Probeer ze dat hier maar eens aan hun verstand te brengen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Flikker staat in het ABN woordenboek, dus dat mag je gerust zeggen. Bovendien zie ik bepaalde mensen hier soms schelden als een bootwerker, dus dit valt mee hoor![]()
Ik denk van niet, het is offtopicquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wijs je bij deze op de forum regelementen,
Ben er vrij zeker van dat dat ook wel mag van de MOD
Sowwiequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef rebellious_angel het volgende:
ehmmmmmmmm, dat advies van die negeer modus werkt uitstekend, mooi dat die knop er is enh je sommige posters goed kunt negeren.
Maar dan moeten anderen ze niet quoten, dan zie ik het alsnog, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
volledig met je eens!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef tutjehola het volgende:
Ik haal nog een keer diep adem, adem in adem uit. Huub is GEEN god, maar hij is wel eerlijk, hij zegt wat hij doet, hij zit er voor de hoofdprijs. Is dat gek als je in een spel zit?
Brian is para, een gevaar voor de samenleving, vooral voor meisjes onder de 20 die wat aandacht te kort komen thuis. Niet iedereen heeft zijn wiegje staan bij ouders die om ze geven, en voor ze zorgen.
Wat maakt het uit? Ranzige kanker antilianen staat ook in het woordenboek...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Probeer ze dat hier maar eens aan hun verstand te brengen...
^^^ ^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:00 schreef NotoriousJw het volgende:
hahahahh die flikker wordt zo lekker aangepakt hahahahha
Tja, pro-huub mensen die allergisch reageren op alles wat anderen uithalen neem ik sowieso niet serieus meerquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Probeer ze dat hier maar eens aan hun verstand te brengen...
Hij wou niet op de flikker stoel gaan zittenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:59 schreef bob_marley het volgende:
hoezo deed erik dan zo zielig met de stemming
Pardon? Ban aanvragen voor iemand anders? Jij staat zeker nog niet zo lang geregistreerd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:00 schreef patist het volgende:
[..]
^^^ ^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^
kunnen we geen permanente ban voor deze gast aanvragen?
Eerder die blonde domme doos, trailer trash zoals eerder goed werd gezegd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sowwie![]()
Maar ik raak behoorlijk opgefokt van dat stelletje ongelooflijk misselijkmakende figuren, en dan heb ik me niet altijd helemaal in de hand.
Gvd, als ik in dat huis zou rondlopen zou ik die motherfucker Brain echt de kop van zijn romp trekken.
ach, wat een gezeur weer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Vs_4V2xPuRU
De kopstoot
Van vol
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij wou niet op de flikker stoel gaan zitten![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar nou ga ik even plat. Voortzetting van dit forumbezoek leidt mogelijk tot beschadging van mijn LCD schermpje met verontreinigd zoutzuur.
truste![]()
Of hij komt eens voor zichzelf op ipv politie en redactie te bellenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef Soho het volgende:
Toch vind ik dat Huub Eric wel wat meer mag helpen vanavond.
Hij laat hem in de stront zakkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef Soho het volgende:
Toch vind ik dat Huub Eric wel wat meer mag helpen vanavond.
Waar denk je dat die flikke rop zit te wachtenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:02 schreef bob_marley het volgende:
nog ff en amanda stopt een rietje in eric's reet
Of allebei.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Of hij komt eens voor zichzelf op ipv politie en redactie te bellen![]()
nee, dat was onderling afgesproken. Maar daar gaan eric en huub zich uiterrraard niet aan houdenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef havefun het volgende:
Zouden Eric en Huub vandaag naar beneden gaan ?
Stond dat in de regels?
Waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef Polonium-120 het volgende:
het wordt steeds duidelijker dat huub geen match heeft in de villa... de rest is duidelijk een maatje minder (verbaal en in redenaties)..
Ik word er bijna agrassief van, los van wat de oorzaak is van het rellen, vind ik het niet normaal hoe de redactie ermee omgaat. Ik ben niet persé pro Huub, maar ben beetje menselijk, is dat zo erg?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, pro-huub mensen die allergisch reageren op alles wat anderen uithalen neem ik sowieso niet serieus meer![]()
Ja andersom is Eric er ook niet vies vanquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:03 schreef havefun het volgende:
Jezus Dit is echt gewoon pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |