Ja ik ook hoor. Ben echt geen aggressief persoon maar Amanda zou ik echt kunnen vermoorden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik zou anders héel erg kwaad worden als ik ruzie moet maken met zo'n iqloos stuk vreten... puur uit irritatie van haar domheid zal ik haar die hele villa doorschoppen.![]()
Maak er een DGK Fok!-Meet video avond van!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk jij dan even een paar filmpjes van huub terug![]()
Nou, inderdaad!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:53 schreef VirtualPOM het volgende:
Als Brian een rat is is Huub een vampiervleermuis
En dan ben je niet agressiefquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Ben echt geen aggressief persoon maar Amanda zou ik echt kunnen vermoorden.
En Eric een flikker (en wijs me niet op de 'forum regelementen'quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:53 schreef VirtualPOM het volgende:
Als Brian een rat is is Huub een vampiervleermuis
Ik denk dat haar moeder nou ook niet bepaald niveautje Einstein heeft. Hoe heeft ze anders zo'n gedrocht kunnen voortbrengen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:53 schreef havefun het volgende:
Amanda is zich nu toch ook bewust dat haar moeder of zus kunnen meekijken> ?
Hoe dom kan je zijn
Behalve Natasia vergelijken met een Aapquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
En Eric een flikker (en wijs me niet op de 'forum regelementen'over DGK bewoners mag je alles zeggen volgens de MOD)
Amanda is een mooie vrouw hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef Sense het volgende:
[..]
Ik denk dat haar moeder nou ook niet bepaald niveautje Einstein heeft. Hoe heeft ze anders zo'n gedrocht kunnen voortbrengen?
De keuze moet unaniem zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:54 schreef bob_marley het volgende:
he maare... moet erik nou weg of niet er waren toch een meerderheid aan stemmen om hem te laten oprotten what happend?
het moet unaniem zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:54 schreef bob_marley het volgende:
he maare... moet erik nou weg of niet er waren toch een meerderheid aan stemmen om hem te laten oprotten what happend?
http://www.youtube.com/watch?v=Vs_4V2xPuRUquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
Waar is het filmpje van de vermeende wederzijdse kopstoten dan?
Staat niet in de update.
Amanda mag Eric gewoon niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze zijn een beetje in de war tussen homofobie en discriminatie. Discrimineren is iem. achterstellen op grond van zijn kleur of seksuele geaardheid. Amanda is gewoon homofoob.
Ja of dat heeft ze wel, en ze schaamt zich zo erg voor der dochter dat ze dáarom niet de Kooi in komt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef Sense het volgende:
[..]
Ik denk dat haar moeder nou ook niet bepaald niveautje Einstein heeft. Hoe heeft ze anders zo'n gedrocht kunnen voortbrengen?
Flikker staat in het ABN woordenboek, dus dat mag je gerust zeggen. Bovendien zie ik bepaalde mensen hier soms schelden als een bootwerker, dus dit valt mee hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
En Eric een flikker (en wijs me niet op de 'forum regelementen'over DGK bewoners mag je alles zeggen volgens de MOD)
Ik wijs je bij deze op de forum regelementen,quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Dit is de verkeerde, van 1 kantquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef fredfik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vs_4V2xPuRU
Nee hoor ze zegt constant dat ze niks tegen homo's heeft, maar alleen iets tegen ericquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze zijn een beetje in de war tussen homofobie en discriminatie. Discrimineren is iem. achterstellen op grond van zijn kleur of seksuele geaardheid. Amanda is gewoon homofoob.
Inderdaad, ik snap al die ophef niet zo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef VirtualPOM het volgende:
Flikker staat in het ABN woordenboek, dus dat mag je gerust zeggen. Bovendien zie ik bepaalde mensen hier soms schelden als een bootwerker, dus dit valt mee hoor![]()
Die wordt nog steeds gepestquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:57 schreef NotoriousJw het volgende:
Waar is die 'flikker' nu eigenlijk? Ligt ie weer in z'n blote kontje te wachten op Huubje![]()
Hij wordt toegezongen "Huub niet hier stille Eric"quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:57 schreef NotoriousJw het volgende:
Waar is die 'flikker' nu eigenlijk? Ligt ie weer in z'n blote kontje te wachten op Huubje![]()
Ze is idd. nog nooit op bezoek geweest, en ik zie ook nooit dat Amanda brieven van haar krijgt oid. (of heb ik iets gemist?). Vreemd...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja of dat heeft ze wel, en ze schaamt zich zo erg voor der dochter dat ze dáarom niet de Kooi in komt.![]()
Edit - Nee,dat zal ze vast niet hebben.
ja schat, je hebt nu de Brian modus te pakken, familie?quote:
Probeer ze dat hier maar eens aan hun verstand te brengen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Flikker staat in het ABN woordenboek, dus dat mag je gerust zeggen. Bovendien zie ik bepaalde mensen hier soms schelden als een bootwerker, dus dit valt mee hoor![]()
Ik denk van niet, het is offtopicquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wijs je bij deze op de forum regelementen,
Ben er vrij zeker van dat dat ook wel mag van de MOD
Sowwiequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef rebellious_angel het volgende:
ehmmmmmmmm, dat advies van die negeer modus werkt uitstekend, mooi dat die knop er is enh je sommige posters goed kunt negeren.
Maar dan moeten anderen ze niet quoten, dan zie ik het alsnog, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
volledig met je eens!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef tutjehola het volgende:
Ik haal nog een keer diep adem, adem in adem uit. Huub is GEEN god, maar hij is wel eerlijk, hij zegt wat hij doet, hij zit er voor de hoofdprijs. Is dat gek als je in een spel zit?
Brian is para, een gevaar voor de samenleving, vooral voor meisjes onder de 20 die wat aandacht te kort komen thuis. Niet iedereen heeft zijn wiegje staan bij ouders die om ze geven, en voor ze zorgen.
Wat maakt het uit? Ranzige kanker antilianen staat ook in het woordenboek...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Probeer ze dat hier maar eens aan hun verstand te brengen...
^^^ ^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:00 schreef NotoriousJw het volgende:
hahahahh die flikker wordt zo lekker aangepakt hahahahha
Tja, pro-huub mensen die allergisch reageren op alles wat anderen uithalen neem ik sowieso niet serieus meerquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij wou niet op de flikker stoel gaan zittenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef bob_marley het volgende:
hoezo deed erik dan zo zielig met de stemming
Pardon? Ban aanvragen voor iemand anders? Jij staat zeker nog niet zo lang geregistreerd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:00 schreef patist het volgende:
[..]
^^^ ^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^
kunnen we geen permanente ban voor deze gast aanvragen?
Eerder die blonde domme doos, trailer trash zoals eerder goed werd gezegd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sowwie![]()
Maar ik raak behoorlijk opgefokt van dat stelletje ongelooflijk misselijkmakende figuren, en dan heb ik me niet altijd helemaal in de hand.
Gvd, als ik in dat huis zou rondlopen zou ik die motherfucker Brain echt de kop van zijn romp trekken.
ach, wat een gezeur weer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Vs_4V2xPuRU
De kopstoot
Van vol
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij wou niet op de flikker stoel gaan zitten![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar nou ga ik even plat. Voortzetting van dit forumbezoek leidt mogelijk tot beschadging van mijn LCD schermpje met verontreinigd zoutzuur.
truste![]()
Of hij komt eens voor zichzelf op ipv politie en redactie te bellenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef Soho het volgende:
Toch vind ik dat Huub Eric wel wat meer mag helpen vanavond.
Hij laat hem in de stront zakkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef Soho het volgende:
Toch vind ik dat Huub Eric wel wat meer mag helpen vanavond.
Waar denk je dat die flikke rop zit te wachtenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:02 schreef bob_marley het volgende:
nog ff en amanda stopt een rietje in eric's reet
Of allebei.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Of hij komt eens voor zichzelf op ipv politie en redactie te bellen![]()
nee, dat was onderling afgesproken. Maar daar gaan eric en huub zich uiterrraard niet aan houdenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef havefun het volgende:
Zouden Eric en Huub vandaag naar beneden gaan ?
Stond dat in de regels?
Waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef Polonium-120 het volgende:
het wordt steeds duidelijker dat huub geen match heeft in de villa... de rest is duidelijk een maatje minder (verbaal en in redenaties)..
Ik word er bijna agrassief van, los van wat de oorzaak is van het rellen, vind ik het niet normaal hoe de redactie ermee omgaat. Ik ben niet persé pro Huub, maar ben beetje menselijk, is dat zo erg?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, pro-huub mensen die allergisch reageren op alles wat anderen uithalen neem ik sowieso niet serieus meer![]()
Ja andersom is Eric er ook niet vies vanquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:03 schreef havefun het volgende:
Jezus Dit is echt gewoon pesten.
Eerder net zo kinderachtig als een kind van 12quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
Ze is echt gek he ?
je kan er ook weinig aan doen, niet op reageren is de beste methode.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef Liess het volgende:
Huub doet echt té weinig om Erik te helpen...
Waarom ben jij zo tegen Brian!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij laat hem in de stront zakken
Zou brian nooit doen, als bv natas gepest werd
Ik ga het 1X voor huub opnemenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef Liess het volgende:
Dus Eric heeft Huub nodig om zichzelf te verdedigen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef Liess het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef havefun het volgende:
Ik had weer een beetje respect voor Brian en Amanda opgebouwd maar nu is er niks meer van over.
Die heeft al een waarschuwing, vanavond dat relletje met Brian. Hij kijkt wel uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef Liess het volgende:
Mens laat je toch niet zo gaan, het is maar een tv programma.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:03 schreef Lieve het volgende:
Ik stop met kijken hoor.
kloptquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja andersom is Eric er ook niet vies van![]()
Als je er bijna agressief en misselijk van wordt, maar je blijft wel kijken, is dat tochwel vrij ernstigquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:03 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik word er bijna agrassief van, los van wat de oorzaak is van het rellen, vind ik het niet normaal hoe de redactie ermee omgaat. Ik ben niet persé pro Huub, maar ben beetje menselijk, is dat zo erg?
he dit is wel 2007 dus beetje dierlijk gedrag is heel normaal tegenwoordig........tockquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:03 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik word er bijna agrassief van, los van wat de oorzaak is van het rellen, vind ik het niet normaal hoe de redactie ermee omgaat. Ik ben niet persé pro Huub, maar ben beetje menselijk, is dat zo erg?
Mag ik je helpen??????quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben echt geen gewelddadig type, maar ik zou nu de mogelijkheid om Amanda een uur verschrikkelijk te martelen echt zeer graag aannemen.
Het is toch maar gescriptquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mens laat je toch niet zo gaan, het is maar een tv programma.
Als tie slim is , doet hij dit inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Eric moet zijn lul gewoon steeds richting Amanda richten. Ik weet dat hij daar geen problemen mee heeft. Dus gewoon doen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
zulke reacties komen dus van mensen die Brian een gevaar voor de samenleving vindenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:00 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
volledig met je eens!
ik heb een nichtje van 15 en als een brian zelfs maar in de buurt van haar komt knal ik hem af, daar ga ik dan met liefde de cel voor in.
Die is al 43 keer gestopt met kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
that's what friends are for..quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef Liess het volgende:
Nee, dat niet, Ik vind het gewoon triest dat ie er maar een beetje bij staat, en wat simpele woorden uitspreekt en ook nog eens erom lacht wat er gebeurd, dan vind ik dat je als "matties" elkaar moet steunen, en Huub dus Erik even moet steunen in dit iets..quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dus Eric heeft Huub nodig om zichzelf te verdedigen?
en dan moet john de mol daar een film van makenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef Hanekrooi het volgende:
Ik heb die holle bolle Gijs nog nooit een enkele één op één confrontatie zien aangaan met Huub of Eric
Gewoon lek prikken die bolle, zodat ie met een rotgang door het dak van de villa wordt gelanceerd waarna hij met een plons hopelijk ergens in het nabije IJsselmeer terecht komt, waarna er er een aardschok ontstaat, gevolgd door een vloedgolf die een deel van het Gooi wegspoelt inclusief die klotevilla in Eemnes![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Eric is echt BRILJANT dat hij gewoon niet reageert en blijft liggen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef Sonique het volgende:
MEnsen, ik kap er mee.
Ik heb te veel in m'n leven meegemaakt om dit aan te kunnen zien...
Dit heeft niets meer met het spel te maken, maar is rechtuit pesten op de persoon af, en dicrimineren.
Een lolletje op z'n tijd is OK, maar dit gaat echt veel te ver. Er is een tijd van lolletjes, maar je moet wel weten wanneer je op moet houden...
Ik zie het liefts Amnda vertrekken omdat deze ontoelaatbare dingen heeft gedaan en ook bij mij zout in de wonden heeft gestrooid. Jaap verdient een dikke waarschuwing voor z'n gedrag vanavond. Zeker omdat hij zelf heel goed hoort te weten hoe het is om steeds 'gepakt' te worden.
Brian, tja Brian.... Daar maak ik geen woorden meer aan vuil, die bevuilt zichzelf al genoeg...
Het niveau van DGK is vanavond tot onder het BB niveau gedaalt, iets waar in het begin juist aan gerefereerd werdt als 'laag niveau' door DGK zelf...
MAar goed, als dicrimineren tegenwoordig als vorm van entertainment moet worden gezien, dan hoeft het van mij niet meer zo....
Ik kijk dit nog even aan..... Maar als het zo blijft dan houd het wat mij betreft op...
Sorry voor de bittere nasmaak, en welteruste...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die is al 43 keer gestopt met kijken![]()
Het is de nieuwe scanman![]()
Ja, dat was die keer dat hij speciaal daarvoor een trampoline had besteld bij de buren!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef VirtualPOM het volgende:
Huub schijnt trouwens ook al eerder een kopstoot tegen Jaap te hebben gegeven. Weten jullie daar iets van?
ja, maar die uitzenden lopen dagen achter.....Das irritantquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:07 schreef nibbieworld het volgende:
de redactie moet toch ook in een deuk hebben gelegen vanavond? ik wel tenminste!! hoe gekker hoe beter..... whaaaha.
die oud bewoner zal er voorlopig denk ik nog wel niet inkomen. tv beelden genoeg voor de aankomende weken..![]()
![]()
Lezen, ik heb nooit geschreven dat ik misselijk word. En agressief word ik van de reactie waarop ik Quote, lezen schatquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je er bijna agressief en misselijk van wordt, maar je blijft wel kijken, is dat tochwel vrij ernstig![]()
Ik vind het juist van niet. Hij weet zichzelf gewoon niet in zijn eentje te weren tegen Jaap en Amanda. Dat zegt al wel genoeg lijkt me..quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Eric is echt BRILJANT dat hij gewoon niet reageert en blijft liggen
Of iets al dan niet in het woordenboek staat is niet het criterium voor het wel of niet strafbaar zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik heb wel de libelle nog even kunnen lezen, gelukkigquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:07 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
die dames hier op het forum zitten vanaf 7 uur 's ochtends tot 0200 s'nachts...
Ze liggen wel in haar bed hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:08 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is A'Del vroeger soms ook getreiterd? Ze doet dingen, die ik echt niet kan verzinnen!!
Niet normaal dit kind. Redactie. Dit kan niet de bedoeling zijn!!
Wat zou jíj doen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:08 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind het juist van niet. Hij weet zichzelf gewoon niet in zijn eentje te weren tegen Jaap en Amanda. Dat zegt al wel genoeg lijkt me..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:08 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind het juist van niet. Hij weet zichzelf gewoon niet in zijn eentje te weren tegen Jaap en Amanda. Dat zegt al wel genoeg lijkt me..
Het heeft ook geen zin om tegen ze in te gaan op dit moment.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:08 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Lees is goed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:07 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ericje wordt aangevallen en meteen overstuur?
Dit is idd niet fijn om naar te kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef Sonique het volgende:
MEnsen, ik kap er mee.
Ik heb te veel in m'n leven meegemaakt om dit aan te kunnen zien...
Dit heeft niets meer met het spel te maken, maar is rechtuit pesten op de persoon af, en dicrimineren.
Een lolletje op z'n tijd is OK, maar dit gaat echt veel te ver. Er is een tijd van lolletjes, maar je moet wel weten wanneer je op moet houden...
Ik zie het liefts Amnda vertrekken omdat deze ontoelaatbare dingen heeft gedaan en ook bij mij zout in de wonden heeft gestrooid. Jaap verdient een dikke waarschuwing voor z'n gedrag vanavond. Zeker omdat hij zelf heel goed hoort te weten hoe het is om steeds 'gepakt' te worden.
Brian, tja Brian.... Daar maak ik geen woorden meer aan vuil, die bevuilt zichzelf al genoeg...
Het niveau van DGK is vanavond tot onder het BB niveau gedaalt, iets waar in het begin juist aan gerefereerd werdt als 'laag niveau' door DGK zelf...
MAar goed, als dicrimineren tegenwoordig als vorm van entertainment moet worden gezien, dan hoeft het van mij niet meer zo....
Ik kijk dit nog even aan..... Maar als het zo blijft dan houd het wat mij betreft op...
Stond er nog wat in???quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb wel de libelle nog even kunnen lezen, gelukkig
Er lekker tegenin gaan en 10x zo irritant terug doen misschien>quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zou jíj doen?
Brian weet niets..........brian denkt alleen met zijn willyquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:09 schreef Polonium-120 het volgende:
brian weet voldoende...
Ik ook denk ik. Ook bij die eerste schandalige provocatie van Huub tegen brian (zeker na het ballengrijpen , spuug in gezicht willen smeren)quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:09 schreef Prosac het volgende:
Ik ben totaal niet agressief ingesteld en zou normaal een ruzie uit de weg gaan, maar in deze situatie had ik allang klappen uitgedeeld
Hij doet echt het enige slimme wat in deze situatie in zijn geval mogelijk is. Huub kan verder gaan en zeggen dat hij bloedgeil wordt van Huub's aanwezigheid. Ze krijgen haar echt gillend uit dat bed als ze willen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:08 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
morgen om 7 uur zitten we weer breiend achter de streams!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee hoor, teleurgesteld eigenlijk...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:07 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ericje wordt aangevallen en meteen overstuur?
every man have his breakin pointquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:09 schreef Prosac het volgende:
Ik ben totaal niet agressief ingesteld en zou normaal een ruzie uit de weg gaan, maar in deze situatie had ik allang klappen uitgedeeld
dat voelt ze toch nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet nu met dat rietje in Amanda's borsten gaan prikken. Als Amanda het mag, mag Huub het ook. Ook tussen haar benen gaan prikken.
ik snap het!quote:Ik heb te veel in m'n leven meegemaakt om dit aan te kunnen zien...
Hoe maak ik mn wastafel schoon in 10 minuten, MSN voor vrouwen boven de 60 en een mooi artikel over Dianaquote:
Sorry schatquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:08 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Lezen, ik heb nooit geschreven dat ik misselijk word. En agressief word ik van de reactie waarop ik Quote, lezen schat
Joh zus, het is bedroevend wat daar gebeurtquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet meer op reageren, Ik wacht de aangifte van Errrrrric af.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of iets al dan niet in het woordenboek staat is niet het criterium voor het wel of niet strafbaar zijn.
Als ik jou een "minderwaardige Christenlijke debiel" zou noemen, zou ik geen woord gebruiken wat niet in het woordenboek staat, maar ik zou je beledigen gebaseerd op religie en zou daarmee dus de wet overtreden.
Het woord "Cocaïne" staat ook in het woordenboek, is het daarom gelijk legaal?
boycotten die handelquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:11 schreef Lieve het volgende:
Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef Sonique het volgende:
MEnsen, ik kap er mee.
[..]
ik snap het!
Ben het ook met je eens. Is dit de richting waar de programmamakers opwil? Is dit televisie maken?
Ik ben het spuugzat!
Je hebt het nu al 4 keer gehad over Huub die Brian in zn kruis grijpt.... waarom heeft verder niemand dat gezien?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Ook bij die eerste schandalige provocatie van Huub tegen brian (zeker na het ballengrijpen , spuug in gezicht willen smeren)![]()
p.m je mij dat patroontje nog even door?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
morgen om 7 uur zitten we weer breiend achter de streams!![]()
Idem dito.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:12 schreef Maanvis het volgende:
pffff ik ga naar bed hoor... volgens mij wordt er vanavond niet meer gevochten.
Klopt, Jaap had daarna vreselijke buikpijn...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef VirtualPOM het volgende:
Huub schijnt trouwens ook al eerder een kopstoot tegen Jaap te hebben gegeven. Weten jullie daar iets van?
Een allegtone is dat een soort van nieuwe ringtone ofzo!?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
het feit is gewoon dat allegtone anders zijn. en dat ze nooit op niveau komen ,sorry een feit. ze missen gewoon een celll.
Hoe maak je ook al weer van die heerlijke aardappelpuree ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef tutjehola het volgende:
[..]
p.m je mij dat patroontje nog even door?![]()
Die zin snap ik niet helemaal. Maar zulke dingen die ze bij Eric doen zou ik gewoon niet pikken. Ze spelen gewoon met hem en zetten hem voor lul. En dan ook nog door Amanda nota benequote:Op vrijdag 6 april 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Huub kan verder gaan en zeggen dat hij bloedgeil wordt van Huub's aanwezigheid.
Jij kan ook wel een inburgeringscursus gebruiken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
het feit is gewoon dat allegtone anders zijn. en dat ze nooit op niveau komen ,sorry een feit. ze missen gewoon een celll.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Klopt, Jaap had daarna vreselijke buikpijn...
Ok, hij aaide zijn kruis ook goed. Het merendeel hier ziet ook niet dat huub een eerste kopstoot uitdeeld en dingen doet die Brian vervolgens nadoet. amanda mag oprotten overigens, maar de anti-Brian lui ben ik meer dan zat.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt het nu al 4 keer gehad over Huub die Brian in zn kruis grijpt.... waarom heeft verder niemand dat gezien?
Omdat ze het niet willen zienquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt het nu al 4 keer gehad over Huub die Brian in zn kruis grijpt.... waarom heeft verder niemand dat gezien?
Ze geloofden niet dat Eric werkelijk aangifte aan het doen was, vandaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef havefun het volgende:
Ik heb het idee dat die politie gescript was. Amanda en Jaap speelden er ook meteen op in door zelf ook de politie te bellen en de verbinding te verbreken, zonder verbaasd te zijn waarom Eric de Politie belde.
Beetje gespeeld kwam dit over , ook Jaap's gedrag von dik vreemd.
Voor de 3e of 4e keer al.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Telefoon!
Albert.nlquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe maak je ook al weer van die heerlijke aardappelpuree ?
Polietiecelquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
Jij bent toch van de sudderlapjes?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe maak je ook al weer van die heerlijke aardappelpuree ?
zit je iets dwars jongen....kan je niet zo goed tegen homo's ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:12 schreef NotoriousJw het volgende:
Hhahahahha geweldig DOORGAAN AMANDA EN BRIAN EN JAAP!!!!!!!!!! AANPAKKEN DIE HOMO EN DIE KABOUTAAAAA
jij komt er tenminste eerlijk voor uit racist te zijn.... bahquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
stimmt, daarom neemt bv huub het allemaal niet zo zwaar op en negeert Eric het volledigquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef avonne het volgende:
Nou, het laatste wat ik er van zeg..
Amanda doet nu terug wat Huub en Eric wekenlang hebben gedaan.
Klaar!
Ik heb mezelf maar eens getrakteerd op een stoommaaltijd, was in een stoute buiquote:
En jij twee...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
Nee, zeker niet zo'n flikker als Eric..quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zit je iets dwars jongen....kan je niet zo goed tegen homo's ?
HEAR HEARquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef avonne het volgende:
Klaar!
Wanneer gaan we een keertje afsprekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:17 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Nee, zeker niet zo'n flikker als Eric..
jij mist ook te veel hersencellen en je receptoren werken ook niet naar behoren...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
Geloof me: die zin getuigt gelukkig van HEEL VEEL inhoud bij jou.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
Op zich is het ook wel weer humor, eerst gaan lopen zeiken dat het zo saai is en er geen reet meer aan is, en als er dan weer wat gebeurd dan is het weer niet goed, omdat het andere kamp nu eens aan het pesten isquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ok, hij aaide zijn kruis ook goed. Het merendeel hier ziet ook niet dat huub een eerste kopstoot uitdeeld en dingen doet die Brian vervolgens nadoet. amanda mag oprotten overigens, maar de anti-Brian lui ben ik meer dan zat.....
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keertje afspreken![]()
![]()
mensen die zo tegen homo's tekeer gaan zijn meestal erg bang voor hun eigen gevoelens. Een soort van ontkennen wat ze zelf ook voelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zit je iets dwars jongen....kan je niet zo goed tegen homo's ?
Echt geen woorden voorquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:18 schreef Lieve het volgende:
Ze misbruikt haar honden zelfs! Wat een rioolteef
Onderschijt is wat die hondjes moeten doen volgens amandaquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:18 schreef bob_marley het volgende:
ik discrimineer niet ik maak onderschijt![]()
Mwah. Ze gaat met de hondjes om zoals haar grote mama Natasia 't bij haar echte kindjes doet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:19 schreef Ferdii het volgende:
en dan heeft amanda het over hondjes bedreigen :x
Als er iemand slecht met die hondjes omgaat is het amanda,
Zo kansloos heb ik nena met benji niet zien doen
Teletubbies 18+quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:18 schreef havefun het volgende:
Ze is nu condomen aan het schieten. Allemachtig waar kijk ik in hemelsnama naar.
Zeker weten, het is een ongelofelijke homofiel. Maar geen vent die hem wil!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:17 schreef Prosac het volgende:
Brian gaat zich even aftrekken op de ballen van Eric, misschien dat hij dan wel klaar komt.
Werd tijdquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:19 schreef kleinzusje het volgende:
Zo eindelijk grijpen ze in
viel mij ook al op, dit is geen interessant beeld!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streamlock. De redactie gaat ingrijpen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef avonne het volgende:
Klaar!
Dat stond er ook, ik had dat veranderd in "lezen is goed"quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef Ning het volgende:
[..]
Sorry was even pissig. Er moest staan, lees is goed
Ik heb vanaf nu een hekel aan jouquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:20 schreef Sazziefrazzie het volgende:
ik hab vanaf nu een hekel antilianen
Welke Ene foto???quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:20 schreef Flabberguest het volgende:
brian moest dus die ene foto van het toestel afhalen zei die net, toch nog wel enige goede reactie van de FEBO
what you want a cookie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:20 schreef Sazziefrazzie het volgende:
ik hab vanaf nu een hekel antilianen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |