Wat kan hij doen? Hij mag haar niet wegsleuren uit dat hok, hij mag haar niet slaan, hij kan alleen maar praten...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wat een mietje is Eric zeg. Hij laat alles over zich heenkomen en doet er gewoon niks aan. Hoezo relnicht??
He eindelijk Eric naar huis.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Eric op Amanda springt en haar 10 minuten de strot dicht knijpt.
Hij is beter bij mij afquote:
Jouw niveau daalt ook met de minuutquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Eric op Amanda springt en haar 10 minuten de strot dicht knijpt.
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef kleinzusje het volgende:
fgdsgdfgd
Kan er niets aan doen, maar ik vind (los van het feit waarover het gaat) het heel knap dat Erik zo rustig kan blijven. Ik geloof niet dat ik zo rustig zou kunnen blijvenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat kan hij doen? Hij mag haar niet wegsleuren uit dat hok, hij mag haar niet slaan, hij kan alleen maar praten...
Die batst haar mors dood man.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef _martijn_ het volgende:
Nou Jaap, dit is je kans............. flensen met dat mokkel
Laat het even los tutjehola, ga lekker op vakantie en laat je laptopje thhhuisss.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:12 schreef tutjehola het volgende:
Ik moet morgen op vakantie, ben in staat om even een kaartje te kopen voor mijn laptob
dat vind ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening over haar bijgesteld. Van mij mag zij op dit moment met Brian in de finale komen![]()
Ja, alle respect voor Eric. Jammer dat we het hem niet even direct kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar ik vind (los van het feit waarover het gaat) het heel knap dat Erik zo rustig kan blijven. Ik geloof niet dat ik zo rustig zou kunnen blijven
Ze hadden net een goed gesprek met elkaar hequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:21 schreef qawl het volgende:
[..]
dat vind ik ook
Mijn favoriete bewoner is Brian, en daarna Sylvia op nummer 2
Nou en??quote:
Als dat geen neuken wordtquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:21 schreef Clank het volgende:
Jaap z'n avond kan niet meer stuk. Eerst een half uur Amanda op schoot gehad en nu mag hij nog met haar in één bed ook!!!
misschien lopen al die bewoners die eruit gezet zijn daar wel, uitwaaien op het strandquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat het even los tutjehola, ga lekker op vakantie en laat je laptopje thhhuisss.
Spamquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vs_4V2xPuRU
Het kopstoot incident
Ik vind het knap dat er mensen zijn die deze comedy serieus nemenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar ik vind (los van het feit waarover het gaat) het heel knap dat Erik zo rustig kan blijven. Ik geloof niet dat ik zo rustig zou kunnen blijven
We zijn niet allemaal van die coole beschouwende types.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jouw niveau daalt ook met de minuut
Oh nee, jij doet het alleen maar om het effect he
Ja inderdaad nu je het zegt, Amanda dood en Jaap verwijderd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:23 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Dan is meteen het probleem opgelost
Misschien heb jij het wel het beste door danquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:23 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat er mensen zijn die deze comedy serieus nemen![]()
Maar wel met 2 hondjes, neem ik aanquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:21 schreef Clank het volgende:
Jaap z'n avond kan niet meer stuk. Eerst een half uur Amanda op schoot gehad en nu mag hij nog met haar in één bed ook!!!
weer een jurk die ze als nachtpon gaat dragen, zullen de shoppers blij mee zijn. Jurkje een maand dragen, dan wordt het een nachthemd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat trekt Amanda nou toch aan ... da's toch zeker geen nachtpon.... denk ik?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
Even over die hondjes: Die kist is gewoon een grote bench
Poort? of lock?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:24 schreef tutjehola het volgende:
Ik plas nu bijna in mijn broek, poort? politie?
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal van die coole beschouwende types.
Een paar minuten geleden mocht Amanda van mij ook wel dood.
Maar nu heb ik die kutsnol weer even niet op de streams, en is stevig in elkaar slaan alweer genoeg.![]()
En het is NIET Brian!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:25 schreef Brulkip het volgende:
Ja...er gaat iemand komen!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Het kopstoot incident
Die zijn in ieder geval niet zo gek als die er nog in zitten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:22 schreef tutjehola het volgende:
[..]
misschien lopen al die bewoners die eruit gezet zijn daar wel, uitwaaien op het strand![]()
Beter dan hersenloze pop, al ben ik ook geen ultieme rapliefhebber, slechts zeer minimaal....quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:24 schreef Polonium-120 het volgende:
en brian met zijn *** tupac alsof er geen betere artiesten zijn...
Oeh! Mag ik je even aanraken?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:25 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Beter dan hersenloze pop, al ben ik ook geen ultieme rapliefhebber, slechts zeer minimaal....
Hier dito......Eric kan zo weer geen aangifte doen, want snollie zal erweer doorheen brallen over dat hondjequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:24 schreef tutjehola het volgende:
Ik plas nu bijna in mijn broek, poort? politie?
Arrestatieteam met kogelvrije vesten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:25 schreef Sense het volgende:
de smerissen hebben hun rol doorgenomen en zijn nu klaar om het strijdtoneel te betreden![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:26 schreef akveor het volgende:
Nena verkleed als politieagente? Ik pak vast tissuess...
en vervolgens de mannen in blauw flink beledigen, kan ze direct even meekomenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Hier dito......Eric kan zo weer geen aangifte doen, want snollie zal erweer doorheen brallen over dat hondje![]()
Ik neem nog een warme melkquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
O gewéldig!!!!![]()
![]()
Moet er morgen vroeg uit, maar er gaat toch nog maar ff een flesje wijn open.
Geweldig zie ik toch iets van mijn belastingcenten terug..quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:26 schreef Gert het volgende:
Whahaha, het zal toch niet dat hier politie voor op komt draven midden in de nacht?
Dat wórdt nog wat, want Amanda is dronken + sowieso al een asociale trailerbitch, dus dat 'verhoor' zal niet soepel gaan.
Die rechter agent ken ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Echt politie op bezoek
[afbeelding]
ff vredestickie blazenquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
Amanda doet snel even d'r haar, in de spiegeling van de magnetrondeur.
Ik pak er even een zak chips bijquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
O gewéldig!!!!![]()
![]()
Moet er morgen vroeg uit, maar er gaat toch nog maar ff een flesje wijn open.
boefjequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die rechter agent ken ik![]()
Politie Baarn is dit toch?
broodje balquote:
Het is zowel dolkomisch als overduidelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Het kopstoot incident
Ik zou hem knijpen als ik hem was, hij heeft ook vaak flikker genoemd, het staat allemaal op tapequote:
Ja prachtigquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:31 schreef Liess het volgende:
Ze kan zeggen wat ze wil maar ze is echt wel zenuwachtig.
nee ik kreeg ook een refferer fout. ff uit en inloggenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
ik ga naar bed - politie!!!! IK BLIJF!!!
(ik probeer het al 100 keer te posten, is de snelpost dinges kapot?)
Jammer dat ze d'r harsers er niet ff in stopt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:29 schreef Gert het volgende:
Amanda doet snel even d'r haar, in de spiegeling van de magnetrondeur.
Alleen doet Eric tegen hem geen aangifte.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou hem knijpen als ik hem was, hij heeft ook vaak flikker genoemd, het staat allemaal op tape![]()
Heb ik gedaan, werkt niet. Moet echt op reageren drukken om wat te kunnen posten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee ik kreeg ook een refferer fout. ff uit en inloggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |