Lage kijkcijfersquote:Op donderdag 5 april 2007 23:46 schreef Prospera het volgende:
Waarom komt de politie???
Eric: hou je mond, stop met drinken,
waar gaat dit over???
Ze komen eric oppakken, prankcalls zijn ze niet van gediend en wordt zwaar opgenomenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
LOL.. Amanda krijgt hopelijk een hartverzakking. Politie onderweg.
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef lady1 het volgende:
politie is onderweg
ohhhhhhhhhhh yes, echt hartstikke duidelijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vs_4V2xPuRU
De kopstoot
Van vol
Tuurlijk niet man, die politie komt echt niet naar de GDK.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef lady1 het volgende:
politie is onderweg
dankquote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef Ning het volgende:
De kopstoot
Van vol
Ze krijgen het nog zwaar met Amandaquote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef akveor het volgende:
Politie zit zeker ook streams te kijken en willen ook op TV zeker....? Wat een sukkels.
"Mee naar het bureau, flikker!"quote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze komen eric oppakken, prankcalls zijn ze niet van gediend en wordt zwaar opgenomen
zeker duidelijk exit brianquote:Op donderdag 5 april 2007 23:49 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhh yes, echt hartstikke duidelijk!
In slowmotion zodat het erger lijkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef Ning het volgende:
De kopstoot
Van vol
Dat wordt dan gelijk een onderzoek door de Rijksrecherche: Belediging door een ambtenaar in functiequote:
Owww is dit alles? Brian duwt Huub z'n hoofd weg met de zijn..... Jammer.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef Ning het volgende:
De kopstoot
Van vol
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef Ning het volgende:
De kopstoot
Van vol
Had het nog niet gezien maar heb mijn geest op nul gezet en het lijkt er toch verdacht veel op dat Brian te ver gaat.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef Ning het volgende:
De kopstoot
Van vol
Ja ik vind t knap hoor dat ie zo kalm blijftquote:Op donderdag 5 april 2007 23:49 schreef Soho het volgende:
Eric houd zich er beter onder dan Huub zou doen.
Haha Amanda: waarom staat de fontein aan?
Er komt bezoek voor je Amanda
Bedankt! Duidelijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef Ning het volgende:
De kopstoot
Van vol
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:51 schreef Sonique het volgende:
Politie: 'Zo dame, kom jij maar eens even mee naar het bureau'
Amdna rijd met de polite de poort uit
Eric zwaait haar uit...
Op de DGK site: 'Amanda heeft op niet vrijwillige basis het huis verlaten en is hiermee gediskalificeerd'
Ik vind dat ze zichzelf onwijs voor lul zetten. Eric blijft er aardig koel onder vind ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die Eric haha, wordt in de zeik genomen door Jaap en Amanda, wie had dat kunnen bedenken.
Die had net zoveel effect als het TRAPJE van Nena.quote:
Kijk eens in de spiegelquote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Huub duwde eerst met zijn borst tegen die van Brian, dit is echt geen kopstoot kom op zeg, kruin tegen kruin. Wat zijn jullie erg![]()
Wat een boefjes, John wrijft extra hard in zijn handen voor deze verhoging van amusementswaarde.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
Dus, even samenvatten:
Brian: kopstoot
Amanda: Discrimineren
Jaap: belemmeren van aangifte
Wat een gezeur, dit is gewoon doorsnee Huub-niveau.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:55 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zichzelf onwijs voor lul zetten. Eric blijft er aardig koel onder vind ik.
Er zijn er anders drie die op de tocht staan, en het is niet Eric (die ook nog eens op de exit stond vandaag)quote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die Eric haha, wordt in de zeik genomen door Jaap en Amanda, wie had dat kunnen bedenken.
O, ik hoor anders wèl "hihihihihihihiiiiiiii" van de kopstootman.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian baalt. Hij was naar de sauna gevlucht om zich overal aan te onttrekken. Amanda en Jaap komen erbij, Brian is niet blij dat ze zijn nieuwe kantoor komen verstoren.
En gewoon doorgaan hoor Sonique!,,,,,!!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
Dus, even samenvatten:
Jaap: belemmeren van aangifte
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus: weg met die brainless. Eindelijk is hij er in getrapt, in het spel van Huub.
Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:55 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zichzelf onwijs voor lul zetten. Eric blijft er aardig koel onder vind ik.
Er zal toch zeker wel iemand al gebeld hebben, in het verleden belde ze ook voor minder, 112!!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:55 schreef Lieve het volgende:
Dit is de tweede keer dat Eric hier niet met de politie mag bellen van Jaap en Amanda!
Ik ben zelf zover dat IK nog wel wil bellen!
Wat een walchelijke toestand daar 'achter'!
Wat een vreselijke vieze bende zijn die redactieleden daar achter!
Ik vind Huub af en toe ook te ver gaan en te kinderachtig, maar het geblaat van Amanda is de hele avond al onder straatniveau.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat een gezeur, dit is gewoon doorsnee Huub-niveau.
Eric: Discrimineren (smerige vetklep etc. etc.)quote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
Dus, even samenvatten:
Jaap: belemmeren van aangifte (verstoren van privacy)
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Die honden zijn helemaal niet bedreigd...
Ga ergens GHB in je baco vangen, mens...
Doe jij even normaal imbecielquote:Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef _martijn_ het volgende:
Volgens mij past zo'n hondje best wel in de magnetron
En jij deugt nietquote:Op donderdag 5 april 2007 23:56 schreef Borga het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan hoor Sonique!,,,,,!!!!
Jij bent Amanda aan het demoniseren....
Alsof mij dat wat boeit, het zijn me vrienden niet. Ik kijk voor de amusementswaarde.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er zijn er anders drie die op de tocht staan, en het is niet Eric (die ook nog eens op de exit stond vandaag)
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom heeft die lelijke trol zoveel verbeelding?
En zo niet:quote:Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef _martijn_ het volgende:
Ernstige avond dit. En als je die ándere buren maar geheim houdt.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:53 schreef sacha het volgende:
jemig Gertmans, hoe hou je dit VOL
Volgens mij past hij ook wel onder mijn vaders werkschoen......quote:Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef _martijn_ het volgende:
Als dit geen exit betekent voor Brian mogen de vorige gediskwalificeerden hun 10 mille terug eisenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:58 schreef farceman het volgende:
Ben de allergrootste Brianless hater , maar dit zal echt nooit een exit voor Brian betekenen hoor
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Alsof mij dat wat boeit, het zijn me vrienden niet. Ik kijk voor de amusementswaarde.![]()
Kan niet wachten totdat Eric over de schreef gaat....quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben vrouw, en tegen geweld.. maar GVD deze snol VRAAGT erom om helemaal aan gort geslagen te worden! Een hersenbeschadiging is vrijwel onmogelijk.....
Die gozer die haar zus in elkaar schopte heeft helaas de verkeerde te grazen genomen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben vrouw, en tegen geweld.. maar GVD deze snol VRAAGT erom om helemaal aan gort geslagen te worden! Een hersenbeschadiging is vrijwel onmogelijk.....
Die is nu eindelijk zichzelf.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:59 schreef Black_king het volgende:
Mijn hemel, Amanda laat alle remmen los....
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Natasia en zeker Sylvia zijn hier de morele winnaars
Ach welnee, wegduwen mag.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als dit geen exit betekent voor Brian mogen de vorige gediskwalificeerden hun 10 mille terug eisen
Je bent er maar druk meequote:Op donderdag 5 april 2007 23:59 schreef kissa het volgende:
[quote]Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef _martijn_ het volgende:
[/quote
Je had net het voordeel van de twijfel, nu niet meer![]()
Tja, die moeten eerst naar de buren, alles afspreken, zenders om.quote:
Je hebt helemaal gelijk..... even een spiets pakken en in de braadoven zetten dat beestquote:Op donderdag 5 april 2007 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe jij even normaal imbeciel![]()
Of zuslief, was net zo als A'Del?????quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:01 schreef Sense het volgende:
[..]
Die gozer die haar zus in elkaar schopte heeft helaas de verkeerde te grazen genomen.
Jij spoort ook lekkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:01 schreef Sense het volgende:
[..]
Die gozer die haar zus in elkaar schopte heeft helaas de verkeerde te grazen genomen.
Ik ben dus geen hater, maar denk dat dat het einde van het programma zou betekenen. Als het wel gebeurt, kijk ik niet meer. amanda mag eruitgegooid worden, mij een zorg, maar Brian, nee die verdient dat niet (feitelijk ook niet op basis van dit incident, kunnen ze het ballengrijpen van Huub ook als aanleiding ervoor zien)quote:Op donderdag 5 april 2007 23:58 schreef farceman het volgende:
Ben de allergrootste Brianless hater , maar dit zal echt nooit een exit voor Brian betekenen hoor
ik heb een bloedhekel aan geweld, maar indd amanda komt echt in aanmerking om als boksbal gebruikt te wordenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:01 schreef Sense het volgende:
[..]
Zit onderhand een aardige lading wijn in.....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom heeft die lelijke trol zoveel verbeelding?
Of opbakken met een uitjequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:02 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk..... even een spiets pakken en in de braadoven zetten dat beest
Ik vind het anders best logisch, Is heel veilig voor Erik aangezien hij nu nogal over de zeik is....quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Huub laat zich weer lekker voor het karretje spannen door Eric. Hij wil bellen en Huub moet het regelen. Laat maar weer zien hoe die is.
Dat idee heb ik ook, er is bijvoorbeeld nu maar erg weinig nodigquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:03 schreef Soho het volgende:
Als die mormels een week lang in dat huis mogen blijven zie ik Amanda eruitvliegen voor fysiek geweld.
Was niet nodig hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef Sonique het volgende:
Mag ik nog een keer melden dat Amanda erg dom is?
Ach, zij krijgt haar beurt nog wel van onze antiliaanse ' vriend' .quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:01 schreef Sense het volgende:
[..]
Okay, maar dan wel eerst een strop om je eigen nekquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:02 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk..... even een spiets pakken en in de braadoven zetten dat beest
quote:Nietszeggende Spreekwoorden
Beter 1 hond in zijn kist dan 10 in de straat
Ja met een beetje niveau trek je eerst netjes iemands ogen uit zijn kop en pist vervolgens in iemands schedel....quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
Amanda tegen Huub, over wat er na DGK gebeurt: "Jij moet hééél bang zijn. Jouw kop ligt van je romp"
Wat is het toch een zalig cliché trailertrash mongolide inteelt-sletje.![]()
Dus we gaan niet meer samen in de sauna?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:59 schreef kissa het volgende:
[quote]Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef _martijn_ het volgende:
[/quote
Je had net het voordeel van de twijfel, nu niet meer![]()
Jou ben ik ook meer dan zatquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef qawl het volgende:
Huub en Eric zijn 2 zielige irritante kleuters
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
Amanda tegen Huub, over wat er na DGK gebeurt: "Jij moet hééél bang zijn. Jouw kop ligt van je romp"
Wat is het toch een zalig cliché trailertrash mongolide inteelt-sletje.![]()
Dan moet die domme teef ze niet in het spel betrekken door ze in het huis te laten...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef mazaru het volgende:
Die arme hondjes kunnen er niets aan doen hoor
Die hadden ook liever in een normaal gezin gezeten.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef ach het volgende:
1e resultaat google op "hond in kist stoppen":
[..]
![]()
Volges mij is het de bedoeling dat je niemand slaat, toch....winnen met worden is zo sexy. Trust me. En daarbij een vrouw slaan is alleen terecht als ze in je ballen schopt, vind niet dat een vrouw het recht heeft mijn kans op het krijgen van kinderen mag verzieken. Verder handjes af.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:01 schreef Sense het volgende:
[..]
Neenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Dus we gaan niet meer samen in de sauna?![]()
Of jij trekt nu conclusies die nergens op gebaseerd zijn om het totaal in puin trappen van een jong meisje te rechtvaardigen?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Of zuslief, was net zo als A'Del?????
Èn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef Soho het volgende:
Even googlelen op "een hond in een kist stoppen".
waarom ga jij niet ff lekker verder de koran bestuderen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef qawl het volgende:
Juist!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:06 schreef Miraaa het volgende:
Amanda gaat bellen......mooi kan ze meteen aangifte doen van Vossenmoord voor een dom jasje![]()
HEAR HEARquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja met een beetje niveau trek je eerst netjes iemands ogen uit zijn kop en pist vervolgens in iemands schedel....
Mee eens zie mijn eerdere respons.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of jij trekt nu conclusies die nergens op gebaseerd zijn om het totaal in puin trappen van een jong meisje te rechtvaardigen?!![]()
Bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:07 schreef VirtualPOM het volgende:
http://www.woordenboek.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=flikker
flik·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] homoseksueel
2 [inf.] iem. die niet te vertrouwen is
3 kuitenflikker
En omgekeerd? Dacht het niet.... zie hem er nooit tussen springen zelfs als het al over het randje gaat... Hij heeft z'n plekje veroverd bij Sylvia volgens plan.... nu kan ie Huub wel kwijt....quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind het anders best logisch, Is heel veilig voor Erik aangezien hij nu nogal over de zeik is....![]()
Ooooh, bedankt!!! Dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:07 schreef VirtualPOM het volgende:
flik·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] homoseksueel
3 kuitenflikker
buitenlijn is alleen in de privatequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:08 schreef ach het volgende:
Volgens mij is eric vergeten dat hij ook op andere plekken de politie kan bellenwat een kneus
Hahaa, dat zou lachen zijn, als de politie zenders om krijgt!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tja, die moeten eerst naar de buren, alles afspreken, zenders om.
De redactie zit te smullenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:07 schreef Lieve het volgende:
Weer belemmering!
Dit is heel erg fout!
Heel erg fout!
Ik hoop dat de redactie het vannacht heel erg druk krijgt met diverse aangiftes!
Eric mag bellen van Amanda dus het is geen belemmering.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:07 schreef Lieve het volgende:
Weer belemmering!
Dit is heel erg fout!
Heel erg fout!
Ik hoop dat de redactie het vannacht heel erg druk krijgt met diverse aangiftes!
Principe kwestie, duhh trouwens zou jij je weg laten sturen door sloerie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:08 schreef ach het volgende:
Volgens mij is eric vergeten dat hij ook op andere plekken de politie kan bellenwat een kneus
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef qawl het volgende:
Ik denk dat ze slapen bij het WNFquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef ruby het volgende:
Ik ga nu het Wereld Natuur Fonds bellen. Deze hondjes hebben een nieuwe eigenaar nodig. Amanda is ongeschikt gebleken met haar domme gelal.
Klopt helemaal. A'Del is een domme snolquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dan moet die domme teef ze niet in het spel betrekken door ze in het huis te laten...
neuh dat maakt geen zak uit. Amanda is bezig met het belemmeren van het doen van aangifte. Das wel strafbaar, in tegendeel van het hondjes in een kist stoppenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:08 schreef ach het volgende:
Het was ook niet te missen want het gaat de hele dag al zo doorquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Amanda vs Eric, haha wat super dit, val weer met me neus in de boter.![]()
top idee, alle vorige keren heb ik niet de telefoon gepakt. Maar nu ga ik ook ff lekker de politie op die kut kooi afsturen. Laat ze maar beginnen die flensjeshoer mee te nemenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:07 schreef Lieve het volgende:
Weer belemmering!
Dit is heel erg fout!
Heel erg fout!
Kuitenflikker ???quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:07 schreef VirtualPOM het volgende:
flik·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] homoseksueel
3 kuitenflikker
Het ABN woordenboek![]()
Jahhh,...: zielig HYPOKRIET veentjeeeequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef Prosac het volgende:
komt amanda ook verder dan "zielig ventje" ?
En vervolgens alle miljonairs onderzeikt en kakt terwijl ze liggen te maffen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik de enige die hoopt dat een van die hondjes Amanda in d'r lelijke spuugsmoel bijt?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Zit Nena nu achter bij Stijn op schoot stoned naar de beelden te kijken ? Wachtend op haar entree ?
Het was nog niet bij me opgekomen maar van mij mag het.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik de enige die hoopt dat een van die hondjes Amanda in d'r lelijke spuugsmoel bijt?
Ik denk niet, dat Sylvia daar intrapt. Huub heeft Eric vanavond even laten voelen, dat hij het niet eens was met de actie eerder die avond.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
En omgekeerd? Dacht het niet.... zie hem er nooit tussen springen zelfs als het al over het randje gaat... Hij heeft z'n plekje veroverd bij Sylvia volgens plan.... nu kan ie Huub wel kwijt....
Wat een topdag moet het geweest zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was ook niet te missen want het gaat de hele dag al zo door![]()
Helemaal eensch (ben zelf ook vrouw you know)...neem het niet zo serieus johquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Volges mij is het de bedoeling dat je niemand slaat, toch....winnen met worden is zo sexy. Trust me. En daarbij een vrouw slaan is alleen terecht als ze in je ballen schopt, vind niet dat een vrouw het recht heeft mijn kans op het krijgen van kinderen mag verzieken. Verder handjes af.
Trouwens als ik Huub was had ik aangifte gedaan van bedreiging, door Amanda der sloebervriendjes.
Nope en daarom kan je ook niet met haar discuseren. Echt erg irritantquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef Prosac het volgende:
komt amanda ook verder dan "zielig ventje" ?
Overtreding van de wet is niet toegestaan in DGK en daar staat dus een exit opquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:10 schreef Freeloader het volgende:
DEN HAAG - De straf voor het stelselmatig discrimineren van burgers wegens ras, levensovertuiging of seksuele geaardheid wordt verdubbeld tot maximaal twee jaar. Het kabinet heeft ingestemd met een wetsvoorstel daartoe van minister Korthals van Justitie. (Bron: http://www.nieuwsbank.nl/inp/2001/05/10/A015.htm)
Ben benieuwd Amanda
I second that...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:11 schreef Gert het volgende:
Hou toch eens op over die stomme kutmormels.
Ach hou toch op... de redaktie speelt zelf politieagentje... DGK zal zichzelf toch niet voor schut zetten en voor deze onzin daadwerkelijk de politie te laten bellen....quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
De redactie zit te smullen![]()
Als ze vinden dat eric onbelemmert mag bellen hadden ze dat allang laten weten
En wint de Villa...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Sylvia is de winnaar van de avond. Wie is het met me eens?
Sylviaquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:12 schreef VirtualPOM het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
Amanda is para-sister.
Die beesten zijn al jarenlang doof joh.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:11 schreef Clank het volgende:
Wat zei Amanda van de week ook alweer.. er mocht toch geen ruzie gemaakt worden in bijzijn van haar hondjes??
Ik volg de streams met haar eigenlijk niet vanavond.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Dat komt er ook nog eens bij jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overtreding van de wet is niet toegestaan in DGK en daar staat dus een exit op![]()
Het is gewoon een flikker.... uitleg staat een paar berichtjes terug.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wat een mietje is Eric zeg. Hij laat alles over zich heenkomen en doet er gewoon niks aan. Hoezo relnicht??
Japie kan echt niets, olé olé!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:13 schreef VirtualPOM het volgende:
Jaap: "het is vandaag donderdag, dus half 3 is het klaar"![]()
Dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach hou toch op... de redaktie speelt zelf politieagentje... DGK zal zichzelf toch niet voor schut zetten en voor deze onzin daadwerkelijk de politie te laten bellen....
* zet nog een schaaltje Diazepammetjes neer voor de liefhebbersquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:11 schreef kissa het volgende:
Leandra! Waar zijn de pammetjes??
Ik hoop dat Eric op Amanda springt en haar 10 minuten de strot dicht knijpt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb mijn mening over haar bijgesteld. Van mij mag zij op dit moment met Brian in de finale komenquote:
zolang je je idd gediscrimineert voelt (het gaat om het voelen). Als eric zegt dat hij zich ook echt gediscrimineert voelt kan hij daarvan aangifte doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:10 schreef Freeloader het volgende:
DEN HAAG - De straf voor het stelselmatig discrimineren van burgers wegens ras, levensovertuiging of seksuele geaardheid wordt verdubbeld tot maximaal twee jaar. Het kabinet heeft ingestemd met een wetsvoorstel daartoe van minister Korthals van Justitie. (Bron: http://www.nieuwsbank.nl/inp/2001/05/10/A015.htm)
Ben benieuwd Amanda
Of Brians leuke broertjequote:Trouwens als ik Huub was had ik aangifte gedaan van bedreiging, door Amanda der sloebervriendjes.
*zucht*...lees mijn reply hiervoor...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:14 schreef PumaStreamer het volgende:maar sommige reacties hier getuigen ook niet echt van zuivere intelligentie zoals het goedkeuren van in elkaar beuken van meisjes.
Gelukkig!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:10 schreef Freeloader het volgende:
Ben benieuwd Amanda
*doet graaiquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
* zet nog een schaaltje Diazepammetjes neer voor de liefhebbers
zou ik ook zijn als ik een hondje was en zo'n trailer trash bazinnetje hadquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:14 schreef Jeanko het volgende:
ahg, dat hondje zit daar zo zielig & bang..
Het was geen koopstoot en het betekend iig geen exitquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef BBW het volgende:
Is er trouwens al een filmpje van de kopstoot?
Domme vraagquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef BBW het volgende:
Is er trouwens al een filmpje van de kopstoot?
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dan moet die domme teef ze niet in het spel betrekken door ze in het huis te laten...
Ik vind die langharigequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:14 schreef droomkoningin het volgende:
ik vind die hondjes wel leuke beessies eigenlijk.. vooral die kortharige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |