Waarschijnlijk minder streamers die de 1,50 per week willen betalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
Het zou overigens wel heerlijk rustig worden in de COS![]()
Als je streams wilt blijven volgen,quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef Marrije het volgende:
Is de mag eigenlijk moeten als je streams wilt zien?
Daar wordt dagelijks een uitzending-topic voor geopend, dus dan hebben ze niets in de COS te zoeken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk minder streamers die de 1,50 per week willen betalen.
Maar de cos zal altijd wel bezocht worden,
door TV-kijkers die hun reactie geven op tv-uitzendingen,
op beelden die streamers al 5 dagen eerder zagen.
Ik houd van duidelijkheid,quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
Of ze zijn die telefoontjes sowieso zat .
Zoals een blinde (oud)collega van mijn vader altijd zegt: Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik houd van duidelijkheid,
dus heb ik gebeld naar De Gouden Kooi.
Net als bij BB-Belgie moet je betalen om naar de streams te kijken.
Zal wel gewoon een code opvragen via SMS worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
Maar wellicht willen ze gelijk een creditcard / non-creditcard houders schifting maken, want niet alle banken werken met Ideal...
Als er tig van die telefoontjes komen, gebaseerd op een zij online artikel??quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:58 schreef APK het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een code opvragen via SMS worden.
En waarom zou de persvoorlichter van DGK over zoiets liegen
Ok.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Als je streams wilt blijven volgen,
moet je betalen.
Ik denk eerder dat er maximaal 1000 mensen willen gaan betalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:04 schreef Mika25 het volgende:
Stel dat er 20.000 betalende streamers zijn, wat een realistisch aantal is. Dan heb je dus 30.000 euro inkomsten per week (120.000 per maand) en dat telt aardig aan...
Denk niet dat dit nieuws zo nep isquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:42 schreef Brici het volgende:
is toch nep dit nieuws
En die kijkcijfers vind ik niet zo gek er gebeurd bijna niets meer behalve gisteren en vanochtend maar ik wil een nieuwe bewoner das toch veeeel leukerdan dat saaie gedoe allemaal.
Voor streams van Sylvia is een stilstaand beeld genoegquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:13 schreef Lieve het volgende:
Natuurlijk wil ik dan ook geen haperende streams meer.
Geeft nix, inmiddels is dit topic een bron van vermaak, vooral doordat users roepen dat ze wel willen betalen als het programma er dan ook maar uit komt te zien zoals zij willenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dit hele verhaal is al uitvoerig besproken op de Gouden Kooi site vannacht en ook inmiddels ontkracht door 10 zelf.
Heb je daar een bron van?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dit hele verhaal is al uitvoerig besproken op de Gouden Kooi site vannacht en ook inmiddels ontkracht door 10 zelf.
Het Talpa-forum heeft mods?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:39 schreef Leandra het volgende:
Verder dan een ontkennende mod op het 10 forum heb ik iig nog niets gevonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |