Yep.... hoe denk je dat die Talpa-rejects hier terecht zijn gekomen... als ze nooit verbannen waren dan zaten ze daar nog steeds.quote:
A) 20.000 betalende streamers is niet realistisch. Denk eerder aan 2.000.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:04 schreef Mika25 het volgende:
Stel dat er 20.000 betalende streamers zijn, wat een realistisch aantal is. Dan heb je dus 30.000 euro inkomsten per week (120.000 per maand) en dat telt aardig aan...
Ik denk dat het gaat om het percentage dat de overstap maakt van gratis naar betaalde streams, ik denk dat de amerikanen die het concept gekocht hebben zeer geinteresseerd zijn in dat soort cijfersquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
A) 20.000 betalende streamers is niet realistisch. Denk eerder aan 2.000.
B) Het levert zelfs met 20.000 kijkers dus geen fluit op in relatie tot de kosten.
Niemand weet hoe lang het nog gaat duren, dus het zou eventueel aardig kunnen oplopenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:12 schreef baskabel4 het volgende:
1 euro 50 is niks....
En onze eigen tuinfluitert heeft ook gebeld en tegen hem zeiden ze dat het wel waar is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef MissJil het volgende:
Volgens een bericht op nowlive.eu is het niet waar!
Er stond dat ze gebeld hadden vandaag met tien en dat er werd denied dat er betaalt moest worden.
Ik zie net dat het bericht is verwijderd en topic gesloten![]()
najah, het stond er wel![]()
Als het waar zou zijn die ontkenning, dan lijkt mij dat er weinig aanleiding is om dat blijde nieuws te verwijderen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef MissJil het volgende:
Er stond dat ze gebeld hadden vandaag met tien en dat er werd denied dat er betaalt moest worden.
najah, het stond er wel![]()
haha, ja idd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
En onze eigen tuinfluitert heeft ook gebeld en tegen hem zeiden ze dat het wel waar is.
Even afwachten dus.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:48 schreef MissSomebody het volgende:
Geld vragen voor streams...![]()
Nog even en ze mogen geld bieden om te willen kijken naar dat zooitje ongeregeld![]()
MissJil, Graag zou ik willen dat het bekijken van de streams gratis blijven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef MissJil het volgende:
Wil jij écht betalen om naar een pijpende Eric te kijken? Of een zwetende Jaap?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:13 schreef Lieve het volgende:
Natasja, Brtainless en Amoebe eruit ( die wil ik niet meer horen , zien of weten dat ze in leven zijn ...en dan ik denk erover.
Wat een gillerquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
MissJil, Graag zou ik willen dat het bekijken van de streams gratis blijven.
Op De Tien Site waren bezoekers ervan overtuigd dat het maandag betalen is.
Ik houd niet van halve verhalen ,
dus ik heb voor het eerst 035-5399841 gebeld.
Marrije de productiemedewerkster vertelde mij dat er vanaf 9 april,
maandag , er 24 uur per dag 4 streams te bekijken zijn voor 1,50 per week.
En dat de betalingswijze en verder uitleg op de tiensite komt.
Hopelijk zijn het broodjes aap verhalen, komt het uit een dikke duim of
heeft medewerkster Marrije van De Gouden Kooi een hele lange groeiende neus.........
Wij zien het wel maandag 8 april.
Ik heb niet gezegt dat ik je niet geloofquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
MissJil, Graag zou ik willen dat het bekijken van de streams gratis blijven.
Op De Tien Site waren bezoekers ervan overtuigd dat het maandag betalen is.
Ik houd niet van halve verhalen ,
dus ik heb voor het eerst 035-5399841 gebeld.
Marrije de productiemedewerkster vertelde mij dat er vanaf 9 april,
maandag , er 24 uur per dag 4 streams te bekijken zijn voor 1,50 per week.
En dat de betalingswijze en verder uitleg op de tiensite komt.
Hopelijk zijn het broodjes aap verhalen, komt het uit een dikke duim of
heeft medewerkster Marrije van De Gouden Kooi een hele lange groeiende neus.........
Wij zien het wel maandag 8 april.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef carpediem23 het volgende:
Hmm vreemd dat er betaald moet worden, of dit is omdat dan toch Nena komt. Ze geld willen verdienen aan deze ruzies, want het is wel de meest intressante verhaallijn. Daarnaast ben ik van mening dat Tien/Talpa met Nena een contract heeft afgesloten, mooie meid, beetje publieks trekker en daarom weer een beroep op haar doen. Misschien mocht ze wel even een break......even het huis uit voor 2 maand.
Maar ik heb ook via via gehoord dat ze bij de KLM cityhopper heeft gesolliciteerd.
Tja, waarschijnlijk heeft ze 'Weet ik niet' als antwoord gegeven op elke vraag bij het het sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:33 schreef carpediem23 het volgende:
Maar ik heb ook via via gehoord dat ze bij de KLM cityhopper heeft gesolliciteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |