Wanneer gaan we een keertje afsprekenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:17 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Nee, zeker niet zo'n flikker als Eric..
jij mist ook te veel hersencellen en je receptoren werken ook niet naar behoren...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
het feit is gewoon dat allegtone anders zijn. en dat ze nooit op niveau komen ,sorry een feit. ze missen gewoon een celll.
Geloof me: die zin getuigt gelukkig van HEEL VEEL inhoud bij jou.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:13 schreef sjesze het volgende:
het feit is gewoon dat allegtone anders zijn. en dat ze nooit op niveau komen ,sorry een feit. ze missen gewoon een celll.
Op zich is het ook wel weer humor, eerst gaan lopen zeiken dat het zo saai is en er geen reet meer aan is, en als er dan weer wat gebeurd dan is het weer niet goed, omdat het andere kamp nu eens aan het pesten isquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ok, hij aaide zijn kruis ook goed. Het merendeel hier ziet ook niet dat huub een eerste kopstoot uitdeeld en dingen doet die Brian vervolgens nadoet. amanda mag oprotten overigens, maar de anti-Brian lui ben ik meer dan zat.....
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keertje afspreken![]()
![]()
mensen die zo tegen homo's tekeer gaan zijn meestal erg bang voor hun eigen gevoelens. Een soort van ontkennen wat ze zelf ook voelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zit je iets dwars jongen....kan je niet zo goed tegen homo's ?
Echt geen woorden voorquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:18 schreef Lieve het volgende:
Ze misbruikt haar honden zelfs! Wat een rioolteef
Onderschijt is wat die hondjes moeten doen volgens amandaquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:18 schreef bob_marley het volgende:
ik discrimineer niet ik maak onderschijt![]()
Mwah. Ze gaat met de hondjes om zoals haar grote mama Natasia 't bij haar echte kindjes doet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:19 schreef Ferdii het volgende:
en dan heeft amanda het over hondjes bedreigen :x
Als er iemand slecht met die hondjes omgaat is het amanda,
Zo kansloos heb ik nena met benji niet zien doen
Teletubbies 18+quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:18 schreef havefun het volgende:
Ze is nu condomen aan het schieten. Allemachtig waar kijk ik in hemelsnama naar.
Zeker weten, het is een ongelofelijke homofiel. Maar geen vent die hem wil!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:17 schreef Prosac het volgende:
Brian gaat zich even aftrekken op de ballen van Eric, misschien dat hij dan wel klaar komt.
Werd tijdquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:19 schreef kleinzusje het volgende:
Zo eindelijk grijpen ze in
viel mij ook al op, dit is geen interessant beeld!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streamlock. De redactie gaat ingrijpen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef avonne het volgende:
Nou, het laatste wat ik er van zeg..
Amanda doet nu terug wat Huub en Eric wekenlang hebben gedaan.
Klaar!
Dat stond er ook, ik had dat veranderd in "lezen is goed"quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:15 schreef Ning het volgende:
[..]
Sorry was even pissig. Er moest staan, lees is goed
Ik heb vanaf nu een hekel aan jouquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:20 schreef Sazziefrazzie het volgende:
ik hab vanaf nu een hekel antilianen
Welke Ene foto???quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:20 schreef Flabberguest het volgende:
brian moest dus die ene foto van het toestel afhalen zei die net, toch nog wel enige goede reactie van de FEBO
what you want a cookie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:20 schreef Sazziefrazzie het volgende:
ik hab vanaf nu een hekel antilianen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |