Misschien heb jij het wel het beste door danquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:23 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat er mensen zijn die deze comedy serieus nemen![]()
Maar wel met 2 hondjes, neem ik aanquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:21 schreef Clank het volgende:
Jaap z'n avond kan niet meer stuk. Eerst een half uur Amanda op schoot gehad en nu mag hij nog met haar in één bed ook!!!
weer een jurk die ze als nachtpon gaat dragen, zullen de shoppers blij mee zijn. Jurkje een maand dragen, dan wordt het een nachthemd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat trekt Amanda nou toch aan ... da's toch zeker geen nachtpon.... denk ik?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
Even over die hondjes: Die kist is gewoon een grote bench
Poort? of lock?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:24 schreef tutjehola het volgende:
Ik plas nu bijna in mijn broek, poort? politie?
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal van die coole beschouwende types.
Een paar minuten geleden mocht Amanda van mij ook wel dood.
Maar nu heb ik die kutsnol weer even niet op de streams, en is stevig in elkaar slaan alweer genoeg.![]()
En het is NIET Brian!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:25 schreef Brulkip het volgende:
Ja...er gaat iemand komen!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vs_4V2xPuRU
Het kopstoot incident
Die zijn in ieder geval niet zo gek als die er nog in zitten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:22 schreef tutjehola het volgende:
[..]
misschien lopen al die bewoners die eruit gezet zijn daar wel, uitwaaien op het strand![]()
Beter dan hersenloze pop, al ben ik ook geen ultieme rapliefhebber, slechts zeer minimaal....quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:24 schreef Polonium-120 het volgende:
en brian met zijn *** tupac alsof er geen betere artiesten zijn...
Oeh! Mag ik je even aanraken?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:25 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Beter dan hersenloze pop, al ben ik ook geen ultieme rapliefhebber, slechts zeer minimaal....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |