Ze hebben hun tv momentje al gehad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:32 schreef Polonium-120 het volgende:
het is weer duidelijk... de politie is je beste vriend..
Wat een hypocrietquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Alleen doet Eric tegen hem geen aangifte.![]()
Zou het?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:33 schreef waldorfsalad het volgende:
Huub: 'Het is allemaal toneel, het is allemaal toneel'
hey verrek, inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, werkt niet. Moet echt op reageren drukken om wat te kunnen posten.
Dat is duidelijk, Jaap had er veel meer recht op een dergelijke aanklacht richting Huub en Eric in te dienen, maar nee hoor..... Eric doet het wegens een woord dat in de dikke van dale toch echt een vermelding heeft gekregen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:33 schreef waldorfsalad het volgende:
Huub: 'Het is allemaal toneel, het is allemaal toneel'
Die muts weet écht van geen ophouden hè?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda is echt een DEBIEL
nee maar als ze komen wil ik wel wat actie zienquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:33 schreef My_ het volgende:
[..]
Jij wil ook dat er politie langs jou komt?
Wat een niveau hier...![]()
![]()
Zielige VEENT, woord spast!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:35 schreef PC eend het volgende:
Amanda:bel ze nog een keer
voor 2:30 tochquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen, ze moeten het bed nog in komen![]()
Dat is wáar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen, ze moeten het bed nog in komen![]()
Ja, tegen Amanda zegt hij dat hij naar het politiebureau gaat om aangifte te doen. Maar weet niet of dat echt waar is of zegt om Amanda op te naaien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
Update me even...
Wil Eric nog steeds aangifte doen omdat hij flikker genoemd wordt?
Toe maar... Na "aap", "flikker" nu ook "fucking jews"quote:
Ja, en hij moet dat op het bureau doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
Update me even...
Ik weet niet wat ik van Amanda moet vinden nu...........Ik lig aan de ene kant helemaal in een deuk om der, maar dat is meer uit verbazing om haar ongelovelijke dommigheid.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze laat zich niet bang maken daar een paar agentjesquote:
jep, maar kan alleen op het bureau. Politie neemt in DGK geen aangifte op.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
Update me even...
Volgens Eric vond de politie het serieus genoeg om Eric even uit te nodigen op het bureau morgen om aangifte te doen. Dus ik denk het wel ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
Update me even...
Of ze eindigen straks allemaal in het bed van Eric en Huubquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gaat een soort stoelendans worden!![]()
![]()
Dat is zo, maar dan nogquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:38 schreef PC eend het volgende:
Ze laat zich niet bang maken daar een paar agentjes![]()
niet alleen amanda... ook brian, jaap en natasjaquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
iedereen dank voor het antwoord.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja, en hij moet dat op het bureau doen.
Allemaal alsin Jaap ook?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:39 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Of ze eindigen straks allemaal in het bed van Eric en Huub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |