Bedankt! Duidelijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:48 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vs_4V2xPuRU
De kopstoot
Van vol
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:51 schreef Sonique het volgende:
Politie: 'Zo dame, kom jij maar eens even mee naar het bureau'
Amdna rijd met de polite de poort uit
Eric zwaait haar uit...
Op de DGK site: 'Amanda heeft op niet vrijwillige basis het huis verlaten en is hiermee gediskalificeerd'
Ik vind dat ze zichzelf onwijs voor lul zetten. Eric blijft er aardig koel onder vind ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die Eric haha, wordt in de zeik genomen door Jaap en Amanda, wie had dat kunnen bedenken.
Die had net zoveel effect als het TRAPJE van Nena.quote:
Kijk eens in de spiegelquote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Huub duwde eerst met zijn borst tegen die van Brian, dit is echt geen kopstoot kom op zeg, kruin tegen kruin. Wat zijn jullie erg![]()
Wat een boefjes, John wrijft extra hard in zijn handen voor deze verhoging van amusementswaarde.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
Dus, even samenvatten:
Brian: kopstoot
Amanda: Discrimineren
Jaap: belemmeren van aangifte
Wat een gezeur, dit is gewoon doorsnee Huub-niveau.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:55 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zichzelf onwijs voor lul zetten. Eric blijft er aardig koel onder vind ik.
Er zijn er anders drie die op de tocht staan, en het is niet Eric (die ook nog eens op de exit stond vandaag)quote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die Eric haha, wordt in de zeik genomen door Jaap en Amanda, wie had dat kunnen bedenken.
O, ik hoor anders wèl "hihihihihihihiiiiiiii" van de kopstootman.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian baalt. Hij was naar de sauna gevlucht om zich overal aan te onttrekken. Amanda en Jaap komen erbij, Brian is niet blij dat ze zijn nieuwe kantoor komen verstoren.
En gewoon doorgaan hoor Sonique!,,,,,!!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
Dus, even samenvatten:
Jaap: belemmeren van aangifte
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus: weg met die brainless. Eindelijk is hij er in getrapt, in het spel van Huub.
Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:55 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zichzelf onwijs voor lul zetten. Eric blijft er aardig koel onder vind ik.
Er zal toch zeker wel iemand al gebeld hebben, in het verleden belde ze ook voor minder, 112!!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:55 schreef Lieve het volgende:
Dit is de tweede keer dat Eric hier niet met de politie mag bellen van Jaap en Amanda!
Ik ben zelf zover dat IK nog wel wil bellen!
Wat een walchelijke toestand daar 'achter'!
Wat een vreselijke vieze bende zijn die redactieleden daar achter!
Ik vind Huub af en toe ook te ver gaan en te kinderachtig, maar het geblaat van Amanda is de hele avond al onder straatniveau.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat een gezeur, dit is gewoon doorsnee Huub-niveau.
Eric: Discrimineren (smerige vetklep etc. etc.)quote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
Dus, even samenvatten:
Jaap: belemmeren van aangifte (verstoren van privacy)
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Die honden zijn helemaal niet bedreigd...
Ga ergens GHB in je baco vangen, mens...
Doe jij even normaal imbecielquote:Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef _martijn_ het volgende:
Volgens mij past zo'n hondje best wel in de magnetron
En jij deugt nietquote:Op donderdag 5 april 2007 23:56 schreef Borga het volgende:
[..]
En gewoon doorgaan hoor Sonique!,,,,,!!!!
Jij bent Amanda aan het demoniseren....
Alsof mij dat wat boeit, het zijn me vrienden niet. Ik kijk voor de amusementswaarde.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er zijn er anders drie die op de tocht staan, en het is niet Eric (die ook nog eens op de exit stond vandaag)
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom heeft die lelijke trol zoveel verbeelding?
En zo niet:quote:Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef _martijn_ het volgende:
Volgens mij past zo'n hondje best wel in de magnetron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |