Hier dito......Eric kan zo weer geen aangifte doen, want snollie zal erweer doorheen brallen over dat hondjequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:24 schreef tutjehola het volgende:
Ik plas nu bijna in mijn broek, poort? politie?
Arrestatieteam met kogelvrije vesten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:25 schreef Sense het volgende:
de smerissen hebben hun rol doorgenomen en zijn nu klaar om het strijdtoneel te betreden![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:26 schreef akveor het volgende:
Nena verkleed als politieagente? Ik pak vast tissuess...
en vervolgens de mannen in blauw flink beledigen, kan ze direct even meekomenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Hier dito......Eric kan zo weer geen aangifte doen, want snollie zal erweer doorheen brallen over dat hondje![]()
Ik neem nog een warme melkquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
O gewéldig!!!!![]()
![]()
Moet er morgen vroeg uit, maar er gaat toch nog maar ff een flesje wijn open.
Geweldig zie ik toch iets van mijn belastingcenten terug..quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
Whahaha, het zal toch niet dat hier politie voor op komt draven midden in de nacht?
Dat wórdt nog wat, want Amanda is dronken + sowieso al een asociale trailerbitch, dus dat 'verhoor' zal niet soepel gaan.
Die rechter agent ken ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Echt politie op bezoek
[afbeelding]
ff vredestickie blazenquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
Amanda doet snel even d'r haar, in de spiegeling van de magnetrondeur.
Ik pak er even een zak chips bijquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
O gewéldig!!!!![]()
![]()
Moet er morgen vroeg uit, maar er gaat toch nog maar ff een flesje wijn open.
boefjequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die rechter agent ken ik![]()
Politie Baarn is dit toch?
broodje balquote:
Het is zowel dolkomisch als overduidelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vs_4V2xPuRU
Het kopstoot incident
Ik zou hem knijpen als ik hem was, hij heeft ook vaak flikker genoemd, het staat allemaal op tapequote:
Ja prachtigquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:31 schreef Liess het volgende:
Ze kan zeggen wat ze wil maar ze is echt wel zenuwachtig.
nee ik kreeg ook een refferer fout. ff uit en inloggenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
ik ga naar bed - politie!!!! IK BLIJF!!!
(ik probeer het al 100 keer te posten, is de snelpost dinges kapot?)
Jammer dat ze d'r harsers er niet ff in stopt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
Amanda doet snel even d'r haar, in de spiegeling van de magnetrondeur.
Alleen doet Eric tegen hem geen aangifte.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou hem knijpen als ik hem was, hij heeft ook vaak flikker genoemd, het staat allemaal op tape![]()
Heb ik gedaan, werkt niet. Moet echt op reageren drukken om wat te kunnen posten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee ik kreeg ook een refferer fout. ff uit en inloggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |