Wat kan hij doen? Hij mag haar niet wegsleuren uit dat hok, hij mag haar niet slaan, hij kan alleen maar praten...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wat een mietje is Eric zeg. Hij laat alles over zich heenkomen en doet er gewoon niks aan. Hoezo relnicht??
He eindelijk Eric naar huis.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Eric op Amanda springt en haar 10 minuten de strot dicht knijpt.
Hij is beter bij mij afquote:
Jouw niveau daalt ook met de minuutquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Eric op Amanda springt en haar 10 minuten de strot dicht knijpt.
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef kleinzusje het volgende:
fgdsgdfgd
Kan er niets aan doen, maar ik vind (los van het feit waarover het gaat) het heel knap dat Erik zo rustig kan blijven. Ik geloof niet dat ik zo rustig zou kunnen blijvenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat kan hij doen? Hij mag haar niet wegsleuren uit dat hok, hij mag haar niet slaan, hij kan alleen maar praten...
Die batst haar mors dood man.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef _martijn_ het volgende:
Nou Jaap, dit is je kans............. flensen met dat mokkel
Laat het even los tutjehola, ga lekker op vakantie en laat je laptopje thhhuisss.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:12 schreef tutjehola het volgende:
Ik moet morgen op vakantie, ben in staat om even een kaartje te kopen voor mijn laptob
dat vind ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening over haar bijgesteld. Van mij mag zij op dit moment met Brian in de finale komen![]()
Ja, alle respect voor Eric. Jammer dat we het hem niet even direct kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar ik vind (los van het feit waarover het gaat) het heel knap dat Erik zo rustig kan blijven. Ik geloof niet dat ik zo rustig zou kunnen blijven
Ze hadden net een goed gesprek met elkaar hequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:21 schreef qawl het volgende:
[..]
dat vind ik ook
Mijn favoriete bewoner is Brian, en daarna Sylvia op nummer 2
Nou en??quote:
Als dat geen neuken wordtquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:21 schreef Clank het volgende:
Jaap z'n avond kan niet meer stuk. Eerst een half uur Amanda op schoot gehad en nu mag hij nog met haar in één bed ook!!!
misschien lopen al die bewoners die eruit gezet zijn daar wel, uitwaaien op het strandquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat het even los tutjehola, ga lekker op vakantie en laat je laptopje thhhuisss.
Spamquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vs_4V2xPuRU
Het kopstoot incident
Ik vind het knap dat er mensen zijn die deze comedy serieus nemenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar ik vind (los van het feit waarover het gaat) het heel knap dat Erik zo rustig kan blijven. Ik geloof niet dat ik zo rustig zou kunnen blijven
We zijn niet allemaal van die coole beschouwende types.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jouw niveau daalt ook met de minuut
Oh nee, jij doet het alleen maar om het effect he
Ja inderdaad nu je het zegt, Amanda dood en Jaap verwijderd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:23 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Dan is meteen het probleem opgelost
Misschien heb jij het wel het beste door danquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:23 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat er mensen zijn die deze comedy serieus nemen![]()
Maar wel met 2 hondjes, neem ik aanquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:21 schreef Clank het volgende:
Jaap z'n avond kan niet meer stuk. Eerst een half uur Amanda op schoot gehad en nu mag hij nog met haar in één bed ook!!!
weer een jurk die ze als nachtpon gaat dragen, zullen de shoppers blij mee zijn. Jurkje een maand dragen, dan wordt het een nachthemd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat trekt Amanda nou toch aan ... da's toch zeker geen nachtpon.... denk ik?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
Even over die hondjes: Die kist is gewoon een grote bench
Poort? of lock?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:24 schreef tutjehola het volgende:
Ik plas nu bijna in mijn broek, poort? politie?
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal van die coole beschouwende types.
Een paar minuten geleden mocht Amanda van mij ook wel dood.
Maar nu heb ik die kutsnol weer even niet op de streams, en is stevig in elkaar slaan alweer genoeg.![]()
En het is NIET Brian!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:25 schreef Brulkip het volgende:
Ja...er gaat iemand komen!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Het kopstoot incident
Die zijn in ieder geval niet zo gek als die er nog in zitten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:22 schreef tutjehola het volgende:
[..]
misschien lopen al die bewoners die eruit gezet zijn daar wel, uitwaaien op het strand![]()
Beter dan hersenloze pop, al ben ik ook geen ultieme rapliefhebber, slechts zeer minimaal....quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:24 schreef Polonium-120 het volgende:
en brian met zijn *** tupac alsof er geen betere artiesten zijn...
Oeh! Mag ik je even aanraken?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:25 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Beter dan hersenloze pop, al ben ik ook geen ultieme rapliefhebber, slechts zeer minimaal....
Hier dito......Eric kan zo weer geen aangifte doen, want snollie zal erweer doorheen brallen over dat hondjequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:24 schreef tutjehola het volgende:
Ik plas nu bijna in mijn broek, poort? politie?
Arrestatieteam met kogelvrije vesten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:25 schreef Sense het volgende:
de smerissen hebben hun rol doorgenomen en zijn nu klaar om het strijdtoneel te betreden![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:26 schreef akveor het volgende:
Nena verkleed als politieagente? Ik pak vast tissuess...
en vervolgens de mannen in blauw flink beledigen, kan ze direct even meekomenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Hier dito......Eric kan zo weer geen aangifte doen, want snollie zal erweer doorheen brallen over dat hondje![]()
Ik neem nog een warme melkquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
O gewéldig!!!!![]()
![]()
Moet er morgen vroeg uit, maar er gaat toch nog maar ff een flesje wijn open.
Geweldig zie ik toch iets van mijn belastingcenten terug..quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
Whahaha, het zal toch niet dat hier politie voor op komt draven midden in de nacht?
Dat wórdt nog wat, want Amanda is dronken + sowieso al een asociale trailerbitch, dus dat 'verhoor' zal niet soepel gaan.
Die rechter agent ken ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Echt politie op bezoek
[afbeelding]
ff vredestickie blazenquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
Amanda doet snel even d'r haar, in de spiegeling van de magnetrondeur.
Ik pak er even een zak chips bijquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
O gewéldig!!!!![]()
![]()
Moet er morgen vroeg uit, maar er gaat toch nog maar ff een flesje wijn open.
boefjequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die rechter agent ken ik![]()
Politie Baarn is dit toch?
broodje balquote:
Het is zowel dolkomisch als overduidelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Het kopstoot incident
Ik zou hem knijpen als ik hem was, hij heeft ook vaak flikker genoemd, het staat allemaal op tapequote:
Ja prachtigquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:31 schreef Liess het volgende:
Ze kan zeggen wat ze wil maar ze is echt wel zenuwachtig.
nee ik kreeg ook een refferer fout. ff uit en inloggenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
ik ga naar bed - politie!!!! IK BLIJF!!!
(ik probeer het al 100 keer te posten, is de snelpost dinges kapot?)
Jammer dat ze d'r harsers er niet ff in stopt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
Amanda doet snel even d'r haar, in de spiegeling van de magnetrondeur.
Alleen doet Eric tegen hem geen aangifte.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou hem knijpen als ik hem was, hij heeft ook vaak flikker genoemd, het staat allemaal op tape![]()
Heb ik gedaan, werkt niet. Moet echt op reageren drukken om wat te kunnen posten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee ik kreeg ook een refferer fout. ff uit en inloggen
Ze hebben hun tv momentje al gehad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:32 schreef Polonium-120 het volgende:
het is weer duidelijk... de politie is je beste vriend..
Wat een hypocrietquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Alleen doet Eric tegen hem geen aangifte.![]()
Zou het?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:33 schreef waldorfsalad het volgende:
Huub: 'Het is allemaal toneel, het is allemaal toneel'
hey verrek, inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, werkt niet. Moet echt op reageren drukken om wat te kunnen posten.
Dat is duidelijk, Jaap had er veel meer recht op een dergelijke aanklacht richting Huub en Eric in te dienen, maar nee hoor..... Eric doet het wegens een woord dat in de dikke van dale toch echt een vermelding heeft gekregen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:33 schreef waldorfsalad het volgende:
Huub: 'Het is allemaal toneel, het is allemaal toneel'
Die muts weet écht van geen ophouden hè?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda is echt een DEBIEL
nee maar als ze komen wil ik wel wat actie zienquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:33 schreef My_ het volgende:
[..]
Jij wil ook dat er politie langs jou komt?
Wat een niveau hier...![]()
![]()
Zielige VEENT, woord spast!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:35 schreef PC eend het volgende:
Amanda:bel ze nog een keer
voor 2:30 tochquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen, ze moeten het bed nog in komen![]()
Dat is wáar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen, ze moeten het bed nog in komen![]()
Ja, tegen Amanda zegt hij dat hij naar het politiebureau gaat om aangifte te doen. Maar weet niet of dat echt waar is of zegt om Amanda op te naaien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
Update me even...
Wil Eric nog steeds aangifte doen omdat hij flikker genoemd wordt?
Toe maar... Na "aap", "flikker" nu ook "fucking jews"quote:
Ja, en hij moet dat op het bureau doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
Update me even...
Ik weet niet wat ik van Amanda moet vinden nu...........Ik lig aan de ene kant helemaal in een deuk om der, maar dat is meer uit verbazing om haar ongelovelijke dommigheid.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze laat zich niet bang maken daar een paar agentjesquote:
jep, maar kan alleen op het bureau. Politie neemt in DGK geen aangifte op.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
Update me even...
Volgens Eric vond de politie het serieus genoeg om Eric even uit te nodigen op het bureau morgen om aangifte te doen. Dus ik denk het wel ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
Update me even...
Of ze eindigen straks allemaal in het bed van Eric en Huubquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gaat een soort stoelendans worden!![]()
![]()
Dat is zo, maar dan nogquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:38 schreef PC eend het volgende:
Ze laat zich niet bang maken daar een paar agentjes![]()
niet alleen amanda... ook brian, jaap en natasjaquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
iedereen dank voor het antwoord.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja, en hij moet dat op het bureau doen.
Allemaal alsin Jaap ook?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:39 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Of ze eindigen straks allemaal in het bed van Eric en Huub
en je kijkt al zo lang......quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Waarom keurt de redactie dit goed??? Dit is dé kans om een voorbeeld te stellen, maar ze doen niets. Ik kan de streams niet meer aanhoren, dus alles staat al MUTE. Dit kan echt niet langer zo. Amanda beseft echt niet dat haar scheldpartijen discriminerend zijn.
Nu begrijp ik gelijk waarom jij voor F'noord bentquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die Eric in zijn blote leuter, geniaal.![]()
Geweldig juistquote:
Brian heeft die stinkbom afgestokenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Dikke victory voor Jaap en Amanda, een van die schurfthonden heeft onder het bed gescheten?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:43 schreef Ferdii het volgende:
nu moet de redactie een voorbeeld aangeven en amana het laten opruimen en die hond eruit
Komop Scanman, je weet het antwoord welquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Waarom keurt de redactie dit goed??? Dit is dé kans om een voorbeeld te stellen, maar ze doen niets. Ik kan de streams niet meer aanhoren, dus alles staat al MUTE. Dit kan echt niet langer zo. Amanda beseft echt niet dat haar scheldpartijen discriminerend zijn.
Jij bent zeker de leukste thuis.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Nu begrijp ik gelijk waarom jij van F' noord bent
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:43 schreef droomkoningin het volgende:
liggen die honden nou nog onder t bed?
Wat was het nummer ook al weer ?quote:
Smakeloos.......quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldig juist![]()
Hij moet gaan melden dat het wel geil is om zo naast Amanda te liggen. Eens kijken hoe lang Brian dat nog okee vindt. En Huub moet ook naakt naast haar gaan liggen.
Dat hoofd van Eric was Hilarisch!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:44 schreef My_ het volgende:
Brian gaat helemaal stuk omdat hij een stinkbommetje heeft gelegd?!
Te triest...
Wat is daar niet grappig aan dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:44 schreef My_ het volgende:
Brian gaat helemaal stuk omdat hij een stinkbommetje heeft gelegd?!
Te triest...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
T zou verdrietiger zijn als dat niet het geval was...
Van Bart en Nathanael denk ik, die hadden een hele doos volquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:44 schreef BBW het volgende:
Hoe komen ze eraan dan? Diep triest redactie.
Hij doet zelf anders ook vrij weinigquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eric heeft het gehad voor vandaag ... en om heel eerlijk te zijn vind ik dat hij weinig steun krijgt van Huub en Sylvia.
Het was die andere hond, Brian, die heeft een stinkbom in de slaapkamer gegooid.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:45 schreef Lieve het volgende:
Als er een hond in komt moet de eigenaresse ervoor zorgen.
Als dat klotebeest gaat lopen stinken in de slaapkamer van een ander dan moet die klotehond oprotten!
In de slaapkamer NB
( ik heb honden! Altijd gehad! Maar een hond is geen mens! Die slaapt niet in de slaapkamer!
En zeker als je meer honden hebt slapen honden bij honden en mensen bij mensen.)
Als je hebt geblowd gedraag je je niet zo hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:45 schreef Sonique het volgende:
Echt, Brian is zo stoned als een aap...
Ik hoorde Natasia ook al de opmerking maken over een joint eerder deze avond...
In de kamer waar hij zelf wou slapen wel te verstaan,quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was die andere hond, Brian, die heeft een stinkbom in de slaapkamer gegooid.
kopstoten, Huub gaf er eerst 1 en kneep Brian eerst, hij deed het slechts terugquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:45 schreef tutjehola het volgende:
Wat ik niet snap is dat Erik nu niet even de kans krijgt om aangifte te gaan doen. Ik ben het echt kwijt, kopstoot, aangifte, waar gaat dit heen?
En laat die hondjes alsjeblieft naar huis gaan, ze worden nu al verwaarloosd. Lekker even wandelen met die beesten zit er niet in, over de rest van de verzorging nog te zwijgen.
Ligt er een lekker op een kussen wordt het beest weer meegenomen. Mijn kinderen van 6 gaan nog met meer respect om voor honden
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als je hebt geblowd gedraag je je niet zo hoor
VirtualPOM is een 1 of andere hersenloze idioot...quote:
Ook een homofoob??? Voor mijn part gaan Huub en Eric neuken terwijl Brian en Amanda er naast liggen. Lijkt me echt briljant. Eens kijken hoe lang ze dat volhouden.quote:
Het kleuterniveau voor een idioot die denkt dat hij vlowassen is.quote:
Ian, treed op!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda zei iets over vergassen...
2e W.O.!
Auswitch!
Gestappo!
Brian, treed op!
nogmaals: huub gaf eerst een kopstoot en kneep hem, hij deed het terugquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:48 schreef tutjehola het volgende:
Brian heeft overdosis gekregen, hij werd agressief en ze hebben hem weer beschermd
Geeuwquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:46 schreef Mika25 het volgende:
Een stinkbom in de buurt van die 2 hondjes? Schandalig, die hondjes hebben een neus die 1000 keer gevoeliger is dan de mens. Ze (Brainless en de redaktie die er van af wist) moeten zich diep schamen...
Ik word hier echt moe van, kijk even het filmpje terug alsjeblieftquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
kopstoten, Huub gaf er eerst 1 en kneep Brian eerst, hij deed het slechts terug
Dat had ik door, maar bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
VirtualPOM is een 1 of andere hersenloze idoot...
ze zei zoeits van 'check die ogen, heb je geblowed ofzo?'quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als je hebt geblowd gedraag je je niet zo hoor
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:48 schreef PC eend het volgende:
De redactie moet tegen eric zeggen, je mag aangifte gaan doen als je het echt zo ernstig vindt, maar je weet wat er gebeurd als je het hek uitloopt![]()
Pak dan kikkers of salamanders...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:48 schreef Lieve het volgende:
Stinkbommen en jeukpoeder.....
Lul niet zo dom, zielig stokertjequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
kopstoten, Huub gaf er eerst 1 en kneep Brian eerst, hij deed het slechts terug
Het is misschien wel grappig, maar om daar nou ruim 5 minuten van dik in de slappe lach te liggen is toch wel iets te overdreven, toch?!quote:
Ach.... wat betreft het treiteren mag hij niet klagen. Dat doet hij zelf ook net zo hard.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eric heeft het gehad voor vandaag ... en om heel eerlijk te zijn vind ik dat hij weinig steun krijgt van Huub en Sylvia.
zeg dat niet op dit forum......HUUB IS GOD HIER.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:48 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
nogmaals: huub gaf eerst een kopstoot en kneep hem, hij deed het terug![]()
Prima hoor, maar ik vind dat gedrag smakeloos. Met homoseksuelen heb ik totaal niks negatiefs.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook een homofoob??? Voor mijn part gaan Huub en Eric neuken terwijl Brian en Amanda er naast liggen. Lijkt me echt briljant. Eens kijken hoe lang ze dat volhouden.
Ja dat hoorde ik, maar ik kan niks aan hem ontdekken hoor. Even sloom als altijd en zijn ogen zien er ook niet anders uit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
ze zei zoeits van 'check die ogen, heb je geblowed ofzo?'
Hij heeft z'n pillen geneomen denk ik... z'n anti para pillen...
HA HA HA!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:49 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
inderdaad dan is het DAG FLIKKERTJEE
![]()
Je kunt ook aangifte doen via het internetquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:49 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het van beide geen kopstoot. Dan lig je wel op de grond hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:48 schreef VirtualPOM het volgende:
nogmaals: huub gaf eerst een kopstoot en kneep hem, hij deed het terug![]()
idd, mee eensquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:51 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vond het van beide geen kopstoot. Dan lig je wel op de grond hoor![]()
Kijk jij dan even een paar filmpjes van huub terugquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:49 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik word hier echt moe van, kijk even het filmpje terug alsjeblieft
MAg ik je op het forum regelement wijzen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:49 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
![]()
Ik zou anders héel erg kwaad worden als ik ruzie moet maken met zo'n iqloos stuk vreten... puur uit irritatie van haar domheid zal ik haar die hele villa doorschoppen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Je laat je toch niet van slag brengen door wat die simpele ziel uitkraamt?
De mensen die verzets-strijderig roépen dat Huub hier God is, zijn zo langzamerhand in de meerderheid hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:50 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
zeg dat niet op dit forum......HUUB IS GOD HIER.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |