Eerder net zo kinderachtig als een kind van 12quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
Ze is echt gek he ?
je kan er ook weinig aan doen, niet op reageren is de beste methode.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef Liess het volgende:
Huub doet echt té weinig om Erik te helpen...
Waarom ben jij zo tegen Brian!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij laat hem in de stront zakken
Zou brian nooit doen, als bv natas gepest werd
Ik ga het 1X voor huub opnemenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef Liess het volgende:
Dus Eric heeft Huub nodig om zichzelf te verdedigen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef Liess het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef havefun het volgende:
Ik had weer een beetje respect voor Brian en Amanda opgebouwd maar nu is er niks meer van over.
Die heeft al een waarschuwing, vanavond dat relletje met Brian. Hij kijkt wel uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef Liess het volgende:
Mens laat je toch niet zo gaan, het is maar een tv programma.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:03 schreef Lieve het volgende:
Ik stop met kijken hoor.
kloptquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja andersom is Eric er ook niet vies van![]()
Als je er bijna agressief en misselijk van wordt, maar je blijft wel kijken, is dat tochwel vrij ernstigquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:03 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik word er bijna agrassief van, los van wat de oorzaak is van het rellen, vind ik het niet normaal hoe de redactie ermee omgaat. Ik ben niet persé pro Huub, maar ben beetje menselijk, is dat zo erg?
he dit is wel 2007 dus beetje dierlijk gedrag is heel normaal tegenwoordig........tockquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:03 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik word er bijna agrassief van, los van wat de oorzaak is van het rellen, vind ik het niet normaal hoe de redactie ermee omgaat. Ik ben niet persé pro Huub, maar ben beetje menselijk, is dat zo erg?
Mag ik je helpen??????quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben echt geen gewelddadig type, maar ik zou nu de mogelijkheid om Amanda een uur verschrikkelijk te martelen echt zeer graag aannemen.
Het is toch maar gescriptquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mens laat je toch niet zo gaan, het is maar een tv programma.
Als tie slim is , doet hij dit inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Eric moet zijn lul gewoon steeds richting Amanda richten. Ik weet dat hij daar geen problemen mee heeft. Dus gewoon doen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
zulke reacties komen dus van mensen die Brian een gevaar voor de samenleving vindenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:00 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
volledig met je eens!
ik heb een nichtje van 15 en als een brian zelfs maar in de buurt van haar komt knal ik hem af, daar ga ik dan met liefde de cel voor in.
Die is al 43 keer gestopt met kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
that's what friends are for..quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef Liess het volgende:
Nee, dat niet, Ik vind het gewoon triest dat ie er maar een beetje bij staat, en wat simpele woorden uitspreekt en ook nog eens erom lacht wat er gebeurd, dan vind ik dat je als "matties" elkaar moet steunen, en Huub dus Erik even moet steunen in dit iets..quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dus Eric heeft Huub nodig om zichzelf te verdedigen?
en dan moet john de mol daar een film van makenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef Hanekrooi het volgende:
Ik heb die holle bolle Gijs nog nooit een enkele één op één confrontatie zien aangaan met Huub of Eric
Gewoon lek prikken die bolle, zodat ie met een rotgang door het dak van de villa wordt gelanceerd waarna hij met een plons hopelijk ergens in het nabije IJsselmeer terecht komt, waarna er er een aardschok ontstaat, gevolgd door een vloedgolf die een deel van het Gooi wegspoelt inclusief die klotevilla in Eemnes![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Eric is echt BRILJANT dat hij gewoon niet reageert en blijft liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |