ik heb een bloedhekel aan geweld, maar indd amanda komt echt in aanmerking om als boksbal gebruikt te wordenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:01 schreef Sense het volgende:
[..]
Die gozer die haar zus in elkaar schopte heeft helaas de verkeerde te grazen genomen.
Zit onderhand een aardige lading wijn in.....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom heeft die lelijke trol zoveel verbeelding?
Of opbakken met een uitjequote:Op vrijdag 6 april 2007 00:02 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk..... even een spiets pakken en in de braadoven zetten dat beest
Ik vind het anders best logisch, Is heel veilig voor Erik aangezien hij nu nogal over de zeik is....quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Huub laat zich weer lekker voor het karretje spannen door Eric. Hij wil bellen en Huub moet het regelen. Laat maar weer zien hoe die is.
Dat idee heb ik ook, er is bijvoorbeeld nu maar erg weinig nodigquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:03 schreef Soho het volgende:
Als die mormels een week lang in dat huis mogen blijven zie ik Amanda eruitvliegen voor fysiek geweld.
Was niet nodig hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef Sonique het volgende:
Mag ik nog een keer melden dat Amanda erg dom is?
Ach, zij krijgt haar beurt nog wel van onze antiliaanse ' vriend' .quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:01 schreef Sense het volgende:
[..]
Die gozer die haar zus in elkaar schopte heeft helaas de verkeerde te grazen genomen.
Okay, maar dan wel eerst een strop om je eigen nekquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:02 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk..... even een spiets pakken en in de braadoven zetten dat beest
quote:Nietszeggende Spreekwoorden
Beter 1 hond in zijn kist dan 10 in de straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |