Ja ik ook hoor. Ben echt geen aggressief persoon maar Amanda zou ik echt kunnen vermoorden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik zou anders héel erg kwaad worden als ik ruzie moet maken met zo'n iqloos stuk vreten... puur uit irritatie van haar domheid zal ik haar die hele villa doorschoppen.![]()
Maak er een DGK Fok!-Meet video avond van!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk jij dan even een paar filmpjes van huub terug![]()
Nou, inderdaad!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:53 schreef VirtualPOM het volgende:
Als Brian een rat is is Huub een vampiervleermuis
En dan ben je niet agressiefquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Ben echt geen aggressief persoon maar Amanda zou ik echt kunnen vermoorden.
En Eric een flikker (en wijs me niet op de 'forum regelementen'quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:53 schreef VirtualPOM het volgende:
Als Brian een rat is is Huub een vampiervleermuis
Ik denk dat haar moeder nou ook niet bepaald niveautje Einstein heeft. Hoe heeft ze anders zo'n gedrocht kunnen voortbrengen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:53 schreef havefun het volgende:
Amanda is zich nu toch ook bewust dat haar moeder of zus kunnen meekijken> ?
Hoe dom kan je zijn
Behalve Natasia vergelijken met een Aapquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
En Eric een flikker (en wijs me niet op de 'forum regelementen'over DGK bewoners mag je alles zeggen volgens de MOD)
Amanda is een mooie vrouw hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef Sense het volgende:
[..]
Ik denk dat haar moeder nou ook niet bepaald niveautje Einstein heeft. Hoe heeft ze anders zo'n gedrocht kunnen voortbrengen?
De keuze moet unaniem zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:54 schreef bob_marley het volgende:
he maare... moet erik nou weg of niet er waren toch een meerderheid aan stemmen om hem te laten oprotten what happend?
het moet unaniem zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:54 schreef bob_marley het volgende:
he maare... moet erik nou weg of niet er waren toch een meerderheid aan stemmen om hem te laten oprotten what happend?
http://www.youtube.com/watch?v=Vs_4V2xPuRUquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
Waar is het filmpje van de vermeende wederzijdse kopstoten dan?
Staat niet in de update.
Amanda mag Eric gewoon niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze zijn een beetje in de war tussen homofobie en discriminatie. Discrimineren is iem. achterstellen op grond van zijn kleur of seksuele geaardheid. Amanda is gewoon homofoob.
Ja of dat heeft ze wel, en ze schaamt zich zo erg voor der dochter dat ze dáarom niet de Kooi in komt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef Sense het volgende:
[..]
Ik denk dat haar moeder nou ook niet bepaald niveautje Einstein heeft. Hoe heeft ze anders zo'n gedrocht kunnen voortbrengen?
Flikker staat in het ABN woordenboek, dus dat mag je gerust zeggen. Bovendien zie ik bepaalde mensen hier soms schelden als een bootwerker, dus dit valt mee hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
En Eric een flikker (en wijs me niet op de 'forum regelementen'over DGK bewoners mag je alles zeggen volgens de MOD)
Ik wijs je bij deze op de forum regelementen,quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Dit is de verkeerde, van 1 kantquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef fredfik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vs_4V2xPuRU
Nee hoor ze zegt constant dat ze niks tegen homo's heeft, maar alleen iets tegen ericquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze zijn een beetje in de war tussen homofobie en discriminatie. Discrimineren is iem. achterstellen op grond van zijn kleur of seksuele geaardheid. Amanda is gewoon homofoob.
Inderdaad, ik snap al die ophef niet zo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef VirtualPOM het volgende:
Flikker staat in het ABN woordenboek, dus dat mag je gerust zeggen. Bovendien zie ik bepaalde mensen hier soms schelden als een bootwerker, dus dit valt mee hoor![]()
Die wordt nog steeds gepestquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:57 schreef NotoriousJw het volgende:
Waar is die 'flikker' nu eigenlijk? Ligt ie weer in z'n blote kontje te wachten op Huubje![]()
Hij wordt toegezongen "Huub niet hier stille Eric"quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:57 schreef NotoriousJw het volgende:
Waar is die 'flikker' nu eigenlijk? Ligt ie weer in z'n blote kontje te wachten op Huubje![]()
Ze is idd. nog nooit op bezoek geweest, en ik zie ook nooit dat Amanda brieven van haar krijgt oid. (of heb ik iets gemist?). Vreemd...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja of dat heeft ze wel, en ze schaamt zich zo erg voor der dochter dat ze dáarom niet de Kooi in komt.![]()
Edit - Nee,dat zal ze vast niet hebben.
ja schat, je hebt nu de Brian modus te pakken, familie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |