze en verder uitleg op de tiensite komt.
Hopelijk zijn het broodjes aap verhalen, komt het uit een dikke duim of
heeft medewerkster Marrije van De Gouden Kooi een hele lange groeiende neus.........
Wij zien het wel maandag 8 april.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef carpediem23 het volgende:
Hmm vreemd dat er betaald moet worden, of dit is omdat dan toch Nena komt. Ze geld willen verdienen aan deze ruzies, want het is wel de meest intressante verhaallijn. Daarnaast ben ik van mening dat Tien/Talpa met Nena een contract heeft afgesloten, mooie meid, beetje publieks trekker en daarom weer een beroep op haar doen. Misschien mocht ze wel even een break......even het huis uit voor 2 maand.
Maar ik heb ook via via gehoord dat ze bij de KLM cityhopper heeft gesolliciteerd.
Tja, waarschijnlijk heeft ze 'Weet ik niet' als antwoord gegeven op elke vraag bij het het sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef carpediem23 het volgende:
Maar ik heb ook via via gehoord dat ze bij de KLM cityhopper heeft gesolliciteerd.
zou best eens kunnen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef carpediem23 het volgende:
Hmm vreemd dat er betaald moet worden, of dit is omdat dan toch Nena komt. Ze geld willen verdienen aan deze ruzies, want het is wel de meest intressante verhaallijn. Daarnaast ben ik van mening dat Tien/Talpa met Nena een contract heeft afgesloten, mooie meid, beetje publieks trekker en daarom weer een beroep op haar doen. Misschien mocht ze wel even een break.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef carpediem23 het volgende:
vraag: Hebben jullie ook Cola-Light? Nena: Weet ik niet
vraag: Waar vliegen we nu? Nena: boven de zee....ofzo
Nee, vind Nena juist een leuke, gezellige meid.
Heel slim inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef Urquhart het volgende:
Dan draaien ze het programma de nek om, lekker handig John
ik denk niet dat een lulverhaal is maar ik weet ook niet of waar is ( ik hoop dat het niet waar is maar we zullen het wel zien )quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:47 schreef deechte het volgende:
Gewoon een lulverhaal
Zeer slim ja, mensen die streamen kijken toch niet naar de uitzendingen omdat dat oud nieuws is. als je nou voor de streams moet betalen zullen meer mensen de uitzending bekijken wat weer extra geld oplevert voor talpaquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:42 schreef APK het volgende:
Donderdag 5 April 2007
10:14 - 39.000 (madl: 7.3)
19:29 - 240.000 (madl: 5.4)
00:56 - 34.000 (madl: 4.4)
Lekker slim ook om geld te gaan vragen nu de kijkcijfers bijna gehalveerd zijn.![]()
Stuwardessen zijn er ook om naar iets moois te kunnen kijken onder het vliegen, niet om antwoord te geven op moeilijke vragenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef carpediem23 het volgende:
vraag: Hebben jullie ook Cola-Light? Nena: Weet ik niet
vraag: Waar vliegen we nu? Nena: boven de zee....ofzo
Nee, vind Nena juist een leuke, gezellige meid.
neequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:30 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zeer slim ja, mensen die streamen kijken toch niet naar de uitzendingen omdat dat oud nieuws is. als je nou voor de streams moet betalen zullen meer mensen de uitzending bekijken wat weer extra geld oplevert voor talpa
Dat kan wel zijn, maar ik heb er toch maar een mailtje naar 10 aan gewaagd en onderstaand antwoord bevredigt mij allerminst.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
ZijOnline, onbetrouwbaar.
De komende tijd kunnen wij nog gratis gebruik maken van de streams .quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:02 schreef tuinfluiter het volgende:
dus ik heb voor het eerst DGK- 035-5399841 gebeld.
Marrije de productiemedewerkster van DGK vertelde mij dat er vanaf 9 april,
er 24 uur , 4 streams te bekijken zijn voor 1,50 per week.
En dat de betalingswijze en verder uitleg op de Tiensite komt.
Wij zien het wel maandag 9 april.
gelukkig maarquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De komende tijd kunnen wij nog gratis gebruik maken van de streams .
Het is nog niet rond,
of is niet rond te krijgen.
Talpa kan nog geen garanties geven voor
een goedwerkend 24 uurs streamplezier,
en de streamer wilt wel waar voor het geld.
Na andere berichten van Sly/Ewald van nowlive.eu,
heb ik voor de tweede keer gebeld met Talpa 035-5333333
en DGK 035-5399841.
Antwoord
Voorlopig vrij gratis streamplezier.![]()
Toekomst ?
Waarschijnlijk toch betaling voor 4 goedwerkende streams 24/7.
Zal vast via SMS of 0900 zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:47 schreef ericahysterica het volgende:
tsjah wat gaan we doen met onze 1,50 permaandverslaving........lijm snuiven is duurder natuurlijk maarrrrrrr voyeurisme mag wel wat kosten....toch???????
en wat denk je van oldies met narcistische trekjes op Fokforums dat is toch topvermaak> ik als newbie moet hier heel erg om lachten dus ik zeg ik hou dr wel van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAAR KAN IK DIE 1,50 OVERMAKEN?????????????
of via je bankrekeningquote:Op maandag 9 april 2007 20:45 schreef F04 het volgende:
[..]
Zal vast via SMS of 0900 zijn.
Tsja, jammer dat je ervoor moet betalen hé. John heeft wel genoeg geld.
Zet mij er dan ook rustig bij, mijn gedachtegang was precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
oke ik ga mezelf ff quoten in het superdomme opmerkingen topic
genoeg mensen maar het is nog gratis, pas betalen in de toekomstquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef partyyboyy het volgende:
Wie gaat er nu voor betalen om naar oninteressante mensen te kijken?
Ik denk dat zo'n 2000 mensen regelmatig de streams volgen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef carpediem23 het volgende:
Waar kun je zien hoeveel mensen de streams dagelijks bekijken. TV trekt niet zo heel veel.
ik denk eerder 20.000 mensen regelmatig de streams volgenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n 2000 mensen regelmatig de streams volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |