boycotten die handelquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:11 schreef Lieve het volgende:
Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef Sonique het volgende:
MEnsen, ik kap er mee.
[..]
ik snap het!
Ben het ook met je eens. Is dit de richting waar de programmamakers opwil? Is dit televisie maken?
Ik ben het spuugzat!
Je hebt het nu al 4 keer gehad over Huub die Brian in zn kruis grijpt.... waarom heeft verder niemand dat gezien?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:10 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Ook bij die eerste schandalige provocatie van Huub tegen brian (zeker na het ballengrijpen , spuug in gezicht willen smeren)![]()
p.m je mij dat patroontje nog even door?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
morgen om 7 uur zitten we weer breiend achter de streams!![]()
Idem dito.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:12 schreef Maanvis het volgende:
pffff ik ga naar bed hoor... volgens mij wordt er vanavond niet meer gevochten.
Klopt, Jaap had daarna vreselijke buikpijn...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef VirtualPOM het volgende:
Huub schijnt trouwens ook al eerder een kopstoot tegen Jaap te hebben gegeven. Weten jullie daar iets van?
Een allegtone is dat een soort van nieuwe ringtone ofzo!?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
het feit is gewoon dat allegtone anders zijn. en dat ze nooit op niveau komen ,sorry een feit. ze missen gewoon een celll.
Hoe maak je ook al weer van die heerlijke aardappelpuree ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef tutjehola het volgende:
[..]
p.m je mij dat patroontje nog even door?![]()
Die zin snap ik niet helemaal. Maar zulke dingen die ze bij Eric doen zou ik gewoon niet pikken. Ze spelen gewoon met hem en zetten hem voor lul. En dan ook nog door Amanda nota benequote:Op vrijdag 6 april 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Huub kan verder gaan en zeggen dat hij bloedgeil wordt van Huub's aanwezigheid.
Jij kan ook wel een inburgeringscursus gebruiken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
het feit is gewoon dat allegtone anders zijn. en dat ze nooit op niveau komen ,sorry een feit. ze missen gewoon een celll.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Klopt, Jaap had daarna vreselijke buikpijn...
Ok, hij aaide zijn kruis ook goed. Het merendeel hier ziet ook niet dat huub een eerste kopstoot uitdeeld en dingen doet die Brian vervolgens nadoet. amanda mag oprotten overigens, maar de anti-Brian lui ben ik meer dan zat.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt het nu al 4 keer gehad over Huub die Brian in zn kruis grijpt.... waarom heeft verder niemand dat gezien?
Omdat ze het niet willen zienquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt het nu al 4 keer gehad over Huub die Brian in zn kruis grijpt.... waarom heeft verder niemand dat gezien?
Ze geloofden niet dat Eric werkelijk aangifte aan het doen was, vandaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef havefun het volgende:
Ik heb het idee dat die politie gescript was. Amanda en Jaap speelden er ook meteen op in door zelf ook de politie te bellen en de verbinding te verbreken, zonder verbaasd te zijn waarom Eric de Politie belde.
Beetje gespeeld kwam dit over , ook Jaap's gedrag von dik vreemd.
Voor de 3e of 4e keer al.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Telefoon!
Albert.nlquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe maak je ook al weer van die heerlijke aardappelpuree ?
Polietiecelquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
Jij bent toch van de sudderlapjes?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe maak je ook al weer van die heerlijke aardappelpuree ?
zit je iets dwars jongen....kan je niet zo goed tegen homo's ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:12 schreef NotoriousJw het volgende:
Hhahahahha geweldig DOORGAAN AMANDA EN BRIAN EN JAAP!!!!!!!!!! AANPAKKEN DIE HOMO EN DIE KABOUTAAAAA
jij komt er tenminste eerlijk voor uit racist te zijn.... bahquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
stimmt, daarom neemt bv huub het allemaal niet zo zwaar op en negeert Eric het volledigquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef avonne het volgende:
Nou, het laatste wat ik er van zeg..
Amanda doet nu terug wat Huub en Eric wekenlang hebben gedaan.
Klaar!
Ik heb mezelf maar eens getrakteerd op een stoommaaltijd, was in een stoute buiquote:
En jij twee...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
Nee, zeker niet zo'n flikker als Eric..quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zit je iets dwars jongen....kan je niet zo goed tegen homo's ?
HEAR HEARquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef avonne het volgende:
Nou, het laatste wat ik er van zeg..
Amanda doet nu terug wat Huub en Eric wekenlang hebben gedaan.
Klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |